3D Grafika (83 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

3D Grafika

Správci:Python, Zlatovous
Popis:Máte rádi 3D grafiku? Máte nějakou tvorbu? Tak neváhejte a vstupte! Společnými silami k lepším digitálním zítřkům.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Máte čas i náladu pro projekt? Info na nastěnce.
Ano, mám čas i zájem.8
Ne, nemám čas a/nebo zájem.1
9 celkem
Nástěnka:
Zde je odkaz ne jednu z nejlepších stránek o "tři dé" grafice:Grafika.cz

Bude fajn začít něco nového. Uvidíme co řekne anketa. Zlatovous jistě rád dodá nějaké tutoriály, já sám dodám ty, o ktrých si myslím, že jsou zajimavé.


Jeden velmi dobrý modelovací. C4D.


Odkaz na článek o velmi zajímavém projektu několika studentů. Jakých se dočtete, já už si pamatuju jen jihlavu.

http://www.3dscena.cz/art/3dscena/blender-giants.html

Na téhle stránce se sice mnohem víc věnují specialitám (programy, pluginy, dynamika atp.) ale je na ni solidní množství užitečných poznatků.

3dsoftware

K anketě.
V minulé se o první místo podělil projekt a tutoriály. Takže se ptám, zda máte čas a zájem se do něčeho pustit. S velkou pravděpodobností tady nebude dost lidí, oplývajících obojím. Nicméně, kdo ví. V případě, že se nenajde dost dobrovolníků, nahraju sem tutoshe, co najdu. V opačném případě dojde k témuž, jen budou tematicky zaměřené na to, co bude třeba.

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 1793 příspěvků|⇐ 1 ... 81 82 83 84 85 86 87 ... 90 ⇒|

Sir.Gabriel - 20. srpna 2008 07:52
Sir.Gabriel

Heleďte, tak mě napadlo. Co kdybyste oprášily myši, otřeli monitory a nažhavily vaše grafárny a zkusili udělat nějakej malej společnej projekt. Co vy na to? :-)
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

Alfonzo - 15. srpna 2008 22:42
Alfonzo

elister 15. srpna 2008 22:12
to je jenom takovej menší detail :)
Magma is a funny word... Magma...

elister - 15. srpna 2008 22:12
elister

Alfonzo 11. srpna 2008 11:24
Ehm... lol. 3D scéna je podprojekt grafiky... to že tam nejdeš to samé bude tím že to JE to samé.. lol
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

Sir.Gabriel - 14. srpna 2008 09:40
Sir.Gabriel

Zlatovous 13. srpna 2008 03:13
snih nemam moc rad...ale kdyz delam snih prez dreamscape tak pouzivam bump-noise na hodne velkej tiling aby to vypadalo jako zrneni...a padajici snih delam prez texturovanej particle...ale nevim jestli ti tohle nejak pomuze:-)
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

anuvin - 13. srpna 2008 23:10
anuvin

PLS jak uložim render v C4D ? :)))
Why does humanity deserve to survive? Maybe you don't. - Sharon "Athena" Agathon

Zlatovous - 13. srpna 2008 03:13
Zlatovous

Zdravím, nedávno jsem začal dělat v 3D maxu a po pár dnech se mi podařilo dotáhnout do celkem finálního stádia jistou scénu (až najdu místo, kam to upnout, podělím se). Je v ní docela dost sněhu, ale zatím se mi nepodařilo dosáhnout alespoň trochu realistického vzhledu. Proto se ptám - jak tvoříte sníh? Přes texturu nebo si to nějak vhodně namixujete v material editoru?

Alfonzo - 11. srpna 2008 11:24
Alfonzo

Sir.Gabriel 11. srpna 2008 07:43
řekl bych, že co se tutoriálů ve 3D scéně týka, tak na Grafice.cz/3d najdeš úplně to samé :)
Magma is a funny word... Magma...

Sir.Gabriel - 11. srpna 2008 07:43
Sir.Gabriel

jj 3dscena je good...spousta tutorialu mi tam pomohla...a i na foru jsou dost vstricni
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

anuvin - 5. srpna 2008 19:12
anuvin

ok
Why does humanity deserve to survive? Maybe you don't. - Sharon "Athena" Agathon

elister - 5. srpna 2008 19:01
elister

anuvin 5. srpna 2008 18:56
Web pro naprostého začátečníka? Něco takového vlastně neexistuje, musíš najít dost lehký tutoriál, tak lehký aby ti vyhovoval... Většina tutoriálů je step by step takže dokážeš i věci které se zdají složité...

Prošmátrej 3D scenu, tam hledám já.
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

anuvin - 5. srpna 2008 18:56
anuvin

Můžete mi poradit někdo nějakej web pro naprostého začátečníka v cinemě ? nebo nechcete si někdo zahrát na učitele ? chich :D
Why does humanity deserve to survive? Maybe you don't. - Sharon "Athena" Agathon

Bůrin - 28. července 2008 21:33
Bůrin

Sir.Gabriel 25. července 2008 16:45
Hmm,no jak jsem rikal do 3D uz dlouho nedelam, ale driv jsem pouzival normální blender render. Uplne prapuvodne jsem to zkousel s yafrayem, coz je externi renderovaci program pro Blender, ale nato jaky to delalo vysledky a melo neuveritelne dlouhou renderovaci dobu. (Takze pro animace rozhodne nevhodné.) Daleko lepsich vysledků jsem dosahl s normalnim integrovanym renderem a ambient occlusion...což je dobrá metoda a i relativne rychla. Pokud vim tak v tomhle směru teď Blender pokročil díky projektu (Peach nebo jak se to píše ;).... takže to jsou mé postřehy.
Ahoj Bůrin
Nai tielyar ilye kelir fairesse

anuvin - 28. července 2008 21:19
anuvin

a já nemam co psát :D 3D grafiku sem skoušel jenom trochu v blenderu a cinemě a sem rád že sem si udělal návrh stolu a to ještě podle tutoriálu :D
Why does humanity deserve to survive? Maybe you don't. - Sharon "Athena" Agathon

Sir.Gabriel - 25. července 2008 16:45
Sir.Gabriel

Tady to fáááákt vázne...tak se s něčím pochlubte...třeba...používáte externí renderovací programy? nebo používáte jen rendery přímo v programu, ve kterém pracujete? Třeba sem slyšel že render od autodesku je super ale blender stojí za prd:-)
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

Sir.Gabriel - 21. července 2008 05:57
Sir.Gabriel

wings mi nic neříká:-) ve svým zorným poli mám teď jen a pouze maxe:-) obklopenej knížkama zjišťuju co ta mrška umí. Ale mám menší zkušenosti s Blenderem a na to že je to freeware je super, používám ho na vedlejší objekty, není tak náročnej.
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

agarwaen - 19. července 2008 22:14
agarwaen

nevím jestli to tady už někdo zmínil ale co wings 3D? podle mě docela dobrej program na 3D,pak se to dá otexturovat v nendu
http://bandzone.cz/zixi

elister - 17. července 2008 13:48
elister

Sir.Gabriel 17. července 2008 09:28
V C4D to funguje stejně (ony vůbec všechny 3D programy fungují na podobných principech)... ve většině případů částicím přiřazuješ světla... jenomže ač se to zdá absurdní tak ať to světlo udělám jakkoliv tak v nejlepším případě z toho vznikne bublinka :D

Sir.Gabriel 17. července 2008 09:35
Díky určitě se podívám.
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

Sir.Gabriel - 17. července 2008 09:35
Sir.Gabriel

jinak zkus zkouknout tohle třeba to pomůže ale nic konkrétního o jiskrách jsem nenašel http://www.3d-tutorial.com/meteor_tutorial-62.html
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

Sir.Gabriel - 17. července 2008 09:28
Sir.Gabriel

Mno napadlo mě v maxu to funguje tak že k emiteru přiřadíš objekt který bude vytvářet, resp jak budou vypadat jednotlivý částečky, tak co ten objekt udělat hořící? ale nevím jak to bude fungovat v C4D. Víš jak to myslím?
Každý bůh vidí pád i malého ptáčete. Ale jen opravdu dobrý bůh si u toho dělá poznámky - aby příště mohlo ptáče spadnout rychleji a hlouběji -Terry Pratchet-

Buri the Great - 16. července 2008 20:17
Buri the Great

elister 16. července 2008 19:52
tak to nepomůžu, já jakž takž zvládám After Effects...
http://napady.aragorn.cz

Vypisuje se 20 z celkem 1793 příspěvků|⇐ 1 ... 81 82 83 84 85 86 87 ... 90 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)