Telekineze, Parapsychologie (4 strany zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Telekineze, Parapsychologie

Správci:agarwaen, jozin
Popis:Máte někdo zkušenost s PSI koulí? Víte něco o auře? Zažily jste lucidní snění? Pojďte s námi o tom diskutovat...
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Myslíte si že si mimosmyslové vnímání jen sugerujeme?
Ano11
Ne27
Z části8
46 celkem
Nástěnka:

***PSI***




Lucidní snění



Další



Povinně zhlédnout




Programmed by jozin...

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 960 příspěvků|⇐ 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 48 ⇒|

ATM - 29. prosince 2009 00:53
ATM

anuvin 28. prosince 2009 21:37
Jsou lidé, kolem kterých světla zhasínají častěji, elektřina není tak "spolehlivá", při rozsvěcení světel praskají žárovky a podobně. Je statisticky nepravděpodobné, aby žárovky praskaly jednomu člověku každý týden když rozsvítí světlo (samozřejmě že se nejedná o jedno místo, aby se vyloučily vlivy prostředí - někteří lidé skutečně "ničí" světla kam přijdou).

anuvin 28. prosince 2009 21:38
To se až moc podobá Šimonu - Mágovi.
O Magnum Mysterium

jozin - 28. prosince 2009 22:28
jozin

anuvin 28. prosince 2009 21:38
já ti to klidně ukážu za 20 000 :-D před našim barákem zhasíná lampa celkem často nic těžkýho... :-P
Keyboard not present. Press ENTER to continue ...

anuvin - 28. prosince 2009 21:38
anuvin

Diuk 23. prosince 2009 22:20
Řekni mu, že když mi to ukáže tak mu dám 20 000 kč ;)
Why does humanity deserve to survive? Maybe you don't. - Sharon "Athena" Agathon

anuvin - 28. prosince 2009 21:37
anuvin

Diuk 23. prosince 2009 22:20
Jestli dokáže zhasnout pouliční lampu tak je to největšíblbost-kineze :)
Why does humanity deserve to survive? Maybe you don't. - Sharon "Athena" Agathon

Svařák - 28. prosince 2009 09:42
Svařák

Mortus Mahagon - 24. prosince 2009 14:26
:D:D:D Presne to vystihuje tvuj citat v podpisu.

Mortus Mahagon - 24. prosince 2009 14:26
Mortus Mahagon

K té telepatii .. nevím jestli se jedná o telepatii ale pokusím se vám vylíčit co jsme zkoušeli ze sestřenkou. Viděl jsem v jednom dílu Magie a manipulace mysli, jak nějaký muž myslel na nějakou všec a Darren Brown mu řekl o co se jedná.

Takže sestřenka myslela na nějakou svoji věc. Seděl jsem naproti ní a koukal jí do očí. Říkal jsem nahlas vše co mě napadalo, byl to chaos. Pak se mi v hlavě objevila nějaká látka - růžová. Viděl jsem tam vzory, byla to krajka. Růžová krajka. Sestřenka mi potom řekla že myslela na svoje růžový tanga ..

Diuk - 23. prosince 2009 22:20
Diuk

//Ještě mimochodem, když tu tak probíhají co kdo dokázal, kámoš dokáže soustředěním zhasnout pouliční lampu a nebo zablikat počítačovým monitorem. K jaké -kinezi by tohle patřilo?
Kdo se vleče neuteče.

Diuk - 23. prosince 2009 22:17
Diuk

Omlouvám se ale posledních šest stránek jsem už neměl náladu číst. Už to nebylo poučování a pomáhání ale hádka. Takže pokud tu to už padlo tak mě klidně ignorujte.
Otázka laika:Co telepatie? Dá se naučit? Když není vrozená či nechtěná? A pokud ano je nějaký postup? Díky za každou odpověď.
Kdo se vleče neuteče.

Svařák - 3. prosince 2009 14:49
Svařák

Antonius - 28. listopadu 2009 15:12
První větu ignoruju ta druhá dává aspoň trochu smysl takže se na ní pokusím odpovědět bílá magie především ovlivňuje svoje okolí což znamená například že skáčeš kolem ohně a vyvoláváš déšť po tom co zemědělcům už měsíc nezapršelo. Černá magie naproti tomu nedělá nic. Dva měsíce sucha a ty nemáš potřebu vyvolávat déšť až jednou ti dojdou ve sklepě brambory tak utíkáš za zemědělcem dohodneš s ním cenu skáčeš okolo ohně aby zapršelo když zaprší a brambor vyroste všechen ho koupíš a dál ignoruješ okolí.

Když se tak podívam na tu definici co jsem napsal tak je to z toho jasný takže ne jen první věta nedává smysl ale dokonce celý tvůj příspěvek mi nic nedal. Nakonec pro ty co zapoměly já magii nedělám ale naopak jí vyvracím takže nechápu proč jdem tolik do detailů.

Antonius - 28. listopadu 2009 15:12
Antonius

Svařák 26. listopadu 2009 14:29
Proč magie sloužící ku vlastnímu prospěchu měla býti jiná než ta ostatí? Bílá magie(podle tvé definice) je taky ku vlastnímu prospěchu.
The Game

Svařák - 26. listopadu 2009 21:41
Svařák

Ano znám pár mi jich v paměti uvízlo ale je jich takové množství že se z toho jen těžko dělají ucelené výsledky.

ATM - 26. listopadu 2009 18:05
ATM

Svařák 26. listopadu 2009 14:29
Výborně - tomu rozumím. Předpokládám tedy, že znáš i jiné definice černé magie.
O Magnum Mysterium

Svařák - 26. listopadu 2009 14:29
Svařák

ATM - 25. listopadu 2009 22:31
pokud ti jde o můj názor a ne o definici nedělá mi problém říct že já považuji za černou magii tu která slouží k vlastnímu prospěchu a svoje okolí věčinou neovlivňuje (což není až tak úplně možné podle toho co jsem psal níž) zatímco bílou magii si představuji jako magii která namísto mě ovlivňuje okolí a snaží se pomáhat lidem okolo bez ohledu na mě samotného. Rozhodně to nemusí být správně ale některým definicím černé magie to odpovídá a jiným naopak. Je mi jedno jestli je v tom někde nějaký nesmysl prostě jsem se snažil převést svoje myšlenky do textu což není jednoduché :).

Gaz - 25. listopadu 2009 22:46
Omlouvám se pokud se te to dotklo ale vzniklo to v době kdy jsem trávil hodiny denne sbíráním informací a dáváním dohromady teorií o telekinezi pirokinezi stigmatech plačících sochách atd. že mě prostě naštvala reakce která nic nevysvětlovala nic nevyvracovala ale jen tvrdila že inteligence ještě nebyla přesně vyřčená navíc to byla reakce směřovaná mím směrem i přez to že já jenom vyvracel že magii musí provozovat inteligentní člověk a s inteligencí začal někdo jiný.

Gaz - 25. listopadu 2009 22:46
Gaz

Svařák 25. listopadu 2009 18:57
Jenom se na chvíli vrátím k té inteligenci. Nenapsal jsem, že inteligence je nedefinovatelná, ale že, cituji sám sebe: "přesná definice inteligence ještě nebyla nikdy vyřčena" (viz Gaz 20. září 2009 21:45).
Tady předkládám pár vět, co jsem našel přes Google, dál už se mi ani hledat nechtělo.

1. "Pojem „inteligence“ u živých organismů nebyl nikdy přesně stanoven, ..." (http://programujte.com/?akce=clanek&cl=2005052304-umela-inteligence-1-)
2. "Definovat znamená omezovat, proto definice tak složité lidské vlastnosti, jakou je lidská inteligence, nemůže být nikdy dokonalá." (http://www.mensa.cz/mensa.cz/site/casopis/zajimavosti/inteligence.html)
3. "Co je inteligence? Jak ji definovat? Na tyto otázky dosud nebyla dána jednoznačná odpověď. Samozřejmě od dob, co se lidstvo inteligencí zabývá, vzniklo velké množství definic. Není ale prakticky možné, aby se autoři shodli na jedné konkrétní. A hlavně, pojem inteligence je natolik rozmanitý a vznešený, že ho musí označovat i více vysvětlení." (http://www.phil.muni.cz/~vokounov/Inteligence.doc)(v dokumentu je to 5. strana, 2. kapitola, 1. odstavec)

Toť vše zpětně k inteligenci, dál už to rozebírat nebudu, ale doufám, že se nad tím aspoň trochu zamyslíš a přestane ti to být k smíchu.
http://adalbert.xf.cz/

ATM - 25. listopadu 2009 22:31
ATM

Svařák 25. listopadu 2009 18:57
Jednoduchá definice skutečně zní, že černá magie je ta zlá a bílá magie je ta dobrá. Právě proto jsem však chtěl znát tvou definici černé magie. Je více způsobů, jak věci vykládat, je třeba se tedy na začátek domluvit, o čem je vlastně řeč.

Rozumím slovům a víceméně souhlasím. Ovšem od tohoto je již jen pár kroků k víceméně přesné definici dobra a zla, kteráž to oba pojmy celkem dobře odlišuje a není závislá na reakci činu.

Ovšem toto je již mimo théma. Vraťme se na začátek - co je dle tebe černá magie?
O Magnum Mysterium

Svařák - 25. listopadu 2009 18:57
Svařák

Začínáme se dostávat tam kam jsem nechtěl nenechám se strhnout jako posledně kdy jsme se definicema dostali až k tomu že je inteligence nedefinovanej pojem :D:D. abych sám sebe neutopil musím diskuzi nasměrovat trochu jiným směrem protože jste špatně pochopili rozdíl mezi černou a bílou magií rozdíl totiž není v tom že jedna je "dobrá" a druhá "zlá" a proto není důvod definovat dobro a zlo.

Ale napadá mě další věc s tématem související z přísloví "všechno špatné je k něčemu dobré" které bych pozměnil na "všechno dobré je k něčemu špatné" se dá vytáhnout pár zajímavých informací dám příklad- jdete večer po ulici a uslyšíte volání o pomoc protože jste "dobrák" hned běžíte na pomoc když přiběhnete na místo vidíte babku která se pere se zlodějem o kabelku a tak uděláte ....?...?...(Ať už uděláte cokoli tak to bude špatně takže je jedno jaká bude reakce). Máme na výběr pomoct babce, pomoct zloději nebo odejít. Když odejdu udělal jsem "zlo" když se rozhodnu pomoct zloději tak jsem udělal "dobro" (pomoc zloději) a zároveň zlo (pomohl jsem s kradením). Pokud se rozhodnu pomoct babce tak je to trochu složitější protože se buď pokusím zahnat zloděje slovně "zlo" (zahnal jsem zloděje a překazil loupež :)) nebo zloděje zaháním ručně což je zase z jednoho pohledu dobré ale z druhého pohledu špatně (hádejte proč).

Možná že to vipadá divně ale co když je zloděj živitel čtyřčlený rodiny a díky tomu že jsme mu překazili loupež nejspíš nepřežijou následující noc. Nebo je na vině babka která zloději něco ukradla a vy tou pomocí vlastně pomůžete ke krádeži.

Abych zhrnul to co jsem chtěl říct tak není vůbec jednoduché udělat dobrý skutek protože téměř každá reakce na jakoukoli situaci povede řetězcem událostí k špatnosti a když se na to podíváme ještě víc do hloubky tak to skoro nikdy nebude špatnost jen jedna.

ATM - 23. listopadu 2009 21:21
ATM

Antonius 23. listopadu 2009 18:04
K jedné definici černé magie je i nutná definice dobra i zla, souhlas.
O Magnum Mysterium

Antonius - 23. listopadu 2009 18:04
Antonius

ATM 22. listopadu 2009 17:55
Taky je důležité určit definici zla a dobra, jinak to taky nejde.
The Game

ATM - 22. listopadu 2009 17:55
ATM

Svařák 22. listopadu 2009 17:22
Nu i tak je toto součástí náboženství - je to jaksi "uzákoněno", nezávisí to na libovůli jednotlivce ale na morálním kódu náboženství - jistě je tento odlišný od našeho a nám může připadat špatný či zlý (což může být i pravda). Přesto existují omezení.

Chci znát tu tvou. Do té doby nelze uvažovat o černé magii. Nelze tedy ani určit, je-li špatná, nebo ne. Je více možných vysvětlení.

To je velmi povšechná znalost... netroufám si pracovat s takto povrchními informacemi, aby nebylo křivděno tradici indiánů.
O Magnum Mysterium

Svařák - 22. listopadu 2009 17:22
Svařák

ATM - 22. listopadu 2009 00:17
Opravdu netuším jakým způsobem se voodoo provádí takže nevím ani jestli se k tomu používají panenky kterým se propichuje tělo jehlama a jiný filmový nesmysly chtěl jsem tím narazit na to že voodoo jako takové neslouží jen ke konání dobrých skutků ale je dost silně zaměřené na škození ostatním (což se dá vzhledem k jeho původu pochopit). Voodoo má hodně blízko k indiánským rituálům což se dá vysvětlit tím že jeho kořeny od tamtud čerpají.

Černá magie je definovaná tak proč bych jí měl definovat znovu? Z řečí o zomie a kletbách se dá snadno vyčíst neznalost doporučuji přečíst si víc než jeden článek.

O indiánech toho víš určitě dostatek stačí abys v televizi viděl záběr na poskakujcí indiány okolo ohně. Oni věřili tomu že právě to co dělají je magie a že to nepříteli znemožní vyhrát boj.

Vypisuje se 20 z celkem 960 příspěvků|⇐ 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 48 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)