Rychlovka (109 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rychlovka

Správci:elaxon, Amunak
Popis:Nový rozjíždějící se fenomén - rychlovka.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Bude vadit, když si PJ přidá do hry svojí postavu, za kterou bude hrát s družinou, ale nebude jí nijak zvýhodňovat? Bude fungovat hlavně jako jako postrkávadlo a rádce?
Ano.0
Ne.6
Ano - znevýhodněná0
Zařiď si to jinak, PJi!0
6 celkem
Nástěnka:
Otevřít/Zavřít nástěnku


Zlatý vrch

První rychlovka vedená elaxonem.
Zúčastnění hráči jsou: Amunak s postavou Mumák, Arachnid se svým Makarovem, AskadrinSidlong s Devonem, Astinas s Richardem, Nefrete hraje za Silvii a Ymir vyniká s Karin.

...traduje se, že v nedalekém vrchu jsou jeskyně plné zlata a bohatství, které čekají na mladé hrdiny. Také se mu pro nic za nic už roky neříká Zlatý vrch. Převezmi roli Osudu a napiš své postavě nový.

Další možné rychlovky:
Nová anketa.
Cesta za pokladem draka: čtyři týdny, velké dobrodružství, více úkolů, než bojů.
Troll: Dva týdny, klasická rychlovka, boj.
Síně trpaslíků: další dungeon, tři týdny, boje a pasti.
Legenda Diamantového jezera: další dungeon, dva až tři týdny, boje, pasti a hádanky.

Rychlovka končí 14.10.2010.
Dobrý no, skončila 20.10.2010. Ale to vůbec nevadí. Pj to nechal z donucení hráčů dojet do konce.
A jak to vůbec dopadlo?
Parta šesti kamarádu vyšla vstřic legendami opěvovanému Zlatému vršku. Vše to začalo chlastačkou, ale nakonec se vyšlo a dokonce byl i nalezen vchod do vršku. V podzemí bylo nebezpečno, ale hlavně sranda. Prvním prolémem se ukázal být strach. Potom to byli kostlivci, pak krysy a nakonec menší past, která způsobovala slepotu. Nakonec se našel poklad a byl probuzen jeho majitel - loupečník Lojza. Výměnou, na kterou skupinka ochotně přistoupila, Silvie za zlato se podařilo uprchnout s několika vaky zlata. Skupinka se pak rozpadla a kdo ví, kdy se kroky jednotlivých postav opět spojí?

Historie

Co já si pamatuju, tak první nápad na rychlou hru(rychlovku) měl Darth jofry(DJ). Založil jí, ale nedopadlo to podle jeho představ. Ne že by měl málo zájemců, ba naopak, bylo jich až příliš. On se spíše v tomto typu hry nenašel. Po čtyřech měsících svou rychlovku bohužel smazal a dál se k tomu nikdo nevracel.

Až teď! Dne 30.9.2010 dostal elaxon nápad. Na zkoušku založit další rychlovku s pevnými pravidly. K této myšlence mu dopomohl Amunak a posléze rozhovor s Nefrete a AskadrinSidlongem(Ask). Proto se neváhalo a první elaxonova rychlovka byla schválena adminkou Nefrete ještě toho dne. Ten den byla ještě naplněna hráčská kapacita a byly vyřešené postavy. Druhého dne ráno se začalo aktivně hrát na vysoké úrovní a za velmi dobré aktivity.


Pravidla

Každá rychlovka má pevná pravdila. Ty jsou daná jak Aragornem, tak pravidly Dračího doupěte(DrD), podle kterých se hraje každá hra. Konkrétně pravidla 1.6, momentálně pravidla pro začátečníky, protože ještě žádná z postav nepřešla na šestou úroveň.
Hraje se pouze na fóru.
Pj se pokouší napsat aspoň jednou denně příspěvek, který posune děj ve hře. Takže bude mít minimálně 14 postů.
Kostky. Ty se používají. Ovšem hráč vůbec nemusí, pokud nechce. Prostě za něj bude všechny hody provádět Pj.


Vlastník : Amunak
Jméno : Mumák
Rasa : člověk
Povolání : zloděj
Úroveň : 3
Zkušenosti : 897 zk => 3.úroveň
Životy : 14 / 14
Přesvědčení : neutrální
Síla : 10 / 0
Obratnost : 19 / +4
Odolnost : 14 / +1
Inteligence : 15 / +2
Charisma : 14 / +1
Výška : 189 coulů
Váha : 1429 mincí (± 71.5 kg)
Finance : 96 zl 0 st 9 md
Popis : Není hloupý, ale rozhodně je to magor.

Životopis : S prvním dobrodružstvím jsem se setkal pod Zlatým Vrchem. S partou složenou z jednoho gaye, opileckého šermíře, zavšiveného Delona, jedné příjemné holky a jedné ztřeštěné holky jsme našli poklad, o jakém se nám ani nesnilo. Škoda, že jsme odnesli jen malou část, navíc s obětí Silvie... Pro další život to je ale velké poučení a já zjišťuji, že mi takováto dobrodružství celkem sednou. Rozhodně se radši budu toulat po neobjevených zákoutí jeskyně, než abych seděl v hospodě.

Inventář: Dýka, Krátký meč, Kámen, Vak(velký), Křesadlo, Zrcátko(kovové)

---

Vlastník : Arachnid
Jméno : Makarov
Rasa : člověk
Povolání : válečník
Úroveň : 2
Zkušenosti : 688 zk => 2.úroveň
Životy : 26 / 26
Přesvědčení : dobro - zmatené
Síla : 15 / +2
Obratnost : 14 / +1
Odolnost : 18 / +3
Inteligence : 11 / 0
Charisma : 12 / 0
Výška : 194 coulů
Váha : 1381 mincí (± 69.1 kg)
Finance : 98 zl 4 st 5 md
Popis : Mladík spíše vyšší postavy, pod vycpávaným brněním je znát statná postava. U pasu rezavý meč.
Celkem pohledná tvář, černé oči a vlasy stejné barvy, na tvářích sem tam fous.
Hlavu má na bocích vyholenou, kdežto vprostřed se mu táhne pruh až po lopatky dlouhých vlasů, svázaných řemínkem.
Životopis : Narodil se v nedaleké vesnici, v kovárně, jeho otec se po smrti Makarovovi maminky dal na chlast a mladík zdrhnul.

Je přátelský, myslí si o sobě že odvážný a po tom, co roky sledoval jak se jeho otec mění v trosku, nesnáší alkohol.

Vydal se se skupinkou přátel na Zlatý vrch zjistit, co je pravdy na mýtech o bohatství loupežníka Lojzy a příšerách poklad střežících.
Zjistil, že poklad je velikánský, a rozhodně skutečný. Potvory byly ovšem skutečné až moc. Tamtadá, jizva na noze.
Život dobrodružný se mu zalíbil, avšak od posledně si nese v srdci smutek, ze ztráty Silvie.
Bohužel, i když možná je to jen dobře, ji moc neznal.

A nese si i několik zkušeností a ponaučení.
Dávat si v chodbách pozor, kam šlapu, nechat si odstup od toho, kdo jde přede mnou, a nekoukat louči do plamene.
Dále pak nekopat do krysopsů a používat raději meč.
Ale zase ho nepoužívat moc, krev se špatně smývá.
Vzít z pokladu tolik, kolik unese a zmizet rychle, než se objeví duch majitele. Kontaktům se záhrobím se raději vyhýbat. Občas způsobují zemětřesení.
Kostlivci existuí, a dají se poslat na smrt i podruhé, a to několika metodami:
Rozsekat - ozkoušeno.
Složit skokem plavmo - zprostředkovaně.
Bacit lucernou - nic moc, a velká spotřeba luceren.
Zásadě neotáčet žádným klíčem v žádných dveří, a stát od nich daleko, když tak činí někdo jiný. A vždycky prohledat mrtvolu, zda nějaký ten klíč nemá.
Nejdřív kouknout za roh, a až pak okounět. Občas něco udělá baf.

Může si připadat vskutku jako dobrodruh.

Inventář: Krátký meč, Vycpávané brnění, Vak(velký), Křesadlo, Vrbový proutek

---

Vlastník : AskadrinSidlong
Jméno : Devon
Rasa : barbar
Povolání : zloděj
Úroveň : 3
Zkušenosti : 730 zk => 3.úroveň
Životy : 19 / 19
Přesvědčení : neutrální
Síla : 10 / 0
Obratnost : 16 / +2
Odolnost : 15 / +2
Inteligence : 11 / 0
Charisma : 13 / +1
Výška : 158 coulů
Váha : 1700 mincí (± 85 kg)
Finance : 97 zl 1 st 8 md
Popis : Menší podsaditý mladík (MÁ jen těžké kosti :P) s poněkud tvrdšími rysy tváře. Rozcuchané havraní vlasy a nezvyklé namodralé oči. Oblečený pouze do nohavic, košile a jednoduché košile.
Životopis : Deníček. Výprava na zlatý vrch.

22.června

Je jasné že celá cesta bude nebezpečná a vzrušující, už se nemohu dočkat. Dnes se jdeme s bandou naposledy před cestou občerstvit do hostince a pak začne naše epochální dobrodružství.

23.června

Ráno
Zapoměl jsem si koupit jídlo....to je dost průser!Ale nedám na sobě nic znát, nikdo to nemusí vědět...

Odpoledne
Nejstrašnější zážitky v mém životě. Našli jsme vstup do podzemí a narazili tam na nejděsivější tvory na světě, nemrtví, obří krysy a duchové! Nikdy! UŽ NIKDY!!!

24.červan

JSME BOHÁČ!!! BOHÁČ!!! Doufám že další výprava na sebe nedá dlouho čekat!!!

Inventář: Dýka, Krátký meč, Prak, Dýka vrhací, Vak(velký), Láhev na 1/2 čtvrtky, Křesadlo

---

Vlastník : Astinas
Jméno : Richard
Rasa : člověk
Povolání : válečník
Úroveň : 2
Zkušenosti : 880 zk => 2.úroveň
Životy : 22 / 22
Přesvědčení : dobro - zmatené
Síla : 16 / +2
Obratnost : 9 / -1
Odolnost : 15 / +2
Inteligence : 15 / +2
Charisma : 11 / 0
Výška : 172 coulů
Váha : 1563 mincí (± 78.2 kg)
Finance : 98 zl 0 st 0 md

Popis :

Životopis : Ve šťastných časech, v klidem blažené zemi se zrodil hrdina. Byl jím Richard, odvážný světlovlasý bojovník. Ale teď vážně. Richard jako spousta jiných kluků vyrůstal v jedné ze tří vesnic a stejně tak jako ostatní slyšel o tajemství zlatého vršku. Proto se s ostatními dohodnul, že vyrazí na jednu takovou výpravu za poznáním té legendy. Noc předem tomu následovali bujaré oslavy a tak se Richard opil jako doga. Druhého dne z rána toho proklatě litoval, ale nedalo se to už odložit a tak vyrazil na cestu se všemi ostatními. Držel poněkud vzadu, protože ho bolela hlava. Nicméně když našli vchod, který jako první důkaz poukazoval na to, že ta legenda je pravdivá, dostal zápal a vyrazil neohroženě na průzkum...vydrž musím to dodělat.

Inventář: Dýka, Tesák, Krátký meč, Vycpávané brnění, Štít

---

Vlastník : Ymir
Jméno : Karin Dreijer Andersson
Rasa : barbar
Povolání : kouzelník
Úroveň : 2
Zkušenosti : 811 zk => 2.úroveň
Životy : 11 / 11
Magy : 13 / 13
Přesvědčení : neutrální
Síla : 14 / +1
Obratnost : 9 / -1
Odolnost : 11 / 0
Inteligence : 18 / +3
Charisma : 12 / 0
Výška : 175 coulů
Váha : 1687 mincí (± 84.4 kg)
Finance : 98 zl 3 st 1 md

Popis : http://userserve-ak.last.fm/serve/_/38807099/Fever+Ray+PNG_is_better.png

Siluetu postavy tříští černý háv, rysy tváře matou válečné barvy.

Životopis : Šamanka na zkušené.

Vedena duchy přírody a předků a doprovázena družinou udatných nebojsů, vydala se na svou první výpravu na Zlatý vrch, kde podle pověstí sídlil kdysi mocný loupežník Lojza. Mládež, chtivá zlata a věhlasu, nalezla sklepení, úspěšně se utkala se strážci a nakonec i s duchem Lojzy, jehož bohatství se následně povedlo ukořistit - při akci byl zmařen jeden mladý život. Přesto to bylo úspěšné vykročení vstříc hrdinské slávě; duchové byli spokojeni a Karin započala dlouhou cestu k úplnému zasvěcení do tajů šamanské praxe.

Inventář: Hůl kovaná, Zrcátko(kovové), Vak(velký), Křesadlo, Lucerna(s okenicemi), Olej(1/2 čtvrtky)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2522 příspěvků|⇐ 1 ... 107 108 109 110 111 112 113 ... 127 ⇒|

Nefrete - 3. října 2010 14:04
Nefrete

Jsem po jídle, jdu se dát do díla, tak mi vážně neutečte.:)
Odpusť jim, neboť nevědí, co činí.

Nefrete - 3. října 2010 14:03
Nefrete

elaxon 3. října 2010 14:00
Já budu určitě někde uprostřed, kdyžtak ty vzadu odstrčím, až budu utíkat.;D
Odpusť jim, neboť nevědí, co činí.

Amunak - 3. října 2010 14:02
Amunak

počkejte pls... dám sem návrh.
🐺

elaxon - 3. října 2010 14:02
elaxon

Bacítkem. :-D
Tři tečky říkají strašně moc.

Arachnid - 3. října 2010 14:01
Arachnid

Amunak 3. října 2010 13:58
:(
Jo, jsem člověk a prostě černovlasýho člověka s mohawkem jsem nesehnal. Tak mám černovlasýho elfa bez mohawka.
I'am too fucking busy and vice versa.

Arachnid - 3. října 2010 14:01
Arachnid

No, ono, když první ponese lucernu, a něco na něj bafne, tak co? Praští to lucernou? A ta se může rozbít. Chápu že máme dvě, ale to bafání by se mohlo trapně opakovat. A navíc, chcete použít lucernu hned v první chodbě? Nevím no, oleje zas tolik není...
A kde je jistota že když to něco praští lucernou, bude to stejně účinné jako dýkou nebo jakýmkoliv jiným bacítkem?
I'am too fucking busy and vice versa.

elaxon - 3. října 2010 14:00
elaxon

Amunak 3. října 2010 13:58
On je člověk, jen nenašel pořádnou ikonku. :-)

A ta vaše domluva je fakt dost dobrá. Devon chce lucernu a jít poslední Ymir poslední s pochodní, Ast žádá o lucernu, první, Amunak druhej, možná světlo. Arachnid bude klidně svítit jako druhý. Nef? :-D
Tři tečky říkají strašně moc.

Ymir - 3. října 2010 13:59
Ymir

Amunak 3. října 2010 13:58
Nejsou všichni elfové gay?
‎"Půjdeme do Getsemanské zahrady - a ty se postaráš, aby mě tam našli."

Ymir - 3. října 2010 13:59
Ymir

Amunak 3. října 2010 13:57
OK, tak. Buď seberu tu Mumákovu pochodeň, nebo mi dá novou Silvie. Hlavně už ne další debaty o svícení:D
‎"Půjdeme do Getsemanské zahrady - a ty se postaráš, aby mě tam našli."

Amunak - 3. října 2010 13:58
Amunak

mg, Aste, je tam ta moje pochodeň, není tam tma.
🐺

Amunak - 3. října 2010 13:58
Amunak

Arachnid 3. října 2010 13:56
jo Arachu, ten tvůj elf je gay nebo tak jen vypadá?
🐺

Amunak - 3. října 2010 13:57
Amunak

Ymir 3. října 2010 13:54
ok, tak půjdeš předposlední a budeš svítit těm vzadu. Ast si buď od někoho lucernu půjčí, nebo mu bude někdo svítit (ale myslím,k že pak nic neuvidí).
🐺

Arachnid - 3. října 2010 13:56
Arachnid

No tak Ast může jít první, já mu budu svítit Mumákovou pochodní, a vzadu si sviťte lucernou?
I'am too fucking busy and vice versa.

Ymir - 3. října 2010 13:54
Ymir

Amunak 3. října 2010 13:53
Tak jestli je bezprizorní, tak ji vezmu já a realizuju to, co popisuju v příspěvku a hotovo:)
‎"Půjdeme do Getsemanské zahrady - a ty se postaráš, aby mě tam našli."

Astinas - 3. října 2010 13:53
Astinas

Amunak 3. října 2010 13:44

Rozhodně, také za to budu rád.
c'est la vie...

Amunak - 3. října 2010 13:53
Amunak

Ymir 3. října 2010 13:46
ne, spíš přemejšlím, kdo jí vezme. Já že bych si jí kdyžtak vzal a svítil vzadu, Ast by si svítil vepředu něčí lucernou (ideálně s okenicemi). Nebo alternativně by si jí vzal Ast a my bychom si vzadu svítili... Jen mi přijde škoda jí tam nechat ležet.
🐺

elaxon - 3. října 2010 13:52
elaxon

Ymir 3. října 2010 13:50
Pravidla. :-D
Ale máš pravdu, u týhle skupinky je to fakt nemožný. :-D

Tak kolik, půl směny za jedno naslouchání? :-)
Tři tečky říkají strašně moc.

Ymir - 3. října 2010 13:50
Ymir

elaxon 3. října 2010 13:47
Představa, že naše skupina stojí a dvě směny mlčí a naslouchá, mi připadá jako sci-fi:D
‎"Půjdeme do Getsemanské zahrady - a ty se postaráš, aby mě tam našli."

elaxon - 3. října 2010 13:47
elaxon

Jo a lidičky, budeme muset vytvořit pravidla pro hraní v podzemí ve stylu rychlovky.
Třeba takové naslouchání. Stát na rozcestí dva Pjovské příspěvky je zdlouhavé, proto uděláme jednoduchou věc, naslouchat vaše postavy budou automaticky. Tím pádem přijdete na rozcestí a rovnou vám i řeknu, co slyšíte z pravé strany a z levé strany. Tím vám rovnou uberu dvě směny času. ;-)
Změnu světla vám oznámím mimo hru, atd..

Nějaké další nápady?
Tři tečky říkají strašně moc.

Ymir - 3. října 2010 13:46
Ymir

Amunak 3. října 2010 13:46
Pravda vlastně. Ale neseš? Neneseš. Nebo jo?
‎"Půjdeme do Getsemanské zahrady - a ty se postaráš, aby mě tam našli."

Vypisuje se 20 z celkem 2522 příspěvků|⇐ 1 ... 107 108 109 110 111 112 113 ... 127 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)