3D Grafika (18 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

3D Grafika

Správci:Python, Zlatovous
Popis:Máte rádi 3D grafiku? Máte nějakou tvorbu? Tak neváhejte a vstupte! Společnými silami k lepším digitálním zítřkům.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Máte čas i náladu pro projekt? Info na nastěnce.
Ano, mám čas i zájem.8
Ne, nemám čas a/nebo zájem.1
9 celkem
Nástěnka:
Zde je odkaz ne jednu z nejlepších stránek o "tři dé" grafice:Grafika.cz

Bude fajn začít něco nového. Uvidíme co řekne anketa. Zlatovous jistě rád dodá nějaké tutoriály, já sám dodám ty, o ktrých si myslím, že jsou zajimavé.


Jeden velmi dobrý modelovací. C4D.


Odkaz na článek o velmi zajímavém projektu několika studentů. Jakých se dočtete, já už si pamatuju jen jihlavu.

http://www.3dscena.cz/art/3dscena/blender-giants.html

Na téhle stránce se sice mnohem víc věnují specialitám (programy, pluginy, dynamika atp.) ale je na ni solidní množství užitečných poznatků.

3dsoftware

K anketě.
V minulé se o první místo podělil projekt a tutoriály. Takže se ptám, zda máte čas a zájem se do něčeho pustit. S velkou pravděpodobností tady nebude dost lidí, oplývajících obojím. Nicméně, kdo ví. V případě, že se nenajde dost dobrovolníků, nahraju sem tutoshe, co najdu. V opačném případě dojde k témuž, jen budou tematicky zaměřené na to, co bude třeba.

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 1793 příspěvků|⇐ 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 ... 90 ⇒|

Buri the Great - 6. června 2010 20:21
Buri the Great

Někteří víme už dávno, jak na tom jsme :D (bledě :D).
http://napady.aragorn.cz

Python - 6. června 2010 19:56
Python

Viděl bych to někdy na příští týden, to bude většina důležitých známek uzavřená a budem všichni vědět, jak jsme na tom.

Moje gratulace.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Zlatovous - 6. června 2010 19:37
Zlatovous

Matura za osm!

Kdy je naše pivní sešlost?

Zlatovous - 26. května 2010 22:09
Zlatovous

Alfonzo 26. května 2010 19:01
Jo no, situace s nebo mě baví doteď :-D Nj, jde vidět, že mám co zlepšovat

větvička 26. května 2010 19:16
Jsem si vědom, předělával jsem to asi třikrát celé video, než to bylo alespoň takové. Je to pěkný maras, mluvit takhle z patra cizí řečí a do toho modelovat. Chtěl jsem to právě udělat tím způsobem, jak si říkal, ale bohužel kvůli matuře nemám vůbec čas. Grafiku dělám každý den max tak dvě hoďky, začíná mi scházet

Anyway, další důvod proč jsem to dělal takhle byla i příprava na maturu z angličtiny - přecijen táhnout z patra se hodí :-)

Příště to bude trochu profesionálnější, tohle byl vyloženě test. A dopadl celkem nad moje očekávání

větvička - 26. května 2010 19:16
větvička

Angličtina celé video docela schazuje. Ani nejde výslovnost či gramatiku. Ty jsou na dobré úrovni. Ale projev jako takový je slabý. Např. neustálé "eh eh and eh so" působí velmi rušivě a rozptyluje pozornost.

Dobrý způsob jak podobná videa dělat je napsat si scénář :) Rozmysli si co chceš ukázat a co k tomu říct. Sepiš si texty, v klidu je namluv a k videu přidej až nakonec. To ti umožní sestříhat video podle potřeby. Sice může být opruz stříhat video, zvuk a řešit časování, ale výsledek stojí za to. Samozřejmě tím odpadá rychloprodukce, kdy jen zapneš snímání obrazovky s mikrofonem, pracuješ, vypneš nahrávání a hned máš video.
!! Homosexuals are GAY !! | Senior internet discussion expert user *****

Alfonzo - 26. května 2010 19:01
Alfonzo

Alfonzo 26. května 2010 18:57
Ještě dodám, že mě celkem pobavilo, když ses tam nějak zakoktal a řekl jsi "nebo". Věděl jsem přesně, jak to myslíš, že to chceš vysvětlit, ale holt smíchu neporučíš :D.
Magma is a funny word... Magma...

Alfonzo - 26. května 2010 18:57
Alfonzo

Zlatovous 26. května 2010 15:37
Té angličtině se dá rozumět celkem dobře (možná je to tím, že mluvím podobně :D:D).
A totální off-topic: Potěšilo mě, že používáš Chrome :D:D.

Hezké :).
Magma is a funny word... Magma...

Zlatovous - 26. května 2010 15:37
Zlatovous

Takže jsem udělal svůj hustomocně první videotutoriál v angličtině. Pro ty, které zajímá, jak by Vous mluvil jako rus, který se snaží mluvit anglicky, mrkněte tady:

http://www.youtube.com/watch?v=c45TwqWa6dE

Doporučuju HD kvalitu, ta kvalita je potom nic moc a nejde nic vidět

Python - 25. května 2010 16:34
Python

John_x 25. května 2010 09:44
To neni masochismus.....jen tak trochu vzdálenější okruh :D

A trochu sebetýrání, ale rozhodně ne masochismus :D
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

John_x - 25. května 2010 09:44
John_x

python 24. května 2010 21:33
Takový masochista nejsem, tomuhle dám ještě radši čas :D

Zlatovous 25. května 2010 01:01
Díky za radu a kritiku, rád se něco přiučím.. mám v plánu zkusit vymodelovat bolter ze světa W40k, tak tu pak hodím model na posouzení :)
What can change the nature of a man?

Zlatovous - 25. května 2010 01:01
Zlatovous

Jop, ten wireframe takhle

Zatím ještě experimentuj, pořádně se toho 3D nabaž a zjisti, čemu se chceš věnovat nejvíce, kde by ses chtěl rozvíjet. Zatím jen tak klouzej po povrchu, osahej si to, pak až začni prohlubovat znalosti v jednom směru pořádně

Co se týče toho modelu, tak na něm není nic špatného z konečného hlediska, jen z hlediska topologie je zbytečně náročný a i ta technika je dnes už zastaralá (nebo přinejmenším překonána). Ale tím se teď nemusíš zabývat, dokud to vypadá dobře, je to v pohodě :-) Jen aby si měl na mysli, že se to dnes dělá trochu jinak a efektivněji

Jestli budeš mít zájem tak pak můžu nahodit pár věcí, jak by to mělo vypadat, ale jak říkám, zatím užívej :-) Učení přijde potom

Házej sem i svoje další věci, budu se ti na to snažit komentit co to půjde

Python - 24. května 2010 21:33
Python

Nu co, HiPol segmentace :D Teď k tomu ještě jedáje :D A Ať mu vlaje plášť :)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

John_x - 22. května 2010 12:56
John_x

Zlatovous 21. května 2010 17:33
Myslel jsi ten wireframe takto? http://img265.imageshack.us/img265/3218/wirz.jpg zatím se v tom ještě tak neorientuju. Ale i tak, teď jsem díky tomu u těch tlačítek zjistil, jaké jsem hovado a prase :D
What can change the nature of a man?

John_x - 21. května 2010 23:18
John_x

python 21. května 2010 23:05
To ne, ale znám pocit, když se ti něco renderuje 99 hodin zbytečně :D
What can change the nature of a man?

Python - 21. května 2010 23:05
Python

Znáte ten pocit když něco hodinu renderujete a ono je to na hovno? :D
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

John_x - 21. května 2010 19:47
John_x

python 21. května 2010 19:20
Pivo může, a právě v tuhle chvíli na něj vyráží :D tak se nezlobte, wireframe pošlu, až se vrátím (a až přijdu na to, jak ho dostat :)) A díky za info s tím glowem, já si říkal, proč se vždycky přidá, až se vyrenderuje celá scéna :)
What can change the nature of a man?

Python - 21. května 2010 19:20
Python

To nebude sešlost, to bude grafické studio :D V takovem počtu by šlo zamakat i na něčem honosnějším. Ja myslím že s vytyčeným cílem by se nám učilo i líp. No nic, a pivo může? Že by se stavil i na sabath :D
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Zlatovous - 21. května 2010 18:22
Zlatovous

Z ValMezu, haha, to si děláte srandu :-D To je za humny. Další člověk na pivňo grafickou seanci :-)

Python - 21. května 2010 18:11
Python

Ten glow je postefekt, tudíž se neoběvuje v odrazech, za průhůednýma oběktama a podobně. Ale šlo by to udělat pomoci světla se správně nastavenou vnitřní vzdálenosti (založka viditelnost tuším, možná detaily). Světla se totiž zobrazují všude. S těma postef je to trochu nešikovné, mam pocit že s ARkem se to nějak vyřešilo, ale nevim, glow moc nepouživam.

Vitej na palubě :) Bydlíště?
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Zlatovous - 21. května 2010 17:33
Zlatovous

John_x 21. května 2010 00:11
Cool :-) Člověče, dobrý na první pokusy. Zkus poslat i wireframe konkrétně té úchopové části, ať můžu posoudit a kdyžtak poradit

Materiály jsou dobrý , vypadá to celkově fajn :-) Jen doporučuju, nepoužívej černou jako pozadí, zvlášť když máš černé části meshe, zaniká to. Trochu světlejší a bude to vypadat jinak. Hlavně kompletně černá je nepřirozená, v přírodě nic takového neexistuje a tím pádem to nám lidem přijde strašně divné už od pohledu a zkazí to náhled na obrázek

S tím glowem ti neporadím, v tomhle směru se neorientuju. Dodával jsi to postprodukčně nebo vyrenderováno přímo?

python 19. května 2010 12:19
Nemám zkušenosti s platovýma podmínkama, jen kamarádi/kolegové z fóra občas něco uvedou. Taxa i 1500/hod za AAA kvalitu

Vypisuje se 20 z celkem 1793 příspěvků|⇐ 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 ... 90 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)