Herna
Válka tří
Pán Jeskyně: | |
Systém: |
ORP |
Nové příhlášky: | Nepřijímáme |
Popis jeskyně: |
Brány podsvětí se znovu otevřely. Současný vládce se prohání někde ve světě lidí a nestará se o své povinnosti. A co víc. Chce mír jak pro démony tak lidi. Chce to změnu. Nebo vůbec žádnou? Usednout jako nový vládce podsvětí a tak nastolit novou vládu? Pomoct jinému se tam dostat? Nebo se postavit za mír a chránit současného vládce? |
Klíčová slova: |
Démoni, strategie, magie, Fantasy |
Jaké hráče: |
Ti, kteří to nezabalí po pár dnech. Lidi, co baví vymýšlet různá řešení. |
Nástěnka: | Zobrazit/skrýt Nástěnku
Stará mapa
http://i.imgur.com/8jNEtkg.jpg
Nová mapa
https://i.imgur.com/GnX8ml0.jpg
Registrace Registrace Jméno- podle sebe Typ démon- Vyberte si podle svého stylu. Každý má svůj vlastní styl boje. Typ magie- Zelení preferují nejvíc runy, Červení ničivou magii, fialoví zase iluzi. To neznamená, že nemůžou používat i něco jiného, ale bude to na naučení těžší. Slabina- Každý démon má svojí slabinu. Vše je na nástěnce. Síla- Přičítá se k HP/maně Straně- Vyberte si za koho budete bojovat. Za současného vladaře, který upřednostňuje mír. Stát se novým vladařem nebo pomoct někomu jinému. Atributy- napište, co vaše postava umí. I maličkosti. Takové stopování dokáže pomoct. Kouzla a schopnosti- zde se budou psát, co vaše postava umí za kouzla. Taktéž to bude sloužit k tomu, abyste sledovali váš hp/mana bar Popis- Na nástěnce je vzhled, jak každý démon vypadá, ostatní je na vás. Životopis- Můžete začít jako nový démon nebo zkušený, který má spoustu bitev za sebou. Podsvětí je svět jako je náš. Jen tam pobíhají jiné bytosti Inventář- Meč, dýka, hůl. Na tom se domluvíme. https://docs.google.com/document/d/1w5XUdSOSlOdw72jH2qmWGsm-FX5T7yR0iZzvubLxtTg/edit Procenta Jak fungují procenta 1-20%- Hodně špatný(Minimální úspěšnost) 21-40% Dá se to ještě unést (Úspěšnost je z nějaké části) 41-50% Úspěch je poloviční 51-70% Skoro maximální úspěch(Něco málo se však pokazí. 80-90% Maximální úspěšnost, až na pá detailů 91-100% Maximální úspěšnost Druhy démonů Několik druhů lidských démonů, lišící se podle barvy očí. -Modrá= Jsou nebo kdysi bývali lidmi. Jejich síla se odvíjí podle toho, jakého silného démona mají v sobě. Jestli je vychován ve společnosti démonů, lidskost se vytratí. Jestli je mezi lidmi, je pořád napůl démon. -Zelená= Mění lidi v démony. Dělá to pomocí obětní dýky ve které je již vložen “mrtvý démon.” vysvětlení- Když démona někdo zabije, přesune se do těchto dýk. Podle síly démonů se dávají do lidí. Jestli je člověk slabší, zničí ho to. Proto někteří démoni jsou v dýkách déle jak tisíc let. -Žlutí= Nejslabší démoni. Jsou to spíše pomocníci silnějších démonů. Pomáhají jako zvědi a útočí pouze s lehkými zbraněmi. Dobří v přemlouvání, plížení. Taky v intrikách. -Červení= Druhý nejsilnější démoni- Vynikají v magii ničení -Fialový= Jsou ze všech nejsilnější a většinou vedou velké organizace. Jsou skvělí na iluze. -Vládce= Libovolná barva očí. Vládne všem démonům. Aktuálně- Modrý démon Staty Modrý- 150hp/100mana + 0,5% ze síly + 10/5 za lvl -Regenerace mimo boj- 10/15 za sekundu. Během boje- 1/2 za sekundu -Potřeba zkušeností na lvl- 150 + 10 za lvl Žlutý- 40hp/60 mana+ 0,5%ze síly + 15/5 za lvl -Regenerace mimo boj- 5/10 za sekundu. Během boje- 2/6 za sekundu. -Potřeba zkušeností na lvl- 50+ 10 za lvl Zelený- 90hp/100mana + 0,5% ze síly 10/10 za lvl -Regenerace mimo boj- 10/5 za sekundu. Během boje- 2/1 za sekundu -Potřeba zkušeností na lvl- 100+ 10 za lvl Červený- 150hp/200mana+ 0,5% ze síly + 5/15 za lvl -Regenerace mimo boj- 2/10 za sekundu. Během boje- 1/5 za sekundu. -Potřeba zkušeností na lvl- 180+ 10 za lvl Fialový- 200hp/250 mana+ 0,5% + ze síly 20/5 za lvl -Regenerace mimo boj- 1/2 za sekundu. Během boje- 0,5/1 za sekundu. -Potřeba zkušeností na lvl- 200+ 10 za lvl Úrovně Úrovně - Za každý svůj úspěšný počin dostanete + ke zkušenostem. Ať se to týká přesvědčování, zabijení, stopování... -Za každý lvl dostanete +1 bodů. Za ty se můžete naučit nová kouzla. -Lehká magie- 1bod -Střední kouzla- 2body -Těžká magie- 3bodů -Kouzla se můžete naučit i z knih nebo od jiného čaroděje. Tato možnost se hodně vyplácí, když se učíte jiný element. Taky je zdlouhavé, než se něco naučíte. (Od učitele je to rychlejší, než z knih.) Vzhled Vzhled- Mají vzhled jako lidi, až na oči a následně i černou mlhou před obličejem. Proto většinou nosí kápě, aby se vyhnuli případnému podezření -U modrých to je známka toho, že si buď berou démonovu sílu, nebo je úplně ovládl. -Když modrooké posedne démon a je silný tak po posednutí těla jim podle síly narostou drápy, rohy nebo křídla, kopyta. -Ostatní démoni mají vzhled jako lidi, až na oči a následně i černou mlhou před obličejem. Proto většinou nosí kápě, aby se vyhnuli případnému podezření. -Ti ze silnějších démonů, můžou potlačit hořící oči a dokonce i mlhu, takže dokáží úspěšně splynout s davem. Tohle se dá udělat i pomocí iluze, aby lidi kolem viděli něco jiného. Cítění Cítění- Ne všichni démoni mají emoce. Hlavně ti nejsilnější (Fialová a červení) Necítí ani hlad, žízeň, zranění. Za nějaký čas cítí potřebu hlad a žízeň ukojit. Modroocí= cítí všechno Žlutoocí= Cítí všechno Zelenoocí= Cítí všechno na polovinu Červenoocí= Povětšinou necítí nic Fialovoocí= Zázrak, když něco cítí -Čistokrevný démon (zelený, žlutý, červený, fialový) používá tělo jako schránku pro svojí duši. I když se narodí, stejně mu nebude bít srdce. Budou pořád studení. Krev v sobě jim neproudí tepnami. Ale všichni cítí bolest, až na fialový démony. -U modrookých funguje celá krevní soustava normálně. Magie Magie- Mají větší nadání v ničivých a temných kouzlech. Ale všechno se musí naučit. Jestli jde o modrookého démona, může se to naučit sám podle Předešlých zkušenostech. (Ne vždy se v minulém životě naučil magii a taky to závisí na člověku, jak moc je silný). Může člověka navádět k tomu, aby bojoval jako démon v minulém životě a tak mu pomáhat něco přežít, anižby si to člověk plně uvědomoval Žlutoocí démoni mají jen minimální úspěch se naučit magii. A jsou taky slabí, používat zbraně. Sice jsou slabí, ale dýku ještě dokáží unést. Zelenoocí jsou vyhlášení svojí kontrolní magií. Tj- paralýza, ovládání mysli a měnící myšlenky. Pomáhá jim to k proměně oběti v démona. Červenoocí- Využívají hlavně plamenou a temnou magii k zabíjení a ničení. Fialoocí- Milují magii zaměřenou na vyvolávání mrtvých a dělání iluzích. Výborně se vyznají v ničivých kouzlech. Runy Kouzla- Podle run (pomocí dýky, nejčastěji zelení) - funguje pouze, když je v dýce uvězněn démon -Runa zpomalení- Thu. Má- li člověk na sebe vyřezanou tuto runu, je zpomalen jak pohybově tak i myšlením. Doba trvání (30min). Největší účinnost- Vzadu na krku +30min. -Runa znehybnění- Ri. Úplně paralyzuje cíl. Nemůže se hýbat, pouze očima. Doba trvání. (10min). Největší účínnost- mezi klíčními kosti +20min -Runa posílení- Ich. Posílí osobu, která má na sobě ruku. Silou- Ich Mi. Magií- Ich Es. Doba trvání (1hod). Největší účinnost- dlaň +30min -Runy svázaní magie- Es Ri- Mág je neschopný cokoliv vyčarovat. Doba trvání- (1hod). Největší účinnost- V místě srdce +1hodina -Runa zrychlení- Thi. Zrychlí pohyby cíle. Doba trvání (1hod). Největší účinnost- stehno +1hod -Runa posílení proti magii Es- Další runa závisí na druhu magie. -Oheń- Cha. -Led- Che. -Temnota- Ru. -Blesky- Tre. Iluze- Si. Doba trvání (30min) Největší účinnost- hřbet ruky +30min. -Runa vidění ve tmě- Ru Ich. Očarovaný vidí ve tmě stejně dobře jako kočka. Doba trvání (2hod). Nejsilnější účinnost- vedle oka. -Runy proměny člověka v démona- Ich Thi Ru De Le Kri. Pomocí obětní dýky se vloží démon do člověka. Dělá se kolem pupíku a následně se dýka zabodne doprostřed. Rány se skoro okamžitě zacelí a oběť hned usne. Ráno se mu změní oči na modro. Prokletí Prokletí- 1. Vsazení démona do člověka. V dýkách, kde se nacházejí "mrtvý démoni", čekají, až někdo provede rituál a "mrtvý" démon si najde nového hostitele. V tomhle prokletí je důležitá znalost jen run na rituál. Hodně dobří jsou na to zelenoocí, ale ostatní to dokáží taky. První měsíc je kritický. Jestli oběť nenajde pomoc, nebo není dostatečně silný, lidskost v něm zemře. 2. Lovná zvěř Prokletí spadne na netušícího člověka. Kam se pohne, tam o něm vědí první poslední. Démoni pak zaútočí na jeho rodinu nebo vesnici a jeho nechají utéct. Když se dostane zase do společnosti lidí, zabijí i je. Skončí to tak, že oběť se buď zabije nebo zůstane úplně osamělí. Většinou je pak proměněn v démona. 3. 1000 let utrpení Ovládnou nic netušícího člověka. Ten se chová normálně dokud nedostane signál a začne běsnit. Pozabijí všechny v blízkosti neuvěřitelnou silou. Na konci se uvědomí. Nemá vůbec tušení, že na to mají podíl démoni. Nejčastěji se emočně zhroutí, pak je zralí ho proměnit v démona. 4. Vysátí duše Není to úplně prokletí, ale člověk trpí celou věčnost. Démon se posilní a dočasně dostane větší sílu, když vysaje duši nebožákovi, který bloudí světem a hledá útěchu. Z toho pak vznikají nespasené duše obývající nejrůznější místa. 5. Proměna v démona Začátek prokletí je, že démon vsadí do člověka prokleté kameny. Jestli se do hodiny nevyndají, celý proces proměny je o polovinu rychlejší. Tohle prokletí se šíří rychleji v noci, než ve dne. Pak se všechno usazuje. Zakořeňuje a bere si nějaký čas a živiny, než se začne rozrůstat a přebírat tělo nad vlastní kontrolu. Trvá to týden, než je viditelný růst. Nejdřív jsou to jen malé úponky, které se zvětšují na chapadla. Jak na povrchu tak i zevnitř se chopí celého těla a pomalu ho mění k obrazu svému. Druhá fáze nastane po dalších týdnu, když to nikdo nezdržuje. Cíl je agresivní, neohlíží se na druhé, pořád si myslí, že je nade všemi. Někdy se však stane, že se stane chvilku sám sebou. Ale to jsou jen výjimečné momenty.Během tohoto stádia se chapadla dostávají k oku postiženého. Je to nejjednodušší cesta k mozku. K tomu, aby pošoupla všechno dobré do pozadí a nechala jen to špatné. K tomu slouží i třetí fáze. Chapadla sežerou všechnu lidskost. Všechny pěkné vzpomínky a zůstane například zrada, smutek a vztek. Během téhle fáze se začínají objevovat znaky démona například křídla nebo rohy. Tomuto tvorovi už není pomoci. Oheň Kouzla- podle ničení- Oheň- Síla se odvíjí podle odhodlání v boji. Jestli zapochybí, plameny ustanou. -Když je někdo zasažen ohněm za sekundu mu budou ubrány životy o 1 po dobu 10sekund +Silný proti postavám s vysokou regenerací -Velká potřeba many Podle síly- nižší kouzla- OHEŃ Ohnivá koule- Způsobí zranění za 3body +každý bod za úroveň démona. -potřeba many- 10 Ohnivá stěna- Uděla před sebou ohnivou stěnu, která spálí vše, co se jí pokusí překročit. Zranění za 5bodů + 0,5 bodů za úroveň- Potřeba many- 15 Střední kouzla Pohyblivá láva- Vytvoří na zemi hořící lávu. V rozsahu 5x5 metrů- Zranění za 2,5bodů + 1bod za úroveň- Potřeba many- 20 Ohnivý štít- Vytvoří štít kolem vyvolávače. Kdo se dotkne, způsobí mu to zranění. Zranění za 0,5 bodů + 0,5 za úroveň potřeba many- 10 Ohnivý dech- Vyšlehne na nepřítele ohnivý dým. Cíl hned vzplane. Zranění za 5bodů + 1za úroveň. Potřeba many- 20 Silná kouzla Ohnivý meč- Vytvoří se sesilateli v ruce ohnivý meč. Za zranění 2body + 1za úroveň. Potřeba many- 20. Vydrží hodinu. Ohnivý luk- Vytvoří sesilateli v ruce luk. Zranění za 2,5 body + 1 za úroveň. Potřeba many- 20. Vydrží hodinu. Elemental- Vyvolá malého mužíčka, který zamíří k nejbližšímu cíli a exploduje za 10bodů + 0,1 za úroveň. Potřeba many- 15 Blesky Blesky- Blesky ubírají protivníkovy manu po zasažení a taky je částečně paralyzován. +Silný proti mágům -zranění závisí na hodu kostkou Slabá kouzla Jiskření- Vyšle proti protivníkovi blesky z dosahu pěti metrů (Čím blíž, tím je útok účinnější) Zranění za 1-5 (Podle hodu kostkou) +1 za úroveň Vysátí man- 10 Potřeba many- 15 Blesková rychlost- Dodá rychlost tvým pohybům Potřeba many- 5 Střední kouzla Kulový blesk- Rychle narazíš do svého cíle. Omráčí a oslepí tvého nepřítele. 5-8 zranění (podle hodu kostkou) +1 za úroveň. Vysátí many- 2 Potřeba many- 20 Jiskřící vězení- Obklopí tě elektrickou energií, která omráčí útočníky. Zranění za 1-3 (podle hodu kostkou) + 1,5 za úroveň. Omráčení na 1 sekundu Vysátí many- 5 Potřeba many-10 Těžká kouzla Blesková vlna- Čím déle se bude kouzlo nabíjet, tím větší udělí poškození a oslepení nepřítele. 5-13 zranění (Podle hodu kostkou, čím vyšší číslo, tím delší čas na kouzlení) +1 za úroveň. Vysátí many- 5 Potřeba many- 20 Bleskové pole- Vytvoří elektrické pole, které při vzniku oslní nepřítele uvnitř. Pokud v něm někdo zůstane, tak bude znovu při jeho zániku omámen. 3-5 zranění za sekundu (Podle hodu kostkou) Vysátí many-1 za sekundu Potřeba many-15 Vzduch Vítr- Je spíše na podporu. Zrychluje cíl nebo vytváří štít. Používá se nejvíc s kombinací boje a podporující magie. Doba, kdy se může použít znovu magie je 7 sekund. +Silná proti silným a rychlím protivníkům -Nedává zranění. Mezi kouzlením se musí počkat Lehká kouzla Meluzína- Nepřítel bude otřesen a stane se zranitelný. Otřesen- 1-3 sekundy (Podle hodu kostkou) Potřeba many- 5 Obal- Vytvoří kolem cíle štít, přes který neprochází šípy. Doba trvání- 10 sekund Mana- 10 Střední kouzla Větrný poryv- Několika dávkami vzduchu odmrští nepřítele. Odmrštění- 2-10 metrů (Podle hodu kostkou) Potřeba many- 5 Vibrace- Způsobí silné vibrace. Nepřítel bude malátný a bude mít špatný sluch a zrak. Působení- 1-2 sekundy (Podle hodu kostkou) Mana- 10 Těžká kouzla Hurikán- Vymrští proti nepříteli vlnu vzduchu. Buď odlítne, nebo bude zmaten Odlítnutí do 50%. Zmatení 51-100% Doba trvání- 10 sekund Mana-20 Jarní vánek- Zvedne v široké oblasti vzduch štiplavého pilu. Nepřítel bude muset kašlat a budou mu slzet oči. (Nefunguje na démony) Doba trvání-15 sekund Mana- 15 Temná magie Temná- Silná magie, která závisí na temném vědomí sesilatele. +Kombinuje se kontrola a zranění -Mana se ubírá podle hodu kostky, vysoká spotřeba many. Lehká kouzla Černé šipky- Vystřelí po nepříteli jedovaté šipky, které paralyzují Zranění- 5 + 1 za lvl Paralýza- 2 sekundy Mana- 5-10 podle hodu kostky Vysátí zdraví- Vysaje nepříteli životy a tím si je sesilatel doplní Zranění- 2-10 podle hodu kostky +1 za lvl Obnova životů za polovinu zranění Mana- 5-15 podle hodu kostky Střední kouzla Konverze- Vymění si manu za životy nebo naopak Stojí 5 many za 10 životů Stojí 5 životů za 10 many Prach. Přemístí se na určité místo. Na původním místě zanechá pouze černý dým. Dosah- 15 metrů Mana- 10-20 podle hodu kostky - 0,5 za lvl Těžká kouzla Terror- Nepřítele uzavře do ostnaté klece Doba trvání- 5 sekund Zranění- 5 za sekundu + 1 za lvl Mana- 15-25 podle hodu kostky Pohyblivá chapadla- Ze země se vynoří tři chapadla, který znehybní svůj cíl. Doba trvání- 10 sekund Zranění- 2 se sekundu + 1 za lvl Mana- 5-8 podle hodu kostky Iluze Iluze- Dostává se do podvědomí člověka. Mění mu myšlenky a vnucuje ty vlastní +Vysoká kontrola nad nepřítelem -Velká spotřeba na manu Lehká kouzla Drápy- Vytvoří iluzi, že se k nepříteli velkou rychlostí přibližují drápy. Po zásahu je cíl omráčen. Omráčení- 2 sekundy. +1 sekunda za lvl Mana- 10 Proměna- Sesilatel použije iluzi sám na sebe, takže ho ostatní uvidí tak, jak si čaroděj přeje. Doba trvání- 1 minuta + 10 sekund za lvl Mana- 15 Střední kouzla Zrcadlo - obrátí nepříteli smysl pro orientaci. Nahoře je najednou dole. Vpravo je vlevo, dopředu je dozadu a naopak. Doba trvání - 8 sekund + 0,5 sekund/ lvl Mana - 20 Našeptávání- Nepřítel bude mít pocit, že pořád slyší hlasy. Což ho znervózňuje a nedokáže se soustředit. Doba trvání- 1 minuta + 10sekund za lvl Mana- 20 Těžká kouzla Noční můra- Vloží nepříteli do hlavy tu nejhorší představu, které se nejvíce bojí. Doba trvání- 10 sekund- + 0,5 sec za lvl Mana 20 Pohyblivá země- Nepřítel bude mít pocit, že ho požírá sama země, která bude nabírat černé barvy, až se tam objeví obraz toho nejhoršího, co kdy viděl. Doba trvání- 5 sekund + 0,5 za lvl Mana- 15 Voda Voda +Podpůrná magie -Dělá nízká poškození (Může se kombinovat se vzduchem(led) nebo s ohněm(pára) Lehká kouzla Obvazy- Vytvoří kolem rány obal, kterou vyčistí a částečně i vyléčí. (Působí i na jedy) Vyléčení- 10 Mana- 10 Vodní střely- Z vody se vytvoří střely, které dokáží zmást nebo lehce zranit nepřítele. Poškození- Podle hodu(1-2) Zmatení(při hodu 1)- 2 sekundy Mana- 15 Střední kouzla Vlna- Vytvoří proti nepříteli vlnu, která ho zmate Výška vlny- Záleží na hodu kostkou (1-6m) Doba zmatení(podle hodu kostkou. Pak se to dělí polovinou) Mana- 20 Trojzubec- Vytvoří se v rukou vodní trojzubec(Základ musí být pevný, klacek...) Chová se jako normální zbraň a je silný tak, jak s ní dokáže uživatel zacházet. Doba trvání- 30min Mana- 25 Těžká kouzla Déšť- Vytvoří na území 10x10 metrů déšť, který léčí všechny, kdo se v něm nachází. Doba trvání- 1min Mana- 50 Uzdravuje- 20životů Gejzír- Vytvoří na zemi gejzír. Pokud se nachází pod nepřítelem, vystřílí ho to do vzduchu. Zároveň léčí všechny okolo Doba trvání- 2minuty Mana- 50 Uzdravení- 25 Výška vystřelení(Podle hodu 1-6) ----------------------------------------------------------------------- +jestli jde o modrooké, může si taky vybrat mezi- Příroda, světlo ----------------------------------------------------------------------- Světlá magie Světlá magie +Malá spotřeba many -Většina kouzel působí jen na démony Lehká kouzla Štít- Vytvoří se v ruce štít, který odkryje všechno, co do něho narazí Doba trvání- 10 sekund Mana- 10 - 1 za lvl Reflekce- odvrátí kouzlo protivníka tak, že poletí na něj. Blízko od cíle- 2 metry Mana- 5 - 0,5 za lvl Střední kouzla Přemístění- Na místě, kde stojí zanechá bílou mlhu a teleportuje se na jiné místo. Teleportace v rozmezí- 10 metrů Doba mezi kouzlením- 5 sekund Mana- 5 - 0,5 za lvl Svatá zbroj- Vytvoří v ruce meč, který prosekne vše temného Doba trvání- 30minut Mana- 15 - 1 za lvl Těžká kouzla Poslední dech- Do ruky si nashromáždí energii se kterou praští démona, který se ihned vypaří Doba nabytí- 10 sekund Mana- 50 - 5 za lvl Svaté světlo- Oslepí všechny démony v okolí a nedovolí jim na krátkou dobu kouzlit. Doba oslepení- 10 sekund Doba kouzlení- 5 sekund Dosah- 10 metrů Mana- 20 -1 za lvl Přírodní magie Přírodní magie- Zaměřuje se na léčení, pomoc zvířatům +Zaměřuje se na obnovu. Přátelské jednotky budou moct bojovat déle -Malé měřítko útočných kouzel Lehká kouzla Hojivý dotek- Vyléčí cíli 15-25 životů (Podle hodu kostkou) Mana- 5 Posílení ducha- Zvýší cíli maximální hp/manu o 15bodů Doba trvání- 1 hodina Mana- 10 Střední kouzla Ovládnutí zvířete- Přivolá zvíře na svojí stranu, které bude za něho bojovat Doba trvání- 30 minut Mana- podle síle zvířete. Malé 10 many. Střední 15 many. Velké 20 many Orlí zrak- Předpovídá útoky nepřítele. Instinktivně je uvidí dřív, než nepřítel zaútočí Doba trvání- 5 minut Mana- 15 Těžká kouzla Pohyblivé kořeny- Zváže svůj cíl, že se nebude moct pohnout Doba trvání- 10 sekund Mana-15 + 5 mana, jde- li o trny- 2 zranění za sekundu + 1 z úroveň Plošné uzdravení- V okruhu 10 metrů vyléčí přátelské jednotky, rostliny i stromy. Vyléčí za 3-6 životů za 10 sekund (Podle hodu kostkou) Mana- 15 Zvýšení síly Zvýšení síly -Každý démon si může dočasně navýšit sílu(Hp, životy) tím, že vysaje člověku jeho duši. -Podle toho, jak je cíl počestný tím víc dostanete síly -Všichni demoni(Až na modrooké) vědí už od narození, jak na to. Jednoduše přistoupí k oběti a přes pusu mu vysaje duši. Oběť hned zemře. -Má to i své nevýhody. Pokud někdo konzumuje duše až moc, vybuduje si na nich závislost. Když nedostane svojí dávku, stane se postupně nekontrolovatelný. Nebude moct kontrolovat svoje emoce a budeš toužit víc a víc po krveprolití. Slabiny Slabiny- -Každého démona lze účinně zabít nebo při nejmenším hodně vyčerpat nebo zranit určitým elementem. Tj- Voda, země, vítr, blesky, světlo, oheň, voda, energie. Každý z nich je háklivý na něco jiného. I při obyčejném styku jim to vadí. U modrých démonů to platí pouze tehdy, když jsou pod nadvládou démona. Elfí kov -Pokud je démon zasažen elfím kovem, má to na něj stejný účinek jako stříbro. -Je k tomu menší bonus. Vysává to démonovi jeho manu za 2/sekundu za každý zásah po dobu pěti sekund. Pokud bude mít na sobě tento efekt a povede se ho zasáhnou znovu efekt se navýší- 4/sekundu. Efekt se dá navýšit 5x -Další možnost je individuální. Jako ta předchozí. Jde o to zjistit, co démon nesnáší. Většinou jde o nevinnost, lásku a podobný věci. Tímto ho buď naštvete nebo přivedete do nepříčetnosti. Nejlíp to funguje při výslechu. -Slabiny podle elementů funguje na démony pokaždé. Ale na modrooké pouze, když je ovládne vnitřní démon. -Když se to použije jako síla, proti démonovi v tom nejlepší ho to hned zabije. Pak ho to minimálně unaví. Voda- Když se normálně koupou, po nějaké době jim bude svědit kůže a jako lidem se vytvoří vyrážka. Jestli bojují v dešti, jejich síla se mnoho násobně zmenší. Země(příroda)- Každý démon je přirozeně náchylný k přírodní magii. Proto bojovat v lese nebo ještě hůře v zasvěcené zemi, je jejich síla minimální. Vítr- Nejhorší možná slabina. Hlavně při vysokém větru se démoni nemůžou skoro pohybovat. Nemohou dýchat. Naopak v bezvětrném prostředí se jejich síla zvětší na víc, jak 100% Blesky- Když prší, tak démon funguje jako hromosvod. Při každém zásahu se mu zmenšuje síla. Oheň- Normálně démon má proti ohni přirozenou imunitu, ale ti, kteří jsou na ní náchylný, shoří jako svíčka. Dokonce mají problém i při horkém počasí. Světlo- Démoni, kteří se pohybují na denním světle jsou za chvíli unavení a musí si odpočinout. Naopak v noci mají větší sílu, než ostatní démon. Čistá energie(Nebo čistá magie)- jde o magii, tvořená jen energií. Využívají jí většina mágů- lidí. Takže démoni, náchylný na energii mají proti mágům značnou nevýhodu. Led- Lidi, náchylný na ledový počasí si pořád stěžují. Hlavně ráno a večer. Hlavně pak v zimě je jejich aktivita minimální. V létě pak mají energie na rozdávání a nevadí jim ani horko jako na Sahaře. Milují to. -Démona nejde zabít zabít železem, sklem ani ničím podobným. Musí se použít čisté stříbro. Po tom, co je vystaven svojí slabině, může být zabit i za pomocí párátka. (U modrookého může být zabit čímkoliv) Démon v člověku (Jenom modroocí) Démon v člověku (Jenom modroocí) Když někdo vloží démona do člověka- Je- li člověk- démon ve společnosti lidí, má větší pravděpodobnost, že se démon nikdy neozve. V opačném případě mu démon promlouvá do duše a člověka povětšinou ovládá. Nejčastěji se jedná o to, že člověk ho poslouchá jako svoje svědomí a nemá nejmenší tušení, že je to něco špatného. Postupně člověka ovládává, až v něm nezbude ani špetka dobra. Jestli má u sebe někoho, kdo bude člověku pomáhat, nebude k tomu tak náchylný Je- li člověk- démon ve společnosti démonů, ví o to, že má v sobě démona a ostatní ho podporují ve špatnostech. A ještě mu nabízejí dělat špatnosti. Vraždy, týrání… Umocňují to tak, že mučí člověka samotného, aby ho dřív zlomili. Dřív tímto způsobem ztratí lidskost. Jestli se člověk s démonem narodí a je ve společnosti lidí- Lidi mu pomůžou se s tím vypořádat. Démon se v mladším věku ukazuje jako noční můra, bubák pod postelí. Jediná možnost, jak se toho zbavit- zapečetit démona. Pak se již neozve, když člověk nebude vědět, co v sobě má. Je-li člověk- démon ve společnosti démonů, pořád má v sobě lidskost i v případě, že se ho snaží vychovat opačně. Je to na jeho povaze, jestli bude chladný, nebo se proti tomu bude bránit. Vše však záleží na výchově. TYHLE INFORMACE MOHOU VYUŽÍT LIDI V ŽIVOTOPISE- nebo v dalším konání Jak se stát démonem. -Stvoření v podsvětí. Vyžaduje to spoustu energie, proto to není moc v oblibě. Hlavně na začátku světa- dnes hlavně pomocí dvou démonů. -Démon + démon(Modří)= Modrooký silnější démon. -Démon(muž) + žena (Modří) = Modrooký slabý démon. (matka umře) -Démon(žena) + muž (modří)= Moodrooký průměrně silný démon. -Modrý + Zelený= Červenooký démon. -Modrý + červený= Červenooký démon. -Modrý + Fialový= Zelenooký. -Modrý + Žlutý= Zelenooký. -Zelený+ Červený= Žlutooký -Zelený + Fialový= Zelenooký -Zelený + Žlutý= Žlutooký -Zelený + Zelený= Zelenooký -Žlutý + Červený = Fialooký. -Žlutý + Fialový= Zelenooký -Žlutý + Žlutý = Žlutooký -Červený + Červený = Zelenooký -Fialový + Fialový = Žlutooký -Fialový + červený = červená -Pomocí zeleného démona, který promění člověka v modrookého démona. -jestli se démon stvoří z rodičů, stvoří se úplně nový démon, který má zkušenosti ze svých rodičů. -Další možnost, jak získat démona, je že člověk bude na pokraji smrti a někde poblíž se bude pohybovat démon ve stejném stavu. Jediná možnost na přežití- Démon vejde do člověka a tím přežijí oba Těhotenství- Jestli je matka modrooká, těhotenství trvá devět měsíců. Je- li matka čistokrevný démon, stačí počkat jeden měsíc. Jak ztratit démona- -Nejúčinnější je metoda, pomocí paladinů. Jestli to člověk podstoupí, je možnost, že ztratí vzpomínky po celou dobu, co byl démonem. Může je získat zpátky kouzlem, kdy vypadá pár minut, že je mrtvá. -Obětovat se a někdo jiný ho do sebe vezme. Jde ale o vyčerpávající kouzlo a většinou člověk to nepřežije nebo ho hned ovládne démon. Ostatní rasy -Elfové. Jsou ukrytý ve svých lesích na okraji světa. Nezávisle na lidech žijí v míru a díky magii zabraňují démonů projít skrz. -Skřeti. Pohynují se v jeskyních. Lidi s nimi již pár válek zažilo a díky tomu se jejich počet zmenšil na minimum. Jsou stále ještě nebezpeční. |
Hráči: (3/3) | Čorka, Firetail, Kelzat |
Příspěvky ⇓
Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.
Vypisuje se 20 z celkem 80 příspěvků|⇐ ⇐ 1 2 3 4
Pán Jeskyně - 18. listopadu 2015 11:16 | |
//Odepíšu všem, až dojedu domů- Tj. do třetí hodiny :) |
Pán Jeskyně - 4. listopadu 2015 18:32 | |
//Dodatek k navýšení síle |
Pán Jeskyně - 27. října 2015 17:25 | |
// Od Stř-Ne tu budu mít minimální aktivitu. |
Pán Jeskyně - 19. října 2015 08:05 | |
//Všechny úspěchy budu psát do "Atributů" |
Pán Jeskyně - 19. října 2015 07:50 | |
//Nový prvek do hry |
Pán Jeskyně - 18. října 2015 18:26 | |
//Pracuju na novém prvku hry. Je to ve fázi vývoje, ale vy se to dozvíte už zítra. |
Pán Jeskyně - 15. října 2015 16:09 | |
//Od pátku do neděle nebudu moct odepisovat. |
Pán Jeskyně - 15. října 2015 11:43 | |
// Něco málo k biologii |
Pán Jeskyně - 14. října 2015 10:12 | |
//Jak fungují procenta |
Alexej225 - 12. října 2015 20:02 | |
"V tom případě... bys jí měla zkontaktovat. Zavolat o pomoc. Aby ti přece neublížili. No ne?" |
Pán Jeskyně - 10. října 2015 15:56 | |
//Odepíšu všem až zítra. |
Pán Jeskyně - 10. října 2015 11:59 | |
//Doplnění informací- Úrovně |
Pán Jeskyně - 9. října 2015 12:23 | |
// Doplněné slabiny |
Pán Jeskyně - 7. října 2015 10:27 | |
// Dopsána kouzla- Temné magie a světlé. |
Hrathen - 6. října 2015 21:04 | |
//zdravím, díky za přijetí :) |
Pán Jeskyně - 6. října 2015 14:40 | |
Historii, kterou každý zná |
Pán Jeskyně - 6. října 2015 14:10 | |
// Začnu psát příspěvky postupně a zítra to vypukne naplno. |
Pán Jeskyně - 5. října 2015 15:32 | |
//Ozvaly se mi 3 lidi. Ještě se s nimi musím domluvit. Pak hned můžeme začít. |
Nailo - 5. října 2015 15:19 | |
//v kolika lidech se začne hrát? |
Pán Jeskyně - 3. října 2015 12:56 | |
Úvodní příspěvek |