Výtvarné umění (1 strana zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Výtvarné umění

Správci:Amthauer
Popis:Máte rádi antické, středověké, renesanční, barokní, romantické či jiné klasické výtvarné umění? Pojďte k nám se podělit o dojmy.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
První anketa je asi nasnadě - které z těchto "epoch" holdujete nejvíce?
Antická, popř. egyptská malba.6
Čínská a japonská klasická malba.4
Středověk.2
Renesance.8
Baroko.2
Klasicismus.0
Romantismus.2
Realismus.0
Impresionismus.4
Symbolismus.3
31 celkem
Nástěnka:
~

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 40 příspěvků1 2

Nefrete - 30. srpna 2009 18:08
Nefrete

Čím to, že mi ten druhý odkaz nejde?
Odpusť jim, neboť nevědí, co činí.

Alfonzo - 29. srpna 2009 18:51
Alfonzo

Hezké. Já na umění moc nejsem, tím spíš nedokážu zařadit dílo k autorovi, protože ta jména pristě neznám, ale umění se mi líbí spíš antické, nejvíce však egyptské. I pravěkké jeskynní malby jsou však svým způsobem umění a některé ty 'čáry' jsou na tu dobu celkem povedené.

Z modernějšího se mi líbí to pozdější. Impresionisti, secesní umění a malíři, co se vzepřeli zažitému stereotypu a začali malovat to, co vidí. Tento druh, který vyjadřuje pravdu a pocity, se mi zamlouvá nejvíc.
Magma is a funny word... Magma...

Amthauer - 29. srpna 2009 08:08
Amthauer

Zajímavé srovnání:

Francesco Traini: Triumf sv. Tomáše Akvinského.
http://www.wga.hu/art/t/traini/thomas.jpg
Velcí filosofové středověku.

Rafaelo Santi: Škola aténská.
http://http://www.wga.hu/art/r/raphael/4stanze/1segnatu/1/athens.jpg
Velcí filosofové antiky.
- What is a life devoid of strife?

Nefrete - 24. srpna 2009 00:29
Nefrete

mikE II 23. srpna 2009 21:09
Ano, toho mám na mysli:)
Odpusť jim, neboť nevědí, co činí.

mikE II - 23. srpna 2009 21:09
mikE II

aha.. přední holandský malíř 15. a 16. století... stydim se ..
www.mike.hys.cz

mikE II - 23. srpna 2009 21:06
mikE II

Nefrete 23. srpna 2009 20:33
Hieronymus Bosch?... né že bych ho znal, ale znám song od Progresu - Planeta Hieronyma Bosche :-) ... surealista??, podle toho co mi vypliv google, bych řek že jo..
www.mike.hys.cz

Nefrete - 23. srpna 2009 20:33
Nefrete

mikE II 23. srpna 2009 15:56
Takovou odpověď budu muset nejdříve důkladně promyslet...;)
Ale pravda, třeba právě teď mě napadl Bosch - líbí se mi, dokáže mě zaujmout, zabavit i pobavit, dokonce i šokovat a rozesmát;)
Odpusť jim, neboť nevědí, co činí.

mikE II - 23. srpna 2009 15:56
mikE II

Nefrete 22. srpna 2009 22:55
a tak nám aspon pověz, co se ti líbí :-) ..
www.mike.hys.cz

Nefrete - 22. srpna 2009 22:55
Nefrete

Stále je to tu na mě příliš sofistikované... nebo to alespoň tak působí;)
Časem snad...
Odpusť jim, neboť nevědí, co činí.

Amthauer - 16. srpna 2009 19:28
Amthauer

mikE II 16. srpna 2009 19:06
Tak z toho důvodu se mi tolik líbí impresionismus, ten co jsi nastínil splňuje plně. ;)
- What is a life devoid of strife?

mikE II - 16. srpna 2009 19:06
mikE II

LBsmoke 16. srpna 2009 15:00
né já nemyslel šerosvit... já tim myslel třeba to, že maloval prstama a špachtlí, netrápil se už s detailama a přesto, nebo právě proto, jsou pro mě ty obrazy daleko působivější.. prostě víc žijou.. se mi zdá
www.mike.hys.cz

LBsmoke - 16. srpna 2009 15:00
LBsmoke

Amthauer 15. srpna 2009 12:16
"rozmazaný styl"
pokud náhodou nemyslíte sfumato techniku šerosvitu kterou převzal a zdokonalil od Leonarda da vinciho..
vemte si obraz Mona Lisa tam to "rozmazání" sfumato je použito sledujte to na obličeji rukách atd.
a to používal i rembrandt..
/btw můj velký oblíbenec !)

LBs.ic.cz

mikE II - 15. srpna 2009 14:12
mikE II

Amthauer 15. srpna 2009 12:16
on nedělal jenom portréty,těma se proslavil po celym holandsku.. ale dělal i biblický výjevy a taky řecko-římskou mytologii... byl všestranej..
www.mike.hys.cz

Amthauer - 15. srpna 2009 12:16
Amthauer

mikE II 14. srpna 2009 19:53
To já taky ne, vím co vím z netu, knihy o umění nečtu, čili kdo si prolítne ty tři odkazy bude na tom jak já. Taky tu nemá jít o žádnou "akademickou diskuzi", ale prostý rozhovor nad tím, co každého při pohledu na ty obrazy napadá a jaký z nich mají dojem.

Rembrandt, to jsou samé portéry, proto mě třeba nikdy nezaujal, ale že má jiný, takový "rozmazanější" styl, než jeho současníci, to je nepochybně pravda.
- What is a life devoid of strife?

mikE II - 14. srpna 2009 19:53
mikE II

Amthauer 14. srpna 2009 17:47
to byla dobrá poznámka :-) já v tom teda nejsem zas tak zběhlej, ale hodně na mě v poslední době působí rembrandt, spíš jeho pozdější malby.. jsou takový rozcuchaný, jakoby nedodělaný, ale zas maj větší švih..
www.mike.hys.cz

Amthauer - 14. srpna 2009 17:47
Amthauer

Jo, ještě, kdyby se k anketě dostal nějaký z místních animé-pošahanců, tak ne, "čínská a japonská klasická malba" není toto. ;)
- What is a life devoid of strife?

Amthauer - 14. srpna 2009 13:32
Amthauer

Malá poznámka - odkaz uvedený na obrázku na Uloz.to správný není, ale když na obrázek kliknete, vede to správně. Už se mi to nechce předělávat. :)
- What is a life devoid of strife?

Amthauer - 14. srpna 2009 13:30
Amthauer

Třeba mě docela zaujal jeden málo známý autor, D. Dossi, zejména jeho vypodobnění Apollóna a Baccha (Dionýsa) mi připomněla Zrození tragédie z ducha hudby (jeden z nich jsem si rovnou strčil do ikonky).

http://www.wga.hu/frames-e.html?/html/d/dossi/
- What is a life devoid of strife?

Amthauer - 14. srpna 2009 13:23
Amthauer

Tak, nástěnka by prozatím stačil a teď trochu diskuse, nadhodí někdo nějaké téma nebo ne? :)
- What is a life devoid of strife?

Amthauer - 14. srpna 2009 12:54
Amthauer

Tak já jdu nějak "podělat" nástěnku. :)
- What is a life devoid of strife?

Vypisuje se 20 z celkem 40 příspěvků1 2


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)