W.o.T (21 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

W.o.T

Správci:Eugenio
Popis:Word of Tanks
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Nástěnka:
Takový malý koutek pro tankysty zde na aragornu :)

Změřte si svou efektivnost

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 599 příspěvků|⇐ 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 ... 30 ⇒|

Eugenio - 30. listopadu 2011 11:15
Eugenio

A to je špatně? :DD
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Erinye - 30. listopadu 2011 11:10
Erinye

Dohnalová, Dohnalová, ty už to nepij! Jsem nůž hodila do koše a pixlu od paštiky do dřezu... xD
„Počítám do pěti. Čtyři…“

Erinye - 30. listopadu 2011 11:06
Erinye

Tak 4ka byla supr, stejně jako plně nabostovaná, opatchovaná a namodovaná 3ka...

Ve 4ce byl supr generál a hlavně to stavění, sice to dost lidí prý i odsuzovalo, ale mě se to naopak líbilo, že tam máš většinou 1-2 level obě, ale 3 a 4, někde i 2, si vybíráš ze dvou a vejde se ti jen jedno. To bylo jako hustec íber...

(Hlavně třeba co si pamatuji, taková ta dilema, zda v tom dobyém hradě bude výrobna jednorožců, nebo gryfů, páč mám dva hrady na jednorožce a gryfy nemám místo a muset je dělit, je blbé a tak po dobytí město opustím, nebo pokud tam bude výrobna jednorožců, zabydlím se tam) To prostě byla další část hratelnosti navíc...

A hlavně, oproti 5 a 6, tam ten čas mezi kolama, byl, až na obří mapy a 100% grafické efekty na maximum, ještě použitelný, takže při osekání, se to dalo dobře hrát...
„Počítám do pěti. Čtyři…“

Eugenio - 30. listopadu 2011 10:57
Eugenio

Jak říkám. Zlatý Heroes 4 :D

Tam ty novinky byly užitečný, kdežto zde ty novinky jsou ku škodě
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Erinye - 30. listopadu 2011 10:49
Erinye

Jop,to souhlasím...

Suroviny -15% Hratelnosti
Hrad -10% Hratelnosti (Spíš tedy nehrad)
Příběh -10% Hratelnosti (Ty scénáře jsou jak z nosu)

Tak to jsme na -35% A ještě nejsme ani u grafiky, parametrů, ale hlavně dlouhých prodlev všeho -20%...

A taky ještě za mě osobně, -20% za 3D, já 3D ve strategiích nesnáším, hlavně takové to točivé, natoč si to z každého úhlu. To je uplná hovadina a vypíčenina, hra tak je 8x pomalejší a 4x hůř se v ní orientuje, než to mít jedním standartním pohledem...

Je tyvole, já si to vlastně votočila, takže už 3 kola jedu zpátky... (O tom, že ty kola jsou 8x delší, než ve starých HoMaM III nemluvě)(A přitom v nich uděláš 1/2 věcí)...

Takže závěr je, že jsme na -75% za zpracování...
(Osobně si myslím, že hra bude dost slušný propadák)...

Jediné, za co klidně hodím všech 25% Kladu je česká lokalizace, před tím hluboce smekám, hry z českou lokalizací, jsou zvláště u takovéto novinky vzácnost. Takže za to +25%...
„Počítám do pěti. Čtyři…“

Eugenio - 30. listopadu 2011 10:37
Eugenio

Jo... Mě to načítá také dlouho, což je další mínus.
Kdyby to načítání bylo vedené zábavnější formou, jako to je u jiných hrách, tak nic neřeknu

Ale spíš mě štve, že šestka má s heroesama nejmíň společného, co jsem zatím tak okoukal :D
To že zmizely suroviny je naprd, to že zmizelo prakticky město je ještě víc napd, nevim co můžu postavit, co nemůžu a ani nevim proč to nemůžu postavit a když už to mam postavený, tak nevím, zda už to je postavený, protože se to minimálně projeví
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Erinye - 30. listopadu 2011 10:26
Erinye

Mě na HoMaM sere to, že kůli "Cool" 3D prostředí, 4D zvuku, 5D pohybu, 6D natáčení, 7D optimalizaci a 8D ovládání, trvá jedno kolo ve svých 9D animacích (Tedy kdy hru neovládáta a ona jen třeba dělá tah počítače, nebo hopsáte cestu po šipkách) Tak dlouho, že v HoMaM III zatím dohraju první dvě mise kampaně za elfy...
„Počítám do pěti. Čtyři…“

Eugenio - 30. listopadu 2011 00:10
Eugenio

Nevim no. Já sem nevydržel ani tři kola. A to ne kvůli grafice, ale kvůli hře. Jsem opravdu rád, že mám ve zvyku si hru vyzkoušet, než si ji koupím
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Erinye - 29. listopadu 2011 22:31
Erinye

Já Hovnam 6 hrála asi 15 minut, odehrála jsem tím asi 10 kol a na zbytek jsem neměla nervy...
(Byť nepopírám, že mít procesor tak 5000+ a ne 1700, ramku 6+ a ne 2 mega a grafárnu 2giga+ a ne 320mega, tak bych si hru možná i užila)...
„Počítám do pěti. Čtyři…“

Eugenio - 29. listopadu 2011 21:49
Eugenio

Tak... Chvilka hraní Heroes 6 a jsem natolik zhnusen, že uvažuji o okamžitém odinstalování. To Heroes 4 byla lepší :DDD

Sice to sem moc nepatří, ale co. Kam jinam sem to mohl hodit? :)
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Stormhand - 28. listopadu 2011 19:49
Stormhand

:D Jo! Tak to je chlapárna jak něco :D
I am 58% addicted to World of Warcraft.

Erinye - 28. listopadu 2011 17:04
Erinye

omg, co to je za vymaštánu? Jako vo co tam gou?
„Počítám do pěti. Čtyři…“

Eugenio - 28. listopadu 2011 11:41
Eugenio

Bejdouzus 28. listopadu 2011 11:39
Největší chlapárna je otevřít okurky :D
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Bejdouzus - 28. listopadu 2011 11:39
Bejdouzus

CHLAPÁRNA!!!

http://www.youtube.com/watch?v=JvltzwkUEEA
Pokud uděláš věci správně, lidé si nebudou vůbec jestli jsi vůbec něco udělal.

Eugenio - 28. listopadu 2011 07:22
Eugenio

CHLAST, SPOUSTA MASA, ŽENSKÝ A VELKÉ ZBRANĚ :)

Přál by si někdo lépe prožitý den? :D

Stormhand 27. listopadu 2011 09:42
Tak ono já vim leccos o německých tancích a tancích všeobecně a německých stíhačkách. V ostatních národech se tolik neorientuji :)

Ono když člověk tu a tam má kus času a chce si přečíst nějakou tu zajímavost, tak najde věci o kterých si myslel, že je zná, ale zjistí, že jen o tom věděl, ale nezná to :)
V překladu: Prostě rejdim po netu, čtu si knížky jen tak pro zábavu a občas něco najdu co je zajímavé.
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Erinye - 27. listopadu 2011 12:27
Erinye

To buď spíše rádi, my jsme úchylní fanatičtí fetišisté, co milují jen silné tanky, nahé krásné elfky a zpěv :D (O alkoholu nemluvě)...
„Počítám do pěti. Čtyři…“

Stormhand - 27. listopadu 2011 09:42
Stormhand

No teda... Jakože jsem militarista a miluju celé 20-té století z pohledu historie, ale teď jen se zájmem čtu a smekám. O tom, o čem tu píšete jsem neměl ani tucha.
I am 58% addicted to World of Warcraft.

Eugenio - 26. listopadu 2011 19:27
Eugenio

Erinye 26. listopadu 2011 18:09

Já vím z čeho co vzniklo. Lze to vidět i na celkovém vzhledu tanku.

No podal, to je fakt. Tiger byl už dlouho koncipován, jelikož německé tanky měli obrovskou nevýhodu. Neměly děla, která by prošila ruskou ocel. Byly koncepty jak vylepšovat Pz IV, ale v jistém momentě už to dál nešlo a tehdy přišla poptávka pro pana Porsheho na vyrobení tankové věže + tanku, schopné nést dělo 8,8 cm, aniž by to pro tank byla nesmyslná námaha.
V té hře to je krásně vidět. Pz IV lze vylepšit tak, že se na ni namontuje velká věž, která je schopna nést kanon 7,5 cm o délce 70 ráží. Ovšem je to super, za předpokladu, že proti tanku nestojí více tanků z více stran, protože rychlost otáčení věže 23° je fakt mizérie. Další věcí je, že ta věž taková montáž tank zatíží až o pět tun a to je pro motor obrovská zátěž.
Vlastně vznikl paskvil cruiser tanku a bojového tanku. Výsledek byl takový, že už při testování bylo jasné že to bude na houby a tak to zas odmontovali a věže namontovali na první prototypy tanků, z kterých poté vzešli Panther a Tiger.
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Erinye - 26. listopadu 2011 18:09
Erinye

S tím nemůžu plně souhlasit, protože:

Pz. V Panter
Pz. VI Tiger


Sice zavádějí k tomu, že jsou za sebou v "Modernizaci" Jako 5 a 6, ale Tiger vycházel z řady IV, kdežto V z novějšího pojetí. Takže vývojově byly vlastně III,IV,VI,V,VII etc.

Ono ve tvém podání to zní asi takle:

Byla Tka, na to okopírovali pantery, ty nestačily na těžší a tak udělaly tigery, ovšem tigery měli v plánu i na poli dřív než pantery, ano jako ekvivalenty těžkým tankům a podobně, ale ty jsi to podal dost zavádějíc xD
„Počítám do pěti. Čtyři…“

Eugenio - 26. listopadu 2011 14:40
Eugenio

Proto přišli s Pz V Panther, který byl opravdu dobrým strojem (německé zpracování T-34), bohužel byl nasazen pozdě aby mohl svůj potenciál plně využít. Sice byl lepší jak T-34, ale ruským těžkým tankům se nemohl rovnat, proto taky vznikl tigr, aby tento nedostatek dorovnal
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Vypisuje se 20 z celkem 599 příspěvků|⇐ 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 ... 30 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)