Věda/pavěda (10 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Věda/pavěda

Správci:Hullak, pavel
Popis:Mezi genialitou a šílenstvím je jen malá hranice
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Nástěnka:



Jinak několik námětů:
- Fůze (ITER )
- LHC
-Nanostruktury
-Něco o čem jste slyšeli a zaujalo vás( třeba "teleportace" částic - na jendom místě pozorování částice a na jiném místě vytvoření shodné částice před pozorováním)
-Biochemie (tady se moc nevyznám, takže tak uplně neporadím)
-DNA
A další a další....




Ano z určitého pohledu jsme zcela normální.

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 441 příspěvků|⇐ 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 ... 23 ⇒|

Oktavius - 22. ledna 2008 16:09
Oktavius

Ano, jenomže ještě tam byly proměné jako dovolená-20dnů, řidič byl kuřák, a avie (nechtěl jsem doslova kopírovat, proto jsem použil tatru) se dvakrát do roka rozbila a musela do servisu. Fyzikář to spočítal i s proměnou teplý motor a studený motor.
<< I´m Cylon No. 1 >> Dum spiro, spero

Babin Úd - 22. ledna 2008 14:35
Babin Úd

Oktavius 22. ledna 2008 06:24
Takže jsi tuto sviňárnu opravdu dostal zadanou ve škole?!
Paranoia is a very comforting state of mind. If you think they're out to get you, it means you think you matter. - Ciaphas Cain: Hero of the Imperium

Oktavius - 22. ledna 2008 06:24
Oktavius

Babin Úd 21. ledna 2008 21:03
Mně stálo
<< I´m Cylon No. 1 >> Dum spiro, spero

Babin Úd - 21. ledna 2008 21:03
Babin Úd

Oktavius 21. ledna 2008 16:18
Já jsem starej vyvrhel, mě by to za to stálo...
Paranoia is a very comforting state of mind. If you think they're out to get you, it means you think you matter. - Ciaphas Cain: Hero of the Imperium

Oktavius - 21. ledna 2008 16:18
Oktavius

To je přesně ono. Ale mám zkušenost, že to končí důtkou ředitele školy, až sníženou známkou z chování
<< I´m Cylon No. 1 >> Dum spiro, spero

Babin Úd - 21. ledna 2008 16:11
Babin Úd

Oktavius 21. ledna 2008 07:36
To je píčovina, protže Tatra V3S může mít klidně proraženou nádrž, takže z ní uchčije l paliva na hodinu navíc a tahle možnost není v zadání vyloučena. Nejsou tam ani zmíněné ideální podmínky, takže do odpovědi bych pravděpodobně napsal:"Ty vyjebanej idiote, jdi se léčit do Bohnic."
Paranoia is a very comforting state of mind. If you think they're out to get you, it means you think you matter. - Ciaphas Cain: Hero of the Imperium

pavel - 21. ledna 2008 15:35
pavel

Oktavius 21. ledna 2008 15:29

A další chyba že jsem našel jen vozi Praga V3S.
Slova jsou jen prázdné skořápky.

Oktavius - 21. ledna 2008 15:29
Oktavius

pavel 21. ledna 2008 15:20
Chyba: Dobrá když se nelíbí benzin, tak naftu.
<< I´m Cylon No. 1 >> Dum spiro, spero

pavel - 21. ledna 2008 15:20
pavel

Oktavius 21. ledna 2008 07:36

PO chvíli hledání na googlu jsem došel k názoru že spotřebuje 0 l benzínu.
Slova jsou jen prázdné skořápky.

Hullak - 21. ledna 2008 14:30
Hullak

Oktavius 21. ledna 2008 07:36
Odpovědšíleného studenta:
Hodně definici si najděte ve slovníku
Na světě není zrádnějšího stvoření nad ženu a chlípnějšího hovada nad muže.

Oktavius - 21. ledna 2008 07:36
Oktavius

POmsta šíleného fyzikáře:
Vypočítejte kolik spotřebuje Tatra V3s v kamenolomu, pokud sváží Štěrk na dráze o délce 50m nakládání trvá cca 3min. Délka pracovní doby je 8 hodin.
Ostatní proměnné si zjistěte sami.
<< I´m Cylon No. 1 >> Dum spiro, spero

pavel - 20. ledna 2008 10:53
pavel

větvička 19. ledna 2008 11:15

Sílu odstředivou a gravytační můžeš sloučit do tíhové.

A jestli se to tak dá říct tak jsi jsi zapoměl na úhlovou rychlost. Na náboj bude působyt jen normálová síla. Úhlová rychlost se nezmení,a proto bude náboj "stále nad dělem".

Ovšem vychází že náboj nedopadne na místo odpalu, ale to kvůli jiným důvodům než uvažuješ ty.

//Můžu to zapsat trochu korektnějc, ale to se nevyhnu polárním souřadnicím a dalším věcem.
Slova jsou jen prázdné skořápky.

Babin Úd - 19. ledna 2008 11:38
Babin Úd

větvička 19. ledna 2008 11:15
Ne, máš pravdu, nemůžou se střetnout, já myslel že obhajuješ opačný názor.
Paranoia is a very comforting state of mind. If you think they're out to get you, it means you think you matter. - Ciaphas Cain: Hero of the Imperium

větvička - 19. ledna 2008 11:15
větvička

http://img292.imageshack.us/my.php?image=bafun3.png

takze ta kruznice je rovnik, F1 je gravitace, F2 sila odstrediva + sila kterou koule ziska vystrelem. v je rychlost otaceni zeme pokud ji sledujete z vesmiru ... z toho odvozuji ze neni sila ktere by po vystrelu rychlost v zmenila. pokud tedy zacne koule opisovat delsi trajektorii nez delo a pritom maji oba predmety stejnou rychlost tak se pri dopadu nemuzou stretnout ? Nebo sem na neco zapomel ?
!! Homosexuals are GAY !! | Senior internet discussion expert user *****

větvička - 19. ledna 2008 10:29
větvička

Babin Úd 19. ledna 2008 00:46
ale odstrediva sila ma v tomto pripade prece stejny smer jako zrychleni ktere delova koule ziska pri vystrelu, k tomu opacne jako dostrediva sila (aby koula nevylitla do vesmiru) pusobi gravitace ...

asi nakreslim obrazek...
!! Homosexuals are GAY !! | Senior internet discussion expert user *****

Babin Úd - 19. ledna 2008 00:46
Babin Úd

větvička 18. ledna 2008 19:35
I na rovníku působí odstředívá síla. Myslíš že když sedíš uprostřed auta že tě to v zatáčce nenakloní?!
Paranoia is a very comforting state of mind. If you think they're out to get you, it means you think you matter. - Ciaphas Cain: Hero of the Imperium

větvička - 18. ledna 2008 19:35
větvička

no ja se stejne nemuzu vzdat sve puvodni myslenky... pokud bude delo na rovniku a bude mirit na nadhlavnik... tak ta delova koule bude mit jeste pred vystrelem stejnou rychlost jako delo (tj. rychlost kterou ma libovolny bod ve stejne nadmorske vysce na rovniku- proste se otaci spolu se Zemekouli) Pokud nebudeme uvazovat odpor vzduchu tak neznam silu ktera by tuto rychlost zmenila. Po vystrelu tedy koule ziska silu ktera ma opacny smer nez sila gravitacni(v tomto pripade tez dostrediva) a vzletne nahoru jenze jakmile nabere vysku tak z jednoducheho vypoctu obvodu kruhu 2PIr je jasne ze delo opisuje nadale drahu rovniku, ale koule zacina opisovat drahu 2PI(r+nabrana vyska) ale pritom tuto drahu opisuje stejnou rychlosti jako opisuje delo trajektorii kratsi, tudiz se koule za delem musi opozdovat :-) tak jestli jste me pochopili tak mi vysvětlete proč nemám pravdu....
!! Homosexuals are GAY !! | Senior internet discussion expert user *****

Babin Úd - 17. ledna 2008 23:10
Babin Úd

Oktavius 17. ledna 2008 10:54
Pravděpodobnost že tě kulka zabije? Podle mě nulová, protže kvůly tomu že se země otáčí spdně jinam když se nepohneš.
Paranoia is a very comforting state of mind. If you think they're out to get you, it means you think you matter. - Ciaphas Cain: Hero of the Imperium

Oktavius - 17. ledna 2008 10:54
Oktavius

Babin Úd 16. ledna 2008 23:19
Bod přímo nad tvojí hlavou.
<< I´m Cylon No. 1 >> Dum spiro, spero

Babin Úd - 16. ledna 2008 23:19
Babin Úd

Oktavius 16. ledna 2008 16:36
Co je to nadhlavník?
Paranoia is a very comforting state of mind. If you think they're out to get you, it means you think you matter. - Ciaphas Cain: Hero of the Imperium

Vypisuje se 20 z celkem 441 příspěvků|⇐ 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 ... 23 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)