WarLARP (90 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

WarLARP

Správci:Drakan, Rimmer
Popis:Diskuse o LARPu zasvěceném světu Warhammer 40k.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Nástěnka:
Vážení nadšenci dovolujeme si Vás pozvat na

WARLARP

Tradiční sci-fi bitvu ze světa Warhammeru 40k, bitvu, která se odehrává na jedné z miliónů obydlených planet, bitvu, která se odehrává v konfliktu trvající desetitisíciletí, bitvu, jenž se dotkne mnohého, ale nezmění nic.

Samotná hra je originálním spojením souboje s dřevěnými zbraněmi a střelbou z airsoftových zbraní, zasazená do hustolesa Milovského vojenského prostoru.



Kdy a kde se akce koná?
25. – 27.9.2009
v bývalém vojenském prostoru Milovice, též zvaném Mordová rokle.

Co na akci budu potřebovat?
Poslat přihlášku, přečíst si pravidla, vytvořit si co nejlepší kostým, sehnat si střelnou i chladnou zbraň dle role, ochranné brýle, věci a jídlo na přežití dne a dvou nocí v přírodě.

Na koho se obrátit s dotazy?
Po checknutí webu, který by měl na všechno odpovědět, do této diskuze, nebo na mail warlarp-orgosi@seznam.cz



WarLARP-web




Organizátory WarLARPu 2.0 jsou Grom, Morganův známej, Bure a Drakan. Spoluorganizátory jsou Kasparek (jako orkobuzna) a Bejdouzus (jako IGbuzna)



Pamatujte, pravidla, která jsou ke stažení na stránkách, se v brzké době budou aktualizovat a upravovat. O změnách v nich budete včas infromováni.

Pamatujte, že čím větší funkci si volíte, tím větší náročnost na kostým bude kladena. Může se vám stát, že pokud na místě budete v maskáčích chtít hrát Inkvizitora, tak skončíte jako pěšák!

Pamatujte, může se stát, že pro nějakou frakci bude pozastaveno přihlašování, dokud ji nevyváží frakce druhá.
Předpokládaný poměr stran pro letošní scénář IG:Chaos:Orci je 4:4:1

Pamatujte, přihlášku lze poslat v patřičném tvaru na warlarp-prihlasky@seznam.cz , nebo jako součást přihlášky na AraLARP VIII

Pamatujte, to vše a mnohé další najdete na warlarp.sio2webdesign.com



POTŘEBUJETE SI POŘÍDIT VÝBAVU? Můžete začít již tady!
Zobrazit/Skrýt Stenlyho prodej výbavy

Pár videí z Warhammeru
Zobrazit/Skrýt

Aktualizace
Zobrazit/Skrýt

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2383 příspěvků|⇐ 1 ... 88 89 90 91 92 93 94 ... 120 ⇒|

Gran - 2. listopadu 2007 13:31
Gran

Jo tyhle. No, udělám je tam, budou ale o něco slabší než SM.

Stenly - 2. listopadu 2007 12:43
Stenly

Mám pocit že co se hry týče jde o Megaobrněný Nooby.. a to je proti Mariňákům jen kanonenfutr. Nikdy mi nedostali jedinnýho muže. To svedli jenom Tau a Eldarský Banshee.
„Ptal jsem se Schrödingera, co s tou kočkou dělá ... vždyť je napůl mrtvá!“

Eugenio - 2. listopadu 2007 12:39
Eugenio

Gran 2. listopadu 2007 12:21
no mechaňák je ork/stroj.Je mezi těma obrázkama u orků...Sedmej obrázek.Udělal bych ho jako spacemarine.Oni jsou asi tak silní
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Gran - 2. listopadu 2007 12:21
Gran

Není potřeba rozlišovat granáty a přísavné miny.

Není potřeba používat granáty "vodní", jejich fungování bude předěláno.

Orkové nemohou mít elektriky, ale do tanku ať si ji klidně vezmou.

Mecháňáci... to jsou ty popelnice? Chcete je?

Eugenio - 2. listopadu 2007 09:54
Eugenio

Scout 2. listopadu 2007 09:49
Logicky
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Eugenio - 2. listopadu 2007 09:44
Eugenio

apophis 2. listopadu 2007 08:57
Jo...A udělal bych to jako na Paintballu.Zásah = smrt(třeba i do boty)
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

apophis - 2. listopadu 2007 08:57
apophis

Eugenio 2. listopadu 2007 08:54

a hlavně vodních granátů (stejně jako jakýchkoliv jiných reál.granátů) u sebe MOC mít nemůžeš ...
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

Eugenio - 2. listopadu 2007 08:54
Eugenio

Hele...Malá připomínka.orkové mají jednu jednotku,která nemá nic jiného než granáty.

Pak Berserker by měl mít přísavné miny a měl by být asi tak stejně silný jako inkvizitor

Další.Orkové nemají žádně elekttriky...Nám by ystačila jedna na tank.Víc ne...

Další je další orkská jednotka která ve hře chybý.Mechaňáci...Asi stejně tak silní jako space marine.

No myslim si že je co dodělávat.A sám se stavim za ty vodní granáty...Je to nejlepší.A nejpřehlednější
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Gran - 1. listopadu 2007 21:55
Gran

Nad tím taky docela dumám...

pavle pavle =P xD ;))

pavel - 1. listopadu 2007 21:50
pavel

Gran 1. listopadu 2007 21:49

No špatně to nebude.
//a proč já to vlastně psal ?
Slova jsou jen prázdné skořápky.

Gran - 1. listopadu 2007 21:49
Gran

pavel 1. listopadu 2007 21:48

Jakože bys... střílel... rychle? To je špatně?

pavel - 1. listopadu 2007 21:48
pavel

Gran 1. listopadu 2007 21:43

No prstě si představ co by se dělo kdybych teoreticky hned po vystřelení znova natáhl pružinu u zbraně a zase vystřelil a stále opakoval
Slova jsou jen prázdné skořápky.

Gran - 1. listopadu 2007 21:43
Gran

pavel 1. listopadu 2007 20:21

Hmm, asi nerozumím.

pavel - 1. listopadu 2007 20:21
pavel

Gran 1. listopadu 2007 20:16

Mě to tiš napadlo co by se stalo, kdybych dokázal nabíjet v čase limitně se blížícím možnostem zbraně.(u manuálek pochopitelně)
Slova jsou jen prázdné skořápky.

Gran - 1. listopadu 2007 20:16
Gran

pavel 1. listopadu 2007 20:00

Možná bude.

pavel - 1. listopadu 2007 20:00
pavel

Tak mě napadá že arsovtové manuálky s kterými se má hrát by bylo vhodné trochu vyzdobit co
? hm.. a je něco co z pravydel omezuje maximální kadenci střelby ? - teda pokut vím tak to tam zatim neni ale jen tak hipotetický dotaz.
Slova jsou jen prázdné skořápky.

Drakan - 1. listopadu 2007 19:32
Drakan

vyřešíme*
Apophisi povstaňte. Ve jménu "fantasy komunity hráčů" vás necháváme popravit!

Gran - 1. listopadu 2007 19:30
Gran

Yo, souhlas.

Drakan - 1. listopadu 2007 19:29
Drakan

Vařešíme tak dost problémů.
Apophisi povstaňte. Ve jménu "fantasy komunity hráčů" vás necháváme popravit!

Gran - 1. listopadu 2007 19:26
Gran

Ok, tak to tak nějak uděláme.

Vypisuje se 20 z celkem 2383 příspěvků|⇐ 1 ... 88 89 90 91 92 93 94 ... 120 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)