Diskuze
3D Grafika
Správci: | Python, Zlatovous | ||||||||
Popis: | Máte rádi 3D grafiku? Máte nějakou tvorbu? Tak neváhejte a vstupte! Společnými silami k lepším digitálním zítřkům. | ||||||||
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat neregistrovaní mohou jen číst | |||||||||
diskuze je odemčená | |||||||||
Anketa:
| |||||||||
Nástěnka: Zde je odkaz ne jednu z nejlepších stránek o "tři dé" grafice:Grafika.cz Bude fajn začít něco nového. Uvidíme co řekne anketa. Zlatovous jistě rád dodá nějaké tutoriály, já sám dodám ty, o ktrých si myslím, že jsou zajimavé. Jeden velmi dobrý modelovací. C4D. Odkaz na článek o velmi zajímavém projektu několika studentů. Jakých se dočtete, já už si pamatuju jen jihlavu. http://www.3dscena.cz/art/3dscena/blender-giants.html Na téhle stránce se sice mnohem víc věnují specialitám (programy, pluginy, dynamika atp.) ale je na ni solidní množství užitečných poznatků. 3dsoftware K anketě. V minulé se o první místo podělil projekt a tutoriály. Takže se ptám, zda máte čas a zájem se do něčeho pustit. S velkou pravděpodobností tady nebude dost lidí, oplývajících obojím. Nicméně, kdo ví. V případě, že se nenajde dost dobrovolníků, nahraju sem tutoshe, co najdu. V opačném případě dojde k témuž, jen budou tematicky zaměřené na to, co bude třeba. |
Diskuze ⇓
Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.
Vypisuje se 20 z celkem 1793 příspěvků|⇐ ⇐ 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 ... 90 ⇒ ⇒|
Python - 10. června 2010 22:28 | |
Tak to nevim kdo (co) je, takže neposoudim :)
|
Brissinge - 10. června 2010 22:24 | |
pokud do toho nepočítáme Denisu že...xD
|
Python - 10. června 2010 22:12 | |
Brissinge 10. června 2010 22:09 |
Python - 10. června 2010 22:11 | |
Když už jsme u trojuhelníků, brno není daleko XD |
Brissinge - 10. června 2010 22:09 | |
=) |
elister - 10. června 2010 22:02 | |
Brissinge 10. června 2010 21:51 |
Brissinge - 10. června 2010 21:51 | |
kousek od Brna...můj brácha říká že je lepší nedělat trojůhelníky...když bude mít animace tak by se to prej špatně ohýbalo či co...
|
Python - 10. června 2010 21:47 | |
Udělej n-gony, v založce funkce je zničit n-uhelnikove polygony, tenhle přikaz převede všechno, co ma vic než 4 hrany na trojuhelniky. Šikovne. A nebo holt ručně. btw, pěkné...odkud seš?
|
elister - 10. června 2010 21:43 | |
Brissinge 10. června 2010 21:39 |
Brissinge - 10. června 2010 21:39 | |
*ne=nebo =)
|
Brissinge - 10. června 2010 21:38 | |
mohli byste mi nejspíš poradit...dělám s Cinemou a nejsem žadný přeborník, ale pustila jsem se do druhého většího projektu, ale jsem ve slepé uličce nwm jak dál. Chci udělat zuby a díru do krku + jazyk problém je že nevím jak to udělat aby mi nevznikaly N-GONY ne trojúhelníkový POLYGONY takže pls poraďte =) |
elister - 7. června 2010 15:18 | |
Plumm 6. června 2010 23:02 |
Zlatovous - 6. června 2010 23:35 | |
Denisa je trochu šílená, no :-) Vymodeloval bych to, ale takhle realisticky natexturovat/vyrenderovat... Jo, to bude ještě sranda |
Python - 6. června 2010 23:08 | |
Plumm 6. června 2010 23:02 |
Plumm - 6. června 2010 23:02 | |
python 6. června 2010 22:52 |
Python - 6. června 2010 22:52 | |
Plumm 6. června 2010 22:18 |
Python - 6. června 2010 22:51 | |
No viděl bych to tak, že ja s Elisterem pouřadujem tenhle tyden a dame vědět někdy během přištiho tydne. Jedno odpoledne není problem, jde o to že mame "zkouškové" :D Teda ja minimalně.
|
Plumm - 6. června 2010 22:18 | |
Denisa zase úřaduje:) http://www.humanart.cz/nahled.php?src=./user/2560/art/2560-1275827965_0_.jpg;./user/2560/art/2560-1275827965_1_.jpg;./user/2560/art/2560-1275827965_2_.jpg;&bgcolor=black
|
Zlatovous - 6. června 2010 21:59 | |
John_x 6. června 2010 20:25 |
John_x - 6. června 2010 20:25 | |
Zlatovous 6. června 2010 19:37 |
Vypisuje se 20 z celkem 1793 příspěvků|⇐ ⇐ 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 ... 90 ⇒ ⇒|