Škola v pochodu (1 strana zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Škola v pochodu

Správci:Lerion, Irian
Popis:Nevíte si s něčím rady? Potřebujete poradit nějakou internetovou stránku, kde se dobře hledají témata na úkoly nebo referáty? Chcete prostě s čímkoliv poradit ohledně školy? Přijďte sem a my Vám poradíme! Poradit mohou i ti, co už mají školu za s sebou.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Jste pro nebo proti státním maturitám?
Pro4
Proti5
9 celkem
Nástěnka:
Dávám jsem takovou malou anketku :) Tak vyplňujte! :)
Ještě Vás PROSÍM, kdo můžete tak si tuto diskuzi dejte do záložek a snažte se pomáhat ostatním na jejich dotazy...Tato diskuze byla založená na komunikaci hráčů a vlastní pomoci mezi všema, co o ní žádají, což by mělo být také pro Arag charakteristické...Děkuji Všem, co tak učiní!

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 188 příspěvků|⇐ 1 2 3 4 5 ... 10 ⇒|

anuvin - 11. října 2009 11:49
anuvin

Sharpe 11. října 2009 11:23

Určitě máš pravdu.

Ale řeknu to takhle: Studenti které čeká státní maturita budou vždycky proti protože prostě nechtějí těžší maturitu.

Naopak lidé kteří už to mají za sebou budou pro - aspoň ztěch škol budou vylézat oněco menší paka :)
Why does humanity deserve to survive? Maybe you don't. - Sharon "Athena" Agathon

Sharpe - 11. října 2009 11:23
Sharpe

Nic proti autorovi ankety, ale tenhle problém se tu řešil a vyřešil se celkem krásně.

Pro: ano, proč ne, ale musí být připravená a studenti musí vědět do čeho jdou.
Proti: informace, které v současné době jsou, nic neříkají o maturitě a přitom se některé informace liší. Student neví co má očekávat.

aspoň tak sem to pobral já.

dracik - 9. října 2009 17:10
dracik

som prvacka a uz nenavidim maturitu
„Pokud vezmeme v potaz, že většina lidí je pohřbena v obleku, pak zombie apokalypsa bude velmi formální záležitostí…“

Antonius - 8. října 2009 21:49
Antonius

Takže jsme proti proti maturitám?
The Game

Lerion - 8. října 2009 20:30
Lerion

Máte tu novou anketku :)
Cögitö, ergö sum!

murthags - 22. září 2009 16:32
murthags

jo a zapoměl jsem na Romeo a Juliet, prostě komedie hra a skončilo to happy ending xD
http://4.bp.blogspot.com/-HrxSy0sjtFw/UYAKNLdvlwI/AAAAAAAAAeI/wIlghyI-IUs/s1600/double+fuck+off.gif

Amthauer - 22. září 2009 16:31
Amthauer

Alois Análek. :D
- What is a life devoid of strife?

murthags - 22. září 2009 15:50
murthags

mé žážitky z maturity, když jsem přesedl a dělám poznámky pro budoucnu:

-Kator a předseda zeptal: Kdo naspal "Staré pověsti české" a on nic...všichni pak začali šeptat a snažit mu napovídat (prej že to nebyl zas tak špatnej žák) alois... a co on řekl? ALois Análek. *lol* =))

-Kantor: Vyjmenujte nějaký pohádky, který ste četla, žák na to mlčel, nápovědy opět byli :), všichni začali šeptat Sněhulka a přitom ukazovali na palce 7 prstů, žákyně na to chytřer přišla: Sněhulka a 7 princů xD

no prostě no comment.
http://4.bp.blogspot.com/-HrxSy0sjtFw/UYAKNLdvlwI/AAAAAAAAAeI/wIlghyI-IUs/s1600/double+fuck+off.gif

Sharpe - 22. září 2009 15:42
Sharpe

Antonius 22. září 2009 15:15
To bohužel nepřipadá v úvahu, aspoň do budoucích 10ti let. Měl sem na mysli, celej systém.

Antonius - 22. září 2009 15:15
Antonius

Sharpe 22. září 2009 14:19
Větší porodnost?
The Game

Sharpe - 22. září 2009 14:19
Sharpe

větvička 21. září 2009 18:37
Jak nejlíp vyřešit tenhle problém ?

větvička - 21. září 2009 18:37
větvička

Sharpe 21. září 2009 17:49
problém je v tom, že je právě slabá generace a školy si nemůžou dovolit lidi "třídit". Dotace hold dostávají od počtu hlav a na školu kam se 50% přijatých lidí nedostane k maturitě dneska nikdo nepůjde.
!! Homosexuals are GAY !! | Senior internet discussion expert user *****

Sharpe - 21. září 2009 17:49
Sharpe

anuvin 20. září 2009 19:28
Psát a počítat, bylo myšleno obrazně.

Já sám sem maturant (to sem psal) a leč maturu nemám a tudíž bych neměl soudit ty kteří ji mají, tak soudím.
Kamarád (nic proti němu) dělal maturitu na Elektro průmce Harfa, a čěštinu dělal na druhý pokus, přičemž po něm chtěli jen pár spisovatelů a 5 přečtených knížek. Souhlas je to technik nač umět češtinu jako nějaký študent z gymnázia, ale co mě více rozčiluje je jeho technická stránka. Integrál nedokáže snad ani napsat a náhradní schéma trafa ? snad jen sen.

Tito lidé by neměli maturitu ani vidět, natož jí dostat.

Amthauer - 21. září 2009 12:11
Amthauer

Jak jsem viděl poznamenáno v jakémsi názoru - "o rozhledu, jaký měli za první republiky gymnazisté, si mohou dnešní i vysokoškoláci nechat jen zdát". Jsem sice osobně optimističtější, ale když jeden na vlastní oči vidí, jak jednooborová bohemistka u zkoušky neví, čím se vyznačovali Lumírovci proti Ruchovcům (což by měl teoreticky vědět i osmák?), je to přinejmenším úsměvné.
- What is a life devoid of strife?

větvička - 20. září 2009 20:01
větvička

anuvin 20. září 2009 19:28
Přesně tak, především mi nikdo nevysvětlí zaměřenost maturity na literaturu. Super zbytečnost. Mluvnici bych ještě chápal, rozbory vět a správné pochopení textu můžou být v dnešním světě smluvních kliček a chytáků docela vitální.
!! Homosexuals are GAY !! | Senior internet discussion expert user *****

anuvin - 20. září 2009 19:28
anuvin

Sharpe 20. září 2009 16:54
Hele psát a počítat by se měl naučit každej i když nemá maturitu.

A my všichni co nás ta mturita čeká uvítáme pokud bude co nejlehčí, protože víš co prověřuje maturita? Ne znalosti, ale to jestli se umíš učit.
Protože k čemu je ti umět dělat rozbor souvětí? Už sem se nato ptal tolika lidí.. a potřeujou to jen ti naši takzvaní profesoři aby to mohli učit studenty.
A na to se tě pak ptají v maturitě.
Why does humanity deserve to survive? Maybe you don't. - Sharon "Athena" Agathon

Sharpe - 20. září 2009 18:20
Sharpe

Sharpe 20. září 2009 18:16
**
Zní to jak komunistický režim, který rozhodně "ne"podporuji a jsem jím znechucen, ale jinak to prostě nejde.

Překlep.

Sharpe - 20. září 2009 18:16
Sharpe

větvička 20. září 2009 17:59
Souhlasím, ale pokud se žák ve škole dobře učí nemusí mít ani průměrné známky, neboť pokud dává pozor, doma se připravuje a sám se snaží výuce nějak napomoct má jistotu, že se bude držet nejhůř na 2-3 čili nadprůměr a proto takovýhle žák, nemá nejmenší problém odmaturovat ze státní maturity, která vlastně není ani připravená.

Jenže fakt našeho školství nespočívá jen v politice, ale ve studentech samotných. Naše třída se chová jak tlupa neandrtálců co se naučila chodit a používat oheň, aby mohla kouřit. Smutné...

A sem si dočista jist, že to není jen na naší škole, ani v naší třídě, ale min. v 60% celého školství což je přímo otřesné.

Nedávno sem jel vlakem z Hlavního nádraží, jako každý jiný rutinní den, sem poslouchal mp3 a četl si nějakou tu fantasy knížku v prázdném kupé. To další stanici nastoupili 4 mladíci a jedna dívka, z jejich konverzace mi bylo více než jasné že jeto střední škola se zaměřením na nějaký obor, nikoliv průmka.

Nicméně dál sem si jich nijak nevšímal, až do doby, kdy začali házet 0,5l láhve od Coca Coly po celém horním díle vagónu. Měl sem více než velkou chuť sebrat se a jednomu z nich jí lípnout. Nestalo se, nestojí mi za to. Následně se dále bavili o tom, jak zrušili státnice a že nemusí mít jako študent z oboru s nástavbou v 4 ročníku strach z toho, že neudělá maturu.

Dle mého celá politická scéna v naší republice, nemá dopad jen na ekonomiku, ale i morální a mentální "vývoj" jedinců.

Možná to zveličuji, ale možná ne... situace v naší české republice je více než žalostná.
Proto, nejen učitelé, kteří nebyli nikdy v cizině a neumí perfektně jiný jazyk, by měli býti přísnější a nekompromisnější na své žáky, třeba i na ty co v cizině byli a dávat jim sodu a zase jen sodu. Zní to jak komunistický režim, který rozhodně podporuji a jsem jím znechucen, ale jinak to prostě nejde.

Takhle se akorát vrátíme do doby opic s laserovími puškami ve vládě anarchie.

větvička - 20. září 2009 17:59
větvička

Sharpe 20. září 2009 16:54
Není problém udělat státní maturitu. Je ale problém, pokud ani ne rok před ní nevíš, na čem jseš a škola, čekajíc jako všichni na výsledky politické tahanice, ještě ani nemá tématický plány.

Osobně se mi líbí jak má vypadat matura z cizích jazyků (obšlehli zaběhnutý a osvědčený model mezinárodních zkoušek). Zde ale velikánský problém vidím ve školách. Ve výuce. Zkouška je až poslední stupeň na cestě v pozvednutí úrovně školství. Dokud budou ve školách učitelé kteří nikdy nebyly za hranicemi, nikdy jazyk který učí aktivně nepoužívali a svoje hodiny staví na biflování pro běžnou potřebu irelevatních pravidel a informací, pak žádná zkouška na světě není řešením. To pak není divu že lidi odmaturují z cizího jazyka, v praxi si ale nejsou schopni ani říct o jídlo, či se zeptat na cestu.
!! Homosexuals are GAY !! | Senior internet discussion expert user *****

Sharpe - 20. září 2009 16:54
Sharpe

Nevím co na tom vidíte, mít státní maturitu je daleko lepší než bazírovat na tom, že vám na škole profilovou maturitu dají.

Osobně jako maturant sem pro, aby byly státnice, když vidím ty paka co mají maturitu a pomalu neumějí ani psát natož počítat, tak je mi z toho šoufl. Pak nemá inteligence ve státě umírat, když politici na sebe háží špínu, jeden druhému se posmívá a školství prostě upadá.

Sám ve školství pracuji takže dost dobře vím o čem mluvím.

Prostě nechápu co je na tom složitého, podle nějakých norem a předpisů se vytisknou lejstra, ty se zapečetí a uloží se do sejfu školy, přijde komisař lejstra se rozbalí, rozdají a vyplní, pak se zase zabalí, zapečetí a za měsíc se pošlou výsledky. Nic těžkého.

Jenže naši páni politici se nedokážou domluvit ani na volbách natož na přípravě maturit.

Přeji hodně štěstí všem co dostanou maturitu za hezký úsměv a svojí naivní blbost, že se nad nim komise rozbrečí.

Vypisuje se 20 z celkem 188 příspěvků|⇐ 1 2 3 4 5 ... 10 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)