Diskuze
3D Grafika
Správci: | Python, Zlatovous | ||||||||
Popis: | Máte rádi 3D grafiku? Máte nějakou tvorbu? Tak neváhejte a vstupte! Společnými silami k lepším digitálním zítřkům. | ||||||||
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat neregistrovaní mohou jen číst | |||||||||
diskuze je odemčená | |||||||||
Anketa:
| |||||||||
Nástěnka: Zde je odkaz ne jednu z nejlepších stránek o "tři dé" grafice:Grafika.cz Bude fajn začít něco nového. Uvidíme co řekne anketa. Zlatovous jistě rád dodá nějaké tutoriály, já sám dodám ty, o ktrých si myslím, že jsou zajimavé. Jeden velmi dobrý modelovací. C4D. Odkaz na článek o velmi zajímavém projektu několika studentů. Jakých se dočtete, já už si pamatuju jen jihlavu. http://www.3dscena.cz/art/3dscena/blender-giants.html Na téhle stránce se sice mnohem víc věnují specialitám (programy, pluginy, dynamika atp.) ale je na ni solidní množství užitečných poznatků. 3dsoftware K anketě. V minulé se o první místo podělil projekt a tutoriály. Takže se ptám, zda máte čas a zájem se do něčeho pustit. S velkou pravděpodobností tady nebude dost lidí, oplývajících obojím. Nicméně, kdo ví. V případě, že se nenajde dost dobrovolníků, nahraju sem tutoshe, co najdu. V opačném případě dojde k témuž, jen budou tematicky zaměřené na to, co bude třeba. |
Diskuze ⇓
Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.
Vypisuje se 20 z celkem 1793 příspěvků|⇐ ⇐ 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 ... 90 ⇒ ⇒|
elister - 20. července 2010 19:18 | |
python 20. července 2010 16:48 |
Python - 20. července 2010 16:48 | |
Máš na myslí dvanáctiuhelníky a podobně ne? :D Ale neřikej že to nefunguje. Já to náhodou celkem používám, akorat ty textury pak upeču. A funguje to.
|
elister - 20. července 2010 16:31 | |
python 20. července 2010 16:30 |
Python - 20. července 2010 16:30 | |
Unwrap, photoshop. Podrobnosti se ptej zlatovouse, ma to zmaknutý líp.
|
John_x - 20. července 2010 16:22 | |
Ahoj, mám takový začátečnický dotaz ohledně texturování v C4D :) Mám nějaký válec, dejme tomu plechovku. Mám ji otexturovanou materiálem plechu a tak. A chci, aby v určité části byl tenký proužek, který by se táhl obvodem plechovky. Jak bych toho mohl docílit? Zatím jsem víceméně jen modeloval, do texturování jsem se moc nepouštěl :)
|
Zlatovous - 16. července 2010 02:31 | |
Ty jo, k čemu? K Pajzlovi? :-) |
Python - 15. července 2010 19:25 | |
Inspiroval jsi mě :)
|
Zlatovous - 15. července 2010 17:13 | |
Je fakt, že to bylo celkem o držku. Dvakrát jsem během toho týdne udělal na jeden zátah šestnáct hodin, což je docela zabíračka na fyzičku. Člověk si musí ale najít způsob, jak v tomhle relaxovat. Makal jsem vlastně od snídaně do oběda, od oběda do večeře - a vždycky k jídlu jsem si pustil nějaký seriál (Červený Trpaslík, whee!). A když už jsem cítil, že by to chtělo vypadnout na čerstvý vzduch, tak jsem vzal kolo a jel se projet. Taková dvacetikilometrová projížďka zatímco se vám renderují normaly map a ambient occlusion se hodí :-) |
Python - 15. července 2010 11:08 | |
No jámám strach, že při jistém ruhu práce je 90 hodin absolutní minimum.
|
větvička - 15. července 2010 11:07 | |
Zlatovousi jsi naprostý blázen (v tom lepším smyslu slova :) 90hodin je pro mě nepředstavitelná doba. Při osmihodinových směnách by to dalo na dva týdny v práci. |
Python - 15. července 2010 09:37 | |
Luskus jakože :)
|
Zlatovous - 15. července 2010 03:45 | |
Tak jsem to, ludia, dokopal do zdárného konce! Dal jsem to dokupy během týdne, strávil nad tím 90 hodin čistého času a naučil se toho pro změnu jako prase. Tak uvidíme, jestli z toho kápne nějaké umístění |
Python - 14. července 2010 19:18 | |
<font color="red"><h1><strong>POZOR VŠICHNI</strong></h1></font> |
Python - 9. července 2010 14:17 | |
A parním zbijecím kladivem :D Leda by 3PO ten parní kotel tahal za sebou na dvoukoláku :D
|
elister - 9. července 2010 13:58 | |
větvička 9. července 2010 13:56 |
větvička - 9. července 2010 13:56 | |
Je pravda, že 3PO je takový chatrný. Těžko by se na něj přidávaly ozubený kolečka a ostatní prvky charakteristické pro steampunk tak, aby to stále zůstal 3PO. Zato R2D2 jde poznat na první pohled :) |
elister - 9. července 2010 13:46 | |
Zlatovous 9. července 2010 13:23 |
Zlatovous - 9. července 2010 13:23 | |
Mně se 3PO nikdy nelíbil. Jako postava v pohodě, ale ten křehký design mi nikdy nesedl |
Python - 9. července 2010 12:57 | |
A ná zádech kotel, myslím že by chodil stejným stylem, jen savíce pokrčenými koleny :)
|
elister - 9. července 2010 11:11 | |
Alfonzo 9. července 2010 10:36 |
Vypisuje se 20 z celkem 1793 příspěvků|⇐ ⇐ 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 ... 90 ⇒ ⇒|