Diskuze
3D Grafika
Správci: | Python, Zlatovous | ||||||||
Popis: | Máte rádi 3D grafiku? Máte nějakou tvorbu? Tak neváhejte a vstupte! Společnými silami k lepším digitálním zítřkům. | ||||||||
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat neregistrovaní mohou jen číst | |||||||||
diskuze je odemčená | |||||||||
Anketa:
| |||||||||
Nástěnka: Zde je odkaz ne jednu z nejlepších stránek o "tři dé" grafice:Grafika.cz Bude fajn začít něco nového. Uvidíme co řekne anketa. Zlatovous jistě rád dodá nějaké tutoriály, já sám dodám ty, o ktrých si myslím, že jsou zajimavé. Jeden velmi dobrý modelovací. C4D. Odkaz na článek o velmi zajímavém projektu několika studentů. Jakých se dočtete, já už si pamatuju jen jihlavu. http://www.3dscena.cz/art/3dscena/blender-giants.html Na téhle stránce se sice mnohem víc věnují specialitám (programy, pluginy, dynamika atp.) ale je na ni solidní množství užitečných poznatků. 3dsoftware K anketě. V minulé se o první místo podělil projekt a tutoriály. Takže se ptám, zda máte čas a zájem se do něčeho pustit. S velkou pravděpodobností tady nebude dost lidí, oplývajících obojím. Nicméně, kdo ví. V případě, že se nenajde dost dobrovolníků, nahraju sem tutoshe, co najdu. V opačném případě dojde k témuž, jen budou tematicky zaměřené na to, co bude třeba. |
Diskuze ⇓
Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.
Vypisuje se 20 z celkem 1793 příspěvků|⇐ ⇐ 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 ... 90 ⇒ ⇒|
Buri the Great - 6. června 2010 20:21 | |
Někteří víme už dávno, jak na tom jsme :D (bledě :D).
|
Python - 6. června 2010 19:56 | |
Viděl bych to někdy na příští týden, to bude většina důležitých známek uzavřená a budem všichni vědět, jak jsme na tom. |
Zlatovous - 6. června 2010 19:37 | |
Matura za osm! |
Zlatovous - 26. května 2010 22:09 | |
Alfonzo 26. května 2010 19:01 |
větvička - 26. května 2010 19:16 | |
Angličtina celé video docela schazuje. Ani nejde výslovnost či gramatiku. Ty jsou na dobré úrovni. Ale projev jako takový je slabý. Např. neustálé "eh eh and eh so" působí velmi rušivě a rozptyluje pozornost. |
Alfonzo - 26. května 2010 19:01 | |
Alfonzo 26. května 2010 18:57 |
Alfonzo - 26. května 2010 18:57 | |
Zlatovous 26. května 2010 15:37 |
Zlatovous - 26. května 2010 15:37 | |
Takže jsem udělal svůj hustomocně první videotutoriál v angličtině. Pro ty, které zajímá, jak by Vous mluvil jako rus, který se snaží mluvit anglicky, mrkněte tady: |
Python - 25. května 2010 16:34 | |
John_x 25. května 2010 09:44 |
John_x - 25. května 2010 09:44 | |
python 24. května 2010 21:33 |
Zlatovous - 25. května 2010 01:01 | |
Jop, ten wireframe takhle |
Python - 24. května 2010 21:33 | |
Nu co, HiPol segmentace :D Teď k tomu ještě jedáje :D A Ať mu vlaje plášť :)
|
John_x - 22. května 2010 12:56 | |
Zlatovous 21. května 2010 17:33 |
John_x - 21. května 2010 23:18 | |
python 21. května 2010 23:05 |
Python - 21. května 2010 23:05 | |
Znáte ten pocit když něco hodinu renderujete a ono je to na hovno? :D
|
John_x - 21. května 2010 19:47 | |
python 21. května 2010 19:20 |
Python - 21. května 2010 19:20 | |
To nebude sešlost, to bude grafické studio :D V takovem počtu by šlo zamakat i na něčem honosnějším. Ja myslím že s vytyčeným cílem by se nám učilo i líp. No nic, a pivo může? Že by se stavil i na sabath :D
|
Zlatovous - 21. května 2010 18:22 | |
Z ValMezu, haha, to si děláte srandu :-D To je za humny. Další člověk na pivňo grafickou seanci :-) |
Python - 21. května 2010 18:11 | |
Ten glow je postefekt, tudíž se neoběvuje v odrazech, za průhůednýma oběktama a podobně. Ale šlo by to udělat pomoci světla se správně nastavenou vnitřní vzdálenosti (založka viditelnost tuším, možná detaily). Světla se totiž zobrazují všude. S těma postef je to trochu nešikovné, mam pocit že s ARkem se to nějak vyřešilo, ale nevim, glow moc nepouživam. |
Zlatovous - 21. května 2010 17:33 | |
John_x 21. května 2010 00:11 |
Vypisuje se 20 z celkem 1793 příspěvků|⇐ ⇐ 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 ... 90 ⇒ ⇒|