Warcraft (všeobecně) (1 strana zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Warcraft (všeobecně)

Správci:Jankr, Nabatel
Popis:Vše co se týče světa Warcraftu - příběh, hry, knihy, chystaný film. Prostě místnost pro všechny fanoušky tohoto úžasného fantasy světa.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Hráli by jste opět Vanilla wow?
Určitě, kde?0
Láká mě.1
Nevím.1
Ne.0
2 celkem
Nástěnka:
Zvláště vítaní jsou hráči World of Warcraft, pokud ale hrajete na jiném než oficiálním serveru, radši mi to ani neříkejte, nechci mít zase zkažený den.
Místnost se datuje zpět do doby A2 kde ji založil Gran, a protože jsem byl jeden z častých návštěvníků, dovolil jsem si založit její pokračování i zde.
Já osobně vím pár detailů o historii světa Warcraftu, několika hrách i knihách, takže kdyby kdokoliv měl dotaz, klidně se ptejte a já vás buďto odkážu na příslušnou webovou stránku nebo přímo odpovím.
Užitečné odkazy:
www.wowwiki.com - Internetová encyklopedie založená hlavně kvůli WoW jako zdroj informací ke hře (questy, itemy, NPC, atd.) ale obsahuje OBROVSKÉ množství informací i o jiných věcech (hlavně přiběhových.) Pro neznalé - wiki je druh internetové databáze/encyklopedie kterou může každý návštěvník upravovat, nebo do ní přidávat nové informace. Rozhodně doporučuji.
www.thottbot.com - databáze questů, předmětů, npc, hráčských charakterů do WoW, každá položka pod sebou má komentáře hráčů, a v nich je možno najít kupu užitečných informací.
wow.allakhazam.com - prakticky to samé jako thottbot, jenom (podle mě) ne tak dobré;) :)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 3170 příspěvků|⇐ 1 2 3 4 5 ... 159 ⇒|

Alfonzo - 13. ledna 2012 17:15
Alfonzo

Elleshare 13. ledna 2012 17:15
Právě jsem to chtěl napsat :D.
Magma is a funny word... Magma...

Elleshare - 13. ledna 2012 17:15
Elleshare

Anders 13. ledna 2012 17:05
nemá blizzlike ratey... u mě nemá šanci... :D :D
Správný bojovník se nechlubí svými činy, jeho činy se chlubí za něj.

Anders - 13. ledna 2012 17:05
Anders

Reklama na nový, skvělý server. Možno i zaerpit, ochotní GMS a další takové ty hovadinky. http://anetheron.hys.cz/
Udělat cokoli blbuvzdorným je nemožné, protože blbci jsou ohromně vynalézaví.

Alfonzo - 26. prosince 2011 21:29
Alfonzo

Kro by to byl řekl, že to všechno skončí pod rukou Korejců? :D
Magma is a funny word... Magma...

Stormhand - 26. prosince 2011 19:08
Stormhand

Amthauer 26. prosince 2011 18:32
Děkuji za podrobné rozepsání. Ty talenty jako takové jsou ale stejně převážně PvP... škoda. Nápad je to sice slušný, ale já radši svůj "lamérský" WotLK talent build systém....
I am 58% addicted to World of Warcraft.

Amthauer - 26. prosince 2011 18:32
Amthauer

Amthauer 26. prosince 2011 18:27
Chci říct, že můžeme mít buď talent

a) při určité situaci máš +10 % threat,

nebo

b) při určité situaci se ti vrátí 15 % hp.

U a) je naprosto jasné, že jej využije pouze tank a nikdo jiný. Oproti tomu b) může zvážit skoro každý: tank pro ulehčení práce healerům, pvpař např., aby trochu vyvážil léčící se palachy, dmger zase do battle for survival raidů... Přitom se nedá říct, že by o nic nešlo, takový autoheal, to je docela změna ve stylu hraní.
- What is a life devoid of strife?

Amthauer - 26. prosince 2011 18:27
Amthauer

Stormhand 26. prosince 2011 18:10
Jestli to dobře chápu, tak na 10. levelu si stále budeš vybírat jedno ze tří zaměření. Podle toho dostaneš nějaké skilly, nějaké pasivní procenta apod. Takže volbou protection, správným equipem a užíváním správných skillů ze sebe uděláš tanka.

Ono, už samotný pojem "tankovací talenty" vede k tomu, co asi Blizzard nechce. Když řekneš "tankovací talenty", musí je mít každý tank (nebo některé z nich). A to je třetina warriorů. Čímž bys zase dost omezil výběr smysluplných buildů.

Proto se ty talenty týkají spíš okrajových věcí a spíš dělají takové různě použitelné efekty, čímž se sice šiknou, ale nejsou skoro nikdy ve smyslu "měj mě, jinak tě nevezmou do raidu".
- What is a life devoid of strife?

Stormhand - 26. prosince 2011 18:10
Stormhand

Hele hoši... Proč mi tam nějak chyběj tankovací talenty?
I am 58% addicted to World of Warcraft.

Amthauer - 23. prosince 2011 16:09
Amthauer

Warbringer mi přijde lepší do arény a Double Time do battlegroundu. Asi bych spíš bral Double Time, protože mi stačí už ten stun, netřeba ještě rootovat. Taky bude Double Time lepší do PvE, když budeš rychle zabíjet slabší moby a budeš mezi nimi chtít pobíhat.
- What is a life devoid of strife?

Alfonzo - 23. prosince 2011 15:48
Alfonzo

Amthauer 23. prosince 2011 15:41
Juggernaut je z té řady asi nejhorší, ale asi bych se chvíli rozmýšlel, než bych si vybral mezi Double Timem, nebo Warbringerem.
Magma is a funny word... Magma...

Amthauer - 23. prosince 2011 15:41
Amthauer

Amthauer 23. prosince 2011 12:33
Akorát nechápu, kdo by si vzal talent Juggernaut, když Double Time je lepší ve všech bodech. Něco asi ještě chce vypilovat.
- What is a life devoid of strife?

Amthauer - 23. prosince 2011 12:33
Amthauer

I když, jak na to koukám, tak warrior bude fest krutý. Shockwave i s Arms buildem, Bloodbath, Avatar... Možná to jen zkusím. :)
- What is a life devoid of strife?

Amthauer - 23. prosince 2011 12:26
Amthauer

Tak jo, rozhodl jsem se, že argumenty sepíšu.

Takže takhle: Ve Wotlk bylo talentů (resp. talentů plus jejich stupňů) nejvíc. Přesto počet buildů klesal. Proč? Ze dvou důvodů:

1) Čistá matematika. Když vybíráte z většího pole větší počet, nemusí zde být nutně víc možností, než při malém z malého. Tak např. vybrat 19 prvků z 20 možných je 20 možností, zatímco 2 z 10 nám dává (nepletu-li se) 90 možností (bez opakování, záleží na pořadí). Obecně nejvíc možností prý bývá, když v tom "vyberem X z Y" je X zhruba půl Y. Nevím, jestli to je tenhle případ, nechce se mi to počítat.

2) A to je důležitější. Spousta talentů byla totiž naproto mandatorních pro nějaký build a spousta jich šla spolu. Mohl jsi mít třebas i možností, kolik bys chtěl, ale kolik tak bylo buildů? Vybral sis větev (3), pak většinou mezi PvP/PvE talenty (2), vybral sis, do které druhé větve nacpeš zbytek bodů (2), plus někdy sis mohl ještě v rámci větve vybrat mezi nějakými skilly dle vlastního uvážení (dejme tomu 3, i když i to je moc) a taky sis někdy mohl udělat bizarní a neefektivní postavu (např. two-handed cement šamana, dejme tomu 2). To máme 3x2x2x3x2=72, ovšem vidíte, že to je nejbrutálnější výsledek pro ty největší experimentárory a ještě u povolání, která to umožňovala. Realita je krapet jiná: vzpomenete si jistě např., že holy priest, který nebyl 14/51/0 byl pro smích (těch 14-17 v discipline bylo díky meditaci naprostou nezbytností pro každého holy priesta) a také, že díky systému procentuálních vylepšení zkrátka existoval jeden nejlepší build pro to, či to. Takže to máme tak zhruba jen větev (3) krát PvE/PvP, to je šest buildů u většiny povolání. V MoP bude možností u každého povolání tři na šestou, tj. 729. A jelikož se jedná o talenty, které dost mění styl hraní a které jsou od sebe navzájem dost oddělené, tak si troufnu tvrdit, že každý z těch 729 buildů bude vcelku smysluplný.

No, takže v MoP máme 729 smysluplných buildů proti asi 6 ve WotlK. Ale jak říkám, tím lore s pandami to zjebali, takže co na tom, že se herní mechanismy zdokonalují, stejně se k WoW už vracet nehodlám.
- What is a life devoid of strife?

Alfonzo - 9. prosince 2011 19:58
Alfonzo

Amthauer 9. prosince 2011 19:57
On i ten Deathwing nebyl přímo špatný. Vrátil hru zpět na Azeroth, kde se dva datadisky nic nedělo.

Nedávno jsem o tom přemýšlel... Jestli bude takhle Blizz pokračovat, tak WoWko skončí poražením Sargerase, znovu Kil'Jaedena a celé Legie.

Nebo si něco nechají na WIV.
Magma is a funny word... Magma...

Amthauer - 9. prosince 2011 19:57
Amthauer

Alfonzo 9. prosince 2011 17:28
Však to jsme dva... Ono se to vyvíjí systémově, takže např. zarytí PvPisti si asi chrochtají. Ale ten svět a děj, tam to vyvrcholilo ve WotLK a od té doby škoda mluvit.
- What is a life devoid of strife?

Alfonzo - 9. prosince 2011 17:28
Alfonzo

Amthauer 9. prosince 2011 17:10
Já WoWko nehraju, takže Lore je jediné, co mě zajímá, a nezdá se mi, že obří chodící pandové jsou krok vpřed :D.
Magma is a funny word... Magma...

Amthauer - 9. prosince 2011 17:10
Amthauer

Né... Měl jsem rozepsaný příspěvek a pak místo Ctrl-T klikl na Ctrl-R, obnovil si stránku a o vše přišel. :D Tak to vypíšu ohledně talentů jindy. Ale obecně si myslím, že co se týče systému, tak se pořád WoW zlepšuje: Cata talenty byly krok vpřed a teď jsou taky. Lore je pak jiná věc a bohužel zrovna to Lore je pro mě osobně i důležitější.
- What is a life devoid of strife?

Alfonzo - 9. prosince 2011 16:02
Alfonzo

Amthauer 9. prosince 2011 15:25
Nevím, jestli je kombnací přímo víc, ve WotLK jich bylo podle mého mnohem a mnohem víc, tam sis mohl vybrat z miliardy talentů a odlišovat se od ostatních, takhle se mi zdá, že všichni budou mít stejné stromy.
Magma is a funny word... Magma...

elister - 9. prosince 2011 15:32
elister

Amthauer 9. prosince 2011 15:25
Kouknu na to znova
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

Amthauer - 9. prosince 2011 15:25
Amthauer

elister 8. prosince 2011 19:32
To jsi je očividně nepochopil, protože kombinací je teď mnohem víc. Talenty jsou na tom datáči to jediné dobré... Pandy jsou k smíchu, protože asijská kultura je k smíchu a protože WoW bylo vždy ryze západní záležitost a teď rozbředlo v další tuctový shit.
- What is a life devoid of strife?

Vypisuje se 20 z celkem 3170 příspěvků|⇐ 1 2 3 4 5 ... 159 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)