WarLARP (36 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

WarLARP

Správci:Drakan, Rimmer
Popis:Diskuse o LARPu zasvěceném světu Warhammer 40k.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Nástěnka:
Vážení nadšenci dovolujeme si Vás pozvat na

WARLARP

Tradiční sci-fi bitvu ze světa Warhammeru 40k, bitvu, která se odehrává na jedné z miliónů obydlených planet, bitvu, která se odehrává v konfliktu trvající desetitisíciletí, bitvu, jenž se dotkne mnohého, ale nezmění nic.

Samotná hra je originálním spojením souboje s dřevěnými zbraněmi a střelbou z airsoftových zbraní, zasazená do hustolesa Milovského vojenského prostoru.



Kdy a kde se akce koná?
25. – 27.9.2009
v bývalém vojenském prostoru Milovice, též zvaném Mordová rokle.

Co na akci budu potřebovat?
Poslat přihlášku, přečíst si pravidla, vytvořit si co nejlepší kostým, sehnat si střelnou i chladnou zbraň dle role, ochranné brýle, věci a jídlo na přežití dne a dvou nocí v přírodě.

Na koho se obrátit s dotazy?
Po checknutí webu, který by měl na všechno odpovědět, do této diskuze, nebo na mail warlarp-orgosi@seznam.cz



WarLARP-web




Organizátory WarLARPu 2.0 jsou Grom, Morganův známej, Bure a Drakan. Spoluorganizátory jsou Kasparek (jako orkobuzna) a Bejdouzus (jako IGbuzna)



Pamatujte, pravidla, která jsou ke stažení na stránkách, se v brzké době budou aktualizovat a upravovat. O změnách v nich budete včas infromováni.

Pamatujte, že čím větší funkci si volíte, tím větší náročnost na kostým bude kladena. Může se vám stát, že pokud na místě budete v maskáčích chtít hrát Inkvizitora, tak skončíte jako pěšák!

Pamatujte, může se stát, že pro nějakou frakci bude pozastaveno přihlašování, dokud ji nevyváží frakce druhá.
Předpokládaný poměr stran pro letošní scénář IG:Chaos:Orci je 4:4:1

Pamatujte, přihlášku lze poslat v patřičném tvaru na warlarp-prihlasky@seznam.cz , nebo jako součást přihlášky na AraLARP VIII

Pamatujte, to vše a mnohé další najdete na warlarp.sio2webdesign.com



POTŘEBUJETE SI POŘÍDIT VÝBAVU? Můžete začít již tady!
Zobrazit/Skrýt Stenlyho prodej výbavy

Pár videí z Warhammeru
Zobrazit/Skrýt

Aktualizace
Zobrazit/Skrýt

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2383 příspěvků|⇐ 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 ... 120 ⇒|

Stenly - 26. června 2008 23:14
Stenly

Magnumik 26. června 2008 23:08
Ech.. bohové. Ten popisek tam mně dokonale odrazuje. Nesnáším filozofy a filozofování. No ale skusím mrknout.. snad moje síla vůle vydrží první náznaky mudrcování:)
„Ptal jsem se Schrödingera, co s tou kočkou dělá ... vždyť je napůl mrtvá!“

Magnumik - 26. června 2008 23:08
Magnumik

Stenly 26. června 2008 22:56
http://www.csfd.cz/film/32353-stalker/
:) pouštěli sme si to na výšce jako velmi významné postmoderní dílo, tak si to sežen ;) určitě to stojí za to :D já bohužel na promítání chyběl, z (dnes již) neznámých příčin :D

Stenly - 26. června 2008 22:56
Stenly

Magnumik 26. června 2008 22:55
Tak vo filmu nevím. A osvětlení .. máte zájem o koupi elektrocentrály ? ;)
„Ptal jsem se Schrödingera, co s tou kočkou dělá ... vždyť je napůl mrtvá!“

Magnumik - 26. června 2008 22:55
Magnumik

Já myslim, že je to velmi, velmi, VELMI :) dobrej nápad :) ta myšlenka se mě zamlouvá... souhlasím se salz, že boje ve tmě sou vo hubu, ale kdyby se to nějak vyšmelilo s podsvícenim...nějaký menší reflektory atd... tak by to šlo :)... stanley? a co film Stalker? ;)

Gran - 26. června 2008 22:32
Gran

Stenly 26. června 2008 22:13

dunno

Stenly - 26. června 2008 22:13
Stenly

Gran 26. června 2008 21:29
Původní verzi jsem dohrál třikrát :) Modifikaci od Scorpions dvakrát. Halda patchů a jde to hrát ;) Ale knížku jsem četl taky samozřejmě. Bude ve scénáři Wishgranter ( v knížce Zlatá koule) ?
„Ptal jsem se Schrödingera, co s tou kočkou dělá ... vždyť je napůl mrtvá!“

Gran - 26. června 2008 21:29
Gran

Stenly 26. června 2008 21:29

Takže tys ho dokonce pařil? Jaj, musím si to stáhnout... jsem na to zapomněl... a to mi tu na zdi visí plakát! =P

Gran - 26. června 2008 21:29
Gran

Tak jsme právě s Drakanem (díky x)) vyřešili (ehm, ok: Drakan vymyslel ;)), jak dát Chaos, Impérium a Eldary do jednoho tábora .)

Stenly - 26. června 2008 21:29
Stenly

Gran 26. června 2008 21:27
KDyž dáš dokupy artefakty tak to není problém. Tímto oficiálně nabízím svoje služby při tvoření artefaktů protože moje paměť dosud stalkera uchovává a jen tak se ho nezbaví ( pamatuju si všechny mise co jsem dělal i s artefaktama co jsem získal :-D )
„Ptal jsem se Schrödingera, co s tou kočkou dělá ... vždyť je napůl mrtvá!“

Gran - 26. června 2008 21:27
Gran

Saltzhornia 26. června 2008 21:23

WarLARP bude 18+ a všichni jsou ready hrát proti kuličkovkám, kam se hrabe nějaký ten občasný meč .))

Stenly 26. června 2008 21:25

Tak přemýšlím o tom, že to bude stylem, jak jsi to nazval, "StalkerLARP", rozhodně chci ale zachovat prostředí a některé záležitosti světa W40k =)

Stenly - 26. června 2008 21:25
Stenly

Bejdouzus 26. června 2008 18:29
V airsoftu se neorientuju .. je to podobný nějaký reálný zbrani ? Tam jsem na tom podstatně líp.
Víš jak .. já se naživo z boje radši vykecám a do bitky jdu až když není zbytí .. jako maniak kolem sebe střílím jenom virtuálně. Proto i když je prostředí W40K lákavý protože jde o scifi .. ty boje, to je neštěstí :)
„Ptal jsem se Schrödingera, co s tou kočkou dělá ... vždyť je napůl mrtvá!“

Saltzhornia - 26. června 2008 21:23
Saltzhornia

Gran 26. června 2008 21:14
hra byla fajn, ale zbraně nejsou ve tmě zrovna bezpečné
I pád na hubu je pohybem vpřed...

Gran - 26. června 2008 21:22
Gran

Stenly 26. června 2008 21:21

Já si nemohl vzpomenout na to jméno! Díky =)))

Stenly - 26. června 2008 21:21
Stenly

Sakra Grane .. kdo nezná STALKERA od bratrů Strugackých ať si vezme okamžitě provaz a jde se pověsit na půdu protože život bez znalosti takovejch základních věcí je k ničemu :) Ovšem StalkerLarp by mohl bejt podstatně lákavější .. už proto že by to stáhlo misku vah spíš k RP než tupý bitce.
„Ptal jsem se Schrödingera, co s tou kočkou dělá ... vždyť je napůl mrtvá!“

Gran - 26. června 2008 21:14
Gran

Saltzhornia 26. června 2008 21:13

U čehož jsem nebyl =P Jaké to vlastně bylo?

Ale ono by se to dalo vyřešit jinak... uvnitř města je to jednoduché - a mimo auru ochrany? Hrál jsem bojovku podle té knihy, kterou jsem v tom příspěvku zmínil, kde byly náznaky řešení, takže .)

Saltzhornia - 26. června 2008 21:13
Saltzhornia

Gran 26. června 2008 21:09
Zbraně v noci není dobrý nápad, dokonce ani obalené, to jsme přece ozkoušeli
I pád na hubu je pohybem vpřed...

Gran - 26. června 2008 21:10
Gran

A mohlo by se to hrát i v noci! Pochodně a chemická světla by toho dost zařídila, asi by to tedy bylo bez airsoftek. Třeba že se uzamkly muniční sklady a vypnuly se energetické generátory, protože celkově popadala energetická síť - a proto také zhasla hlavní světla a jsou jen taková pomocná. Woohoow! =)))

Gran - 26. června 2008 21:09
Gran

Si to představte... pořádně temné RPčko v mega kostýmech kde na sebe všichni vrčí, ale někteří třeba i obchodují s druhou stranou, někteří si nejsou jisti, kdo s nimi je a kdo ne, do toho se někteří snaží nahrabat, jiní odprásknout druhou stranu... =)))

Gran - 26. června 2008 21:08
Gran

Jinak, napadla mě trochu taková obměna koncepce. Jak z toho udělat míň bitvu a víc LARP.

Přibyly by některé základní prvky "postav" - každý by měl jméno, charakter, cíle... prostě lehce promakanější postava. Objevily by se peníze, objevily by se kecací záležitosti.

Jenže, zásadní problém světa W40k - všichni jsou vůči všem zapřísáhlými nepřáteli. Co s tím?

Trochu znásilnění, řekne možná fanda, ale co s tím. Napadlo mě použít trochu myšlenku z Hospody z jiných scénářů - Hospoda funguje tak, že kdo v jejím prostoru někoho napadne, je sám zraněn (s výjimkou Podřezávání).
Něco takového by platilo i na hlavní části území WarLARPu (tj. okolo by byl "normální pruh").
Sakra! Ta myšlenka se právě rozvinula o 1000 kousků - znáte někdo sci-fi, kde se hovoří o Pásmu? Kde se povalují zajímavé věci a lovci tam pro ně chodí a zabíjejí se pro ně, aby se ti přeživší pak setkali v bázi a obchodovali spolu?

Takže, uprostřed by bylo město, kde by nebylo možné na sebe útočit. Tam by se setkávali úplně všichni, bylo by tam nastraženo plno zajímavých questů apod., přičemž zabíjení by bylo svým způsobem možné - bylo by možné za smrt zaplatit. Ať už někde chytře koupit či získat za splnění nějakého úkolu, získali byste, já nevím, třeba kartičku - díky níž byste mohli někoho zabít. Plus by existovaly zabíjecí situace - např. to s tím podřezáváním.

A venku by byly různé zajímavé věcičky, pro které se ti ostatní ovšem můžou řezat - tam totiž ona aura, kterou zatím příběhově neřeším, není.

To jen tak, co mě napadlo. Není to zatím příliš propracované, docela se mi to ale líbí... klidně se k tomu vyjadřujte, je to totiž docela radikální změna.

Gran - 26. června 2008 18:30
Gran

Stenly 26. června 2008 18:28

Čo-ve-če =)

Vypisuje se 20 z celkem 2383 příspěvků|⇐ 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 ... 120 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)