Vlastenectví (21 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Vlastenectví

Správci:Annox, Amthauer
Popis:Amor patriae!
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Nástěnka:
..

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 716 příspěvků|⇐ 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 ... 36 ⇒|

Moon.rider - 16. února 2008 13:19
Moon.rider

Dronte 16. února 2008 13:18
amtahuer to vysvetloval na priklade s ditetem skakajaicm z okna precti si to
http://www.aragorn.cz/clanky/proc-demokracie-nefunguje/

technoracie byla stvorena po II svetove valce ale neujala se..protoze delnasů bylo moc!
Ministerstvo zdravotnictví vrauje: Moon škodí vám, i lidem ve vašem okolí.

Dronte - 16. února 2008 13:18
Dronte

Moon.rider 16. února 2008 13:16

Asi bys měl přestat hrát webgame nebo číst Dunu. :D Jak si představuješ technokracii?
http://www.knightfight.cz/?ac=vid&vid=117080617

Dronte - 16. února 2008 13:16
Dronte

Ad anketa:

Proč obnovovat armádu? Profesionální je fajn a jako člen NATO je branná povinnost nadbytečná, či ne?
Má odpověď je "Hlavně do vývozu", ale pro přesnost si dovolím říci, že pokud to bude vydělávat, ať si kdo staví co chce. Pokud bude odebírat především česká armáda, nemám nic proti...
http://www.knightfight.cz/?ac=vid&vid=117080617

Moon.rider - 16. února 2008 13:16
Moon.rider

Dronte 16. února 2008 13:11
ale je...technokracie
Ministerstvo zdravotnictví vrauje: Moon škodí vám, i lidem ve vašem okolí.

Dronte - 16. února 2008 13:11
Dronte

Amthauer 10. února 2008 21:51
Ad 6. bod:

Máme lepší možnost než demokracii? Myslím že ve středoevropském prostoru nic lepšího uplatnitelné není.
http://www.knightfight.cz/?ac=vid&vid=117080617

Amthauer - 15. února 2008 17:11
Amthauer

Moon.rider 15. února 2008 16:10
Kdo to bude netuším, ale přál bych si Klause.
- What is a life devoid of strife?

Moon.rider - 15. února 2008 16:10
Moon.rider

KHOO TIPUJETE NA VOLBY?
ja myslim vaška klauze...je vlemi smutne ze jsme udelaly revoluci a komíci maji stale v rukou takova esa....to se zase ukazeme
Ministerstvo zdravotnictví vrauje: Moon škodí vám, i lidem ve vašem okolí.

Moon.rider - 15. února 2008 16:09
Moon.rider

Amthauer 14. února 2008 23:13
pak mi napis na ICQ
Ministerstvo zdravotnictví vrauje: Moon škodí vám, i lidem ve vašem okolí.

Moon.rider - 15. února 2008 15:53
Moon.rider

Amthauer 14. února 2008 23:13
mam tma poslat i t mou uvahu??
Ministerstvo zdravotnictví vrauje: Moon škodí vám, i lidem ve vašem okolí.

Amthauer - 14. února 2008 23:13
Amthauer

Slovo do pranice: http://www.aragorn.cz/clanky/proc-demokracie-nefunguje/
- What is a life devoid of strife?

Annox - 11. února 2008 01:12
Annox

Amthauer 10. února 2008 21:51
Pěkné. Souhlasím s většinou... i když, spíše prakticky se vším. :-D

A s bodem 4, máš pravdu. Neidealizovat, nýbrž respektovat. :)
Moderní realista uznává pouze pesimistický optimismus.

Amthauer - 10. února 2008 21:51
Amthauer

Moon.rider 10. února 2008 21:28
Nejprve ve zkratce:

1, Mnoho věcí se dá říct jedním slovem místo mnoha vět
2, Dnes není nikdo za názory prohlašován nesvéprávným a málo lidí si tuto velkou svobodu uvědomuje v plné jedinečnosti, protože ji všichni berou za samozřejmost
3, Souhlasím s tím, že na blízké a hned sliby přistoupí všichni - radši ať se máme dobře teď, než příštích dvacet let
4, Neidealizujme si úplně první republiku
5, Zopakuj si starou řečtinu :)
6, Čím dál víc jsem proti demokracii
- What is a life devoid of strife?

Moon.rider - 10. února 2008 21:28
Moon.rider

Úvod
K psaní této úvahy, knihy, nazvěme to každý po svém mě přimělo spoustu důvodů ale nejdůležitější je asi ta seberealizace. Doufam že se vám tyto řádky budou dobře číst.

Prolog
Je 21. století a jsem občan české republiky (tedy občanem být ještě nemohu jelikož jsem nedovršel věku 18 let). Dnes jsem se procházel po mostě a koukal jak plavou kačeny ve vodě a když cokoli hodíte do vody, poplavou na to místo v domění že je krmíte, nepřipomíná vám to něco?
S úvody jsem si málokdy lámal hlavu tak to tedy napíšu, pro dnešní mládež je tento věk, věkem starostí, já se považuji za archaického člověka protože mě ještě něco říká „vlastenectví“ „altruismus“ „tažení za jeden provaz“. Pokud bych toto veřejně prohlásil byl bych považován za nesvéprávného člověka. Otřesné je hlavně když se člověk zamyslí že v roce 1919-1939 republika potřebovala lidi podobného typu, dnes žijeme v rádoby přátelském světě, ano svět je ideálnější než kdykoli předtím, každý může být čím chce (když si vzpomenu jaké mají naši politici vzdělání např. kandidát na našeho starostu měl před jménem Z rozkazu strany doktor! Nestyděl si to tam napsat..tedy se ptám..kdo je hloupější? Ten kdo je hloupý nebo ten kdo ho poslouchá?či ten kdo ho volí? Ač je to směšné jsou takový lidé) Když před měsícem pochodovali neonacisti v Praze (všichni zřejmě jsme šťastnými vlastníky mobilních telefonů s kamerami a fotoaparáty a já jsem se na ně osobně přijel podívat a zdokumentovat to pro své vlastní potěšení) nevěřil jsem že toto je v dnešní době možné, nebyli tma pouze češi a lidé ze Slovenska ale i spousta němců či rusky mluvicích lidí, policisté stály opodál a koukaly na ně. Nu tedy přišly jsme k nim a začaly si z nich utahovat kdy nás pujdou zmlátit, policista se zasmál a odpověděl:,,Ale pánové, dokud neděláte nic nezákonného tak je toto setkání legální! Je ohlášené..“(jsme přeci demokracie! Každý má právo na svůj názor! Kdyby na ně vlítli..bylo by to považováno jako policejní brutalita, policejní stát, nedemokratické řešení a odnesli by to policisté s Jiřím Paroubkem.vzpomínáte na Czechtek?) Ztuhla mi krev v žilách! Hnutí které bylo považováno a odsouzeno v minulosti za zločineckou organizaci si teď brázdilo cestu Prahou a rasistická a genocidií hesla si nezapomněly zabalit s sebou na cestu! To mi připomíná definici jiné vlády tzv. anarchií: Anarchie (z řec.an, arché) znamená bezvládí. Obvykle je tento pojem používán pro bezvládí zaviněné absencí obecné slučující autority. (a tak zní přesně text!)
Toto byla definice demokracie v našem státě, ale i přesto je demokracie nejlepším řešením jaké kdy lidstvo vymyslelo. Byla vymyšlena diktatura, vojenské státy, komunismus. Třeba si nedokáži jak by v Číně chodily k volbám takové masy lidí, ale třeba by se svezly tankery a do nich byse házely lístky.Nebo představíte si Georgie Buse nebo Abrahama Lincolna jako vojenské diktátory? Ale demokracie nejni do válek pokud to není žádná válka o přežití. Důkazem toho je vítězství socialismu ve Vietnamu, reportéři a hnutí hipies měly právo na názor a ty nechtěly umírat a bojovat byť ot bylo v jejich zájmu, proto se tedy spojenci stáhly, ale socialismus na tom byl stejně akorád oni zastřelili nebo zatkli své odpůrce (ikdyž SSSR přímo do bojů nezasáhl). Tedy SSSR přežil Afghanistan a spousta válek..ale za jakou cenu? Jak jeden z mích učitelů říkává: Každá vláda která nutí lidi k něčemu s myšlenkou „my to myslíme dobře! My děláme pro lidi“ je vládou zločinců…to říkával Stalin, Hitler..lidi chtěli práci tak stavěly silnice..a jezdily po nich tanky…lidi vyráběly zbraně a blyo jim jedno kde a jak či nakoho budou použity....byly radi že měly práci..a Adolf jim přidla marku na hodinu..to byl fuhler!! A zkončilo to tam kde to zkončilo…stát tu je proto aby pomáhal lidem kteří to potřebují!

Tedy socialismus a diktatura..nejni řešením, v některých státech také ne, feudalismus byl z části nespravedlivý a už není žádná volná půda pro expanzi. Takže? Jak dál, já mam nápad, myšlenku…vizi..jedna vize jeden cíl! Cíl je vytvořit síť systému které si občan může zvolit..jeslti chce žít pro své osobní blaho a jít špatnou cestou, nebo se snažit a trpět a jít správnou cestou (tedy laicky řečeno nežít jako živočich ze kterého jsou výsledným produktem jitrnice a mít smysl ve svém životě).

PS. nezapomente ze je mi 16 a tohle sme pubertaci vetsinou nepisou..ale mam doboru naladu a chci bejt nejlepsi takze kritizujte hledejte chyby chvalte me..v ramci demokracie:D:D
Ministerstvo zdravotnictví vrauje: Moon škodí vám, i lidem ve vašem okolí.

Amthauer - 4. února 2008 22:28
Amthauer

Kdo je správný vlastenec, přispěje sem http://narodni-obrozeni.czechian.net :)))
- What is a life devoid of strife?

Moon.rider - 31. ledna 2008 20:37
Moon.rider

referendum:

Ale kazdej stat..spis kazdje vudce co rika MY JDEME PRO LIDI jsou spatni ne? Treba nemecko:Stavely se silnice? supr! mame praci..a jezdily po ni pak vojaci...vyrabely se zbrane? supr...dal nam zase marku na hodinu..no to je feler!

To rika nas ucitel...ze stat je tu aby se postaral o lidi tkeri to potrebujou....
ikdyz podle me potrebujem pomoc vsichni..ten kdo ne..tak at si leti na mesic..tma at neplati dane a jenom si tam lita a tloustne
Ministerstvo zdravotnictví vrauje: Moon škodí vám, i lidem ve vašem okolí.

zdendalini - 26. ledna 2008 11:49
zdendalini

Amthauer 25. ledna 2008 14:16
wiki:

Vladislav II. byl na sněmu v Řezně 11. ledna 1158 korunován královskou korunou. Tento akt byl ale jednoznačně výhodnější pro Barbarossu. Získal pomoc a nic jej to nestálo. Vladislav tak jako druhý Přemyslovec (po Vratislavu II.) získal královskou hodnost, byť oba jen za věrné služby císaři. Spekuluje se o tom, že Vladislavův titul byl dědičný, jeho synům se ho ale nepodařilo udržet. V souvislosti s královským titulem Vladislava II. se ve znaku země objevuje poprvé lev, který tak vystřídal přemyslovskou orlici.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:%C4%8Cechy.jpg

jiný zdroj:
Stříbrný dvouocasý lev se jako symbol Českého království objevuje nejpozději na počátku 13. století, pravděpodobně ale již od poloviny století předchozího. Jeho nejstarší vyobrazení nacházíme na jezdecké pečeti z 1213. Na ní není vidět počet ocasů, dvouocasého lva tedy spolehlivě dokládá až pečeť z 1247. Souběžně s ním byla v první polovině 13. století používána i původní "přemyslovská" plaménková orlice. Moravská (doložena 1272-znak města Znojma) a slezská (odvozená z erbu vratislavského knížectví) orlice pocházejí ze stejného období. Šachování moravské orlice bylo polepšeno privilegiem císaře Fridricha III. v 1462 na červenozlaté. V době husitské revoluce se rozšířilo užívání symbolu kalichu (prvně na pečeti Jana Žižky 1420). Od 15. století jsou známy červené české prapory s bílým lvem. Od 19. století se častěji užívaly zemské barvy odvozené ze zemských znaků zemí Rakouské monarchie. Bíločervené barvy se objevily například na pražských barikádách v roce 1848. Na Moravě se používala žlutočervená bikolóra odvozená od polepšeného znaku. Tuto vlajku hájili spíše Moravští Němci, zatímco Moravané dávali přednost bíločervenomodré trikolóře. V publikacích vydaných v 19. století se jako moravské barvy uvádějí také kombinace žlutočervenomodrá. Slezsko pak bylo reprezentováno bikolórou žlutočernou.
... tak pravil rytíř štěstěny ...

Annox - 25. ledna 2008 17:13
Annox

Ano, ten lev je super.
Za týden bude na mém rameni. :)

(Bez Hitlera, samozřejmě. Na to mám moc malé rameno :-D)
Moderní realista uznává pouze pesimistický optimismus.

Moon.rider - 25. ledna 2008 16:05
Moon.rider

ten lev je brutalni...si upravim barvy..a dam si ho na plochu..
Ministerstvo zdravotnictví vrauje: Moon škodí vám, i lidem ve vašem okolí.

Amthauer - 25. ledna 2008 14:16
Amthauer

Ten lev je super... Akorát, nikdy jsem moc nepochopil, proč je pro nás vlastně toto zvíře takovým symbolem (jediné vysvětlení vidím v té pověsti, ale jen pověst mi přijde jako trochu málo)... Je to trochu jako kdyby třeba v Nigeru měli za státní symbol tučňáka... :)
- What is a life devoid of strife?

Annox - 25. ledna 2008 12:40
Annox

- Který národ je nejpracovitější? ... Němci! Jedním volem dokáží zorat celou Evropu!
- Který národ je nejposlušnější? ... Češi! Ve dne poslouchají Háchu a v noci Beneše
Moderní realista uznává pouze pesimistický optimismus.

Vypisuje se 20 z celkem 716 příspěvků|⇐ 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 ... 36 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)