Rychlovka (7 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rychlovka

Správci:elaxon, Amunak
Popis:Nový rozjíždějící se fenomén - rychlovka.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Bude vadit, když si PJ přidá do hry svojí postavu, za kterou bude hrát s družinou, ale nebude jí nijak zvýhodňovat? Bude fungovat hlavně jako jako postrkávadlo a rádce?
Ano.0
Ne.6
Ano - znevýhodněná0
Zařiď si to jinak, PJi!0
6 celkem
Nástěnka:
Otevřít/Zavřít nástěnku


Zlatý vrch

První rychlovka vedená elaxonem.
Zúčastnění hráči jsou: Amunak s postavou Mumák, Arachnid se svým Makarovem, AskadrinSidlong s Devonem, Astinas s Richardem, Nefrete hraje za Silvii a Ymir vyniká s Karin.

...traduje se, že v nedalekém vrchu jsou jeskyně plné zlata a bohatství, které čekají na mladé hrdiny. Také se mu pro nic za nic už roky neříká Zlatý vrch. Převezmi roli Osudu a napiš své postavě nový.

Další možné rychlovky:
Nová anketa.
Cesta za pokladem draka: čtyři týdny, velké dobrodružství, více úkolů, než bojů.
Troll: Dva týdny, klasická rychlovka, boj.
Síně trpaslíků: další dungeon, tři týdny, boje a pasti.
Legenda Diamantového jezera: další dungeon, dva až tři týdny, boje, pasti a hádanky.

Rychlovka končí 14.10.2010.
Dobrý no, skončila 20.10.2010. Ale to vůbec nevadí. Pj to nechal z donucení hráčů dojet do konce.
A jak to vůbec dopadlo?
Parta šesti kamarádu vyšla vstřic legendami opěvovanému Zlatému vršku. Vše to začalo chlastačkou, ale nakonec se vyšlo a dokonce byl i nalezen vchod do vršku. V podzemí bylo nebezpečno, ale hlavně sranda. Prvním prolémem se ukázal být strach. Potom to byli kostlivci, pak krysy a nakonec menší past, která způsobovala slepotu. Nakonec se našel poklad a byl probuzen jeho majitel - loupečník Lojza. Výměnou, na kterou skupinka ochotně přistoupila, Silvie za zlato se podařilo uprchnout s několika vaky zlata. Skupinka se pak rozpadla a kdo ví, kdy se kroky jednotlivých postav opět spojí?

Historie

Co já si pamatuju, tak první nápad na rychlou hru(rychlovku) měl Darth jofry(DJ). Založil jí, ale nedopadlo to podle jeho představ. Ne že by měl málo zájemců, ba naopak, bylo jich až příliš. On se spíše v tomto typu hry nenašel. Po čtyřech měsících svou rychlovku bohužel smazal a dál se k tomu nikdo nevracel.

Až teď! Dne 30.9.2010 dostal elaxon nápad. Na zkoušku založit další rychlovku s pevnými pravidly. K této myšlence mu dopomohl Amunak a posléze rozhovor s Nefrete a AskadrinSidlongem(Ask). Proto se neváhalo a první elaxonova rychlovka byla schválena adminkou Nefrete ještě toho dne. Ten den byla ještě naplněna hráčská kapacita a byly vyřešené postavy. Druhého dne ráno se začalo aktivně hrát na vysoké úrovní a za velmi dobré aktivity.


Pravidla

Každá rychlovka má pevná pravdila. Ty jsou daná jak Aragornem, tak pravidly Dračího doupěte(DrD), podle kterých se hraje každá hra. Konkrétně pravidla 1.6, momentálně pravidla pro začátečníky, protože ještě žádná z postav nepřešla na šestou úroveň.
Hraje se pouze na fóru.
Pj se pokouší napsat aspoň jednou denně příspěvek, který posune děj ve hře. Takže bude mít minimálně 14 postů.
Kostky. Ty se používají. Ovšem hráč vůbec nemusí, pokud nechce. Prostě za něj bude všechny hody provádět Pj.


Vlastník : Amunak
Jméno : Mumák
Rasa : člověk
Povolání : zloděj
Úroveň : 3
Zkušenosti : 897 zk => 3.úroveň
Životy : 14 / 14
Přesvědčení : neutrální
Síla : 10 / 0
Obratnost : 19 / +4
Odolnost : 14 / +1
Inteligence : 15 / +2
Charisma : 14 / +1
Výška : 189 coulů
Váha : 1429 mincí (± 71.5 kg)
Finance : 96 zl 0 st 9 md
Popis : Není hloupý, ale rozhodně je to magor.

Životopis : S prvním dobrodružstvím jsem se setkal pod Zlatým Vrchem. S partou složenou z jednoho gaye, opileckého šermíře, zavšiveného Delona, jedné příjemné holky a jedné ztřeštěné holky jsme našli poklad, o jakém se nám ani nesnilo. Škoda, že jsme odnesli jen malou část, navíc s obětí Silvie... Pro další život to je ale velké poučení a já zjišťuji, že mi takováto dobrodružství celkem sednou. Rozhodně se radši budu toulat po neobjevených zákoutí jeskyně, než abych seděl v hospodě.

Inventář: Dýka, Krátký meč, Kámen, Vak(velký), Křesadlo, Zrcátko(kovové)

---

Vlastník : Arachnid
Jméno : Makarov
Rasa : člověk
Povolání : válečník
Úroveň : 2
Zkušenosti : 688 zk => 2.úroveň
Životy : 26 / 26
Přesvědčení : dobro - zmatené
Síla : 15 / +2
Obratnost : 14 / +1
Odolnost : 18 / +3
Inteligence : 11 / 0
Charisma : 12 / 0
Výška : 194 coulů
Váha : 1381 mincí (± 69.1 kg)
Finance : 98 zl 4 st 5 md
Popis : Mladík spíše vyšší postavy, pod vycpávaným brněním je znát statná postava. U pasu rezavý meč.
Celkem pohledná tvář, černé oči a vlasy stejné barvy, na tvářích sem tam fous.
Hlavu má na bocích vyholenou, kdežto vprostřed se mu táhne pruh až po lopatky dlouhých vlasů, svázaných řemínkem.
Životopis : Narodil se v nedaleké vesnici, v kovárně, jeho otec se po smrti Makarovovi maminky dal na chlast a mladík zdrhnul.

Je přátelský, myslí si o sobě že odvážný a po tom, co roky sledoval jak se jeho otec mění v trosku, nesnáší alkohol.

Vydal se se skupinkou přátel na Zlatý vrch zjistit, co je pravdy na mýtech o bohatství loupežníka Lojzy a příšerách poklad střežících.
Zjistil, že poklad je velikánský, a rozhodně skutečný. Potvory byly ovšem skutečné až moc. Tamtadá, jizva na noze.
Život dobrodružný se mu zalíbil, avšak od posledně si nese v srdci smutek, ze ztráty Silvie.
Bohužel, i když možná je to jen dobře, ji moc neznal.

A nese si i několik zkušeností a ponaučení.
Dávat si v chodbách pozor, kam šlapu, nechat si odstup od toho, kdo jde přede mnou, a nekoukat louči do plamene.
Dále pak nekopat do krysopsů a používat raději meč.
Ale zase ho nepoužívat moc, krev se špatně smývá.
Vzít z pokladu tolik, kolik unese a zmizet rychle, než se objeví duch majitele. Kontaktům se záhrobím se raději vyhýbat. Občas způsobují zemětřesení.
Kostlivci existuí, a dají se poslat na smrt i podruhé, a to několika metodami:
Rozsekat - ozkoušeno.
Složit skokem plavmo - zprostředkovaně.
Bacit lucernou - nic moc, a velká spotřeba luceren.
Zásadě neotáčet žádným klíčem v žádných dveří, a stát od nich daleko, když tak činí někdo jiný. A vždycky prohledat mrtvolu, zda nějaký ten klíč nemá.
Nejdřív kouknout za roh, a až pak okounět. Občas něco udělá baf.

Může si připadat vskutku jako dobrodruh.

Inventář: Krátký meč, Vycpávané brnění, Vak(velký), Křesadlo, Vrbový proutek

---

Vlastník : AskadrinSidlong
Jméno : Devon
Rasa : barbar
Povolání : zloděj
Úroveň : 3
Zkušenosti : 730 zk => 3.úroveň
Životy : 19 / 19
Přesvědčení : neutrální
Síla : 10 / 0
Obratnost : 16 / +2
Odolnost : 15 / +2
Inteligence : 11 / 0
Charisma : 13 / +1
Výška : 158 coulů
Váha : 1700 mincí (± 85 kg)
Finance : 97 zl 1 st 8 md
Popis : Menší podsaditý mladík (MÁ jen těžké kosti :P) s poněkud tvrdšími rysy tváře. Rozcuchané havraní vlasy a nezvyklé namodralé oči. Oblečený pouze do nohavic, košile a jednoduché košile.
Životopis : Deníček. Výprava na zlatý vrch.

22.června

Je jasné že celá cesta bude nebezpečná a vzrušující, už se nemohu dočkat. Dnes se jdeme s bandou naposledy před cestou občerstvit do hostince a pak začne naše epochální dobrodružství.

23.června

Ráno
Zapoměl jsem si koupit jídlo....to je dost průser!Ale nedám na sobě nic znát, nikdo to nemusí vědět...

Odpoledne
Nejstrašnější zážitky v mém životě. Našli jsme vstup do podzemí a narazili tam na nejděsivější tvory na světě, nemrtví, obří krysy a duchové! Nikdy! UŽ NIKDY!!!

24.červan

JSME BOHÁČ!!! BOHÁČ!!! Doufám že další výprava na sebe nedá dlouho čekat!!!

Inventář: Dýka, Krátký meč, Prak, Dýka vrhací, Vak(velký), Láhev na 1/2 čtvrtky, Křesadlo

---

Vlastník : Astinas
Jméno : Richard
Rasa : člověk
Povolání : válečník
Úroveň : 2
Zkušenosti : 880 zk => 2.úroveň
Životy : 22 / 22
Přesvědčení : dobro - zmatené
Síla : 16 / +2
Obratnost : 9 / -1
Odolnost : 15 / +2
Inteligence : 15 / +2
Charisma : 11 / 0
Výška : 172 coulů
Váha : 1563 mincí (± 78.2 kg)
Finance : 98 zl 0 st 0 md

Popis :

Životopis : Ve šťastných časech, v klidem blažené zemi se zrodil hrdina. Byl jím Richard, odvážný světlovlasý bojovník. Ale teď vážně. Richard jako spousta jiných kluků vyrůstal v jedné ze tří vesnic a stejně tak jako ostatní slyšel o tajemství zlatého vršku. Proto se s ostatními dohodnul, že vyrazí na jednu takovou výpravu za poznáním té legendy. Noc předem tomu následovali bujaré oslavy a tak se Richard opil jako doga. Druhého dne z rána toho proklatě litoval, ale nedalo se to už odložit a tak vyrazil na cestu se všemi ostatními. Držel poněkud vzadu, protože ho bolela hlava. Nicméně když našli vchod, který jako první důkaz poukazoval na to, že ta legenda je pravdivá, dostal zápal a vyrazil neohroženě na průzkum...vydrž musím to dodělat.

Inventář: Dýka, Tesák, Krátký meč, Vycpávané brnění, Štít

---

Vlastník : Ymir
Jméno : Karin Dreijer Andersson
Rasa : barbar
Povolání : kouzelník
Úroveň : 2
Zkušenosti : 811 zk => 2.úroveň
Životy : 11 / 11
Magy : 13 / 13
Přesvědčení : neutrální
Síla : 14 / +1
Obratnost : 9 / -1
Odolnost : 11 / 0
Inteligence : 18 / +3
Charisma : 12 / 0
Výška : 175 coulů
Váha : 1687 mincí (± 84.4 kg)
Finance : 98 zl 3 st 1 md

Popis : http://userserve-ak.last.fm/serve/_/38807099/Fever+Ray+PNG_is_better.png

Siluetu postavy tříští černý háv, rysy tváře matou válečné barvy.

Životopis : Šamanka na zkušené.

Vedena duchy přírody a předků a doprovázena družinou udatných nebojsů, vydala se na svou první výpravu na Zlatý vrch, kde podle pověstí sídlil kdysi mocný loupežník Lojza. Mládež, chtivá zlata a věhlasu, nalezla sklepení, úspěšně se utkala se strážci a nakonec i s duchem Lojzy, jehož bohatství se následně povedlo ukořistit - při akci byl zmařen jeden mladý život. Přesto to bylo úspěšné vykročení vstříc hrdinské slávě; duchové byli spokojeni a Karin započala dlouhou cestu k úplnému zasvěcení do tajů šamanské praxe.

Inventář: Hůl kovaná, Zrcátko(kovové), Vak(velký), Křesadlo, Lucerna(s okenicemi), Olej(1/2 čtvrtky)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2522 příspěvků|⇐ 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 ... 127 ⇒|

elaxon - 14. července 2012 22:54
elaxon

Jo, dá se to tak říct, ale popravdě, mohli bychom o tom polemizovat pěkně dlouho. Vždy se najde nějaký další úhel pohledu. Berme to prostě tak, že se tam něco platí. A i kdyby ne, ber to i z pohledu reálného života. Když má člověk nějaké peníze v peněžence, ať jede kamkoliv, vždy tam nějakou, biď(tvrdy?) minimální částku utratí.

Prostě si ty věci znova kup a nevotravuj. :D
Tři tečky říkají strašně moc.

Amunak - 14. července 2012 21:43
Amunak

elaxon 14. července 2012 19:07
Já si ale životy pivem doplňuju i v RL :D

jako když to řekneš takhle... jenže já beru jako imaginární jak zkušenost tak úroveň. A ta je taková pomyslná čára na stupnici zkušeností.

Souhlasím, že za trénink platit máš. Ale to neznamená, že by ses nemohl naučit další schopnosti (třeba kouzla) sám - můžeš na ně přijít náhodou, můžeš se o nich dočíst v knihách, whatever. A pak nedává smysl za ně platit. A zase nejsem vyloženě zastánce toho, kdy (v klasickém drd kde si vymazluješ svojí postavu) prostě řekneš "teď jedu na pár týdnů trénovat a až se vrátím, přijde se mnou zákon" a dáš za to pěkný množství zlaťáků. Prostě blbost. DRD je právě o tom najít si učitele, přesvědčit ho, aby tě něco naučil, nebo ty znalosti získat nějak jinak.
🐺

Snaga - 14. července 2012 20:59
Snaga

elaxon 14. července 2012 19:07
Takhle to zní dobře, ale nechtěj vědět, co si o tomhle systému učení v reálném světě já a Voju myslíme. :D
Živý nebo jako umělá inteligence dokážu nebo vyvrátím Thomassenovu hypotézu.

elaxon - 14. července 2012 19:07
elaxon

Amunak 14. července 2012 17:53
Četl jsi to přesně? Pravidla přesně o tom mluví. Jak ty máš pomyslnou zkušenost, získanou tím čím jsi si prošel. A pak je tu někdo zkušenější, aspoň o jednu úroveň, který tě vlastně učí ty speciální schopnosti na který už máš nárok právě díky zkušenosti. A tomu tréninku se říká prostě přestup na další úroveň a platíš za něj, protože tě někdo učí. Prostě zaplacená služba. ;-)
Právě protože je zkušenost něco imaginárního, někdo právě zkušenější tě musí naučit, jak ty zkušenosti využít. Takhle bych to chápal já.
Ale souhlasím, že pár věcí je tam určitě mimo. Ale mouchy má vše, třeba i BANG!, kde životy doplňuješ pivem. :D
Tři tečky říkají strašně moc.

Amunak - 14. července 2012 17:53
Amunak

elaxon 14. července 2012 17:00
To jsem pochopil, nepochopil jsem něco jiného. NVM :D

Mimochodem... placení za "přestupy" je strašná hovadina. "zkušenosti" jsou něco imaginárního, něco, co vyjadřuje jak zkušená je daná postava, jakou má šanci přežít a tak. A za to, že postoupíš na další úroveň (jakýsi zkušenostní mezník) máš platit? wtf? Tohle je jedna z naprosto nelogických věcí která je v pravidlech dračáku úplně mimo.
🐺

elaxon - 14. července 2012 17:00
elaxon

Amunak 14. července 2012 15:25
Proč nepochopil? :D Skončí dobrodružství a co bude dělat takový zloděj jako jsi ty. Posedávat po hospodách, bloudit a krást po městech, chodit po trzích a mimochodem jsi nezkušený začínající zloděj. Sem tam dostaneš přes držku a sem tam budeš sám okraden. Buď rad, že ti vůbec něco zůstalo. :D A taky jsi platil za přestupy na úrovně atd. Za ty prachy co máš si kup co potřebuješ.
Tři tečky říkají strašně moc.

Snaga - 14. července 2012 16:41
Snaga

elaxon 14. července 2012 15:22
To nevadí. Teď si jdu zaplavat s monoploutví. Tu jsi už viděl ne? ;) Večer tu budu.
Živý nebo jako umělá inteligence dokážu nebo vyvrátím Thomassenovu hypotézu.

Amunak - 14. července 2012 15:26
Amunak

elaxon 14. července 2012 15:25
in that case... Můj poklad! ne! neeee!!!
🐺

Amunak - 14. července 2012 15:25
Amunak

elaxon 14. července 2012 15:25
já to četl, jen jsem to moc nepochopil :D
🐺

elaxon - 14. července 2012 15:25
elaxon

Amunaku, přečti si jeskyni, kup si to znova, bude to jakoby utrata z pokladu co jsi měl předtím. ;-)
Tři tečky říkají strašně moc.

elaxon - 14. července 2012 15:22
elaxon

Snaga 14. července 2012 10:30
Neznám. :D

Amunak 14. července 2012 13:34
Jo to je pravda, ale já nemám na nic čas, takže mám asi jen osm záložek.
Tři tečky říkají strašně moc.

Amunak - 14. července 2012 13:34
Amunak

Ahaa, ono se to nejmenuje rychlovka :D

Problém je, že mi došly sloty na záložky. Popravdě Aragorn nemám rád; limitovat je už není prakticky žádný rozumný důvod, a stačí napsat jeden dva články, vlastnit pár diskuzí a hrát v pár hrách a jsem bez záložek :/

A zase vyhazovat prachy za těch pár stovek příspěvků ročně co sem napíšu nemá cenu. Kdyby jich mohlo být dvakrát tolik, bylo by to zajímavější.
🐺

Amunak - 14. července 2012 13:31
Amunak

Ehm do jaké jeskyně? :D
🐺

Snaga - 14. července 2012 10:30
Snaga

elaxon 14. července 2012 09:11
Chodíš taky s těma pětiprstýma botama? Je to moc hezké. Úplně jako když jdeš bos.
Živý nebo jako umělá inteligence dokážu nebo vyvrátím Thomassenovu hypotézu.

elaxon - 14. července 2012 09:11
elaxon

Snaga 14. července 2012 08:47
No to jdi. ;-)
Tři tečky říkají strašně moc.

Snaga - 14. července 2012 08:47
Snaga

elaxon 14. července 2012 08:21
Já to spíš píšu pro sebe, abych se donutil opravdu jít. ;)
Živý nebo jako umělá inteligence dokážu nebo vyvrátím Thomassenovu hypotézu.

elaxon - 14. července 2012 08:21
elaxon

Snaga 14. července 2012 00:12
Jo v pohodě. ;-)
Tři tečky říkají strašně moc.

Snaga - 14. července 2012 00:12
Snaga

Mně se chce, ale v neděli jdu na výlet. Přes den nebudu. Už jsem to odložil minulý týden.
Živý nebo jako umělá inteligence dokážu nebo vyvrátím Thomassenovu hypotézu.

elaxon - 13. července 2012 23:58
elaxon

Tak, amunaku, zítra si hod postavu do jeskyně, zítra je doděláme a když se nám bude chtít, začneme o něco dřív, co vy na to?
Tři tečky říkají strašně moc.

elaxon - 13. července 2012 22:30
elaxon

Snagi, už piš sem. ;-)

Jo budeš mít hodně penez, ale pak ti je zase vezmu. :D
Tři tečky říkají strašně moc.

Vypisuje se 20 z celkem 2522 příspěvků|⇐ 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 ... 127 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)