Zaklínač (31 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Zaklínač

Správci:elister, DarkEnemy, Saltzhornia
Popis:Serie zaklínače a vůbec knihy od Sapkowskeho
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
K jaké frakci jste se ve hře hlásili?
Jen k Veverkám19
Jen k řádu Bíle Růže8
Hru jsem Projel za Neutrála, Řád Bíle Růže i Veverky9
Hru jsem projel vícekrát - jak za Veverky tak za Řád Bílé Růže5
Hru jsem projel za neutrála a Veverky6
Hru jsem projel za neutrála a Řád Bílé Růže3
50 celkem
Nástěnka:
Sága o zaklínači
Krev elfů
Čas opovržení
Křest ohněm
Věž vlaštovky
Paní jezera I

Sbírky povídek
Zaklínač I - Poslední přání
Zaklínač II - Meč osudu
Stříbrný meč
Věčný oheň

Citát:
Tehdy řekla věštkyně zaklínači: "Toto je moje rada: obuj boty železné a do ruky vezmi berlu taktéž železnou. Běž v železných botách na sám konec světa, cestu železnou holí ohledávej a vlastními slzami skrápěj. Jdi ohněm i vodou, nezastavuj se, zpátky neohlížej. Až prošlapeš železné podrážky, až odřeš železnou hůl, až větrem a žárem vyschnou tvé oči, že již nebudou schopny ani slzu uronit, pak dospěješ na konec světa. Tam snad nalezneš to, co hledáš, to, co miluješ. Kdož ví."
Zaklínač tedy šel. Šel ohněm a vodou, za sebe se neohlížel. Než nevzal si železné boty ani berlu. Vzal jen svůj zaklínačský meč. Neposlechl slova věštkyně. A dobře učinil, poněvadž to byla mizerná věštkyně.

Flourens Delannoy: Bajky a pohádky

Ještě jeden citát:
Co víme o lásce? Láska je jako hruška. Hruška je sladká a má určitý tvar. Zkuste přesně definovat tvar hrušky.

Marigold: Půl století poezie

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 1647 příspěvků|⇐ 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 ... 83 ⇒|

elister - 29. prosince 2007 23:55
elister

Grom 29. prosince 2007 23:53
třeba takový že nepřítel který se cuká pood rychlým stylem ti nic neudělá když pokračuješ v kombech dost rychle... a to se moc hodí dkyž máš životů že tě jední msekem sundá
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

Grom - 29. prosince 2007 23:53
Grom

elister 29. prosince 2007 23:16
A jaký má smysl používat na nepřítele prakticky neúčinej styl?
Neodsuzujte masturbaci! Je to SEX s tím, koho máte nejraději.

Grom - 29. prosince 2007 23:51
Grom

Fir 29. prosince 2007 23:05
Jo prakticky jsi řekl to co si myslím i já. Zaklínač je hra strašně krásná to se musí nechat. Akorát s těmi skilly sice jich tam je šest, ale vlastně jsou jen tři, protože silný se zaklínačským nebo s klasickým podle mě vypadá stejně. Úskoky jsou sice možné, ale na druhou stranu je to dost kostrbatý a chybý mi tam přímá možnost krýt se jako je v oblivionu.
Neodsuzujte masturbaci! Je to SEX s tím, koho máte nejraději.

elister - 29. prosince 2007 23:16
elister

Grom 29. prosince 2007 22:30
No když myslíš že je to blbost
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

Fir - 29. prosince 2007 23:05
Fir

Takže abych taky napsal něco do diskuze :) Z her co Grom uvedl jsem hrál všechny a každá z ních má uplně osobítý soubojový systém. Oblivion-uplná volnost a maximální variabilita soubojů. Minus? JAK TO VYPADÁ! Ze začátku si říkáte: Hmm ty autoři to ale vymakali. Ty pohyby... Ale po nejaké době hraní to omrzí a už to je jen furt to samé sekání. Gothic 3-Volnost taky dobrá a vypadá to taky docela dobře. Ale stejně jako u Oblivionu je tu hrozně málo seků. Po nějaké době hraní už opakujete jen furt to samé kombo a nic víc není potřeba. Oproti dvojce je tu mnohem víc možností co s tím železem v ruce udělat, ale stále se mi to zdá málo. Zaklínač-Volnost je malá a máte malou moc nad tím co Geralt udělá ale na druhou stranu hezčí souboje se jen tak nevidí. Souboje v zaklínači se hned tak neokoukají a také je tam 6 různých stylů. Ale není to jen o kliknutí v určitou dobu. Musí se ovládat úskoky v pravou chvíli a vůbec celá hra je dost o reflexech. Je to taky hra spáš na koukání. Pekné animace, pohyby, rozhovory a videa, soubojový systém atd. Volnost sice není až tak velká a i já bych ji uvítal větší, ale stejně je to krásný pohled na Geralta machájícího kolem sebe mečem a utínajíc nepřátelům hlavy ve skupinovém stylu :)
(_)_)=====O * CMUK * O=====(_(_)

Grom - 29. prosince 2007 22:30
Grom

elister 29. prosince 2007 22:00
Tak to je blbost měnit styli proti jednomu nepříteli nemá smysl. Asi jsi nehrál moc her, když tvrdíš, že je tam velká variabilita. V tomhle ohledu byl úplně stejně variabilní Gothic 2.
Neodsuzujte masturbaci! Je to SEX s tím, koho máte nejraději.

elister - 29. prosince 2007 22:00
elister

Grom 29. prosince 2007 21:43
Lol... já nevím, zaklínač je plný příběhů s velkou variabilitou kde si vybíráš co jak dopadne, a které mají nějaký vtip, konečně nějaký RolePlaying a né tupá lineární linie...

Nehodnotímě podle nabušených komb.. nevím jak bojuješ ty ale já ty komba ovládám! Já přehazuju styly i během boje proti jednomu nepříteli třeba jen podle toho kolik času odhaduju že mám na útok, a ta variabilita kombinací se znameními.. to je stokrát lepší než gothic, kde si ostatně taky komba prdlajz ovládal
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

Grom - 29. prosince 2007 21:43
Grom

Spíš bych se měl ptát já vás, jaktože nejste schopni konstruktivního, nezaujatého hodnocení?! Je to sice super hra, ale v dnešní době je dost velká slabota, že ti nabídnou jen pět lokací na projití veskrze tam chybí i zábavnější úkoly mimo hlavní dějovou linii.
Neodsuzujte masturbaci! Je to SEX s tím, koho máte nejraději.

Grom - 29. prosince 2007 21:40
Grom

Wrathor 29. prosince 2007 19:01
elister 29. prosince 2007 19:14
Vy jste vtipálci hodnoti hru podle nabušenejch komb nad, kterými nemáš žádnou kontrolu, k tomu mám tak akorát výsměch. Je docela hloupý říct, že oblivion jsi naštěstí nehrál, když nemá ani tušení, co ta hra nabízí. Co mám proti Zaklínači? Nic jen jsem hodnotil jeho slabiny. A k soubojovýmu systému Oblivionu je propracovanější už jen v tom, že se máš možnost sám krýt a lépe sázet údery.
elister 29. prosince 2007 18:09
Jo bobánku já to hrál na nejtěžší obtížnost a tam vcelku není jiná možnost než hrát s lektvary. Navíc nevím proč bych to měl hrát bez lektvarů, když je to základní osučást hry a je to naní dost postavený.
Neodsuzujte masturbaci! Je to SEX s tím, koho máte nejraději.

elister - 29. prosince 2007 19:14
elister

Wrathor 29. prosince 2007 19:01
ano správně.. oblivion si naštěstí nehrál.. jestlije soubojový systém witchera pro 3 leté děti tak ten oblivionský je pro embrya raného stádia
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

Wrathor - 29. prosince 2007 19:01
Wrathor

Grom 29. prosince 2007 18:05
LoL Grome hrálo si vůbec gothic?
Vždyt tam jsou 3 ůtoky a to je konec!
Oblivion jsem naštěstí nehrál...
Ja nwm co proti Witcherovi furt máš :D
Only the dead can keep a secret ...

elister - 29. prosince 2007 18:09
elister

Grom 29. prosince 2007 18:05
tak to ani náhodou nesouhlasím.. soubojový styl gothicu je sice hezký ale zcela nevhodný pro hru jako withcer.. a to zcela a absolutně, vším...

holt se nemáš nadupávat lektvary a nebo si dát těžší obtížnost, já jedu an střední a zásadně lektvary používám až na druhý pokus nějakého těžkého soubje.. třeba teď jsem dodělal konec 2 kapitoly bez použité lektvaru nebo vylepšení zbraně
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

Grom - 29. prosince 2007 18:05
Grom

Wrathor 29. prosince 2007 17:45
Tak rozhodně se mi líbí víc souboj v Oblivionu nebo Gothicu.. V zaklínači mám pocit, že je dělanej pro malý děti...Prakticky se člověk skoro o nic nestará...A když už je člověk napumpovanej lektvarama a má nabitej skupinovej skill tak už jen klická a občas někoho odhodí...
Neodsuzujte masturbaci! Je to SEX s tím, koho máte nejraději.

elister - 29. prosince 2007 17:47
elister

já bych řek že soubojový systém u zaklínače mohl být složitější.. ale i teď když chcu využít šechny jeho možnosti tak nestíhám
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

Wrathor - 29. prosince 2007 17:45
Wrathor

Já prostě myslim že soubojovej systém u zaklínače je vychytanej až až,jen je trochu primitivní možná....
Only the dead can keep a secret ...

Wrathor - 29. prosince 2007 17:45
Wrathor

Grom 28. prosince 2007 17:48
S tou volností souhlasím,ale nechápu ten souboj.
Je to sice jen klikání myší,ale stejně je to dobrý.
řekni mi nějákou hru s lepším bojem..
Only the dead can keep a secret ...

Grom - 29. prosince 2007 12:05
Grom

elister 29. prosince 2007 01:32
Ale jo to nepopírám, ale pořád se točíme kolem toho, že Ciri chtěl získat vlastně každej. Takže Gerald stál proti celému světu.
Neodsuzujte masturbaci! Je to SEX s tím, koho máte nejraději.

elister - 29. prosince 2007 01:32
elister

Grom 29. prosince 2007 01:20
Proboha kdes byl? Elfové z "Věže vlaštovky" jí pronásledovali přez kolik "dimenzí" jeslti se to tak dá říct
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

Grom - 29. prosince 2007 01:20
Grom

Fir 28. prosince 2007 22:59
Dyt jí pronásledovali z Nilfgardu a to jen kvůli tomu, aby císař získal legálně Cintránský trůn.
Neodsuzujte masturbaci! Je to SEX s tím, koho máte nejraději.

Fir - 28. prosince 2007 22:59
Fir

Grom 28. prosince 2007 17:47
Tak špatně nechovali? Dyk jí elfové pronásledovali přes různý světy :)
(_)_)=====O * CMUK * O=====(_(_)

Vypisuje se 20 z celkem 1647 příspěvků|⇐ 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 ... 83 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)