The storm eye (127 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

The storm eye

Správci:Verysa, Python
Popis:FATE PA CP jeskyně
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Nástěnka:
Klasický postapokaliptický cyberpunk. Věčný boj klanů, společností, vlád i jednotlivců o přežití, vládu či zdroje.
Boj, intriky, podrazy a obchodničení jsou na denním pořádku.

Prostředí jednoho města, oázy lidského druhu v poušti nukleární smrti. V neznámé době.

Pokud někdo hrál Restricted area a četl Kulhánkovo Stroncium, udělá si dobrou představu o co jde.

Hraje se podle upravených pravidel FATE, přes fórum. Podrobnosti světa jsou na nástěnce hry.

Mapa: Arashi no Me

Herní encyklopedie:
ZDE

Nalezený ceník, který berte s velkou rezervou.

Chleba
300 Y
Plechovka recyklované limonády
200 Y
Pivo
500 Y
Panák levné pálenky
750 Y
Vojenská konzerva s jídlem *
4500 Y
Krysí maso (1kg)
850 Y
Kvalitní kalhoty
2500 Y
běžný sámopal AK47
35000 Y
kvalitní, ošetřený samopal AK47
95000 Y
0.5 kg ženijní trhavina *
150000 Y
umělá noha (nekybernetizovaná)
500000 Y
pervitin (dávka) *
8000 Y
kinetin (dávka) *
32000 Y
neprůstřelná vesta balistická *
250 000 Y
protichemický oblek *
350 000 Y
kvalitní útočná puška *
500 000 Y
kvalitní nůž *
90 000 Y
kvalitní odolné hodinky *
130 000 Y
brýle nočního vidění *
390 000 Y
notebook *
800 000 Y
bojový flybot *
12 000 000 Y

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2615 příspěvků|⇐ 1 ... 125 126 127 128 129 130 131 ⇒|

sir Dareth - 26. ledna 2014 21:55
sir Dareth

Pji, co že si tak stručnější a stručnější?
Violence is always the answer

Python - 13. prosince 2013 18:01
Python

Část druhá - Ti rudí hajzlové
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Python - 13. prosince 2013 18:00
Python

Třeba hned. Body jsou rozdělené a ten obecný pokec můžeme odbýt někdy na skypu, nebo vůbec.

Čili kde jinde začít, než v Haroldikově pracovně, která se stala novým hlavním stanem.

Koho tady máme. Ronie, Ian, Eve, Cory, Vincent, Gilbert, Greg, Mia, Suni (vyslanec Temných) a v éteru víří V.

Situace pokročila asi do takovéto fáze. Rudým najednou nikdo v ničem nebránil. Nebylo to dost dobře možné, museli jste se zotavit, aby jste měli vůbec šanci. Takže v ulicích začalo masivní rudnutí. Jsi s námi, nebo jsi mrtvý. V současné době je více než devadesát procent spodiny nalazená proti vám. Jedinou výjimku tvoří arabové, kteří jako asi jediní nezapomněli historii. Úzký kus města kolem Haroldikova doupěte se tak stal jediným přátelským kusem města.
Haroldikovi se povedl naprostý zázrak. Zatímco Cory a V spolu vytvořily program, který dovede bojový oblek ovládat, Haroldik tvrdě pracoval zároveň na neviditelném válci a zároveň na schématech od rudých. Nebylo mnoho zajímavého na práci rudých konstruktérů, nicméně několik nápadů si Haroldik vypůjčil. Například vyztužená předloktí, které lze nyní použít k vykrytí prakticky čehokoli.
To, čeho nakonec dosáhl byl plně funkční bojový oblek. Mia hned poznamenala, že je škoda, že slovem Amaterasu už jsou pojmenovány transportéry policie, protože pro tyto kousky hi tech technologie by se to slovo hodilo.
Obleky nyní zvyšují pohyblivost, místo, aby zpmalovaly. Urychlení není velké, ale napříkald v situaci boje zblízka může to málo být rozhodující. Oblek je stále stejně odolný, ovšem může se poškodit. Zde nastupuje druhé použití nanobotů. Oblek je schopen se sám opravovat. Nanoboti jsou napojení na program obleků. Tím je docíleno i toho, že oblek je schopen sledovat životní funkce uživatele. A konečně, obleky dovedou "zmizet".
Efekt je samozřejmě způsobem pouze lámáním světla pomocí vrstvy amorfních optokrystalů. A efekt je velmi náročný na energii, čili více než několik vteřin fungovat nebude. Ovšem, testy prokázaly, že v běžně osvětlené místnosti lze do obleku narazit a teprve tak si ho všimnout.
Má to dva háčky, i když ten jeden je spíše jen půlháček. Obleky jsou stále jen dva. A Ronie se do nich nevejde.
Po krátkém intermezzu ve skladu Greg poznamenal, že je to na nic. Haroldik je sice na mechanika zásoben velmi dobře, ale hlavně munice a výbušnin je zoufale málo. Na válku rozhodně ne dost. A bývalé sídlo agentury lze rovnou nezmiňovat, je jisté, že tam už to bude prázdné. Cokoli šlo prodat nebo sníst už bude prodáno, nebo snězeno.
Policie nyní do města příliš nevstupuje. Rudí totiž nedělají nepořádek. Zbytečně nestřílejí, nespokojence raději řeší pažbami, v exemplárních případech kanystrem benzínu. A tak se dá říci, že to jediné, co by vám v ulicích mohlo ělat obtíže je pět milionů lidí, kteří za vaše hlavy dostanou odměnu, a k tomu přibližně padesát tisíc zverbovaných vojáků.

Hra začne rozmluvou. První, k čemu dojde, je to, že se postavy dohodnou na dalším postupu. A plán by měl znít i víc do budoucna.

Vítejte v druhé části našeho příběhu. Děkujeme, že jste stále s námi.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Saia - 12. prosince 2013 17:42
Saia

Orientačně začneme kdy?
Na světě neexistuje problém, který by nevyřešila vhodná ráže...

Python - 12. prosince 2013 17:40
Python

Rozhodně bych to zvážil. Zvláště teď, když fungují podschopnosti.
Čili to tak vidím, že DB budu dávat za povedené akce s vyšší obtížností nebno za dobré nápady (podobně, jako se za tyhle věci normálně dávají BO)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

sir Dareth - 11. prosince 2013 17:44
sir Dareth

Já osobně jeskyni hodnotím na výbornou. Jakmile jsem si jednou zvykl na systém, jde to jako po másle. Pj je svědomitý a kreativní a dámy... dámy vás obě skrytě miluji :D
Má to zbraně, má to výbuchy (*pubertální chichotání pyromanikálního psychopata*) má to mutanty....má to prostě všechno co mám rád.

Možná jen jedna technická...spíše návrh. Co se přerozdělování bodů týče, pořád bys Pji trval na takové velké náloži jednou za kapitolu, nebo bys třeba zvážil méně bodů častěji?
Violence is always the answer

Python - 10. prosince 2013 18:46
Python

Jop, třeba. Snad tu budu.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Verysa - 10. prosince 2013 17:24
Verysa

Ronie už je editovaná. Mrkni na to a kdyžtak to poladíme.
Cory můžeme kdyžtak taky.. třeba zítra?
"Zbraň je polovinou bojovníka. Ta druhá polovina je jeho srdce."

Python - 8. prosince 2013 22:47
Python

Hra na fóru, pokračujeme od chvíle, kdy jsou všichni odpočatí, zdraví, dovybavení a když plánují další kroky v Haroldikově kutlochu.

Eve, Vincent i Ian mají upgrade hotov. Cory a Ronie ještě čekají na odbavení, ale to nás zas tak nezdržuje.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Saia - 8. prosince 2013 20:59
Saia

Jak se vlastně bude pokračovat? Forum nebo až se zase slezeme na chatu?
Na světě neexistuje problém, který by nevyřešila vhodná ráže...

Python - 8. prosince 2013 16:56
Python

Saia 8. prosince 2013 16:22

Vida :D Kritika! To potřebuju. Dík Sai :)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Saia - 8. prosince 2013 16:22
Saia

Python 8. prosince 2013 16:16

No, když si k té dokonalosti ještě přibereš něco na podporu paměti... :D
Na světě neexistuje problém, který by nevyřešila vhodná ráže...

Python - 8. prosince 2013 16:16
Python

Saia 8. prosince 2013 14:53

Dobře, zůstanu tedy pouze dokonalým :D
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Saia - 8. prosince 2013 14:53
Saia

Python 8. prosince 2013 14:00

To je spíš o mně, že jsem se zatím ještě nestihla řádně zorientovat a přivyknout si zase na trochu jiný styl hry. :-)
Na světě neexistuje problém, který by nevyřešila vhodná ráže...

Python - 8. prosince 2013 14:00
Python

Saia 8. prosince 2013 11:36
Mohla bys mi říct zápory, abych na nich mohl zamakat? :)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Saia - 8. prosince 2013 11:36
Saia

Co se týká ten poštolky - nápad dobrý. :-)

K hodnocení jeskyně - to ode mě bude spíše jen tak... Okrajové, když to srovná, jak dlouho zde hrají ostatní a jak dlouho já.
Kdybych to měla oznámkovat jako ve škole, bylo by to za 2. Celkově. Svět skvělý, nápad v tom je, příběh napínavý... Shrnuto: Kvalitní aktivní jeskyně.
Na světě neexistuje problém, který by nevyřešila vhodná ráže...

Verysa - 8. prosince 2013 09:08
Verysa

Postrachovy nápady jsou boží!! My zasvěcení to máme v poštolce. Jestli se to bude líbit i mým spolubojovníkům, jistě se Vám pochlubíme zde.

Z našeho PJ by si měli ostatní brát příklad správné oddanosti věci.
"Zbraň je polovinou bojovníka. Ta druhá polovina je jeho srdce."

Python - 7. prosince 2013 22:11
Python

Změnily se mi plány a nebudu mít dneska přistup. Omlouvám se.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Python - 7. prosince 2013 16:25
Python

Kdybych měl krev, rudnul bych. Kdybych měl žlázy, plakal bych. Kdybych měl srdce, bylo by dojaté až do nejtenčích vejčitých tepen :)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Verysa - 7. prosince 2013 16:13
Verysa

Aragornská škola RP
Vysvědčení o kvalifikaci PJ

Předmět, hodnocení:
Námět, 1
Přístup, 1
Kreativita, 1
Motivace, 1
Výběr hráčů, 1

...
a mohu pokračovat do nekonečna.

Shrnutí: Nejskvělejší jeskyně pod vedením (minimálně pro mne) nejoblíbenějším PJ.
"Zbraň je polovinou bojovníka. Ta druhá polovina je jeho srdce."

Vypisuje se 20 z celkem 2615 příspěvků|⇐ 1 ... 125 126 127 128 129 130 131 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)