3D Grafika (72 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

3D Grafika

Správci:Python, Zlatovous
Popis:Máte rádi 3D grafiku? Máte nějakou tvorbu? Tak neváhejte a vstupte! Společnými silami k lepším digitálním zítřkům.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Máte čas i náladu pro projekt? Info na nastěnce.
Ano, mám čas i zájem.8
Ne, nemám čas a/nebo zájem.1
9 celkem
Nástěnka:
Zde je odkaz ne jednu z nejlepších stránek o "tři dé" grafice:Grafika.cz

Bude fajn začít něco nového. Uvidíme co řekne anketa. Zlatovous jistě rád dodá nějaké tutoriály, já sám dodám ty, o ktrých si myslím, že jsou zajimavé.


Jeden velmi dobrý modelovací. C4D.


Odkaz na článek o velmi zajímavém projektu několika studentů. Jakých se dočtete, já už si pamatuju jen jihlavu.

http://www.3dscena.cz/art/3dscena/blender-giants.html

Na téhle stránce se sice mnohem víc věnují specialitám (programy, pluginy, dynamika atp.) ale je na ni solidní množství užitečných poznatků.

3dsoftware

K anketě.
V minulé se o první místo podělil projekt a tutoriály. Takže se ptám, zda máte čas a zájem se do něčeho pustit. S velkou pravděpodobností tady nebude dost lidí, oplývajících obojím. Nicméně, kdo ví. V případě, že se nenajde dost dobrovolníků, nahraju sem tutoshe, co najdu. V opačném případě dojde k témuž, jen budou tematicky zaměřené na to, co bude třeba.

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 1793 příspěvků|⇐ 1 ... 70 71 72 73 74 75 76 ... 90 ⇒|

Sir.Gabriel - 7. září 2008 17:13
Sir.Gabriel

Zlatovous 7. září 2008 10:31
Asi ti neporadí, takové zkušenosti s HaF nemám. Umím jen nastavení tak aby to vypadalo jako tráva nebo srst nebo vlasy ale zatím jsem do tohoto modifikátoru nějak hlouběni nepronikl.
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

Alfonzo - 7. září 2008 16:55
Alfonzo

Tak, je dokonce velice možné, že Yodův meč je prakticky hotov. :) Nějak jsem se pochlapil :)
Magma is a funny word... Magma...

Alfonzo - 7. září 2008 16:09
Alfonzo

Ó ano, pomohl jsi mi velice. Děkuji ti. :)
Magma is a funny word... Magma...

Zlatovous - 7. září 2008 15:19
Zlatovous

Je tu více možností. Teď nevím, jestli děláš v Maxu...? Každopádně, tady je pár postupů, určitě se dají použít i v jiných programech:

1. Označíš si hrany, které chceš zjemnit a použiješ chamfer - z jedné hrany se stanou dvě a tím se zaoblí. Lze aplikovat i na nově vzniklé hrany. Není to tak kvalitní jako Meshsmooth, na druhou stranu dá se tím v součtu ušetřit docela dost polygonů, což se vyplatí, když si omezen určitým počtem.

2. Aplikuješ meshsmooth, v panelu Local Control zvolíš Subobject level: edge a zvolíš hrany, které chceš zaostřit. Poté v kolonce Crease nastavíš hodnotu. Doporučuji pracovat s Iterations stáhnutými na nulu, tak nedojde ke zkreslení, a výsledek kontrolovat v normálu (Iterations 1, 2, 3... Jak ti vyhovuje, já většinou pracuji s dvojkou). Tenhle postup je jiný v tom, že si vybíráš hrany, které mají být ostré, méně vyhlazené a ty upravuješ.

Doufám, že jsem pomohl :-)

Alfonzo - 7. září 2008 14:07
Alfonzo

Tak já bych řekl, že základní tvar Yodova meče by byl hotov. :) Jen bych potřeboval vědět, jestli existuje nějakej modifikátor, něco jako Meshsmooth, ale aby se dalo nastavit, co chci zjemnit. (příklad: mám kvárd a chci, aby se zjemnily jenom dvě hrany)
Magma is a funny word... Magma...

Zlatovous - 7. září 2008 11:15
Zlatovous

Jj, právě v tom tutoriálu říkal, že už to dělá popáté, protože předtím se mu to vždycky nějak podělalo :-)

Nevadí, nijak to nespěchá, přecijen, než dokončím Johanku to bude ještě asi týden trvat.

Alfonzo - 7. září 2008 10:51
Alfonzo

Zlatovous 6. září 2008 22:22

Jóo, ten tutoriál je hezkej. Ten chlap má tak příjemně znuděnej hlas, že to paradoxně je až hezký. Ale vážně machr to je :)
Magma is a funny word... Magma...

Alfonzo - 7. září 2008 10:34
Alfonzo

Zlatovous 7. září 2008 10:31
No, zkusil jsem vyhrabat jeden, tudíž to třeba bude sedět ze strany, ale ne z půdorysu :)

A taky to možná nebude tak rychle, jak byste si představovali :)
Magma is a funny word... Magma...

Zlatovous - 7. září 2008 10:31
Zlatovous

Jo, jasně, dej se do toho. Ale bude stačit jen jeden meč pro Yodu, zkus někde na netu vyhrabat jeho obrázky, ať to máme autentické :-)

Alfonzo - 7. září 2008 10:25
Alfonzo

Zlatovous 6. září 2008 22:22
Já si také našel jeden tutoriál... docela hezkej. Ale stále jsi mi ještě neodpověděl na otázku, jestli mám začít pracovat :)
Magma is a funny word... Magma...

Zlatovous - 7. září 2008 00:49
Zlatovous

Buri the Great 6. září 2008 22:24
Dobré vědět :-) Ale určitě je dobré vědět i jak na to přímo v Maxu, uplatnění se vždycky najde

Sire Gabrieli, měl bych otázku co se Hair and Fur týče: Udělám si Sphere, aplikuju HaF a v Selection si zvolím Polygony. Označím si je, dám Update Selection (čímž zmizí okolní vlasy) a upravím je (ať už Style nebo přes Spline). Poté odkliknu a vyberu jiné polygony. Dám update selection a - hoplá - vlasy z minulých polygonů se zdeformují, jak se snaží dosáhnout na nově vybraný. Nedá se nějak udělat, aby se ty zvolené vlasy nehýbaly, aby nebyly nijak ovlivňováný (ani třeba Reset Rest, Regrow Hair)?

Díky, každá rada se bude hodit

Buri the Great - 6. září 2008 22:24
Buri the Great

Zlatovous 6. září 2008 22:22
Udělat čepel dodatečně není žádný problém, možná je to jednodušší, než to renderovat...
http://napady.aragorn.cz

Zlatovous - 6. září 2008 22:22
Zlatovous

Co se týče lightsaberu, nedávno jsem vyhrábnul tenhle suprovej video tutor, který ukazuje jak vymodelovat rukojeť, čepel a přidání efektu, plus to celý naanimovat:

http://www.tutorialized.com/view/tutorial/Basic-Lightsaber-Video-Tutorial/26086

Hned první post, je to virus/spyware free, sám jsem to zkoušel. A reference zkus pohledat na googlu, namátkou mi vyskočilo tohle:

http://www.geocities.com/mhtaylor67/cad/sabers.htm

Sotva to dokážeme jako grafici HoMaM V, to bychom museli být trochu jiná třída. Tedy, alespoň já :-)

Alfonzo - 6. září 2008 21:37
Alfonzo

Hele, tak jsem se rozhodl, že nechci jen tak čumět, jak tady vyrábíte a já nehnu ani prstem. Tak jsem vám chtěl nabídnout, jestli nebudete chtít udělat světelný meče... Právě se mi jeden docela povedl.

A chtěl jsem se zeptat, jestli nemáte nějaký blueprinty na rukojetě
Magma is a funny word... Magma...

anuvin - 6. září 2008 21:16
anuvin

no jestli dokážete udělat něco jako tohle
http://www.youtube.com/watch?v=XCl9jDFPs9Utak klobouk dolů
Why does humanity deserve to survive? Maybe you don't. - Sharon "Athena" Agathon

anuvin - 6. září 2008 21:11
anuvin

lol :)
Why does humanity deserve to survive? Maybe you don't. - Sharon "Athena" Agathon

Alfonzo - 6. září 2008 20:56
Alfonzo

Buri the Great 6. září 2008 20:54
ne, to je blbost... protože Johanka by se totiž musela hned pomodlit za jeho záchranu a to by pak pro Yodu bylo moc jednoduchý :)
Magma is a funny word... Magma...

Buri the Great - 6. září 2008 20:54
Buri the Great

Alfonzo 6. září 2008 20:53
To se zase zeptej animátorů 0:-)
http://napady.aragorn.cz

Alfonzo - 6. září 2008 20:53
Alfonzo

Buri the Great 6. září 2008 20:51
Možná třeba kněze by to mohlo prohodit vysklenym oknem :)
Magma is a funny word... Magma...

Vypisuje se 20 z celkem 1793 příspěvků|⇐ 1 ... 70 71 72 73 74 75 76 ... 90 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)