3D Grafika (59 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

3D Grafika

Správci:Python, Zlatovous
Popis:Máte rádi 3D grafiku? Máte nějakou tvorbu? Tak neváhejte a vstupte! Společnými silami k lepším digitálním zítřkům.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Máte čas i náladu pro projekt? Info na nastěnce.
Ano, mám čas i zájem.8
Ne, nemám čas a/nebo zájem.1
9 celkem
Nástěnka:
Zde je odkaz ne jednu z nejlepších stránek o "tři dé" grafice:Grafika.cz

Bude fajn začít něco nového. Uvidíme co řekne anketa. Zlatovous jistě rád dodá nějaké tutoriály, já sám dodám ty, o ktrých si myslím, že jsou zajimavé.


Jeden velmi dobrý modelovací. C4D.


Odkaz na článek o velmi zajímavém projektu několika studentů. Jakých se dočtete, já už si pamatuju jen jihlavu.

http://www.3dscena.cz/art/3dscena/blender-giants.html

Na téhle stránce se sice mnohem víc věnují specialitám (programy, pluginy, dynamika atp.) ale je na ni solidní množství užitečných poznatků.

3dsoftware

K anketě.
V minulé se o první místo podělil projekt a tutoriály. Takže se ptám, zda máte čas a zájem se do něčeho pustit. S velkou pravděpodobností tady nebude dost lidí, oplývajících obojím. Nicméně, kdo ví. V případě, že se nenajde dost dobrovolníků, nahraju sem tutoshe, co najdu. V opačném případě dojde k témuž, jen budou tematicky zaměřené na to, co bude třeba.

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 1793 příspěvků|⇐ 1 ... 57 58 59 60 61 62 63 ... 90 ⇒|

Sir.Gabriel - 4. listopadu 2008 09:33
Sir.Gabriel

hmm, já bych do toho šel:-) Ale chtělo by to originální nápad:-)
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

Zlatovous - 2. listopadu 2008 20:50
Zlatovous

elister 2. listopadu 2008 20:36
Made my day :-D

anuvin - 2. listopadu 2008 20:41
anuvin

elister 2. listopadu 2008 20:36
no tak udělat detaily marihuanového pole ve 3D ...mm
Why does humanity deserve to survive? Maybe you don't. - Sharon "Athena" Agathon

elister - 2. listopadu 2008 20:36
elister

anuvin 2. listopadu 2008 13:17
Tu půjde i o kvalitu :D
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

Alfonzo - 2. listopadu 2008 13:19
Alfonzo

něco jako byl ten poslední záběr ve filmu Já robot. :)
Magma is a funny word... Magma...

anuvin - 2. listopadu 2008 13:17
anuvin

NO tak toje jasný né? to vyhraju já...prostě robot v euforii na pozadí mrakodrapy a kolem něj marihuana
Why does humanity deserve to survive? Maybe you don't. - Sharon "Athena" Agathon

Zlatovous - 2. listopadu 2008 10:22
Zlatovous

http://www.eshop2.cz/graficka-soutez-o-10-tisic

Tak co, Sire, vrhneme se na to? :-)

Python - 1. listopadu 2008 14:38
Python

No vypada to celkem dobře.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Zlatovous - 1. listopadu 2008 12:10
Zlatovous

Při hledání tutorů na procedurální mapy jsem našel tuhle dokonalou sajtu:

http://www.vray-materials.de/

1500 procedurálních, volně stažitelných a vysoce kvalitních map. Na cokoliv si vzpomenete, to tam je. Jen dvě věci - bude to fungovat pouze v kombinaci s VRayem a při renderování to docela znatelně navýší rendering time

Zlatovous - 1. listopadu 2008 09:40
Zlatovous

Do dvojky, samozřejmě :-) Tady je link, možná už si to někde koutkem oka zahlédl:

http://www.towerofcreation.com/cs

Jj, na tu texturu už jsem došel taky, jednak použití particles bylo zbytečně náročné na výpočet, jednak to bump mapa s texturou v pohodě zvládla. Ale aspoň jsem pronikl do základů PF, to se hodí každopádně.

Díky za kritiku, bude se hodit - housle dostanou nejspíše generálku, ježto ta textura se mi vůbec nepovedla. Struny chybí záměrně, budou nejspíše ležet vytrhané někde kolem. A díky za ten svícen, opravdu byl hrozně plochý - při scale vertexů jedním směrem jsem zapomněl poscalovat to i tím druhým směrem. Teď už je to v pořádku a pracuje se na detailech - pavučiny, trubky, kabely a tak podobně, aby to nebylo tak prázdné.

Sir.Gabriel - 31. října 2008 22:57
Sir.Gabriel

Zlatovous 31. října 2008 09:53
mod do falouta??? do jakýho??? snad se už nepřipravujou mody do trojky, když ještě ofiko nevyšla:-) či snad na dvojku? Ale tam ti je particle k ničemu, při rozlišení na jaký beží to může být i textura
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

Python - 31. října 2008 17:52
Python

A dodat struny :D Ale ten jelinek je cool,

Ten svicen vypada hrozne ploše, možna bude lepši jak bude mit texturu.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

anuvin - 31. října 2008 16:36
anuvin

Zlatovous 31. října 2008 15:41
Hezkej obrázek, ale musím tě pokárat za ty houslle jelikož jsem na ně 7 let hrál :D
Měl bys je trochu vysmoothovat
Why does humanity deserve to survive? Maybe you don't. - Sharon "Athena" Agathon

anuvin - 31. října 2008 16:34
anuvin

Zlatovous 31. října 2008 15:41
Jen mě to tak napadlo.
Why does humanity deserve to survive? Maybe you don't. - Sharon "Athena" Agathon

Zlatovous - 31. října 2008 15:41
Zlatovous

anuvin 31. října 2008 12:57
18, proč?

Tady je ten obrázek:
http://www.gside.ic.cz/Star%20Wars/Kostel/ktera_cesta_render_beta.jpg

Rád bych k tomu slyšel co nejvíce připomínek, návrhů a já nevím čeho ještě :-) Hlavně mě zajímá názor na ten svícen - jak zapadá do scény, jestli ji příliš nenarušuje... Textura bude nejspíše mosazná, prozatím jsem to nechal tak, ještě budu experimentovat.

anuvin - 31. října 2008 12:57
anuvin

Ehm...kolik vám je ?

No ten film...zatim sem si pustil jen začátek a moc mě to neohromilo....nebo se to rozjede pozděj ?
no..Battlestar Galactica je lepší :D
Why does humanity deserve to survive? Maybe you don't. - Sharon "Athena" Agathon

Zlatovous - 31. října 2008 09:53
Zlatovous

Třetí ročník? To jsme na tom stejně, jenže pátej nemám. No, co už, stejně se tam nejspíše najdem :-)

Na ty skripty mrknu, stejně se s nimi potřebuju konečně naučit.

Teď se momentálně potýkám s particle systems - potřebuju udělat hromádku koksu pro jeden Falloutí mód a po studií fotografií jsem usoudil, že to takhle bude nejlepší :-) Jinak dneska sem nahodím jednu scénu, která už je téměř hotová. Rád bych slyšel vaše názory předtím než půjde tady do galerie

Sir.Gabriel - 31. října 2008 06:26
Sir.Gabriel

Jinak zpět k filmu. Stáhnul jsem teď jeden parádní skript, kterej umí super věci se světlem. Simuluje starou poblikávající žárovku, stroboskop a zapnutí zářivky....prostě super...:-)
Na stránce http://www.scriptspot.com/ je spousta dobrejch skritpů, žel bohu jen pro max:-)
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

Sir.Gabriel - 31. října 2008 06:19
Sir.Gabriel

Studuju třeťák dálkově takže ještě tenhle rok, pak čtvrťák a pátej dodatečnej ročník....a pak hurá famu:-)
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

anuvin - 30. října 2008 10:53
anuvin

tak se tam potkáme po roce 2012
Why does humanity deserve to survive? Maybe you don't. - Sharon "Athena" Agathon

Vypisuje se 20 z celkem 1793 příspěvků|⇐ 1 ... 57 58 59 60 61 62 63 ... 90 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)