Rychlovka (116 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rychlovka

Správci:elaxon, Amunak
Popis:Nový rozjíždějící se fenomén - rychlovka.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Bude vadit, když si PJ přidá do hry svojí postavu, za kterou bude hrát s družinou, ale nebude jí nijak zvýhodňovat? Bude fungovat hlavně jako jako postrkávadlo a rádce?
Ano.0
Ne.6
Ano - znevýhodněná0
Zařiď si to jinak, PJi!0
6 celkem
Nástěnka:
Otevřít/Zavřít nástěnku


Zlatý vrch

První rychlovka vedená elaxonem.
Zúčastnění hráči jsou: Amunak s postavou Mumák, Arachnid se svým Makarovem, AskadrinSidlong s Devonem, Astinas s Richardem, Nefrete hraje za Silvii a Ymir vyniká s Karin.

...traduje se, že v nedalekém vrchu jsou jeskyně plné zlata a bohatství, které čekají na mladé hrdiny. Také se mu pro nic za nic už roky neříká Zlatý vrch. Převezmi roli Osudu a napiš své postavě nový.

Další možné rychlovky:
Nová anketa.
Cesta za pokladem draka: čtyři týdny, velké dobrodružství, více úkolů, než bojů.
Troll: Dva týdny, klasická rychlovka, boj.
Síně trpaslíků: další dungeon, tři týdny, boje a pasti.
Legenda Diamantového jezera: další dungeon, dva až tři týdny, boje, pasti a hádanky.

Rychlovka končí 14.10.2010.
Dobrý no, skončila 20.10.2010. Ale to vůbec nevadí. Pj to nechal z donucení hráčů dojet do konce.
A jak to vůbec dopadlo?
Parta šesti kamarádu vyšla vstřic legendami opěvovanému Zlatému vršku. Vše to začalo chlastačkou, ale nakonec se vyšlo a dokonce byl i nalezen vchod do vršku. V podzemí bylo nebezpečno, ale hlavně sranda. Prvním prolémem se ukázal být strach. Potom to byli kostlivci, pak krysy a nakonec menší past, která způsobovala slepotu. Nakonec se našel poklad a byl probuzen jeho majitel - loupečník Lojza. Výměnou, na kterou skupinka ochotně přistoupila, Silvie za zlato se podařilo uprchnout s několika vaky zlata. Skupinka se pak rozpadla a kdo ví, kdy se kroky jednotlivých postav opět spojí?

Historie

Co já si pamatuju, tak první nápad na rychlou hru(rychlovku) měl Darth jofry(DJ). Založil jí, ale nedopadlo to podle jeho představ. Ne že by měl málo zájemců, ba naopak, bylo jich až příliš. On se spíše v tomto typu hry nenašel. Po čtyřech měsících svou rychlovku bohužel smazal a dál se k tomu nikdo nevracel.

Až teď! Dne 30.9.2010 dostal elaxon nápad. Na zkoušku založit další rychlovku s pevnými pravidly. K této myšlence mu dopomohl Amunak a posléze rozhovor s Nefrete a AskadrinSidlongem(Ask). Proto se neváhalo a první elaxonova rychlovka byla schválena adminkou Nefrete ještě toho dne. Ten den byla ještě naplněna hráčská kapacita a byly vyřešené postavy. Druhého dne ráno se začalo aktivně hrát na vysoké úrovní a za velmi dobré aktivity.


Pravidla

Každá rychlovka má pevná pravdila. Ty jsou daná jak Aragornem, tak pravidly Dračího doupěte(DrD), podle kterých se hraje každá hra. Konkrétně pravidla 1.6, momentálně pravidla pro začátečníky, protože ještě žádná z postav nepřešla na šestou úroveň.
Hraje se pouze na fóru.
Pj se pokouší napsat aspoň jednou denně příspěvek, který posune děj ve hře. Takže bude mít minimálně 14 postů.
Kostky. Ty se používají. Ovšem hráč vůbec nemusí, pokud nechce. Prostě za něj bude všechny hody provádět Pj.


Vlastník : Amunak
Jméno : Mumák
Rasa : člověk
Povolání : zloděj
Úroveň : 3
Zkušenosti : 897 zk => 3.úroveň
Životy : 14 / 14
Přesvědčení : neutrální
Síla : 10 / 0
Obratnost : 19 / +4
Odolnost : 14 / +1
Inteligence : 15 / +2
Charisma : 14 / +1
Výška : 189 coulů
Váha : 1429 mincí (± 71.5 kg)
Finance : 96 zl 0 st 9 md
Popis : Není hloupý, ale rozhodně je to magor.

Životopis : S prvním dobrodružstvím jsem se setkal pod Zlatým Vrchem. S partou složenou z jednoho gaye, opileckého šermíře, zavšiveného Delona, jedné příjemné holky a jedné ztřeštěné holky jsme našli poklad, o jakém se nám ani nesnilo. Škoda, že jsme odnesli jen malou část, navíc s obětí Silvie... Pro další život to je ale velké poučení a já zjišťuji, že mi takováto dobrodružství celkem sednou. Rozhodně se radši budu toulat po neobjevených zákoutí jeskyně, než abych seděl v hospodě.

Inventář: Dýka, Krátký meč, Kámen, Vak(velký), Křesadlo, Zrcátko(kovové)

---

Vlastník : Arachnid
Jméno : Makarov
Rasa : člověk
Povolání : válečník
Úroveň : 2
Zkušenosti : 688 zk => 2.úroveň
Životy : 26 / 26
Přesvědčení : dobro - zmatené
Síla : 15 / +2
Obratnost : 14 / +1
Odolnost : 18 / +3
Inteligence : 11 / 0
Charisma : 12 / 0
Výška : 194 coulů
Váha : 1381 mincí (± 69.1 kg)
Finance : 98 zl 4 st 5 md
Popis : Mladík spíše vyšší postavy, pod vycpávaným brněním je znát statná postava. U pasu rezavý meč.
Celkem pohledná tvář, černé oči a vlasy stejné barvy, na tvářích sem tam fous.
Hlavu má na bocích vyholenou, kdežto vprostřed se mu táhne pruh až po lopatky dlouhých vlasů, svázaných řemínkem.
Životopis : Narodil se v nedaleké vesnici, v kovárně, jeho otec se po smrti Makarovovi maminky dal na chlast a mladík zdrhnul.

Je přátelský, myslí si o sobě že odvážný a po tom, co roky sledoval jak se jeho otec mění v trosku, nesnáší alkohol.

Vydal se se skupinkou přátel na Zlatý vrch zjistit, co je pravdy na mýtech o bohatství loupežníka Lojzy a příšerách poklad střežících.
Zjistil, že poklad je velikánský, a rozhodně skutečný. Potvory byly ovšem skutečné až moc. Tamtadá, jizva na noze.
Život dobrodružný se mu zalíbil, avšak od posledně si nese v srdci smutek, ze ztráty Silvie.
Bohužel, i když možná je to jen dobře, ji moc neznal.

A nese si i několik zkušeností a ponaučení.
Dávat si v chodbách pozor, kam šlapu, nechat si odstup od toho, kdo jde přede mnou, a nekoukat louči do plamene.
Dále pak nekopat do krysopsů a používat raději meč.
Ale zase ho nepoužívat moc, krev se špatně smývá.
Vzít z pokladu tolik, kolik unese a zmizet rychle, než se objeví duch majitele. Kontaktům se záhrobím se raději vyhýbat. Občas způsobují zemětřesení.
Kostlivci existuí, a dají se poslat na smrt i podruhé, a to několika metodami:
Rozsekat - ozkoušeno.
Složit skokem plavmo - zprostředkovaně.
Bacit lucernou - nic moc, a velká spotřeba luceren.
Zásadě neotáčet žádným klíčem v žádných dveří, a stát od nich daleko, když tak činí někdo jiný. A vždycky prohledat mrtvolu, zda nějaký ten klíč nemá.
Nejdřív kouknout za roh, a až pak okounět. Občas něco udělá baf.

Může si připadat vskutku jako dobrodruh.

Inventář: Krátký meč, Vycpávané brnění, Vak(velký), Křesadlo, Vrbový proutek

---

Vlastník : AskadrinSidlong
Jméno : Devon
Rasa : barbar
Povolání : zloděj
Úroveň : 3
Zkušenosti : 730 zk => 3.úroveň
Životy : 19 / 19
Přesvědčení : neutrální
Síla : 10 / 0
Obratnost : 16 / +2
Odolnost : 15 / +2
Inteligence : 11 / 0
Charisma : 13 / +1
Výška : 158 coulů
Váha : 1700 mincí (± 85 kg)
Finance : 97 zl 1 st 8 md
Popis : Menší podsaditý mladík (MÁ jen těžké kosti :P) s poněkud tvrdšími rysy tváře. Rozcuchané havraní vlasy a nezvyklé namodralé oči. Oblečený pouze do nohavic, košile a jednoduché košile.
Životopis : Deníček. Výprava na zlatý vrch.

22.června

Je jasné že celá cesta bude nebezpečná a vzrušující, už se nemohu dočkat. Dnes se jdeme s bandou naposledy před cestou občerstvit do hostince a pak začne naše epochální dobrodružství.

23.června

Ráno
Zapoměl jsem si koupit jídlo....to je dost průser!Ale nedám na sobě nic znát, nikdo to nemusí vědět...

Odpoledne
Nejstrašnější zážitky v mém životě. Našli jsme vstup do podzemí a narazili tam na nejděsivější tvory na světě, nemrtví, obří krysy a duchové! Nikdy! UŽ NIKDY!!!

24.červan

JSME BOHÁČ!!! BOHÁČ!!! Doufám že další výprava na sebe nedá dlouho čekat!!!

Inventář: Dýka, Krátký meč, Prak, Dýka vrhací, Vak(velký), Láhev na 1/2 čtvrtky, Křesadlo

---

Vlastník : Astinas
Jméno : Richard
Rasa : člověk
Povolání : válečník
Úroveň : 2
Zkušenosti : 880 zk => 2.úroveň
Životy : 22 / 22
Přesvědčení : dobro - zmatené
Síla : 16 / +2
Obratnost : 9 / -1
Odolnost : 15 / +2
Inteligence : 15 / +2
Charisma : 11 / 0
Výška : 172 coulů
Váha : 1563 mincí (± 78.2 kg)
Finance : 98 zl 0 st 0 md

Popis :

Životopis : Ve šťastných časech, v klidem blažené zemi se zrodil hrdina. Byl jím Richard, odvážný světlovlasý bojovník. Ale teď vážně. Richard jako spousta jiných kluků vyrůstal v jedné ze tří vesnic a stejně tak jako ostatní slyšel o tajemství zlatého vršku. Proto se s ostatními dohodnul, že vyrazí na jednu takovou výpravu za poznáním té legendy. Noc předem tomu následovali bujaré oslavy a tak se Richard opil jako doga. Druhého dne z rána toho proklatě litoval, ale nedalo se to už odložit a tak vyrazil na cestu se všemi ostatními. Držel poněkud vzadu, protože ho bolela hlava. Nicméně když našli vchod, který jako první důkaz poukazoval na to, že ta legenda je pravdivá, dostal zápal a vyrazil neohroženě na průzkum...vydrž musím to dodělat.

Inventář: Dýka, Tesák, Krátký meč, Vycpávané brnění, Štít

---

Vlastník : Ymir
Jméno : Karin Dreijer Andersson
Rasa : barbar
Povolání : kouzelník
Úroveň : 2
Zkušenosti : 811 zk => 2.úroveň
Životy : 11 / 11
Magy : 13 / 13
Přesvědčení : neutrální
Síla : 14 / +1
Obratnost : 9 / -1
Odolnost : 11 / 0
Inteligence : 18 / +3
Charisma : 12 / 0
Výška : 175 coulů
Váha : 1687 mincí (± 84.4 kg)
Finance : 98 zl 3 st 1 md

Popis : http://userserve-ak.last.fm/serve/_/38807099/Fever+Ray+PNG_is_better.png

Siluetu postavy tříští černý háv, rysy tváře matou válečné barvy.

Životopis : Šamanka na zkušené.

Vedena duchy přírody a předků a doprovázena družinou udatných nebojsů, vydala se na svou první výpravu na Zlatý vrch, kde podle pověstí sídlil kdysi mocný loupežník Lojza. Mládež, chtivá zlata a věhlasu, nalezla sklepení, úspěšně se utkala se strážci a nakonec i s duchem Lojzy, jehož bohatství se následně povedlo ukořistit - při akci byl zmařen jeden mladý život. Přesto to bylo úspěšné vykročení vstříc hrdinské slávě; duchové byli spokojeni a Karin započala dlouhou cestu k úplnému zasvěcení do tajů šamanské praxe.

Inventář: Hůl kovaná, Zrcátko(kovové), Vak(velký), Křesadlo, Lucerna(s okenicemi), Olej(1/2 čtvrtky)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2522 příspěvků|⇐ 1 ... 114 115 116 117 118 119 120 ... 127 ⇒|

elaxon - 3. října 2010 00:15
elaxon

Nefre­te 3. října 2010 00:13
Kou­ká­me s Askem na film. :-)
Tři tečky ří­ka­jí straš­ně moc.

Amunak - 3. října 2010 00:15
Amunak

Nefre­te 3. října 2010 00:10
ne­ří­kám, že není, ale pro naše po­sta­vy to až tak staré známé ne­bu­de, řekl bych :)
🐺

Nefrete - 3. října 2010 00:14
Nefrete

Askad­rin­Si­dlong 3. října 2010 00:13
Pro­vaz je už taky starý.
Od­pusť jim, neboť ne­vě­dí, co činí.

Nefrete - 3. října 2010 00:14
Nefrete

Mám ještě další nápad: Čap­nem tlus­ťo­cha, svá­že­me ho a bu­de­me mu po­znám­ky vy­rý­vat no­ží­kem do pupku. Místa je tam dost!;)
Od­pusť jim, neboť ne­vě­dí, co činí.

AskadrinSidlong - 3. října 2010 00:13
AskadrinSidlong

Nefre­te 3. října 2010 00:12

mě taky ;)
Ten kdo do­ká­že žít život, s vě­do­mím vlast­ní prů­měr­nos­tí a fak­tem že není zvlášt­ní, je Hr­di­na... (I'll Chuck you!)

Nefrete - 3. října 2010 00:13
Nefrete

ela­xon 3. října 2010 00:11
Mo­tor­ka?
Od­pusť jim, neboť ne­vě­dí, co činí.

Nefrete - 3. října 2010 00:12
Nefrete

Askad­rin­Si­dlong 3. října 2010 00:06
To s těmi kry­sí­mi střív­ky se mi líbí víc.;))
Od­pusť jim, neboť ne­vě­dí, co činí.

elaxon - 3. října 2010 00:12
elaxon

Mám to na­psa­ný, ale nějak se mi to ne­lí­bí. :-)
Tři tečky ří­ka­jí straš­ně moc.

AskadrinSidlong - 3. října 2010 00:11
AskadrinSidlong

ela­xon 3. října 2010 00:11

si říkám...​ji jen roz­mlá­til a klu­kem mrsk­nul vo zem :D
Ten kdo do­ká­že žít život, s vě­do­mím vlast­ní prů­měr­nos­tí a fak­tem že není zvlášt­ní, je Hr­di­na... (I'll Chuck you!)

Nefrete - 3. října 2010 00:11
Nefrete

Askad­rin­Si­dlong 3. října 2010 00:05
Tyhle vy­hro­ce­né si­tu­a­ce ti jdou přímo skvě­le.;)
Od­pusť jim, neboť ne­vě­dí, co činí.

elaxon - 3. října 2010 00:11
elaxon

Sakra, já si to s tou mo­tor­kou špat­ně pa­ma­to­vel. :-D
Tři tečky ří­ka­jí straš­ně moc.

Nefrete - 3. října 2010 00:10
Nefrete

Amu­nak 3. října 2010 00:04
Stará známá tech­ni­ka. Jsem mys­le­la, že při­jdeš s něčím no­věj­ším.;)
Od­pusť jim, neboť ne­vě­dí, co činí.

Amunak - 3. října 2010 00:09
Amunak

Amu­nak 3. října 2010 00:00
elaxi, hoď to tam pro­sím, do­chá­zí mi ba­ter­ka tak to chci pří­pad­ně opra­vit, než se mi to vy­bi­je :-D
🐺

AskadrinSidlong - 3. října 2010 00:06
AskadrinSidlong

Za­bi­je­me deset krys..​v.​yvrhneme je svá­že­me je­jich stře­va a bu­de­me mít mi­ni­mál­ně 10 sáhů pro­váz­ku!

a nebo vezmu to 10ti sá­ho­vé lano co mám v tlu­moku... :D
Ten kdo do­ká­že žít život, s vě­do­mím vlast­ní prů­měr­nos­tí a fak­tem že není zvlášt­ní, je Hr­di­na... (I'll Chuck you!)

AskadrinSidlong - 3. října 2010 00:05
AskadrinSidlong

ela­xon 3. října 2010 00:00

*Po­ťouch­lý smích a úprk před me­ta­ný­mi bles­ky*

My tu mapu máme a já to vím! Jenom VY... *Hor­ly­vě uka­zu­je na sou­ro­zen­ce ve zbra­ni* Si ze mě pořád dě­lá­te sran­du!!
*fa­na­tic­ká víra v očích*
Ten kdo do­ká­že žít život, s vě­do­mím vlast­ní prů­měr­nos­tí a fak­tem že není zvlášt­ní, je Hr­di­na... (I'll Chuck you!)

Amunak - 3. října 2010 00:04
Amunak

ela­xon 3. října 2010 00:00
já bych věděl co bu­de­me dělat, ale chci za to expy a až v nej­hor­ším to na­píšu do hry :-D

nebo ne, vy­ke­cám to. Pros­tě abychom ne­za­blou­di­li, mů­že­me si dělat na kaž­dým roz­ces­tí šipku, odkud jsme při­šli (kres­lit se dá třeba tím, že jiným ka­me­nem něco vy­ry­je­me do tý skály, nebo třeba zu­hel­ně­nou po­chod­ní to tam čmá­rat)
🐺

Nefrete - 3. října 2010 00:03
Nefrete

Hej, ne­má­te někdo klub­ko?
Od­pusť jim, neboť ne­vě­dí, co činí.

Nefrete - 3. října 2010 00:02
Nefrete

Ta­ko­vá dů­vě­ři­vost... ani nás nezná, ale jistý si tou mapou do­ce­la je.;)
Od­pusť jim, neboť ne­vě­dí, co činí.

Amunak - 3. října 2010 00:02
Amunak

Askad­rin­Si­dlong 2. října 2010 23:51
ne­můžu psát o fak­tech (na­jde­me zlato), když ani sto­pro­cent­ně nevím, že tam to zlato bude. Tak to takhle kreju, aby mě nikdo ne­mohl na­pa­dat... :-D

Ono je asi těžký pro člo­vě­ka to po­cho­pit, no...
🐺

Nefrete - 3. října 2010 00:01
Nefrete

Askad­rin­Si­dlong 2. října 2010 23:56
To mu to Mumák ještě do­sta­teč­ně ne­vy­svět­lil?:D
Od­pusť jim, neboť ne­vě­dí, co činí.

Vypisuje se 20 z celkem 2522 příspěvků|⇐ 1 ... 114 115 116 117 118 119 120 ... 127 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)
taBackup debug: