Záhady a Mýty (5 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Záhady a Mýty

Správci:Sakutzik, Alfonzo, elaxon
Popis:Zažili jste něco podivného, co si nedokážete vysvětlit? Chcete se dozvědět o nějakých mýtech nebo znát názor ostatních? V tom případě vítejte v Záhadách a Mýtech. Pro všechny milovníky záhad od A po Z....
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Nástěnka:
Již dávno se začíná ve skupinkách šeptat o mýtech, proroctvích, spriritismu a ostatních duchovních věcech, které nikdy nebyli dokázáno.

Téma

Konec

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 676 příspěvků|⇐ 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 ... 34 ⇒|

hater - 20. června 2010 16:51
hater

Sakutzik 20. června 2010 13:51
Struktura wiki je taková, že tam může psát každý cokoli a měnit cokoli. Tím pádem můžou vzniknout velmi nedůvěryhodné texty. Z tohoto důvodu jsou admini, kteřím chodí na email, když dojde k nějaké změně a mohou rozhodnout, jestli to tak ponechat a nebo se vrátit ke kterékoli předchozí verzi.

Takže když tam přijdeš a celý článek o černém psu smažeš, tak to admin během pár vteřin umí vrátit zpět. Stejně tak ten admin vidí rozdíly proti předchozímu textu, v modernějších verzích wiki dokonce přehledně graficky.

Kdysi jsem upravoval jeden článek o fraktálech na wiki

http://cs.wikipedia.org/wiki/Kochova_k%C5%99ivka

s tím, že na vysoké škole se říkalo vločka Kochové (protože ten člověk se jmenuje Helge Koch) a byl jsem adminem opraven, že Helge je chlap :-) a když si klikneš na anglickou verzi wiki, tak tam je skutečně fotka toho chlapa.

http://en.wikipedia.org/wiki/Helge_von_Koch

takže na wiki je to dobře a na vysoké škole mně to učili špatně

Sakutzik - 20. června 2010 13:51
Sakutzik

Nefrete 20. června 2010 13:49
To je nadlidský úkol ohlídat všechno. Přesně jak tvrdíš. Oni zkontrolují jak je ten text napsaný a pokud vypadá důvěryhodně, tak ho schválí. Pochybuji, že si ty informace ověřují, protože by to taky mohli rovnou napsat sami. :)

Tak právě proto jsem tak reagoval, protože o černých psích symbolech a předzvěstích toho vážně moc nevím. :-D
"Kdo víno má a nepije, kdo hrozny má a nejí je, kdo ženu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl!"

Nefrete - 20. června 2010 13:49
Nefrete

Sakutzik 20. června 2010 13:37
Asi by měl člověk už něco o daném tématu vědět, aby dokázal sám posoudit kvalitu článku. A také podle způsobu vyjadřování se dá leccos usoudit. Měla jsem za to, že nad tím dohlížejí odborníci - resp. přístupné to je i veřejnosti, ale nepravdy by se jen těžko udržely. Možná ještě na české...
Odpusť jim, neboť nevědí, co činí.

hater - 20. června 2010 13:48
hater

Sakutzik 20. června 2010 13:47
Tak teď mi naskočilo ego až někam do nebes :-)

Sakutzik - 20. června 2010 13:47
Sakutzik

hater 20. června 2010 13:44
Máš pravdu. ;-)
"Kdo víno má a nepije, kdo hrozny má a nejí je, kdo ženu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl!"

hater - 20. června 2010 13:44
hater

Souhlasím, že wiki může být nespolehlivý zdroj, ale když se podíváš na ten text, který je pod tím odkazem, tak to je krátký popis a potom odkazy, že o černém psu se zmiňují:
- tady
- tady
- tady
- tady
což je ideální, pokud věřím těm knihám, protože si je stačí najít a ověřit :-)

Sakutzik - 20. června 2010 13:37
Sakutzik

Nefrete 20. června 2010 13:31
Já jsem taky zastáncem toho, že nejlepším zdrojem jsou knihy, ale já se prostě wikipedie dost straním. Po té sahám pouze v případě, že mě tlačí čas. ;-)

To, že tam může psát téměř kdokoliv, mě totiž moc neuklidňuje. :)
"Kdo víno má a nepije, kdo hrozny má a nejí je, kdo ženu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl!"

Nefrete - 20. června 2010 13:31
Nefrete

Sakutzik 20. června 2010 11:36
Kvalita wiki se zlepšuje a už i vysokoškolští profesoři nenamítají nic proti tomu, když s ní v rámci studia spolupracujeme (s anglickou samozřejmě).
Na vyložené hlouposti narážím jen zřídka (jestli vůbec) a nesrovnalosti se sice najdou, nicméně i to je často jen otázka interpretace.
Řekla bych, že jsi tak trochu zaspal. Informace o tématech, kterými se zabývám já, v drtivé většině sedí s tím, co je psáno v knihách. Často bývají i aktuálnější.
Přesto nedám dopustit na ten krásný pocit držet knihu v ruce.:)
Odpusť jim, neboť nevědí, co činí.

Sakutzik - 20. června 2010 11:36
Sakutzik

hater 19. června 2010 20:54
wikipedie je zrovna zdroj, kterému bych věřil snad ze všeho nejmíň. ;-)
"Kdo víno má a nepije, kdo hrozny má a nejí je, kdo ženu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl!"

hater - 19. června 2010 20:54
hater

tak tady o tom něco píší:

http://en.wikipedia.org/wiki/Black_dog_%28ghost%29

Sakutzik - 19. června 2010 12:37
Sakutzik

Taky nevím, ale možná to bude něco se souhvězdím. Ale černá barva je většinou spojená s něčím špatným. ;-) Otázka je, proč zrovna pes? :) Možná nějaký specifický symbol.
"Kdo víno má a nepije, kdo hrozny má a nejí je, kdo ženu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl!"

Nefrete - 18. června 2010 21:39
Nefrete

O tom nic nevím.:)
Odpusť jim, neboť nevědí, co činí.

hater - 18. června 2010 20:33
hater

A co ten černý pes? Nevíte o tom někdo něco?

Líbi se mi z bestiáře "WoD Antagonists" Beast of Bethelem, kde se na tudletu potvoru odvolávají a ještě i na nějaké klasické básně :-) ale bohužel jsem nečetl, tak nevím.

Sakutzik - 18. června 2010 16:07
Sakutzik

Alfonzo 18. června 2010 16:04
Ale no tak Alfíku, nekaž mi to! :-D Jo a mimochodem letos se do Pardubic asi nedostavím. Jedu k tátovi na Ukrajinu pracovat, takže budu časově naprosto vyčerpanej. :-(
"Kdo víno má a nepije, kdo hrozny má a nejí je, kdo ženu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl!"

Alfonzo - 18. června 2010 16:04
Alfonzo

Sakutzik 18. června 2010 15:49
O tom já si dovolím tak trochu pochybovat ;).
Magma is a funny word... Magma...

Sakutzik - 18. června 2010 15:49
Sakutzik

Nefrete 18. června 2010 15:48
Tak znáš to, nejsem přeci zlomyslný. O:-)
"Kdo víno má a nepije, kdo hrozny má a nejí je, kdo ženu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl!"

Nefrete - 18. června 2010 15:48
Nefrete

Sakutzik 18. června 2010 14:07
Alespoň že tak;)
Odpusť jim, neboť nevědí, co činí.

Sakutzik - 18. června 2010 14:07
Sakutzik

Nefrete 18. června 2010 12:57
A to už je co říct, co? :-D Dobře, tentokrát jsem to špatně pochopil... Uznámvám. ;-)
"Kdo víno má a nepije, kdo hrozny má a nejí je, kdo ženu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl!"

Nefrete - 18. června 2010 12:57
Nefrete

Sakutzik 17. června 2010 22:12
Ale to byl souhlas! A dokonce s tebou;)
Odpusť jim, neboť nevědí, co činí.

Sakutzik - 17. června 2010 22:12
Sakutzik

Nefrete 17. června 2010 17:20
To je hrozný s tebou... Ty si stejně najdeš svou frázi i když to prakticky znamená to samé, akorát to jinak zní... :D:D:D Jak má potom člověk prokázat, že by mohl mít pravdu (teď nemluvim konkrétně ;-) )
"Kdo víno má a nepije, kdo hrozny má a nejí je, kdo ženu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl!"

Vypisuje se 20 z celkem 676 příspěvků|⇐ 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 ... 34 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)