Herna
Overlord
Vlastník : | Erinye |
Jméno : | 223 - 683 - 709 |
Rasa : | nevyplněno |
Povolaní : | nevyplněno |
Popis : |
Pán Jeskyně: | |
Systém: |
ORP |
Nové příhlášky: | Přijímáme |
Popis jeskyně: |
Roku 2 138 jsou hry virtuální, interaktivní hry realitou. Virtuální svět připomínal reálny do kterého jste mohli pomocí rozhraní vstoupit a hrát s ostatními hráči oniline. Tehdy byla uvedena na i novinka s názvem Yggdrasil. Který si získal miliony hráčů po celém světě svou rozlehlostí a možnostmi. Spoustou úkolů a ras a povolání. |
Klíčová slova: |
hra, magie, |
Jaké hráče: |
Hrače co si hru umí užít a neutečou po prvních dvou dnech PJeovi neaktivity. A kterým nebude vadit volnější hra. Hraje trošku v rozpracování. |
Nástěnka: | Zobrazit/skrýt Nástěnku
Nazarikova Velká hrobkaHrobka Nazrazikova velká hrobka je tvořena pětí částmi. Čtyřmi věžemi a velkou hrobkou. Věže tvoří součást obrany před útokem na centrální hrobku. Každá Věž má ve svém středu jeden klíč, který slouží k odemčení bariery do centra gildy. Centrální hrobka má několik podlaží, které jsou střežený NCP strážci, kteží jsou loajální gildě.¨ První podlaží: Centrální mauzoleum (vstup) Druhé, třetí podlaží: katakomby(plné patí a nástrah pro útočníky Čtvrté podlaží: podzemní jezero (zdroj vody) Páté podlaží: Klece (Místo kde jsou drženy všechny stvoření, které kdy byly přivedeny do hrobky) Šesté: Arena (Slouží k výcviku bestii a k pobavení členů gildy poraženými hrači) Sedmé podlaží: Kulatý stůl (Místo setkání gildy, místo kde je portál kam se teleportují ostatní) Osmé podlaží: Trůní sál (Hlavní centrum Gildy) Deváté podlaží: Pokladnice (Zde leží většina kořisti) Povolaní Bojová: Štítonoš: Štítonoši jsou válečnici do první linie. Jejich úkolem je zastavit nepřítele dřív než se dostane ke zranitelným hráčům. Jsou vyváženou kombinací obrany a útoku. Spoléhají se na odolné brnění a štíty. Speciální schopnost: Vnímání: Štítonoši eliminuji zákeřné útoky. Bersekr: Bersekři se v boji vrhrají do největší vřavy a drtí nepřítele mocnými útoky a ignorací své obrany. Zuřívý pokřik Bersekrů dokáže rozrazit snad každou linii. Spoléhají se na obouruční zbraně. Speciální schopnost Zuřivost: Zvyšuje útok a snižuje poškození v zavysloti na počtu útočníků. Paladin: Paladiny jsou kombinací válečníků a knězů. V boji se mohou spolehnout na ostří meče a potporu své svaé magie vhodné proti nemrtvím. Speciální schopnost: Svatý úder: Zničí všechny zlé bitosti v dosahu. Podpůrná: Lotři: Lotři se nikdy nepohybuji v čele, ale spoléhají se na zákařné útoky a léčky. Poradí si zámky a pastmi. Většinou mají lehkou zbroj a dýky nebo jiné krátké zbraně. Speciální schopnost: Přepad: Schopnost umožňující přiblížit se a uštědřit nepříteli drtivý první úder. Hraničáři: Hraničáři jsou mistři luku a přežití v přírodě. Jejich hlavní úkolem je být očima a ušima celé skupiny. Dokáží odhalit všechny živé nepřátele v blízkosti. Vyzbrojeni převážně luky. Dovedou přivolat zvířata jako spojence. Speciální schopnost: Stopařství: Dokáží odhalit všechny živé bytosti v okolí. Druid: Druidi jsou magickou třídou převažně zaměření na popdporu v boji jejich spojení s magii jim poskytuje jistou výhodu venku. Jsou skvělí v léčení, ale v útočné magii je to horší. Speciální schopnost: Volání přírody: Všechna jeho kouzla jsou dočasně pošílena. Magické: Klerik: Klerici jsou kněží, kteří dovedou svou magii spojenou s náboženstvím stejně účinně pomáhat jako ničit. Neboť jak někteří říkají bohové jsou milosrdn i krutí. Ať už jde o lečení nebo ničení. Jsou jediny kdo může vzřísit jiné hrače či postavy. Speciální schopnost: Zapuzení: Zničí všechny nemrtvé v dosahu. Mag: Magové čerpají svoje síly z mysteria jejich moc limituji jen jejich vědomosti. Jsou slabí v boji. Speciální schopnost: Zdvojení magie: Znásobí své kouzlo dvěmi. Vyvolávač: Vyvolávači dovedou vyvolat mnoho druhů bestii, které za ně bojují a chrání je. Jejich síla se odvíjí od síly vyvolávače. Speciální schopnost: Vyměněna života: Tato schopnost umožňuje vyměnit život služebníka za svůj. Strážci Albeda: Albeda je hlavou všech NPC postav ve velké hrobce. V nepřítomnosti hráčů odpovídá za chod všech čiností a ostatních strážců. Je nejsilnější NCP v hrobce. Hluboce zamilovaná do Vůdce gildy Momonga. Střeží trůní sál. Shalltear Bloodfallen: Postava založena na principu upíra je skutečný upír se vším všudy. Je strážkyní 1-3 poschodí. V jejich službách se pohybuje několik upířích služebnic. Neustále se popichuje s Aurou. Nebo se přetahuje s Albedou o pozornost Monga. Cocytus: Cocytus je postava postavena na slovu válečník každá jeho paže dokáže najednou vládnout jednou zbraní, která dokáže rozsévat smrtící rány. Jeho dech dokáže nepřátele zmrazit. Jeho víra v ustanovený řád je neotřesitelná a zničí každého kdo se odchýlí od cesty. Střeží čtvrté a pátí podlaží Aura Bella Fiora: Aura je se svým dvojčetem Mare strážkyní šestého podlaží. A hlavní cvičitelkou bestii v hrobce. Narozdil od svého dvojčete je rozhodná a průbojná. Kam se vydá tam si nosí svůj bič. Neustále ferbálně útočí na Shalltear. Mare Bello Fiora: Mare je lehce zakřikla, obětavá čarodějka, která se nehne od svého sourozence ani na krok. Její znalostí magie je nejlepší ze všech NCP postav. Demiurge: Demiurg je druhý ve vedení NCP postav. Jeho hlavním úkolem je velení obrany NCP v Nazariku pokud jsou napadeni. Je to démon tělem i duší. Často se dostává do konflitku s Cocytusem kvůli svým názorům. Střeží sedmé podlaží Sebas: Sebas je loajální komorník, jdoucí vždy jako stín po boku Momonga zajišťuje vše co potřebuje. Sebas velí oddílu Plejád. Plejády jsou služky bojovnice, které mají na starost úklíd i ochranu Nazariku. Je nebezpečné je podcení, kvůli vzhledu uklizeček. /div> |
Hráči: (3/5) | Erinye, Kelzat, Mumie z Týmu |
Příspěvky ⇓
Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.
Vypisuje se 20 z celkem 57 příspěvků1 2 3
223 - 683 - 709 - 25. listopadu 2024 10:35 | |
//pp |
Pán Jeskyně - 19. června 2024 19:17 | |
//% |
223 - 683 - 709 - 24. května 2024 06:46 | |
// ještě že to nebylo mě xDDDD |
Pán Jeskyně - 24. května 2024 06:38 | |
//k % na oříznutí |
Pán Jeskyně - 20. prosince 2021 23:06 | |
"To lze snadno.ů pronesla klidně. "Takový odběr atmosféry je neprofesionálni a mohl by zapřičinit kontaminaci zorků." pronesla pobouřeným hlasem. |
Pán Jeskyně - 1. října 2021 10:35 | |
//pěkná jízda |
Eiris - 2. srpna 2021 16:22 | |
Návrat |
Eiris - 17. července 2021 20:32 | |
//musím restart PC, antivir + aktualizace - hodí mě to off, za chvilku jsem tu z5 |
Eiris - 17. července 2021 18:50 | |
(a to jsem si zatím hrála jen s trolíky, už se těším na koně, staliony, minotaury)(a další) ... :-) |
Pán Jeskyně - 18. února 2021 01:22 | |
"myslela jsem samozřejmě vratit se domů." pronesla pak s vážnou tváří. Zarazila se po tom co jsi prohlasil ohledně toho že neni přinosem patrně měla vytříběný nosík na ty chytáky. "Ano?" Pronesla spíše tázavě něco souhlasně. Jako by čekala až se dozví ten hážek. |
halicek.99 - 21. října 2019 13:24 | |
/Ta kostka mě asi nemá ráda :D |
Eiris - 24. března 2019 21:16 | |
//No ony ty sexuální kouzla, kromě případu jako bylo výskok s dorážkou nejsou moc bojová, protože jednak závysí dost na přípravě a některé se kombinují s dalšíma - což v bojových podmínkách se prostě kombinuje hůř a jednodušeji se to překazí, když se část zhroutí - co je zabité, mi už kouzlo nepřeruší a nezhroutí - aneb taktika přežití, teď jsem tu sama, nebojuji o to se pobavit, ale o to vyhrát, bez záloh, na neznám= půdě - takže jistota verzus zábava je přeci jen radši volba pragmtismus :) |
Pán Jeskyně - 24. března 2019 16:58 | |
//tak zatím jsi zahledla jednoho hlídače ale jinak máš pravdu |
Eiris - 24. března 2019 12:28 | |
//Udělala jsem cca. mapu podle informací co mám o okolí, je dělaná přímo na čtverečnáku, 100 čtverečkm na den, takže ty vzdálenosti nejsou náhodné, ale odpovídají fakt 1-2-5 dnům a podobně :) |
Eiris - 16. března 2019 14:58 | |
Svitky |
Eiris - 25. prosince 2018 20:26 | |
(popsala jsem jen rytuál, dění okolo dyštak střelím pak, sem se soustředila na rytuál, aby si se mohl hnout) :) |
223 - 683 - 709 - 9. listopadu 2018 11:47 | |
//A nemazat!!! |
223 - 683 - 709 - 6. března 2018 20:48 | |
hušš |