Rychlovka (123 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rychlovka

Správci:elaxon, Amunak
Popis:Nový rozjíždějící se fenomén - rychlovka.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Bude vadit, když si PJ přidá do hry svojí postavu, za kterou bude hrát s družinou, ale nebude jí nijak zvýhodňovat? Bude fungovat hlavně jako jako postrkávadlo a rádce?
Ano.0
Ne.6
Ano - znevýhodněná0
Zařiď si to jinak, PJi!0
6 celkem
Nástěnka:
Otevřít/Zavřít nástěnku


Zlatý vrch

První rychlovka vedená elaxonem.
Zúčastnění hráči jsou: Amunak s postavou Mumák, Arachnid se svým Makarovem, AskadrinSidlong s Devonem, Astinas s Richardem, Nefrete hraje za Silvii a Ymir vyniká s Karin.

...traduje se, že v nedalekém vrchu jsou jeskyně plné zlata a bohatství, které čekají na mladé hrdiny. Také se mu pro nic za nic už roky neříká Zlatý vrch. Převezmi roli Osudu a napiš své postavě nový.

Další možné rychlovky:
Nová anketa.
Cesta za pokladem draka: čtyři týdny, velké dobrodružství, více úkolů, než bojů.
Troll: Dva týdny, klasická rychlovka, boj.
Síně trpaslíků: další dungeon, tři týdny, boje a pasti.
Legenda Diamantového jezera: další dungeon, dva až tři týdny, boje, pasti a hádanky.

Rychlovka končí 14.10.2010.
Dobrý no, skončila 20.10.2010. Ale to vůbec nevadí. Pj to nechal z donucení hráčů dojet do konce.
A jak to vůbec dopadlo?
Parta šesti kamarádu vyšla vstřic legendami opěvovanému Zlatému vršku. Vše to začalo chlastačkou, ale nakonec se vyšlo a dokonce byl i nalezen vchod do vršku. V podzemí bylo nebezpečno, ale hlavně sranda. Prvním prolémem se ukázal být strach. Potom to byli kostlivci, pak krysy a nakonec menší past, která způsobovala slepotu. Nakonec se našel poklad a byl probuzen jeho majitel - loupečník Lojza. Výměnou, na kterou skupinka ochotně přistoupila, Silvie za zlato se podařilo uprchnout s několika vaky zlata. Skupinka se pak rozpadla a kdo ví, kdy se kroky jednotlivých postav opět spojí?

Historie

Co já si pamatuju, tak první nápad na rychlou hru(rychlovku) měl Darth jofry(DJ). Založil jí, ale nedopadlo to podle jeho představ. Ne že by měl málo zájemců, ba naopak, bylo jich až příliš. On se spíše v tomto typu hry nenašel. Po čtyřech měsících svou rychlovku bohužel smazal a dál se k tomu nikdo nevracel.

Až teď! Dne 30.9.2010 dostal elaxon nápad. Na zkoušku založit další rychlovku s pevnými pravidly. K této myšlence mu dopomohl Amunak a posléze rozhovor s Nefrete a AskadrinSidlongem(Ask). Proto se neváhalo a první elaxonova rychlovka byla schválena adminkou Nefrete ještě toho dne. Ten den byla ještě naplněna hráčská kapacita a byly vyřešené postavy. Druhého dne ráno se začalo aktivně hrát na vysoké úrovní a za velmi dobré aktivity.


Pravidla

Každá rychlovka má pevná pravdila. Ty jsou daná jak Aragornem, tak pravidly Dračího doupěte(DrD), podle kterých se hraje každá hra. Konkrétně pravidla 1.6, momentálně pravidla pro začátečníky, protože ještě žádná z postav nepřešla na šestou úroveň.
Hraje se pouze na fóru.
Pj se pokouší napsat aspoň jednou denně příspěvek, který posune děj ve hře. Takže bude mít minimálně 14 postů.
Kostky. Ty se používají. Ovšem hráč vůbec nemusí, pokud nechce. Prostě za něj bude všechny hody provádět Pj.


Vlastník : Amunak
Jméno : Mumák
Rasa : člověk
Povolání : zloděj
Úroveň : 3
Zkušenosti : 897 zk => 3.úroveň
Životy : 14 / 14
Přesvědčení : neutrální
Síla : 10 / 0
Obratnost : 19 / +4
Odolnost : 14 / +1
Inteligence : 15 / +2
Charisma : 14 / +1
Výška : 189 coulů
Váha : 1429 mincí (± 71.5 kg)
Finance : 96 zl 0 st 9 md
Popis : Není hloupý, ale rozhodně je to magor.

Životopis : S prvním dobrodružstvím jsem se setkal pod Zlatým Vrchem. S partou složenou z jednoho gaye, opileckého šermíře, zavšiveného Delona, jedné příjemné holky a jedné ztřeštěné holky jsme našli poklad, o jakém se nám ani nesnilo. Škoda, že jsme odnesli jen malou část, navíc s obětí Silvie... Pro další život to je ale velké poučení a já zjišťuji, že mi takováto dobrodružství celkem sednou. Rozhodně se radši budu toulat po neobjevených zákoutí jeskyně, než abych seděl v hospodě.

Inventář: Dýka, Krátký meč, Kámen, Vak(velký), Křesadlo, Zrcátko(kovové)

---

Vlastník : Arachnid
Jméno : Makarov
Rasa : člověk
Povolání : válečník
Úroveň : 2
Zkušenosti : 688 zk => 2.úroveň
Životy : 26 / 26
Přesvědčení : dobro - zmatené
Síla : 15 / +2
Obratnost : 14 / +1
Odolnost : 18 / +3
Inteligence : 11 / 0
Charisma : 12 / 0
Výška : 194 coulů
Váha : 1381 mincí (± 69.1 kg)
Finance : 98 zl 4 st 5 md
Popis : Mladík spíše vyšší postavy, pod vycpávaným brněním je znát statná postava. U pasu rezavý meč.
Celkem pohledná tvář, černé oči a vlasy stejné barvy, na tvářích sem tam fous.
Hlavu má na bocích vyholenou, kdežto vprostřed se mu táhne pruh až po lopatky dlouhých vlasů, svázaných řemínkem.
Životopis : Narodil se v nedaleké vesnici, v kovárně, jeho otec se po smrti Makarovovi maminky dal na chlast a mladík zdrhnul.

Je přátelský, myslí si o sobě že odvážný a po tom, co roky sledoval jak se jeho otec mění v trosku, nesnáší alkohol.

Vydal se se skupinkou přátel na Zlatý vrch zjistit, co je pravdy na mýtech o bohatství loupežníka Lojzy a příšerách poklad střežících.
Zjistil, že poklad je velikánský, a rozhodně skutečný. Potvory byly ovšem skutečné až moc. Tamtadá, jizva na noze.
Život dobrodružný se mu zalíbil, avšak od posledně si nese v srdci smutek, ze ztráty Silvie.
Bohužel, i když možná je to jen dobře, ji moc neznal.

A nese si i několik zkušeností a ponaučení.
Dávat si v chodbách pozor, kam šlapu, nechat si odstup od toho, kdo jde přede mnou, a nekoukat louči do plamene.
Dále pak nekopat do krysopsů a používat raději meč.
Ale zase ho nepoužívat moc, krev se špatně smývá.
Vzít z pokladu tolik, kolik unese a zmizet rychle, než se objeví duch majitele. Kontaktům se záhrobím se raději vyhýbat. Občas způsobují zemětřesení.
Kostlivci existuí, a dají se poslat na smrt i podruhé, a to několika metodami:
Rozsekat - ozkoušeno.
Složit skokem plavmo - zprostředkovaně.
Bacit lucernou - nic moc, a velká spotřeba luceren.
Zásadě neotáčet žádným klíčem v žádných dveří, a stát od nich daleko, když tak činí někdo jiný. A vždycky prohledat mrtvolu, zda nějaký ten klíč nemá.
Nejdřív kouknout za roh, a až pak okounět. Občas něco udělá baf.

Může si připadat vskutku jako dobrodruh.

Inventář: Krátký meč, Vycpávané brnění, Vak(velký), Křesadlo, Vrbový proutek

---

Vlastník : AskadrinSidlong
Jméno : Devon
Rasa : barbar
Povolání : zloděj
Úroveň : 3
Zkušenosti : 730 zk => 3.úroveň
Životy : 19 / 19
Přesvědčení : neutrální
Síla : 10 / 0
Obratnost : 16 / +2
Odolnost : 15 / +2
Inteligence : 11 / 0
Charisma : 13 / +1
Výška : 158 coulů
Váha : 1700 mincí (± 85 kg)
Finance : 97 zl 1 st 8 md
Popis : Menší podsaditý mladík (MÁ jen těžké kosti :P) s poněkud tvrdšími rysy tváře. Rozcuchané havraní vlasy a nezvyklé namodralé oči. Oblečený pouze do nohavic, košile a jednoduché košile.
Životopis : Deníček. Výprava na zlatý vrch.

22.června

Je jasné že celá cesta bude nebezpečná a vzrušující, už se nemohu dočkat. Dnes se jdeme s bandou naposledy před cestou občerstvit do hostince a pak začne naše epochální dobrodružství.

23.června

Ráno
Zapoměl jsem si koupit jídlo....to je dost průser!Ale nedám na sobě nic znát, nikdo to nemusí vědět...

Odpoledne
Nejstrašnější zážitky v mém životě. Našli jsme vstup do podzemí a narazili tam na nejděsivější tvory na světě, nemrtví, obří krysy a duchové! Nikdy! UŽ NIKDY!!!

24.červan

JSME BOHÁČ!!! BOHÁČ!!! Doufám že další výprava na sebe nedá dlouho čekat!!!

Inventář: Dýka, Krátký meč, Prak, Dýka vrhací, Vak(velký), Láhev na 1/2 čtvrtky, Křesadlo

---

Vlastník : Astinas
Jméno : Richard
Rasa : člověk
Povolání : válečník
Úroveň : 2
Zkušenosti : 880 zk => 2.úroveň
Životy : 22 / 22
Přesvědčení : dobro - zmatené
Síla : 16 / +2
Obratnost : 9 / -1
Odolnost : 15 / +2
Inteligence : 15 / +2
Charisma : 11 / 0
Výška : 172 coulů
Váha : 1563 mincí (± 78.2 kg)
Finance : 98 zl 0 st 0 md

Popis :

Životopis : Ve šťastných časech, v klidem blažené zemi se zrodil hrdina. Byl jím Richard, odvážný světlovlasý bojovník. Ale teď vážně. Richard jako spousta jiných kluků vyrůstal v jedné ze tří vesnic a stejně tak jako ostatní slyšel o tajemství zlatého vršku. Proto se s ostatními dohodnul, že vyrazí na jednu takovou výpravu za poznáním té legendy. Noc předem tomu následovali bujaré oslavy a tak se Richard opil jako doga. Druhého dne z rána toho proklatě litoval, ale nedalo se to už odložit a tak vyrazil na cestu se všemi ostatními. Držel poněkud vzadu, protože ho bolela hlava. Nicméně když našli vchod, který jako první důkaz poukazoval na to, že ta legenda je pravdivá, dostal zápal a vyrazil neohroženě na průzkum...vydrž musím to dodělat.

Inventář: Dýka, Tesák, Krátký meč, Vycpávané brnění, Štít

---

Vlastník : Ymir
Jméno : Karin Dreijer Andersson
Rasa : barbar
Povolání : kouzelník
Úroveň : 2
Zkušenosti : 811 zk => 2.úroveň
Životy : 11 / 11
Magy : 13 / 13
Přesvědčení : neutrální
Síla : 14 / +1
Obratnost : 9 / -1
Odolnost : 11 / 0
Inteligence : 18 / +3
Charisma : 12 / 0
Výška : 175 coulů
Váha : 1687 mincí (± 84.4 kg)
Finance : 98 zl 3 st 1 md

Popis : http://userserve-ak.last.fm/serve/_/38807099/Fever+Ray+PNG_is_better.png

Siluetu postavy tříští černý háv, rysy tváře matou válečné barvy.

Životopis : Šamanka na zkušené.

Vedena duchy přírody a předků a doprovázena družinou udatných nebojsů, vydala se na svou první výpravu na Zlatý vrch, kde podle pověstí sídlil kdysi mocný loupežník Lojza. Mládež, chtivá zlata a věhlasu, nalezla sklepení, úspěšně se utkala se strážci a nakonec i s duchem Lojzy, jehož bohatství se následně povedlo ukořistit - při akci byl zmařen jeden mladý život. Přesto to bylo úspěšné vykročení vstříc hrdinské slávě; duchové byli spokojeni a Karin započala dlouhou cestu k úplnému zasvěcení do tajů šamanské praxe.

Inventář: Hůl kovaná, Zrcátko(kovové), Vak(velký), Křesadlo, Lucerna(s okenicemi), Olej(1/2 čtvrtky)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2522 příspěvků|⇐ 1 ... 121 122 123 124 125 126 127 ⇒|

Ymir - 2. října 2010 21:32
Ymir

Všichni na Karin mluvili, tak já s dovolením ještě odepíšu.
‎"Půjdeme do Getsemanské zahrady - a ty se postaráš, aby mě tam našli."

elaxon - 2. října 2010 21:07
elaxon

Darth jofry 2. října 2010 21:05
:-D
Ale tak bys to zkusil znovu no. Třeba na soustruhu. :-D
Tři tečky říkají strašně moc.

Darth jofry - 2. října 2010 21:05
Darth jofry

elaxon 2. října 2010 21:02
Jo, teď jsem frézař :D Doufám, že mio to vydrží dlouho a že mi to půjde, jinak bych byl naštvaný, že jsem si ke studiu vybral blbej obor :D
Útočná puška Kalašnikov se skládá ze čtyř částí. Jsou to tyto tři: pažba a hlaveň. Pažba nemusí být vždy přítomna.

elaxon - 2. října 2010 21:05
elaxon

Jo, jinak předpokládám, že tak den nebudu muset napsat. Že budete řešit hledání vchodu. :-)
Tři tečky říkají strašně moc.

Darth jofry - 2. října 2010 21:04
Darth jofry

Nefrete 2. října 2010 21:00
Stará polorozbitá herka, zhlediska ovládání je třetina ovládacích prvků zaseklá, nebo nefunkční a u nástroj je poznamenán jistým bojem :D

Ale jak jsem již napsal, pracovat se na tom dá, ikdyž občas mašina poslouchá jen na rány kladivem (což by neměla, všechno by mělo jít ovládat hladce, maximálně sílou jednoho či dvou prstů :D)
Útočná puška Kalašnikov se skládá ze čtyř částí. Jsou to tyto tři: pažba a hlaveň. Pažba nemusí být vždy přítomna.

elaxon - 2. října 2010 21:02
elaxon

Darth jofry 2. října 2010 20:57
Pořád se tak pevně držíš oboru. Jak dlouho ti to vydrží? :-P
Tři tečky říkají strašně moc.

elaxon - 2. října 2010 21:02
elaxon

Nefrete 2. října 2010 20:59
:-D
Tři tečky říkají strašně moc.

Nefrete - 2. října 2010 21:00
Nefrete

Darth jofry 2. října 2010 20:57
Nejhorší ve smyslu, že je to stará šunka nebo že je sama o sobě strašná?:)
Odpusť jim, neboť nevědí, co činí.

Nefrete - 2. října 2010 20:59
Nefrete

Tak a teď už nikdo nepište, teď píšu já svůj super hustý příspěvek.;D
Odpusť jim, neboť nevědí, co činí.

Darth jofry - 2. října 2010 20:57
Darth jofry

Amunak 2. října 2010 19:48
Jen jsme se bavili s elaxem, že rychlovka je můj nápad, ale že jsou mi nějaký autorský práva na nic a nemám vůbec nic proti tomu, že si založil jeskyni (vydařenější) s tímto námětem, ba naopak :D

Proto píšu hrajte a užijte si to víc, než jsem si jeskyni tohoto typu užil já :D

Nefrete 2. října 2010 19:50
Makám v jedný dobrý firmě (kovovýroba) na nejhorší mašině, co jsem kdy v provozu viděl :D

Ale jinak je ta práce dobrá a i na tý mašině se dělat dá, takže jsem zatím (po prvním dni v práci) spokojenej :D
Útočná puška Kalašnikov se skládá ze čtyř částí. Jsou to tyto tři: pažba a hlaveň. Pažba nemusí být vždy přítomna.

Nefrete - 2. října 2010 20:36
Nefrete

AskadrinSidlong 2. října 2010 20:35
Eh... ano.;))
Odpusť jim, neboť nevědí, co činí.

AskadrinSidlong - 2. října 2010 20:35
AskadrinSidlong

Nefrete 2. října 2010 20:33

vzpomněl jsem si na jeden domorodý kmen v africe...a na jejich....ochranu :D
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Nefrete - 2. října 2010 20:33
Nefrete

AskadrinSidlong 2. října 2010 20:32
Bůh ví, co tam má.;)
Odpusť jim, neboť nevědí, co činí.

AskadrinSidlong - 2. října 2010 20:33
AskadrinSidlong

elaxon 2. října 2010 20:30

pšššt...Donarova úroveň musí zůstat v tajnosti :D
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

AskadrinSidlong - 2. října 2010 20:32
AskadrinSidlong

Nefrete 2. října 2010 20:27

teď mě napadlo...na co má pochvu na zádech když v ruce má kyj z doby kamenný :D
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

elaxon - 2. října 2010 20:31
elaxon

Budu s tím muset počkat na Ajťáka. :-)
Tři tečky říkají strašně moc.

elaxon - 2. října 2010 20:30
elaxon

AskadrinSidlong 2. října 2010 20:26
:-D Taková postava na první úrovní, no to by bylo jako Donar na třetí. :-D

Nefrete 2. října 2010 20:27
To teda. :-D Ale i přes to děkuju. :-)
Tři tečky říkají strašně moc.

Nefrete - 2. října 2010 20:27
Nefrete

AskadrinSidlong 2. října 2010 20:26
Jo, ten ksicht je s přehledem nejlepší.;)
Odpusť jim, neboť nevědí, co činí.

Nefrete - 2. října 2010 20:27
Nefrete

elaxon 2. října 2010 20:23
Musíš tam dát ještě tag pro změnu druhého rozměru.
Nevím ale jaký.
To jsem ti dala cennou radu, co?;)
Odpusť jim, neboť nevědí, co činí.

AskadrinSidlong - 2. října 2010 20:26
AskadrinSidlong

elaxon 2. října 2010 20:21

použil jsem jen xicht tý postavy...zbytek toho obrázku není také terno :D

http://www.google.cz/imgres?imgurl=http://3.bp.blogspot.com/_Xsq8PLQ4Hjw/SwTgRKAENII/AAAAAAAAAi4/0dOvb8ccgDk/s1600/barbarian.jpg&imgrefurl=http://newspritz.blogspot.com/2009/11/no-to-spanking-yes-to-thinking.html&usg=__nwmYaVXP3xJxc2yU7ihsYkviOSw=&h=576&w=509&sz=64&hl=cs&start=0&zoom=1&tbnid=GwBPXZS0IaPgSM:&tbnh=129&tbnw=107&prev=/images%3Fq%3Dbarbarian%26um%3D1%26hl%3Dcs%26client%3Dfirefox-a%26sa%3DN%26rls%3Dorg.mozilla:cs:official%26biw%3D1600%26bih%3D710%26tbs%3Disch:10%2C3&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=815&vpy=49&dur=953&hovh=239&hovw=211&tx=115&ty=130&ei=73inTMLdDtHOswbB6fTNDA&oei=73inTMLdDtHOswbB6fTNDA&esq=1&page=1&ndsp=44&ved=1t:429,r:5,s:0&biw=1600&bih=710
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Vypisuje se 20 z celkem 2522 příspěvků|⇐ 1 ... 121 122 123 124 125 126 127 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)