Monica II. - Komentáře - (1 strana zpět) | Galerie - Aragorn.cz



Galerie

Monica II.

  • Monica II. - obrázek
  • Autor: Bar tschusche
  • Publikováno: 30. listopadu 2012
  • Rozměry originálu: [580 px × 740 px]
  • Popis:

    Kresba ve slibované a větší velikosti, ale omlouvám se za tu kvalitu. :) On je ve skutečnosti ten obrázek pro změnu zase.. menší. :D

Kdo hodnotil obrázek Monica II.?
EREBOS (2.60*), flegos (3.80*), Jatorik (5.00*), Megan (2.60*), murthags (3.80*), Plumm (5.00*), Saia (5.00*), Systy (5.00*), TweeTy (5.00*), vockoo (5.00*)

Komentáře ⇓

Pro přidání komentářů je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 40 příspěvků1 2

flegos - 9. prosince 2012 21:48
flegos

Bar tschusche 9. prosince 2012 12:55
nebo si nějakého modela sežeň :D
Jakákoliv akce vyvolává reakci, proto si musíme dobře rozmyslet co uděláme, může se stát že nás odezva nemile překvapí

Bar tschusche - 9. prosince 2012 12:55
Bar tschusche

flegos 8. prosince 2012 23:07
To zas ano. Spoustu věcí jsem vyzkoumala u překreslování. Ale je fakt, že je lepší znát i tu anatomii :) Když u pak člověk tak nějak zná tu stavbu těla, je všechno mnohem lehčí a nehrozí tolik, že místo postavy člvoěk nakreslí třeba ezký výkres, ale ty proporce by mohly být.. TO však víte jak to myslím. Určitě to každý znáte, když si všimnete svých úplných začátků. :D Živý model je perfektní nejen pro začátek. Učti se přímo kreslit takhle. .. Ale to mi vždycky dělalo problém, si představit model tak, abych ho mohla nakreslit. :) Říká se, že když se čověk kouká jedním okem, tak se to kreslí líp.. Prostě to chce čas a trénink :D :)
Jak málo stačí, aby se člověk nechal ovlivnit a zapomněl na veškeré odlišnosti, kterými byl obdařen..

murthags - 9. prosince 2012 00:51
murthags

flegos 8. prosince 2012 23:07
ale zase na druhou stranu nevíš stavba lidského těla. To se dá lehce poznat, až tomu člověka postavíš před živého modela :)
http://4.bp.blogspot.com/-HrxSy0sjtFw/UYAKNLdvlwI/AAAAAAAAAeI/wIlghyI-IUs/s1600/double+fuck+off.gif

flegos - 8. prosince 2012 23:07
flegos

Bar tschusche 7. prosince 2012 22:16
dobře ale zase při překeslování se můžeš ledasco naučit.. třeba postavy stíny.. struktury materiálů a tak. pak to můžeš využít ve vlastní fantasii a díky tomu se s ní můžeš naučit pracovat, budeš vědět jak nakreslit to či ono.. a kde vzít fantasii ? pro mě to první bylo DrD a pak třeba knížky.. pc hry atd... :)
Jakákoliv akce vyvolává reakci, proto si musíme dobře rozmyslet co uděláme, může se stát že nás odezva nemile překvapí

Bar tschusche - 8. prosince 2012 18:28
Bar tschusche

Inchorny 8. prosince 2012 17:29
Těší mě, že se Ti to líbí. :) Ale i já k tomu mám určitě výtky. :) Většinou udělám tmavší stíny, ale pak to rozmažu a z tmavýho zase světlý.. Ale asi si to dost komplikuju. Ani nevím. :D Každopádně zkusím. :)
Jak málo stačí, aby se člověk nechal ovlivnit a zapomněl na veškeré odlišnosti, kterými byl obdařen..

Inchorny - 8. prosince 2012 17:29
Inchorny

Já jsem vždycky kreslil z hlavy nebo podle fotky a nekreslil jsem podle kresby; a vidím, že to byla do jisté chvíle chyba, protože zpočátku jsem se plácal dost v tom jak to udělat - a když si na to člověk má přijít sám, tak ztrácí zbytečně čas. A navíc, když začínáme kreslit, žádné umělecké dílo to nikdy nebude. A ještě poznámečku: ony se používají tři druhy malby - 1, ze světlého ztmavováním 2, z tmavého zesvětlováním 3, kombinací - je dobré si zkusit všechny tři druhy. No, jinak se mi to líbí.
Moje stránky: http://sindarion.hys.cz/

Bar tschusche - 7. prosince 2012 22:16
Bar tschusche

flegos 7. prosince 2012 21:07
Nelíbí? Člověk si zvykne, mamča vždycky říkala hned všechno na rovinu. I sama mi říkala, že se jí obkreslované obrázky nelíbí, že to prej s trochou praxe dokáže vlastně každý. S čímž já celkem i souhlasím. :D Ale ona to myslí dobře. Je fakt, že vymyslet něco z vlastní hlavy a nějak to ztvárnit či hodit na papír.. Je suprový to umět. :) To mamča vždycky spíš šrafovala a dělala čáranice, ghodně pracovala s tuží a vodovkami, celkem zajímavý styl kreslení, t ose mi vždycky líbilo. :D Ale jakmile jsem něco takového nakreslila já, hned bych to roztrhala. :D :)
Jak málo stačí, aby se člověk nechal ovlivnit a zapomněl na veškeré odlišnosti, kterými byl obdařen..

Bar tschusche - 7. prosince 2012 22:13
Bar tschusche

mixchal 7. prosince 2012 18:01
Tak aspoň, že někdo - je v tom ale spousta lidí.. :D Viď, ale tak.. Máš pravdu. Kromě toho, co já s tím teď vlastně můžu nadělat. Můžu posilovat svou trpělivost a pokoušet se vykreslit alespoň ty představy, i když teda nevím nevím.. :D
Jak málo stačí, aby se člověk nechal ovlivnit a zapomněl na veškeré odlišnosti, kterými byl obdařen..

flegos - 7. prosince 2012 21:07
flegos

Barčůš ahoooh :P :D teda ale četl jsem si poslední příspěvek úpřímně se mi to o tvoje mamka dělala nelíbí.. spíš tě měla jinak motivovat.. to co dělal bylo v podstatě špatně...
Jakákoliv akce vyvolává reakci, proto si musíme dobře rozmyslet co uděláme, může se stát že nás odezva nemile překvapí

mixchal - 7. prosince 2012 18:01
mixchal

Tak to máme, holka, uplně stejný problém... :D ale tak, proč se tím nechat odradit ;-)

Bar tschusche - 7. prosince 2012 11:05
Bar tschusche

murthags 6. prosince 2012 14:50
Když mi bylo takových 11, 12 let, stále jsem kreslila obrázky podle nějakých předloh a byla z toho vždycky tak nadšená, že je to čím dál lepší. Jenomže když jsem to pak ukázala mamce s tím, že třeba dostanu pochvalu, jak jsem šikovná - mamča to vždycky přeletěla letmým pohledem, stále stejným výrazem, se slovy: hmm... A po několika minutách zaznělo .. " hezký" .. :D
Ona taky nemá ráda výkresy, které jsou obkreslené a nikdy to moc neocenila. Naopak sestra, které je teď právě těch 12 let, vždycky všechno kreslila z vlastní hlavy. V jejích čtyř letech to byly všude "Tralalky" různých druhů a tak. :D To bylo vždycky úžasu a nadšení. A mě to bylo vždycky strašně líto. :D A mamča i do dneška kreslí výkresy podle své fanzatie, což obdivuju, protože tohle mi dělalo vždycky problém. :) Vždycky si něco představím a nejsem schopná to nakreslit.. A pak mi je to ještě víc líto, že i když to nakreslím, nikdy to není tak, jak si to představuju. :D
Jak málo stačí, aby se člověk nechal ovlivnit a zapomněl na veškeré odlišnosti, kterými byl obdařen..

murthags - 6. prosince 2012 14:50
murthags

Ale jo, myslím že je to celkem slušně vymodelovaný. Osobně nemám rád obkreslený kresby ale když to má styl a je hezky plasticky tak proč ne :)
http://4.bp.blogspot.com/-HrxSy0sjtFw/UYAKNLdvlwI/AAAAAAAAAeI/wIlghyI-IUs/s1600/double+fuck+off.gif

Bar tschusche - 6. prosince 2012 12:23
Bar tschusche

vockoo 4. prosince 2012 17:47
Všimni si třeba toho druhýho, menšího obrázku. To je dělané stejným způsobem. Jenom tam ta guma není úplně zas až tolik vidět. :) :D
Jak málo stačí, aby se člověk nechal ovlivnit a zapomněl na veškeré odlišnosti, kterými byl obdařen..

Bar tschusche - 6. prosince 2012 12:21
Bar tschusche

mixchal 4. prosince 2012 19:51
Vid.. :D Ne, to není nic.. extra. Ale na druhou stranu.. Vždycky se tím kreslím, detaily a tak, pak stíny.. No a když už se mi zdá, že je to v pohodě, tak to celý rozmažu. :D Takže to pak vlastně "stínuju" ještě po druhý. :D
Jak málo stačí, aby se člověk nechal ovlivnit a zapomněl na veškeré odlišnosti, kterými byl obdařen..

Bar tschusche - 6. prosince 2012 12:19
Bar tschusche

vockoo 4. prosince 2012 17:47
Je to taky fakt.. přiznám se, že tohle jsem celkem pak už odflákla. Ani jsem to už nedodělala, takže ano, ty šmouhy od gumy jsou tam víc než dost vidět. :D .. Ale v pořádku. :)
Jak málo stačí, aby se člověk nechal ovlivnit a zapomněl na veškeré odlišnosti, kterými byl obdařen..

mixchal - 4. prosince 2012 19:51
mixchal

Mě příde celkem dost zvláštní a nestandartní začínat od nejtmavší části a pak kuli tomu dogumovávat, ale evidentne si to dáváš dobře a vypadá to luxusne :D

vockoo - 4. prosince 2012 17:48
vockoo

Ale jinak opravdu pěkné. S ničím ti bohužel moc neporadím, protože kreslit ani malovat sám neumím.
Tadá!

vockoo - 4. prosince 2012 17:47
vockoo

Já jen, že je to tam dost vidět.
Tadá!

Bar tschusche - 4. prosince 2012 16:07
Bar tschusche

vockoo 2. prosince 2012 21:14
Celkem i ano, většinou nejdřív udělám nejtmavší části, pak nějak dodělám zbytek a.. aby to nebylo takový zvláštní, tak musím zvýraznit to světlo. :D .. Nevím, možná zase trošku jiná metoda. Ale už dlouho uvažuju o něčem lepším, než je jenom guma. :D
Jak málo stačí, aby se člověk nechal ovlivnit a zapomněl na veškeré odlišnosti, kterými byl obdařen..

vockoo - 2. prosince 2012 21:14
vockoo

Používáš často gumu?
Tadá!

Vypisuje se 20 z celkem 40 příspěvků1 2


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)