3D Grafika (72 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

3D Grafika

Správci:Python, Zlatovous
Popis:Máte rádi 3D grafiku? Máte nějakou tvorbu? Tak neváhejte a vstupte! Společnými silami k lepším digitálním zítřkům.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Máte čas i náladu pro projekt? Info na nastěnce.
Ano, mám čas i zájem.8
Ne, nemám čas a/nebo zájem.1
9 celkem
Nástěnka:
Zde je odkaz ne jednu z nejlepších stránek o "tři dé" grafice:Grafika.cz

Bude fajn začít něco nového. Uvidíme co řekne anketa. Zlatovous jistě rád dodá nějaké tutoriály, já sám dodám ty, o ktrých si myslím, že jsou zajimavé.


Jeden velmi dobrý modelovací. C4D.


Odkaz na článek o velmi zajímavém projektu několika studentů. Jakých se dočtete, já už si pamatuju jen jihlavu.

http://www.3dscena.cz/art/3dscena/blender-giants.html

Na téhle stránce se sice mnohem víc věnují specialitám (programy, pluginy, dynamika atp.) ale je na ni solidní množství užitečných poznatků.

3dsoftware

K anketě.
V minulé se o první místo podělil projekt a tutoriály. Takže se ptám, zda máte čas a zájem se do něčeho pustit. S velkou pravděpodobností tady nebude dost lidí, oplývajících obojím. Nicméně, kdo ví. V případě, že se nenajde dost dobrovolníků, nahraju sem tutoshe, co najdu. V opačném případě dojde k témuž, jen budou tematicky zaměřené na to, co bude třeba.

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 1793 příspěvků|⇐ 1 ... 70 71 72 73 74 75 76 ... 90 ⇒|

Sir.Gabriel - 7. září 2008 17:13
Sir.Gabriel

Zla­to­vous 7. září 2008 10:31
Asi ti ne­po­ra­dí, ta­ko­vé zku­še­nos­ti s HaF nemám. Umím jen na­sta­ve­ní tak aby to vy­pa­da­lo jako tráva nebo srst nebo vlasy ale zatím jsem do to­ho­to mo­di­fi­ká­to­ru nějak hlou­bě­ni ne­pro­ni­kl.
Každý bůh vidí pád i ma­lé­ho ptá­če­te. Ale jen oprav­du dobrý bůh si u toho dělá po­znám­ky - aby příš­tě mohlo ptáče spad­nout rych­le­ji a hlou­bě­ji -Ter­ry Pratchet-

Alfonzo - 7. září 2008 16:55
Alfonzo

Tak, je do­kon­ce ve­li­ce možné, že Yodův meč je prak­tic­ky hotov. :) Nějak jsem se pochla­pil :)
Magma is a funny word... Magma...

Alfonzo - 7. září 2008 16:09
Alfonzo

Ó ano, po­mohl jsi mi ve­li­ce. Dě­ku­ji ti. :)
Magma is a funny word... Magma...

Zlatovous - 7. září 2008 15:19
Zlatovous

Je tu více mož­nos­tí. Teď nevím, jest­li děláš v Maxu...? Kaž­do­pád­ně, tady je pár po­stu­pů, ur­či­tě se dají po­u­žít i v ji­ných pro­gra­mech:

1. Ozna­číš si hrany, které chceš zjem­nit a po­u­ži­ješ cham­fer - z jedné hrany se sta­nou dvě a tím se za­ob­lí. Lze apli­ko­vat i na nově vznik­lé hrany. Není to tak kva­lit­ní jako Me­shsmo­o­th, na dru­hou stra­nu dá se tím v souč­tu ušet­řit do­ce­la dost po­ly­go­nů, což se vy­pla­tí, když si ome­zen ur­či­tým po­čtem.

2. Apli­ku­ješ me­shsmo­o­th, v pa­ne­lu Local Con­t­rol zvo­líš Subob­ject level: edge a zvo­líš hrany, které chceš za­ost­řit. Poté v ko­lon­ce Cre­a­se na­sta­víš hod­no­tu. Do­po­ru­ču­ji pra­co­vat s Ite­rati­ons stáh­nu­tý­mi na nulu, tak ne­do­jde ke zkres­le­ní, a vý­sle­dek kon­t­ro­lo­vat v nor­má­lu (Ite­rati­ons 1, 2, 3... Jak ti vy­ho­vu­je, já vět­ši­nou pra­cu­ji s dvoj­kou). Te­nhle po­stup je jiný v tom, že si vy­bí­ráš hrany, které mají být ostré, méně vy­hla­ze­né a ty upra­vu­ješ.

Dou­fám, že jsem po­mohl :-)

Alfonzo - 7. září 2008 14:07
Alfonzo

Tak já bych řekl, že zá­klad­ní tvar Yo­do­va meče by byl hotov. :) Jen bych po­tře­bo­val vědět, jest­li exis­tu­je ně­ja­kej mo­di­fi­ká­tor, něco jako Me­shsmo­o­th, ale aby se dalo na­sta­vit, co chci zjem­nit. (pří­klad: mám kvárd a chci, aby se zjem­ni­ly jenom dvě hrany)
Magma is a funny word... Magma...

Zlatovous - 7. září 2008 11:15
Zlatovous

Jj, právě v tom tu­to­ri­á­lu říkal, že už to dělá po­páté, pro­to­že před­tím se mu to vždyc­ky nějak po­dě­la­lo :-)

Ne­va­dí, nijak to ne­spě­chá, pře­ci­jen, než do­kon­čím Jo­han­ku to bude ještě asi týden trvat.

Alfonzo - 7. září 2008 10:51
Alfonzo

Zla­to­vous 6. září 2008 22:22

Jóo, ten tu­to­ri­ál je hezkej. Ten chlap má tak pří­jem­ně znudě­nej hlas, že to pa­ra­dox­ně je až hezký. Ale vážně machr to je :)
Magma is a funny word... Magma...

Alfonzo - 7. září 2008 10:34
Alfonzo

Zla­to­vous 7. září 2008 10:31
No, zku­sil jsem vy­hra­bat jeden, tudíž to třeba bude sedět ze stra­ny, ale ne z pů­do­ry­su :)

A taky to možná ne­bu­de tak rych­le, jak byste si před­sta­vo­va­li :)
Magma is a funny word... Magma...

Zlatovous - 7. září 2008 10:31
Zlatovous

Jo, jasně, dej se do toho. Ale bude sta­čit jen jeden meč pro Yodu, zkus někde na netu vy­hra­bat jeho ob­ráz­ky, ať to máme au­ten­tic­ké :-)

Alfonzo - 7. září 2008 10:25
Alfonzo

Zla­to­vous 6. září 2008 22:22
Já si také našel jeden tu­to­ri­ál... do­ce­la hezkej. Ale stále jsi mi ještě ne­od­po­vě­děl na otáz­ku, jest­li mám začít pra­co­vat :)
Magma is a funny word... Magma...

Zlatovous - 7. září 2008 00:49
Zlatovous

Buri the Great 6. září 2008 22:24
Dobré vědět :-) Ale ur­či­tě je dobré vědět i jak na to přímo v Maxu, uplat­ně­ní se vždyc­ky najde

Sire Gab­rie­li, měl bych otáz­ku co se Hair and Fur týče: Udě­lám si Sphe­re, apli­ku­ju HaF a v Se­lecti­on si zvo­lím Po­ly­go­ny. Ozna­čím si je, dám Up­da­te Se­lecti­on (čímž zmizí okol­ní vlasy) a upra­vím je (ať už Style nebo přes Spli­ne). Poté od­klik­nu a vy­be­ru jiné po­ly­go­ny. Dám up­da­te se­lecti­on a - hoplá - vlasy z mi­nu­lých po­ly­go­nů se zde­for­mu­jí, jak se snaží do­sáh­nout na nově vy­bra­ný. Nedá se nějak udě­lat, aby se ty zvo­le­né vlasy ne­hý­ba­ly, aby ne­by­ly nijak ovlivňováný (ani třeba Reset Rest, Re­grow Hair)?

Díky, každá rada se bude hodit

Buri the Great - 6. září 2008 22:24
Buri the Great

Zla­to­vous 6. září 2008 22:22
Udě­lat čepel do­da­teč­ně není žádný pro­blém, možná je to jed­no­duš­ší, než to ren­de­ro­vat...
http://​napady.​aragorn.​cz

Zlatovous - 6. září 2008 22:22
Zlatovous

Co se týče li­ght­sa­be­ru, ne­dáv­no jsem vy­hráb­nul te­nhle supro­vej video tutor, který uka­zu­je jak vy­mo­de­lo­vat ru­ko­jeť, čepel a při­dá­ní efek­tu, plus to celý na­a­ni­mo­vat:

http://​www.​tutorialized.​com/​view/​tutorial/​Basic-Lightsaber-Video-Tutorial/​26086

Hned první post, je to virus/spy­ware free, sám jsem to zkou­šel. A re­fe­ren­ce zkus po­hle­dat na go­o­glu, na­mát­kou mi vy­sko­či­lo tohle:

http://​www.​geocities.​com/​mhtaylor67/​cad/​sabers.​htm

Sotva to do­ká­že­me jako gra­fi­ci HoMaM V, to bychom mu­se­li být tro­chu jiná třída. Tedy, ale­spoň já :-)

Alfonzo - 6. září 2008 21:37
Alfonzo

Hele, tak jsem se roz­ho­dl, že ne­chci jen tak čumět, jak tady vy­rá­bí­te a já nehnu ani prs­tem. Tak jsem vám chtěl na­bíd­nout, jest­li ne­bu­de­te chtít udě­lat svě­tel­ný meče... Právě se mi jeden do­ce­la po­ve­dl.

A chtěl jsem se ze­ptat, jest­li ne­má­te ně­ja­ký blu­e­prin­ty na ru­ko­je­tě
Magma is a funny word... Magma...

anuvin - 6. září 2008 21:16
anuvin

no jest­li do­ká­že­te udě­lat něco jako tohle
http://​www.​youtube.​com/​watch?​v=XCl9jDFPs9Utak klo­bouk dolů
Why does hu­ma­ni­ty de­ser­ve to sur­vi­ve? Maybe you don't. - Sha­ron "Athe­na" Agathon

anuvin - 6. září 2008 21:11
anuvin

lol :)
Why does hu­ma­ni­ty de­ser­ve to sur­vi­ve? Maybe you don't. - Sha­ron "Athe­na" Agathon

Alfonzo - 6. září 2008 20:56
Alfonzo

Buri the Great 6. září 2008 20:54
ne, to je bl­bost... pro­to­že Jo­han­ka by se totiž mu­se­la hned po­mod­lit za jeho zá­chra­nu a to by pak pro Yodu bylo moc jed­no­du­chý :)
Magma is a funny word... Magma...

Buri the Great - 6. září 2008 20:54
Buri the Great

Al­fon­zo 6. září 2008 20:53
To se zase ze­ptej ani­má­to­rů 0:-)
http://​napady.​aragorn.​cz

Alfonzo - 6. září 2008 20:53
Alfonzo

Buri the Great 6. září 2008 20:51
Možná třeba kněze by to mohlo pro­ho­dit vy­skle­nym oknem :)
Magma is a funny word... Magma...

Vypisuje se 20 z celkem 1793 příspěvků|⇐ 1 ... 70 71 72 73 74 75 76 ... 90 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)
taBackup debug: