3D Grafika (60 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

3D Grafika

Správci:Python, Zlatovous
Popis:Máte rádi 3D grafiku? Máte nějakou tvorbu? Tak neváhejte a vstupte! Společnými silami k lepším digitálním zítřkům.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Máte čas i náladu pro projekt? Info na nastěnce.
Ano, mám čas i zájem.8
Ne, nemám čas a/nebo zájem.1
9 celkem
Nástěnka:
Zde je odkaz ne jednu z nejlepších stránek o "tři dé" grafice:Grafika.cz

Bude fajn začít něco nového. Uvidíme co řekne anketa. Zlatovous jistě rád dodá nějaké tutoriály, já sám dodám ty, o ktrých si myslím, že jsou zajimavé.


Jeden velmi dobrý modelovací. C4D.


Odkaz na článek o velmi zajímavém projektu několika studentů. Jakých se dočtete, já už si pamatuju jen jihlavu.

http://www.3dscena.cz/art/3dscena/blender-giants.html

Na téhle stránce se sice mnohem víc věnují specialitám (programy, pluginy, dynamika atp.) ale je na ni solidní množství užitečných poznatků.

3dsoftware

K anketě.
V minulé se o první místo podělil projekt a tutoriály. Takže se ptám, zda máte čas a zájem se do něčeho pustit. S velkou pravděpodobností tady nebude dost lidí, oplývajících obojím. Nicméně, kdo ví. V případě, že se nenajde dost dobrovolníků, nahraju sem tutoshe, co najdu. V opačném případě dojde k témuž, jen budou tematicky zaměřené na to, co bude třeba.

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 1793 příspěvků|⇐ 1 ... 58 59 60 61 62 63 64 ... 90 ⇒|

Zlatovous - 30. října 2008 10:39
Zlatovous

Hej, počítej se mnou :-) Btw, v jakém si ročníku? Jestli se náhodou na tom FAMU nepotkáme :-)

Sir.Gabriel - 30. října 2008 09:57
Sir.Gabriel

Jednou bych chtěl natočit něco podobnýho....dodělám střední a pak plánuju FAMU režiji a kameru:-) Mám jasný plány, Johanka, pak jeden malej projekt s tátou pak famu a pak mega film co mi vydělá milióny...a postavím mega CG studio a budu pomáhat mladejm talentům prosadit se....Taková matka tareza v 3D:-)
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

Sir.Gabriel - 30. října 2008 09:55
Sir.Gabriel

Je to vážně hustej film!
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

Sir.Gabriel - 30. října 2008 09:55
Sir.Gabriel

http://czshare.com/download_files.php?id=119548&file=Proklet__boh_.avi&typ=profi
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

anuvin - 29. října 2008 14:35
anuvin

Sir.Gabriel 29. října 2008 14:09
tak dělej a házej czshare aspoň to nemusim hledat :)
ale stěma omamnejma látkama to bude horší
Why does humanity deserve to survive? Maybe you don't. - Sharon "Athena" Agathon

Sir.Gabriel - 29. října 2008 14:09
Sir.Gabriel

Viděli jste někdo Imortal? U nás v kinech pod názvem Prokletí Bohů. Doporučuju sehnat, je to luxusní film, francouzká produkce, kombinace živých herců a CG. Film v budoucnosti 2095, styl neo noir. Nedoporučuju se na něj koukat pod vlivem omamných látek, nebo už nikdy nebudete stejní:-) Kdyžtak tu hodím odkaz pro stažení s czshare a budu doufat, že jsem nechodí lidi z uradu ochrany autorských práv:-)
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

Sir.Gabriel - 29. října 2008 06:15
Sir.Gabriel

Zlatovous 28. října 2008 16:30
tohle by ti mohlo pomoct. Nedělá to sice přez UVW ale je to taky dobrej postup. Využívá to Multi/Sub Material.
http://www.3dscena.cz/art/3dscena/3dsmaxlahev2.html
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

anuvin - 28. října 2008 18:19
anuvin

Já si teť hraju s domem :)
http://147852.wz.cz/dum2.jpg
Why does humanity deserve to survive? Maybe you don't. - Sharon "Athena" Agathon

Zlatovous - 28. října 2008 18:10
Zlatovous

Vystoupnutí z papíru by pořešila bump mapa... A už jsem na to přišel, stačí použít greyscale masku a určit pomocí černé, bílé a šedé co má být viditelné a co ne a do jaké míry.

Krásně znázorněno na tomhle tutoru:
http://www.grafika.cz/art/3d/3ds_sklo.html

anuvin - 28. října 2008 16:54
anuvin

no nejspíš máš pravdu ale zas by to vypadalo jako že je opravdu z papíru, že je tam prostě nalepenej a ne prostá textura..nebo to jde udělat i nějak jinak aby byla textura vystouplá?

no a možná je někdy primitivní postup dobrej :)
Why does humanity deserve to survive? Maybe you don't. - Sharon "Athena" Agathon

Zlatovous - 28. října 2008 16:30
Zlatovous

To jsem samozřejmě zvažoval ale nechávám si to až jako poslední možnost, byly by s tím akorát později problémy, navíc je to imho dost primitivní postup

anuvin - 28. října 2008 16:16
anuvin

štítek jako novej objekt ? :D
nějak ho zahni a přilep na láhev
Why does humanity deserve to survive? Maybe you don't. - Sharon "Athena" Agathon

Zlatovous - 28. října 2008 16:14
Zlatovous

Mám tu problém, se kterým si nevím rady:

Udělal jsem si objekt, na který bych rád plácnul jak procedurální mapu tak klasickou texturu, s tím, že procedurální mapa by byla vespod a klasická textura jakoby nad ní. Pro lepší představu, dělám láhev slivovice a udělal jsem si materiál skla, jenže teď nevím jak na to přidat štítky. Nejraději bych to udělal přes Unwrap UVW, ať je usazení štítků co nejpřesnější, ale vůbec mě nenapadá jak na to.

Nějaké rady? :-)

Sir.Gabriel - 28. října 2008 08:34
Sir.Gabriel

anuvin 26. října 2008 17:30
Mě to dělá v maxku, když dělám testshot a pak změním animaci a ukládám do stejného souboru...většinou staží změnit název:-)
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

anuvin - 26. října 2008 17:30
anuvin

tak už jsem přišel i na to
Why does humanity deserve to survive? Maybe you don't. - Sharon "Athena" Agathon

anuvin - 26. října 2008 16:50
anuvin

Super stou kamerou to zdřejmě funguje ale mam tady ještě jeden problém..nevíte někdo jak a co nastavit v rendersettings aby mě šla uložit ta animace ? ( mam tam třeba Malý Avi film,formát počítačový,800x600....) a když kliknu renderovat tak to napíše chybu : Nelze zapisovat do souboru nevíte někdo jak ?
Why does humanity deserve to survive? Maybe you don't. - Sharon "Athena" Agathon

elister - 26. října 2008 12:11
elister

Sir.Gabriel 26. října 2008 11:22
Pokuď v tom počítači nepotřebuješ dva zdroje tak bych to s tou spotřebou neviděl tak hrozně :P
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

Sir.Gabriel - 26. října 2008 11:22
Sir.Gabriel

Zlatovous 25. října 2008 11:23
Zatím tam bude jen jeden, Druhý přikoupím později. Snad to nebude dělat problémy, když tam nebudou oba, ale byl jsem od specialisty ujIštěn, že se chová jako běžný počítač s jedním procesorem...a když tam dám dva, bude se chovat jako ferrari:-) Takže extrémní výkon, ale spotřeba jak kráva:-)
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

Python - 26. října 2008 10:57
Python

omg taky bych potreboval inči machine, ten muj nestiha
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

anuvin - 26. října 2008 08:10
anuvin

Skusim to dík
Why does humanity deserve to survive? Maybe you don't. - Sharon "Athena" Agathon

Vypisuje se 20 z celkem 1793 příspěvků|⇐ 1 ... 58 59 60 61 62 63 64 ... 90 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)