Warhammer (5 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Warhammer

Správci:nerzhul
Popis:hlavne knihy... hru moc neznam
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Nástěnka:

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 262 příspěvků|⇐ 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 ... 14 ⇒|

Spect - 14. prosince 2010 20:01
Spect

Drakan 14. prosince 2010 09:25
nekroni mě příjdou tak trochu staromodně nekrofilně nekromantský... možná proto že je nemám rád ale nevím k jaké rase bys přirovnal třeba Tau... k rase ne ke komunismu :D
"If I kill you, I am bound for hell. It is a price I shall gladly pay." - Solomon Kane

Spect - 14. prosince 2010 20:00
Spect

Drakan 14. prosince 2010 09:25
ale na tebe byla jen ta první část věty... hezky, já mám jenom většinovou polovinu 40k a normální asi jen jeden... ne počkat to není warhammer to jsou terarchové od W. Kinga... taky dobrý
"If I kill you, I am bound for hell. It is a price I shall gladly pay." - Solomon Kane

Kaveh - 14. prosince 2010 13:48
Kaveh

Drakan 14. prosince 2010 09:25
Co se mě týče,mám rád více Warhammer classic.Netvrdím ale že by 40k byl nějakej propadák.To už je pouze síla názoru.Drakane,chci se tě ale na něco zeptat.A to popravdě.Tušil jsi že ten vrah bude,víš kdo? (Nechci nic prozrazovat. Já si myslel už ze začátkiu že to bude ten princ..:D
In war,victory in peace,vigilance, in death,sacrifice....

Drakan - 14. prosince 2010 09:25
Drakan

Spect 14. prosince 2010 08:27
:D Jako nevím na co narážíš, ale já měl taky všechny knihy z WH 40 k přečtené dřív, nebo zároveň s warhammerem. Taky všechny vyšlé české mám ve své sbírce plus jeden výtisk blood angels chronicals anglicky. Orginální až na poslední všechny dawn of wary a organizoval jsem dva ročníky warlarpu, který byl na warhammer 40 K přímo zaměřen.

A co se týče propracovanosti ras, tak za nové bych označil, když už bereme rasu, tyranidy a nekrony.

Ve warhammeru máme plnohodnotné rasy, které se nevyskytují jinde, například Ogry, Skaveny, Lizardy, Tomb knight, s těmihle rasami se taky moc nesetkáš v jiných fiktivních světech.

Mám rád prostě obě verze, 40k znám déle. Ale jak už tady jednou řekl Rimmer, osobnější vztah je k warhammeru, kde se události odehrávají na jednom nebo dvou kontinentech a ovlivňují celé dění světa. V bezpočtu galaxii kde se stávají různé války a zvraty, to je takové vzdálené a člověk to rychle přejde. Stejně nemůžu znát celé rozložení Imperia. Zato ve warhammeru je dost map a taky tudíš použitelných pro hru.

Mám rád všechny warhammery .)
Apophisi povstaňte. Ve jménu "fantasy komunity hráčů" vás necháváme popravit!

Spect - 14. prosince 2010 08:27
Spect

Drakan 13. prosince 2010 12:13
Ha, já to věděl už tehdy když sem četl prvního zabíječe trolů že se něco takového stane :D samozřejmě sem tehdy věděl že to má alespoň sedm dalších dílů...
nj já militarista neznávám normální warhammer dost militantním a je pravda že člověk si asi k tomu vztah nevybuduje ale na druhou stranu vás nic nesvazuje ve fantasii... a možná tu je i to že warhammer 40k jsem znal dřív než ten obyčejný, ale ve 40k ač na úkor starých ras je dost nových a neobyčejně propracovaných
"If I kill you, I am bound for hell. It is a price I shall gladly pay." - Solomon Kane

Drakan - 13. prosince 2010 22:03
Drakan

Kaveh 13. prosince 2010 20:56
Ano, ten konec byl docela pěkný .) Sic mě trochu mrzelo, že naše upírka hrála v bestii sametu dost vedlejší roli a to se myslím s ní honosil obal. Ty tři knihy kde vystupovala upírečka by pravda taky potřebovali rekonstrukci překladu.
Apophisi povstaňte. Ve jménu "fantasy komunity hráčů" vás necháváme popravit!

Kaveh - 13. prosince 2010 20:56
Kaveh

Drakan 13. prosince 2010 20:25
Zabíječ cvelfů ušel.Přesto a to je ten problém,to není King.King dal těmhle postavám život a bez Kinga to už prostě nebudou ony.Ať se bude Long snažit sebevíc,nebude to už nikdy stejné.Na druhou stranu ale dokázal že psát umí už v trilogii černá srdce která mě doopravdy zaujala.S Konradem souhlasím.Alespoň to šlo tedy dost poznat.(Jjiné názvy atd.) Hodilo by se to i pro Jízdu mrtvých a Drachenfels.Dost mě také ohromila Bestie v sametu.Měla supr konec který ale nechci prozradit..:D
In war,victory in peace,vigilance, in death,sacrifice....

Drakan - 13. prosince 2010 20:25
Drakan

Kaveh 13. prosince 2010 14:14
Jako Longovi se nepovedl zabíječ orků. Tam jsem to docela pocítil. Zabíječ lidí, ale nadruhou stranu byl super, zabíješ elfů ještě lepší a zabíječ šamanů, no toho beru jako mezi díl, spíše úvod k něčemu většímu, jelikož byl dost rychlý a prostě asi autor potřeboval dát dohromady některé lidi, co potkali za ságu a taky vyřešit věci, třeba ohledně nároku na Karghul, či Felixové pochyby. Našel jsi v těhle třech knihách svůj styl. Není to King a tím že se ho nesnaží kopírovat jak v Zabíječi orků, tak u mě stoupl.

Snorri si ted nepamatuje ani Felixe a Gorteka. Hold je to s ním špatné a ano. Kat je tam popisována jako pěkná dívka. Taky je tam dobře popsaná situace prostých občanů po Achronově pádu. Long dokázal že psát umí.

Jinak taky nebyla k zahození knížka o Hight Elfovi, spíše takové povídky :D akorát si nemůžu vzpomenout na název.

Všechny jsou docela dobré, ale ty starší tituly by si zasloužily nový překlad. Třeba Konrád. Ten moc nešel číst. Je pěkné že nové knihy dostávají kvalitní překladatele.
Apophisi povstaňte. Ve jménu "fantasy komunity hráčů" vás necháváme popravit!

Kaveh - 13. prosince 2010 14:14
Kaveh

Drakan 13. prosince 2010 12:13
Ano,na kat si pamatuji.Ona tedy varostla jo??? :D A je pěkná? :) Ale každopádně chudák Snorri.Ale to že zapoměl ten hanebný čin kvůli kterému se stal trolobijcem zapoměl už v zabíječi draků.Přemýšlel o tom na palubě Ducha Grungniho.Pořád mám o Longovi však špatné mínění.Možná se ale můj názor změní až si přečtu zbývající díly.Každopádně s černými srdci musím souhlasit.To se Longovi fakt povedlo.Hlavně se ale těším na ságu o Teclisovi a Tyrionovi.
In war,victory in peace,vigilance, in death,sacrifice....

Drakan - 13. prosince 2010 12:13
Drakan

{i}Kaveh
No, abych nák neprozradil celou knihu. Tak ta dívka, o které jsem mluvil, je Kat. Objevuje se poprvé v zabíječi Trolů. Kdy ji jako sedmiletou zachrání Gortek s Felixem před svou matkou, jež vede bestie v Darkwaldu na vesnici. Ted je velká, odpřísáhla zabíjet bestie a taky řekněme to daji s Felixem dohromady. Co se týče Snnoriho, tak ten je už starý, přišel o pamět, dokonce zapomněl i slib, kvůli kterému se stal trolobijcem. A koncem knihy zabíješ šamanů, nám myslím začíná další díl a podle událostí co se tam stali. Bude se nejspíše jmenovat Zabíječ Nekromantů.

A díky už mnohem kvalitnějším překladům se mi od nového autora ta sága líbí stejně, ne-li více. Sám jsem četl tedy všechny warhammery až na říši chaosu. Což napravím, jakmile se dostanu domů a za známým. Ale jak říkál Rimmer, černá srdce vedou zatím, smrtící náklad taky mě mile překvapil a moc rád mám taky ságu o Malusovi černém srdci (akorát máme s Rimmrem stránku, kde jsou sepsané všechny příběhy a informace o tom světě, a ten příběh o Malusovi je tam dokončený sic ve zkratce :D ale číst jsme to stejně neměl radši)

Tedka momentálně skupujeme i dost balíků co se týče karet. Opravdu povedená hra.
Apophisi povstaňte. Ve jménu "fantasy komunity hráčů" vás necháváme popravit!

murthags - 12. prosince 2010 23:08
murthags

Rimmer 12. prosince 2010 23:06
aneb evropané milují středověké prostředí, američané a japonci zas roboti a cyperpunk.
http://4.bp.blogspot.com/-HrxSy0sjtFw/UYAKNLdvlwI/AAAAAAAAAeI/wIlghyI-IUs/s1600/double+fuck+off.gif

Rimmer - 12. prosince 2010 23:06
Rimmer

Netvrdil bych že je warhammer daleko nařed v knihách než w40k:) http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Black_Library_novels

Sic u nás je ta realita jiná... těch knih je v češtině jen malý neptrný zlomek :D

Ale abych pravdu řekl... svět warhammer mi je blžší než svět warhammeru 40k... zvláště pak jeho strukturou a tím že se boje odhrávají na jedné planetě a tudiž se člověk stále setkává se známým prostředím ke kterému si může vybudovat vztah... než ve w40k kde se každá kniha odehrává v jiné části vesmíru...
2+2=1

murthags - 12. prosince 2010 22:31
murthags

hodilo by sem anketa ale správce je nejspíš dead.
http://4.bp.blogspot.com/-HrxSy0sjtFw/UYAKNLdvlwI/AAAAAAAAAeI/wIlghyI-IUs/s1600/double+fuck+off.gif

murthags - 12. prosince 2010 22:31
murthags

Série Warhammer 4Ok spíš často objeví ve hrách a deskových hraček, nadruhou stranu klasický "středověký" warhammer zas sluní v knižní předlohy :-D
http://4.bp.blogspot.com/-HrxSy0sjtFw/UYAKNLdvlwI/AAAAAAAAAeI/wIlghyI-IUs/s1600/double+fuck+off.gif

Spect - 12. prosince 2010 22:23
Spect

a abych předešel další diskuzi, špatně si pochopil moji předchozí větu, tím fantasy sem myslel normal warhammer a tím nechci říct že fantasy je dostupné každému blbečkovi ale mnohem více lidem než warhammer 40k
"If I kill you, I am bound for hell. It is a price I shall gladly pay." - Solomon Kane

Spect - 12. prosince 2010 22:20
Spect

Kaveh 12. prosince 2010 19:28
sám si marný, já neřekl že 40k je fantasy, ačkoliv podle kritiků se tam částečně řadí
"If I kill you, I am bound for hell. It is a price I shall gladly pay." - Solomon Kane

Kaveh - 12. prosince 2010 19:46
Kaveh

Já si chci pořídit poslední díl otrávená krev.Jinak oba předchozí už mám.Nejvíce mne oslovila kniha Zlomené kopí...
In war,victory in peace,vigilance, in death,sacrifice....

Rimmer - 12. prosince 2010 19:44
Rimmer

Mě se zatím nejvíce z Warhammeru líbila trilogie Černých srdcí...
2+2=1

Kaveh - 12. prosince 2010 19:28
Kaveh

Spect 12. prosince 2010 19:24
Ty jsi kecka až to bolí.Warhammer 40k není Fantasy!!!!!! Jestli nerozeznáš fantasy od sci-fi tak to musíš být hodně marný co?
In war,victory in peace,vigilance, in death,sacrifice....

Spect - 12. prosince 2010 19:24
Spect

Kaveh 12. prosince 2010 19:05
tos četl do malstromu ne? nebo shiru calpurnii, jinak je to samý diamant... to víš to není fantasy dostupný pro každého, warhammer 40k je jen úzce zaměřený a přitom goticky přepatlaný a všechno tam je a není tam nic a je to užasné ale tobě to vysvětlovat nebudu :D
"If I kill you, I am bound for hell. It is a price I shall gladly pay." - Solomon Kane

Vypisuje se 20 z celkem 262 příspěvků|⇐ 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 ... 14 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)