3D Grafika (71 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

3D Grafika

Správci:Python, Zlatovous
Popis:Máte rádi 3D grafiku? Máte nějakou tvorbu? Tak neváhejte a vstupte! Společnými silami k lepším digitálním zítřkům.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Máte čas i náladu pro projekt? Info na nastěnce.
Ano, mám čas i zájem.8
Ne, nemám čas a/nebo zájem.1
9 celkem
Nástěnka:
Zde je odkaz ne jednu z nejlepších stránek o "tři dé" grafice:Grafika.cz

Bude fajn začít něco nového. Uvidíme co řekne anketa. Zlatovous jistě rád dodá nějaké tutoriály, já sám dodám ty, o ktrých si myslím, že jsou zajimavé.


Jeden velmi dobrý modelovací. C4D.


Odkaz na článek o velmi zajímavém projektu několika studentů. Jakých se dočtete, já už si pamatuju jen jihlavu.

http://www.3dscena.cz/art/3dscena/blender-giants.html

Na téhle stránce se sice mnohem víc věnují specialitám (programy, pluginy, dynamika atp.) ale je na ni solidní množství užitečných poznatků.

3dsoftware

K anketě.
V minulé se o první místo podělil projekt a tutoriály. Takže se ptám, zda máte čas a zájem se do něčeho pustit. S velkou pravděpodobností tady nebude dost lidí, oplývajících obojím. Nicméně, kdo ví. V případě, že se nenajde dost dobrovolníků, nahraju sem tutoshe, co najdu. V opačném případě dojde k témuž, jen budou tematicky zaměřené na to, co bude třeba.

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 1793 příspěvků|⇐ 1 ... 69 70 71 72 73 74 75 ... 90 ⇒|

Buri the Great - 9. září 2008 11:25
Buri the Great

Mno, tak abych taky něco udělal, tak tady je zatím předběžný návrh intra, aneb klasika :)

http://gside.ic.cz/Star%20Wars/Intro/Intro.mov
http://napady.aragorn.cz

Alfonzo - 8. září 2008 19:20
Alfonzo

Sir.Gabriel 8. září 2008 19:20
Fakt díky. Pokud chceš vidět ten blueprint, tak nejni problém. A s tou barvou si ještě pohraju :)
Magma is a funny word... Magma...

Sir.Gabriel - 8. září 2008 19:20
Sir.Gabriel

Alfonzo 8. září 2008 19:18
tak to pak jo. Jak říkám, hezký:-)))
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

Alfonzo - 8. září 2008 19:18
Alfonzo

Sir.Gabriel 8. září 2008 19:16
Tou rukojetí asi myslíš to černý, viď? Já to dělal podle blueprintu, takhle to má bejt :)

A jinak díky, překvapující :)
Magma is a funny word... Magma...

Sir.Gabriel - 8. září 2008 19:16
Sir.Gabriel

Alfonzo 8. září 2008 19:14
Paráda...jen dvě připomínky. Texturu bych ladil spíš do šedo-stříbrné, takový ty kovový barvy a ta rukojeť byla delší ne?? Ale je moc pěknej:-)
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

Alfonzo - 8. září 2008 19:14
Alfonzo

Tak na nástěnce máte odkazy na můj výtvor...
Magma is a funny word... Magma...

Sir.Gabriel - 8. září 2008 13:29
Sir.Gabriel

Buri the Great 8. září 2008 12:27
Výbordelně:-)
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

Buri the Great - 8. září 2008 12:27
Buri the Great

Hlásím, že jsem zprovoznil AAE, tudíž postprocessing bude možný :)
http://napady.aragorn.cz

Sir.Gabriel - 8. září 2008 09:40
Sir.Gabriel

Zlatovous 8. září 2008 08:09
výborně, už se na tu kočandu moc těším:-) kdybys chtěl mám nějaký textury ženckejch vyexportovanejch z kámošových modelů v Poseru, ale nevím jestli by ti k něčemu byli.
a ještě reakce k vlasům: HaF je až poslední možnost, render by to nechutně protáhlo. Zkus to vyřešit jinak. Já když si nevím při kreslení rady s xichtem tak mu/jí prdnu na hlavu helmu a je to:-) Takže myslím, že kroužková kapuce by vyřešila tvůj problém. Na tu aplikujeme cloth a bude to vypadat skvělě
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

Zlatovous - 8. září 2008 08:09
Zlatovous

To mi povídej, včera jsem jel na kole na hory a když jsem koukl na jezdecké rukavice, viděl jsem změť polygonů a vertexů :-)

Budu se těšit, ten hangá vypadá šmrncovně i tak, co potom odladěnej.

U Johanky teď dokončuju rukavice a jako bokovku jsem si střihl nádobku se svěcenou vodou do kostelíka, ještě sehnat nějakou vhodnou texturu...

Sir.Gabriel - 8. září 2008 08:03
Sir.Gabriel

Děcka pozorte. Můj hangár prochází finální fází textůrování, nasvěcování a kosmetických úprav. Víkend jsem strávil u kompu takže mám teď místo ruky myš a v očích vypálený monitory ale jsem téměř hotov.
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

Sir.Gabriel - 8. září 2008 06:10
Sir.Gabriel

Alfonzo 7. září 2008 19:13
jsem ti přeposlal hesla a loginy znova....tak si to tentokrát nesmaž:-)
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

Alfonzo - 7. září 2008 19:13
Alfonzo

Sir.Gabriel 7. září 2008 19:04
Jéžiš, to jsem už asi vymazal :)
Magma is a funny word... Magma...

anuvin - 7. září 2008 19:13
anuvin

147852.wz.cz
hslo je snad jasný :) si to tam hoď
Why does humanity deserve to survive? Maybe you don't. - Sharon "Athena" Agathon

Sir.Gabriel - 7. září 2008 19:04
Sir.Gabriel

Alfonzo 7. září 2008 18:48
posílal jsem ti ty hesla na můj web, tam budeme mít naší skládku odpadu
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

Alfonzo - 7. září 2008 18:48
Alfonzo

Zlatovous 7. září 2008 18:44

(to sem neměl říkat, to sem neměl říkat :D)

Já to ještě nemám ani na netu, ani nevim, kam se tyhle věci dávaj...
Magma is a funny word... Magma...

Zlatovous - 7. září 2008 18:44
Zlatovous

Tak se pochlub, šup sem s ním :-)

Alfonzo - 7. září 2008 18:19
Alfonzo

Sir.Gabriel 7. září 2008 17:16
Já už jsem to udělal přes Meshsmooth a pak jsem zostřoval, jak navrhoval tady mistr Zlatovous. :) Pak jsem se ještě musel poprat s multimateriálem, ale to už byla maličkost. Mám už i čepel, možná tam budou nějaké nejasnosti, ale nikdo není dokonalý, že? :)

Můj meč je už hotov :)
Magma is a funny word... Magma...

Zlatovous - 7. září 2008 17:30
Zlatovous

Sir.Gabriel 7. září 2008 17:13
Áha. No, budu s tím chvíli experimentovat. Nejdříve jsem chtěl udělat Johance vlasy z Planu, ale to by nebylo ono. Nějaký výsledek by to vyhodilo, ale k uvěřitelnosti by to mělo daleko. Takže nejspíše udělám HaF vlasy, jen to tím pádem bude strašně náročné na rendering...

Sir.Gabriel - 7. září 2008 17:16
Sir.Gabriel

Alfonzo 7. září 2008 14:07
Taky to jde myslím tak, že při Edit Poly vybereš ty polygony, které chceš smoothovat. Jdou tam i udělat skupiny polygonů a v nastavení meshsmooth dáš smooth by groups. V editpoly >> polygons je to skoro na konci nastavení, ale moc s tím nepracuju. Spíš využívám turbosmooth když už potřebuju něco zjemnit.
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

Vypisuje se 20 z celkem 1793 příspěvků|⇐ 1 ... 69 70 71 72 73 74 75 ... 90 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)