3D Grafika (81 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

3D Grafika

Správci:Python, Zlatovous
Popis:Máte rádi 3D grafiku? Máte nějakou tvorbu? Tak neváhejte a vstupte! Společnými silami k lepším digitálním zítřkům.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Máte čas i náladu pro projekt? Info na nastěnce.
Ano, mám čas i zájem.8
Ne, nemám čas a/nebo zájem.1
9 celkem
Nástěnka:
Zde je odkaz ne jednu z nejlepších stránek o "tři dé" grafice:Grafika.cz

Bude fajn začít něco nového. Uvidíme co řekne anketa. Zlatovous jistě rád dodá nějaké tutoriály, já sám dodám ty, o ktrých si myslím, že jsou zajimavé.


Jeden velmi dobrý modelovací. C4D.


Odkaz na článek o velmi zajímavém projektu několika studentů. Jakých se dočtete, já už si pamatuju jen jihlavu.

http://www.3dscena.cz/art/3dscena/blender-giants.html

Na téhle stránce se sice mnohem víc věnují specialitám (programy, pluginy, dynamika atp.) ale je na ni solidní množství užitečných poznatků.

3dsoftware

K anketě.
V minulé se o první místo podělil projekt a tutoriály. Takže se ptám, zda máte čas a zájem se do něčeho pustit. S velkou pravděpodobností tady nebude dost lidí, oplývajících obojím. Nicméně, kdo ví. V případě, že se nenajde dost dobrovolníků, nahraju sem tutoshe, co najdu. V opačném případě dojde k témuž, jen budou tematicky zaměřené na to, co bude třeba.

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 1793 příspěvků|⇐ 1 ... 79 80 81 82 83 84 85 ... 90 ⇒|

Alfonzo - 27. srpna 2008 10:16
Alfonzo

Tak sem si právě stáhl Maxko devítku :) Jenom co proniknu zpět do tajů modelingu, možná vám i pomůžu :)
Magma is a funny word... Magma...

Sir.Gabriel - 27. srpna 2008 07:43
Sir.Gabriel

Zlatovous 25. srpna 2008 16:00
úplně jsem se zažral do nápadu co tu padnul, kdy mistr yoda bojuje s aragornem. Takže kombinace star wars, pána prstenů a různých skečů. V podstatě ještě přesněji vymyšlenej příběh nemám, ale myslím, že to nepřesáhne deset minut. To bysme se uanimovali xmrti:-)
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

Zlatovous - 25. srpna 2008 16:00
Zlatovous

Sir.Gabriel 25. srpna 2008 07:33
Paráda, to se bude hodit. Nemohl bys tu ve zkratce napsat, o co v tom videjku půjde? Kdo v něm bude figurovat, jak by to mělo vypadat a podobně... Nebo by jen stačilo zadat, co bychom měli vymodelovat, já bych se do toho klidně hned pustil. Sice se teď snažím vymodelovat Johanku z Arku, ale ta klidně počká :-)

Mimochodem, vynikající sajta, sice v angličtině, ale je tam toho mrtě:
http://www.3dtotal.com/ffa/tutorials/tutorialsmax.asp

Sir.Gabriel - 25. srpna 2008 15:25
Sir.Gabriel

http://www.rsfind.com je přímo napojenej na rapid jen když chceš zadat odkaz do rapidzasms tak se musíš proklikal až na rapida páč na rsfind jsou odkazy ve zkrácené formě:-)
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

Bůrin - 25. srpna 2008 14:01
Bůrin

Dík to se hodí. Ještě přihoď tvůj oblíbenej search web ;) ..... (Z rapida moc nestahuju, tak je moc neznam...)
Nai tielyar ilye kelir fairesse

Sir.Gabriel - 25. srpna 2008 10:02
Sir.Gabriel

a ještě něco. Sice to nesouvisí s tím projektem ale narazil jsem na výbornej web http://www.rapidsms.cz pošlete si esemesku v určité hodnotě např. 55kč=5000mb dat na stažení z rapidshare nebo megaupload jako kdybyste měli premium account. fakt to funguje, už jsem stáhnul 10 giga:-) můžete stahovat kolik linků chcete a frčí to neomezeně:-)
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

Sir.Gabriel - 25. srpna 2008 07:33
Sir.Gabriel

Tak já se pomalu a jistě pustím do modelování prostředí. Viděl bych to na nějakej hangár, co vy na to? Jo a sehnal jsem od jednoho kamaráda nějaký modely. Jde o povrch hvězdy smrti, čtverec 500X500X200 a nějaký doplňky do budov a do ulic jako hydranty různý malý vznášedla a tak. Souhlasí s nekomerčním využitím, takže nám to ušetří práci.
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

Sir.Gabriel - 25. srpna 2008 06:19
Sir.Gabriel

elister 24. srpna 2008 18:51
výborně takže tím sme se dohodli i na formátu. Myslím, že *.3ds bude ideální.
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

elister - 24. srpna 2008 18:51
elister

Sir.Gabriel 24. srpna 2008 18:27

"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

Sir.Gabriel - 24. srpna 2008 18:27
Sir.Gabriel

jinak pocitam ze ten kdo dela v cineme ma moznost exportovat do 3ds zejo:-)
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

Sir.Gabriel - 24. srpna 2008 18:27
Sir.Gabriel

jj animovat buduv maxu a jelikoz mam clothfx tak to neni zadnej problem:-) takze by opravdu bylo lepci jako zvlast objekt, jak rekl elister, pokud ho odhodi bude to vypadak skvele:-)
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

Bůrin - 23. srpna 2008 21:06
Bůrin

No já používám Blender - nic jiného neumim.

A pro mě je to celkem šumák. Já to vymodeluju, ale simulaci látky musí stejně nastavit až ten co to animuje (aby se látka pizpůsobila pohybům. Pač se to určitě bude animovat v maxu či Cinemě.
Dík za tipy ;)
Nai tielyar ilye kelir fairesse

elister - 23. srpna 2008 20:23
elister

Bůrin 23. srpna 2008 18:13
Nevím jaký program používáš bůrine. Ale předpokládám že každý profi má nějakou obdobu Clothilda modulu z Cinemy. A tam by se ti dokonce vyplatilo použít je jako samostatný objekt. Nehledě na lepší animaci. Možnost zahození pláště (...)
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

Zlatovous - 23. srpna 2008 19:12
Zlatovous

Ono by bylo lepší udělat plášť jako samostatný objekt, aby měl Joda vlastní tělo. Ačkoliv to bude obtížnější, jak modelování, tak pak i nasimulování látky, v konečném důsledku to bude lepší. Ale měli bychom počkat na Sira, ten ví jakou bude mít Yoda roli, jak moc se bude hýbat a jestli bude potřeba to takhle řešit :-)

Bůrin - 23. srpna 2008 18:13
Bůrin

Ahoj první technická - Jak si přejete vyřešit Yodův plášť.
http://www.arngren.net/Figur-Joda.stor.HS72955lg.jpg - tady podle tohohle modeluju, ale nevim jestli chcete plášť samostatně oddělenej objekt, kterej pak třeba nasimulujete jako látku anebo jako jednolitej objektm kdy jody nebude mít samostatné tělo ale plášť bude vlastně jeho trup a budou koukat jenom konce končetin.
Nai tielyar ilye kelir fairesse

Bůrin - 22. srpna 2008 21:34
Bůrin

Zlatovous 22. srpna 2008 20:24
Povedené - líbí se mi, že to je i detailově bohaté. :)
Nai tielyar ilye kelir fairesse

Zlatovous - 22. srpna 2008 20:24
Zlatovous

Tákže, tady je ono slibované AT-AT:

Samotné, s docela fušerskou texturou
http://www.gside.ic.cz/Star%20Wars/AT_AT/AT_AT_perspective.jpg

V jedné mojí scéně, ta se bude ještě ladit, finální podoba by se měla objevit někde na aragu
http://www.gside.ic.cz/Star%20Wars/AT_AT/AT_AT_scenerie.jpg

Tady AT-AT bez textury
http://www.gside.ic.cz/Star%20Wars/AT_AT/AT_AT_perspective_no_texture.jpg

Bylo by fajn se někde sejít a domluvit se. Tákže, ještě jednou tu napište, kdo by do toho šel, uděláme si malou rekapitulaci :-) Připište i co byste chtěli dělat

Zlatovous - tvorba objektů, částečně texturování, částečně animace

Sir.Gabriel - 22. srpna 2008 06:31
Sir.Gabriel

Bůrin 20. srpna 2008 19:57
SUPER!!
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

Bůrin - 20. srpna 2008 19:57
Bůrin

http://www.the-blueprints.com/index.php?blueprints/starwars/starchar/ - blueprinty ke starwars :)
Nai tielyar ilye kelir fairesse

Zlatovous - 20. srpna 2008 15:32
Zlatovous

Dóbře, dopiluju ho (podvozek by potřeboval poladit) a můžu poslat. Nohy by měl mít animovatelné, jen si nejsem jistý jak je na tom hlava a zbraně. Kdyžtak to nějak nařežeme :-)

Ty máš to ftp, že? Mohl bych ti na to upnout jak soubor s at-at tak i jistou vyrenderovanou scénu, ve které je použito

Vypisuje se 20 z celkem 1793 příspěvků|⇐ 1 ... 79 80 81 82 83 84 85 ... 90 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)