Bordel na stole - Komentáře - (1 strana zpět) | Galerie - Aragorn.cz



Galerie

Bordel na stole

  • Bordel na stole - obrázek
  • Autor: Zlatovous
  • Publikováno: 11. října 2009
  • Rozměry originálu: [1280 px × 960 px]
  • Popis:

    Starší práce (cca ze začátku roku), kterou jsem během týdne dotáhl do konce. Smáčknuto do čístého času, zhruba tři až čtyři dny. Renderováno 17 hodin (a stejně v nepříliš dobré kvalitě) pomocí VRay, vytvořeno v 3Ds Max 9, doretušováno v PS 3. Věnováno mé přitelkyni

Kdo hodnotil obrázek Bordel na stole?
Alfonzo, Amunak (5.00*), anuvin, Bogina, Buri the Great, Darth jofry, flegos, Frili, Gill, Grom, LadyShade, Lessa, Lopicia, MegaEdwin, Miar, Morganův známej, Rosha (5.00*), sherridon, větvička, vockoo, Voju

Komentáře ⇓

Pro přidání komentářů je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 57 příspěvků1 2 3

murthags - 21. října 2009 08:02
murthags

ty voe, ty si z toho jenom děláte vědy, stačí si zapnout fraps nebo kameru, zapnout taky 3DS max, pak si úplně stačí když ten obrázek točíte pomalu z různýho úhlu :)
http://4.bp.blogspot.com/-HrxSy0sjtFw/UYAKNLdvlwI/AAAAAAAAAeI/wIlghyI-IUs/s1600/double+fuck+off.gif

Zlatovous - 19. října 2009 22:28
Zlatovous

větvička 19. října 2009 22:25
Je to šílený, tyhle render timy :-)

Zkus si někde najít statistiky k Transformers 2 (grafická orgie, jinak nic moc), to ti padne čelist - jeden snímek (jeden! na sekundu jich potřebuješ 25-30) v FullHD až 36 hodin. Měli na to farmu o nějakých 500 počítačích, pokud se nepletu

větvička - 19. října 2009 22:25
větvička

elister 19. října 2009 20:54
co překopat, ale když se ten snímek vykresloval 17 hodin, tak jak dlouho by trvala animace ? Veselý vánoce.
!! Homosexuals are GAY !! | Senior internet discussion expert user *****

Zlatovous - 19. října 2009 22:24
Zlatovous

elister 19. října 2009 20:54
Mrtě moc :-) A výsledek dost nejistej

Jak pravíš, 3D může být i druh kresby. Jedna strana je dělat parádní animace, druhá zase parádní scény. Je to přenosné z animace do scény (takže pokud máš sadu charakterů a nějký prostředí, jednoduše už uděláš hezkou scénu), ale je problém naopak - do scény vrážíš objekty dělané na míru právě tomu výslednému efektu, kterého chceš docílit. Takže když chceš do scény obrovského robota, prostě ho vymodeluješ a napozicuješ - nepočítáš s ním dále do animace, takže se nemusíš párat s jeho kostrou, se skrpitama a tak (pokud samozřejmě nechceš). Další příklad jsou třeba externí scény - taky nebudeš dělat třeba celé pohoří kvůli tomu, že tam půjde vidět. Nastavíš si pohled, do něj dáš třeba pár hor a zbytek pohoří zfejkuješ fotkou nebo dokreslíš (nebo obojí). Pro scénu ideální a klasický postup, u nějaký animace by už vylezlo na povrch, že tam vpodstatě moc věcí není a zkazilo by to ten dojem.

Platí jednoduchý pravidlo - u scény děláš jen to, co půjde vidět, u animace musíš dělat všechno (protože tam se může člověk koukat ze všech stran- viz. jakákoliv 3D hra)

To je stejné jako s tužkou - můžeš s ní nakreslit technický nákres nebo umělecké dílo, ale sotva to bude obojí zároveň

elister - 19. října 2009 20:54
elister

vockoo 19. října 2009 17:59
Ono z toho pravděpodobně ani nejde udělat video bez doopravdy vééélkého množství další práce :P.

Iluze že 3D slouží hlavně k prostorovému zobrazení je hoděn rozšířený mýtus. 3D je jen další druh kresby často. Málokdy scéna dělaná na obrázek jde použít na animaci (teda vlastně spíše nikdy :P).

Jediná otázka je jak MOC by toho musel zlatovous překopat :)
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

vockoo - 19. října 2009 17:59
vockoo

Tak z toho udělej video a někam to hoď :)
Tadá!

murthags - 19. října 2009 13:45
murthags

elister 18. října 2009 19:30
jistě že nemám ale kdysi jsem viděl na Humanartu, jak převádějí do formátu, kdy jsem mohl na 360stupňu otočit :)
http://4.bp.blogspot.com/-HrxSy0sjtFw/UYAKNLdvlwI/AAAAAAAAAeI/wIlghyI-IUs/s1600/double+fuck+off.gif

blood king - 19. října 2009 12:43
blood king

NO sakra...vůbec vašemu slovníku nerozumám:D:D:D...je něco se orientovat v těch slovech AA, render,Maxku..:D:D:D
Pomáhat a chránit

elister - 18. října 2009 19:30
elister

murthags 18. října 2009 18:55
Ty asi nemáš moc přehled jak postupuje výroba ve 3D co :D.

Já jen že mě tvůj požadavek dost pobavil :D
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

murthags - 18. října 2009 18:55
murthags

Zlatovous 16. října 2009 23:46
ale houby, je to reální, nevymlouvej se a nebuď srad :D:D
http://4.bp.blogspot.com/-HrxSy0sjtFw/UYAKNLdvlwI/AAAAAAAAAeI/wIlghyI-IUs/s1600/double+fuck+off.gif

Zlatovous - 16. října 2009 23:46
Zlatovous

Plumm 14. října 2009 13:11
Recht, tohle mi uniklo

murthags 16. října 2009 15:14
Hoh :-) To je jinačí požadavek :-) Nevím, přijde mi to nereálný. Buď bych to musel vyrenderovat jako nějakou animaci, a to by zabralo drsně moc času (navíc bys nemohl koukat na to, co by si chtěl), nebo fakt někde šoupnout zdroják a dalších asi sto mega textur... Ale to by si pak mohl zase otevřít jen v Maxku (nebo jiném softu) a tam by si viděl jen real-time náhled, bez renderu - takže kostrbatý objekty bez AA, se sníženou kvalitou textur, bez reflekcí a podobně

Nevidím to reálně :-) Plus k tomu připočtěme fakt, že na tomhle obrázku je docela dost retuše v PS, páč to někdy nevylezlo jak bych chtěl nebo jsem něco přehlédl

vockoo - 16. října 2009 17:08
vockoo

murthags 16. října 2009 17:00
Já jo :D (ne, kecám)
Tadá!

murthags - 16. října 2009 17:00
murthags

neboj, nejsme (alespoň tedy já :D ) takovej srab :D:D
http://4.bp.blogspot.com/-HrxSy0sjtFw/UYAKNLdvlwI/AAAAAAAAAeI/wIlghyI-IUs/s1600/double+fuck+off.gif

vockoo - 16. října 2009 16:55
vockoo

jo jasně, dej to v základním formátu z 3Ds max :). Ikdyž to je zase veliká důvěřivost, protože ti to taky můžem vzít, oddělat tomu dinosaurovi nohu a říkat, že je to naše, že? :)
Tadá!

Lopicia - 16. října 2009 15:36
Lopicia

tohle vypadá jak doopravdy... líbí se mi to... dávám 5* :)
Nejsme sami... Nikdy jsme nebyli sami...

murthags - 16. října 2009 15:14
murthags

hele, smím ti poprosit, jestli bys nemohl dát na internetu tuhle práce ve formátu na galerie, kde bych mohl na 360stupňu otáčet a tak? rád bych si to rozkoumal z různýho pohledu :)
http://4.bp.blogspot.com/-HrxSy0sjtFw/UYAKNLdvlwI/AAAAAAAAAeI/wIlghyI-IUs/s1600/double+fuck+off.gif

anuvin - 14. října 2009 19:20
anuvin

Další tvoje úžasná práce, klobouk dolů jen tak dál :)
5*
Why does humanity deserve to survive? Maybe you don't. - Sharon "Athena" Agathon

Fir36e - 14. října 2009 19:17
Fir36e

No hele.. :-D
Já sem si nevšiml těch vostatních věcí.. :-D
Taky je dobrá Klávesnice, která se údajně před někým/něčím kryje..
taky je dosti dobrý ten mini vrtulníček na bedně která je blíže v pravo.. :-)
taky mě pobavilo, že se obsah obrazovky přesunuje do našeho 3D prostoru.. :-)
prostě FAJNY.. :-)
Oh mein Got. Das ist Eso Rimmer.. :-)

Fir36e - 14. října 2009 19:13
Fir36e

Dobrý.. :-)
docela mě pobavila poloha Panďuláka a mamuta.. :-D
za no.. 5*
není to nijak extra super dílo, ale jen málo koho by něco takového napadlo stvořit.. :-) a to se cení..
Oh mein Got. Das ist Eso Rimmer.. :-)

murthags - 14. října 2009 15:43
murthags

klobouk dolů, s pc zřejmě umíš toho víc, stejně tomu moc nerozumím so... :)
http://4.bp.blogspot.com/-HrxSy0sjtFw/UYAKNLdvlwI/AAAAAAAAAeI/wIlghyI-IUs/s1600/double+fuck+off.gif

Vypisuje se 20 z celkem 57 příspěvků1 2 3


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)