Vlastenectví (13 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Vlastenectví

Správci:Annox, Amthauer
Popis:Amor patriae!
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Nástěnka:
..

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 716 příspěvků|⇐ 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 ... 36 ⇒|

Annox - 8. června 2008 15:00
Annox

Amthauer 8. června 2008 13:31

Proto říkám, že mě budete kamenovat... ale co ty víš, čím byl stříknut :-D

*Jo, už jsem si vzpoměl...
Moderní realista uznává pouze pesimistický optimismus.

Amthauer - 8. června 2008 13:31
Amthauer

Annox 8. června 2008 13:23
A co je Keats za Čecha? Kohouta jsem měl v prozaicích.
- What is a life devoid of strife?

Annox - 8. června 2008 13:23
Annox

Ehmm... ano, asi mě ukamenujete... ale J. Keats je podle mě úplný vrchol...

A Amthe, chybí ti tam Kohout. Ten sice psal proletariát, ale ve své době byl velice populární.
Moderní realista uznává pouze pesimistický optimismus.

Amthauer - 6. června 2008 20:33
Amthauer

kucik 6. června 2008 20:29
Toho jsem tam chtěl taky dát, ale nezbylo na něj místo. A přemýšlím, že místo v té desítce by si určitě zasloužili i Březina a Sova, kteří byli rovněž výteční, ovšem nevlezli se.

Ortena jsem nikdy nebral moc jako básníka, spíš tam jsou podstatné jeho osudy a nejproslulejšími jsou asi jeho kratičké prózy...
- What is a life devoid of strife?

kucik - 6. června 2008 20:30
kucik

Vzdyt proto pisu, ze muj oblibenec je Jiri Ohrenstein a ze jsem se uklikl omylem vedle.
Básníci krve / básníci šílenství / básníci výsměchu / básníci beze slov.

Amthauer - 6. června 2008 20:25
Amthauer

kucik 6. června 2008 19:36
Jo, ale když už nám tady webmasteři naprogramovali anketu, tak ji využijem, ne? :) Diskutovat můžeme i tak.
- What is a life devoid of strife?

kucik - 6. června 2008 19:36
kucik

Amthauer 6. června 2008 19:34
Dik. Cist jeste umim. Vzhledem k tomu, ze v poslednim hlasovani by respondenty spocital na prstech i dlouholety pracovnik na pile, je praktictejsi proste polozit otazku bez predem definovanych voleb.
Básníci krve / básníci šílenství / básníci výsměchu / básníci beze slov.

Amthauer - 6. června 2008 19:34
Amthauer

kucik 6. června 2008 19:28
Říkal jsem, že není možné začlenit všechny...
- What is a life devoid of strife?

kucik - 6. června 2008 19:28
kucik

Jsem se uklikl na Halase. Jiri Ohrenstein tam ale stejne neni, tak je to putna.
Básníci krve / básníci šílenství / básníci výsměchu / básníci beze slov.

Amthauer - 6. června 2008 17:26
Amthauer

A já jsem klikl Máchovi.
- What is a life devoid of strife?

Amthauer - 6. června 2008 16:02
Amthauer

Výběr nominací tentokrát ještě těžší, protože básníků vždycky byly mraky...
- What is a life devoid of strife?

Amthauer - 6. června 2008 11:32
Amthauer

Vypadá to, že vyhrál Čapek ;)
- What is a life devoid of strife?

Moon.rider - 5. června 2008 13:58
Moon.rider

Ja volil Švejka

Neptejte se proč...snad jedině proto že ja polovinu těch lidí neznám. Neukamenujte mne mam z CJ za 4
Ministerstvo zdravotnictví vrauje: Moon škodí vám, i lidem ve vašem okolí.

Amthauer - 31. května 2008 13:33
Amthauer

No, nedělejte se všichni, že to tady nečtete, diskuze o Mnichově měla za chvilku deset hlasů a tady se tak upejpáte. Copak tu nikdo nečte? Já teda taky moc nečtu, ale aspoň největší klasiky by měli znát všichni, ne...
- What is a life devoid of strife?

Annox - 30. května 2008 17:32
Annox

Amthauer 30. května 2008 11:53

A já proč si tak rozumíme. :-D
Moderní realista uznává pouze pesimistický optimismus.

Amthauer - 30. května 2008 11:53
Amthauer

Myslím, že to trochu patří k tématu. Právě jsem, ač trochu opožděně, viděl film Obsluhoval jsem anglického krále a byl mile překvapen. Hrabal je cítit z každého filmového okýnka a něco tak milého, přesně v tom slova smyslu, jsem dlouho neviděl a jakože jsem předtím Menzlovy adaptace moc nemusel, tak tímhle mne potěšil. Úžasně secesní, ale hlavně lidská atmosféra, přesně jako v těch knihách. A protože já obvykle dám víc na film než knihu, snad se mi to takhle líbilo ještě víc...
- What is a life devoid of strife?

Amthauer - 26. května 2008 19:28
Amthauer

Annox 26. května 2008 19:27
Heh, no, to bych zas neřekl, Vančura je hodně složitý... Akorát, jak bych to řekl, Čapek byl mnohem víc nohama na zemi a v realitě.
- What is a life devoid of strife?

Annox - 26. května 2008 19:27
Annox

Amthauer 26. května 2008 19:07

Ano, v tom máš pravdu. Mě se líbí konstruktivní narážky a pointa braná v celkovým rozsahu knihy/knih.

Pan Vančura s námi spíše jedná na rovinu. :-D
Moderní realista uznává pouze pesimistický optimismus.

Amthauer - 26. května 2008 19:07
Amthauer

Ono je to dost o tom, jak se člověk dívá na smysl umění. Vančura dělá jasné umění pro umění, kdežto u Čapka je umění spíše nosnou konstrukcí pro nějakou myšlenku či poselství (ne že by Vančura neměl myšlenku či poselství, ale je to méně markantní).
- What is a life devoid of strife?

Amthauer - 26. května 2008 17:17
Amthauer

Annox 26. května 2008 17:14
Však to je v pořádku, nedejbože abychom byli všichni vkusově stejní :)
- What is a life devoid of strife?

Vypisuje se 20 z celkem 716 příspěvků|⇐ 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 ... 36 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)