Overlord (1 strana zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Overlord

Pán Jeskyně:

Devakar

Systém:

ORP

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Roku 2 138 jsou hry virtuální, interaktivní hry realitou. Virtuální svět připomínal reálny do kterého jste mohli pomocí rozhraní vstoupit a hrát s ostatními hráči oniline. Tehdy byla uvedena na i novinka s názvem Yggdrasil. Který si získal miliony hráčů po celém světě svou rozlehlostí a možnostmi. Spoustou úkolů a ras a povolání.
Právě v Yggdrasilu vzniká gilda Ainz Ooal Gown. Která se vyhýbá lidským hráčům, ale bere mezi sebe jen jiné rasy. A prouslula splnění mnoha obtížných úkolů, chytáním příšer a jejich krocením a lovem jiných hráčů.
Nyní po dvanácti letech hra končí, ale koncem i začíná.

Klíčová slova:

hra, magie,

Jaké hráče:

Hrače co si hru umí užít a neutečou po prvních dvou dnech PJeovi neaktivity. A kterým nebude vadit volnější hra. Hraje trošku v rozpracování.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku

Nazarikova Velká hrobka


Hrobka

Nazrazikova velká hrobka je tvořena pětí částmi. Čtyřmi věžemi a velkou hrobkou. Věže tvoří součást obrany před útokem na centrální hrobku. Každá Věž má ve svém středu jeden klíč, který slouží k odemčení bariery do centra gildy. Centrální hrobka má několik podlaží, které jsou střežený NCP strážci, kteží jsou loajální gildě.¨ První podlaží: Centrální mauzoleum (vstup) Druhé, třetí podlaží: katakomby(plné patí a nástrah pro útočníky Čtvrté podlaží: podzemní jezero (zdroj vody) Páté podlaží: Klece (Místo kde jsou drženy všechny stvoření, které kdy byly přivedeny do hrobky) Šesté: Arena (Slouží k výcviku bestii a k pobavení členů gildy poraženými hrači) Sedmé podlaží: Kulatý stůl (Místo setkání gildy, místo kde je portál kam se teleportují ostatní) Osmé podlaží: Trůní sál (Hlavní centrum Gildy) Deváté podlaží: Pokladnice (Zde leží většina kořisti)


Povolaní

Bojová: Štítonoš: Štítonoši jsou válečnici do první linie. Jejich úkolem je zastavit nepřítele dřív než se dostane ke zranitelným hráčům. Jsou vyváženou kombinací obrany a útoku. Spoléhají se na odolné brnění a štíty. Speciální schopnost: Vnímání: Štítonoši eliminuji zákeřné útoky. Bersekr: Bersekři se v boji vrhrají do největší vřavy a drtí nepřítele mocnými útoky a ignorací své obrany. Zuřívý pokřik Bersekrů dokáže rozrazit snad každou linii. Spoléhají se na obouruční zbraně. Speciální schopnost Zuřivost: Zvyšuje útok a snižuje poškození v zavysloti na počtu útočníků. Paladin: Paladiny jsou kombinací válečníků a knězů. V boji se mohou spolehnout na ostří meče a potporu své svaé magie vhodné proti nemrtvím. Speciální schopnost: Svatý úder: Zničí všechny zlé bitosti v dosahu. Podpůrná: Lotři: Lotři se nikdy nepohybuji v čele, ale spoléhají se na zákařné útoky a léčky. Poradí si zámky a pastmi. Většinou mají lehkou zbroj a dýky nebo jiné krátké zbraně. Speciální schopnost: Přepad: Schopnost umožňující přiblížit se a uštědřit nepříteli drtivý první úder. Hraničáři: Hraničáři jsou mistři luku a přežití v přírodě. Jejich hlavní úkolem je být očima a ušima celé skupiny. Dokáží odhalit všechny živé nepřátele v blízkosti. Vyzbrojeni převážně luky. Dovedou přivolat zvířata jako spojence. Speciální schopnost: Stopařství: Dokáží odhalit všechny živé bytosti v okolí. Druid: Druidi jsou magickou třídou převažně zaměření na popdporu v boji jejich spojení s magii jim poskytuje jistou výhodu venku. Jsou skvělí v léčení, ale v útočné magii je to horší. Speciální schopnost: Volání přírody: Všechna jeho kouzla jsou dočasně pošílena. Magické: Klerik: Klerici jsou kněží, kteří dovedou svou magii spojenou s náboženstvím stejně účinně pomáhat jako ničit. Neboť jak někteří říkají bohové jsou milosrdn i krutí. Ať už jde o lečení nebo ničení. Jsou jediny kdo může vzřísit jiné hrače či postavy. Speciální schopnost: Zapuzení: Zničí všechny nemrtvé v dosahu. Mag: Magové čerpají svoje síly z mysteria jejich moc limituji jen jejich vědomosti. Jsou slabí v boji. Speciální schopnost: Zdvojení magie: Znásobí své kouzlo dvěmi. Vyvolávač: Vyvolávači dovedou vyvolat mnoho druhů bestii, které za ně bojují a chrání je. Jejich síla se odvíjí od síly vyvolávače. Speciální schopnost: Vyměněna života: Tato schopnost umožňuje vyměnit život služebníka za svůj.


Strážci

Albeda:

Albeda je hlavou všech NPC postav ve velké hrobce. V nepřítomnosti hráčů odpovídá za chod všech čiností a ostatních strážců. Je nejsilnější NCP v hrobce. Hluboce zamilovaná do Vůdce gildy Momonga. Střeží trůní sál. Shalltear Bloodfallen:

Postava založena na principu upíra je skutečný upír se vším všudy. Je strážkyní 1-3 poschodí. V jejich službách se pohybuje několik upířích služebnic. Neustále se popichuje s Aurou. Nebo se přetahuje s Albedou o pozornost Monga. Cocytus:

Cocytus je postava postavena na slovu válečník každá jeho paže dokáže najednou vládnout jednou zbraní, která dokáže rozsévat smrtící rány. Jeho dech dokáže nepřátele zmrazit. Jeho víra v ustanovený řád je neotřesitelná a zničí každého kdo se odchýlí od cesty. Střeží čtvrté a pátí podlaží Aura Bella Fiora:

Aura je se svým dvojčetem Mare strážkyní šestého podlaží. A hlavní cvičitelkou bestii v hrobce. Narozdil od svého dvojčete je rozhodná a průbojná. Kam se vydá tam si nosí svůj bič. Neustále ferbálně útočí na Shalltear. Mare Bello Fiora:

Mare je lehce zakřikla, obětavá čarodějka, která se nehne od svého sourozence ani na krok. Její znalostí magie je nejlepší ze všech NCP postav. Demiurge:

Demiurg je druhý ve vedení NCP postav. Jeho hlavním úkolem je velení obrany NCP v Nazariku pokud jsou napadeni. Je to démon tělem i duší. Často se dostává do konflitku s Cocytusem kvůli svým názorům. Střeží sedmé podlaží Sebas:

Sebas je loajální komorník, jdoucí vždy jako stín po boku Momonga zajišťuje vše co potřebuje. Sebas velí oddílu Plejád. Plejády jsou služky bojovnice, které mají na starost úklíd i ochranu Nazariku. Je nebezpečné je podcení, kvůli vzhledu uklizeček.
/div>
Hráči: (3/5) Erinye, Kelzat, Mumie z Týmu

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 56 příspěvků1 2 3

223 - 683 - 709 - 20. prosince 2017 09:45
223 - 683 - 709

//KVÁK

Eiris - 31. května 2017 13:09
Eiris

//Jo mě napadlo si ho nechat, a využít, ale tak zase, když jsme se dohodly, že ho zničím, tak to udělám, i když asi budu litovat

223 - 683 - 709 - 12. září 2016 19:02
223 - 683 - 709

*Píp* (Jen z důvodu PJ off - Něco s PC/Netem)(Aby se to nerušilo)

223 - 683 - 709 - 6. srpna 2016 11:13
223 - 683 - 709

*Píp*

223 - 683 - 709 - 16. července 2016 08:41
223 - 683 - 709

NEAKTIVITA

Dámy (Nedá mi?) A pánové,

asi za dvě hodiny odjíždím na letní tábor, čímž to nebudu po dobu 14 dnů
(Do 30.7. včetně) U internetu a jiných věcí fungující na, prý, elektřinu (Všichni víme, že to je magie). Tudíž se tímto s vámi loučím, na 14 dní stopuji (A zmrazuji) Všechnu svou aktivitu, a budu se na vás těšit ...

Mějte se pěkně, nezlobte a papapa!
Petra

223 - 683 - 709 - 13. července 2016 20:15
223 - 683 - 709

//Velice se všem omlouvám, ale kamarádce vyhořela vedoucí na dětský letní tábor, takže jedu dělat náhradu - Tedy sobotu 16.7. odjíždím a 30.7. se vracím. Takže budu 2 týdny mimo internet a reakce (Sice jsem chtěla a plánovala, že hned jak mi skončí 15.7. výuka a budu mít 3-4 týdny volna, budu tu jen pro vás, ale holt mě dostanete až 31.7) Za zdržení se omlouvám, ale jako vždy: Prázdniny na Aragornu, to je půlka nejistoty zabitá ...

16.7.-30.7. MIMO INTERNET

Pán Jeskyně - 30. června 2016 21:08
Pán jeskyně Devakar

Usmála se na tebe. "bude potřeba hodně obojků a řetězů." Pronesla pobaveně. "nezpomeňte sebou vzít některého ze svých věrnýžch služebníků." Pronesla varovně.
"Já ..." začřala a zmkla když se Tehir rozmáchnula. Viděl jsi na ni překvapení z toho co se dělo s tvým údem.
Tehir se samolibě usmála. "jak by mohla vždy´t měš stvořily bytosti předčící svou mocí i bohy. Jak by mě mohla předčít nějaká podřadná elfka."
Elfa se chviličku bránila ale po dalším zásahu Tehir se podvolila a odevzdaně otevřela nohy od sebe. Když si do ni pronikal Tehir se usmála. "Tohle je pro tebe vyznamenání náš pán si tě vybral pro ukojení." Pronesla a zatím co elfka překvapeně lepala po dechu. A ty si narazil na nějákou překážku. "Panenská blána" NCP přece nemají panenskou blánu.

Eiris - 22. května 2016 14:26
Eiris

//Napíšu sem, ale vteřinku, hodím prát pračku at to nemusím dělat večer

223 - 683 - 709 - 26. března 2016 14:27
223 - 683 - 709

//Sorry mi to spadlo, sem musela psát znovu .)

Pán Jeskyně - 18. února 2016 18:16
Pán jeskyně Devakar

//no dobř

223 - 683 - 709 - 18. února 2016 18:02
223 - 683 - 709

//Ale jaká paní, takové by měly být i mí psice :D

Pán Jeskyně - 18. února 2016 17:58
Pán jeskyně Devakar

//ty to vše vynahrazuješ

223 - 683 - 709 - 18. února 2016 17:57
223 - 683 - 709

//Já to nějak nepozoruju, a nestěžuju si? (Jen na to, že mám málo perverzní NPCka) :D

Pán Jeskyně - 18. února 2016 17:40
Pán jeskyně Devakar

//No jo už pracuji na nápravě

Corosa - 18. února 2016 17:37
Corosa

//Tady chcípl pes...

223 - 683 - 709 - 24. prosince 2015 15:01
223 - 683 - 709

//Všem Vám přeji krásné a šťastné prožití Vánoc, ať si následné dny užijete v klidu a pohodě, odpočinete si a zapomenete na celoroční shon ...

Hodně dárků, lásky a kvalitního smaženého jídla plného cholesterolu přeje Petra

Pán Jeskyně - 5. prosince 2015 18:34
Pán jeskyně Devakar

//no jo omluvil se že to neni jeho šálek ničemnosti.

223 - 683 - 709 - 5. prosince 2015 18:30
223 - 683 - 709

//On nám někdo umřel?

Eiris - 15. listopadu 2015 00:13
Eiris

//Jdu chrupkat, dobrou a sladké sny ...

Vypisuje se 20 z celkem 56 příspěvků1 2 3


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)