Admini pro vás (24 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Admini pro vás

Správci:Systém, Amunak, apophis, ixiik
Popis:Máte dotaz na nějakého admina? Chcete s adminy něco pořešit? Chcete si postěžovat? Zde je pro vás to správné místo!
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
toto je systémová (oficiální) diskuze
Nástěnka:
Tato diskuze slouží ke komunikaci s administrátory serveru Aragorn.cz

Řešte s námi to, co se Vám líbí, nelíbí, co se Vám nelíbí na práci správců, adminů, nebo koho byste naopak pochválili za nějaký vhodný zásah či pomoc.

Berte to zde, prosím, jako otevřenou diskuzi, kde nic kolem adminů a správců není tabu. Nebojte se vyslovit svůj názor.

Jedinou podmínkou je, že vše bude v rámci slušnosti.



Bug - pokud jste nalezli chybu, tak ji hlaste v této diskuzi.
Aragorn vývoj - máte-li návrh, co byste chtěli vylepšit, upravit nebo zrušit, tak k tomu slouží tato diskuze.
Aragorn.cz počtvrté - pokud se chcete zapojit do vývoje nové verze Aragornu dobrým nápadem či podobně, tak můžete v této diskuzi

• Jak na obrázky, formátovaný text a jiné "vychytávky" pro Nástěnku Jeskyně, Diskuzí a do Poznámek pro PJe?
Stačí se podívat na Jak psát web, třeba tam najdete nějaký ten zajímavý návod a pak už se jen trochu snažit. Učení hrou.

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 3121 příspěvků|⇐ 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 ... 157 ⇒|

Elohir - 9. září 2015 10:35
Elohir

Megan 9. září 2015 10:32

Ne, nebojím... Jen je to další fakt. A ačkoliv je sice možnost udělat si další nick, stojí to přeci jen nějaký čas a úsilí.

Fakticky mi zrušení vadí jen proto, že jsem si jistá, že budu zapomínat přispívat, protože řeším hromadu věcí a tohle prostě zkrátka vypustím.

Megan - 9. září 2015 10:32
Megan

Elohir 9. září 2015 10:30

Ty se bojis, ze zruseni bonusu povede k vetsimu mnozstvi "spatnych" hracu v jeskynich? :D
Sníst žížalu není důkaz odvahy. To je akorát důkaz, že jsi čuně! 🦐🦕

Čorka - 9. září 2015 10:32
Čorka

Daenerys 9. září 2015 10:25
Jako hráč neovlivníš koho dalšího PJ přijme.
Skoč... Křídla roztáhneš cestou...

Elohir - 9. září 2015 10:30
Elohir

Daenerys 9. září 2015 10:25
Bohužel ne nezbytně... Pokud někam dáš přihlášku jako první a následně se ti tam objeví některý tento hráč, nemáš příliš na výběr. Tedy pokud nechceš odejít, což většinou nechceš, když si dáváš práci s postavou a už třeba stihneš něco odehrát a baví tě to.

Daenerys - 9. září 2015 10:25
Daenerys

Elohir 9. září 2015 10:13
Nikdo tě nenutí ty "příšernosti" číst, natož je přijímat do jeskyně. ;) Výběr toho, s kým budeš hrát, přece zůstane plně ve tvých rukou.

Souhlasím ale s tím, že pokud by se placený bonus zrušil, bylo by určitě potřeba nějaké upozornění na to, že máme něco zaplatit. I dobročinní uživatelé jsou stále jenom líní a zapomnětliví tvorové... :)

Elohir - 9. září 2015 10:13
Elohir

Zdravím,

rovněž souhlasím s ostatními. Platím bonus a nemám problém občas přispět, ale rovněž na to zásadně nemyslím a finance posílám až ve chvíli, kdy mi bonus vyprší, protože mi dojde, že jsem na to opět zapomněla. Pokud toto upozornění mít nebudu, obávám se, že nebudu přispívat, protože na to zkrátka nebudu myslet.

Asi nemám problém počkat až se někdo na účet podívá a znovu bonus zapne. Pokud mi to hodně vadí a trvá to déle než týden, jsem schopná napsat jednu zprávu a požádat o aktivaci. Tudíž tento fakt jako problém nevnímám.

Ovšem myslím si, že zpřístupnění bonusových věcí všem ovlivní server spíše negativně. Někteří hráči bohatě stačí pouze ve čtyřech jeskyních (!). Číst ty jejich příšernosti v dalších jeskyních by bylo vážně za trest a je jen dobře, že mají hraní omezené na jistý počet...

Stroskotanec - 9. září 2015 09:58
Stroskotanec

Ja by som rád pridal jednu otázku. Je to taký "moderný" trend zbierať peniaze na financovanie podcastov, webových stránov a podobne formou stránok ako:

https://www.patreon.com/

alebo

https://www.getjoyride.com/

?

Daenerys - 9. září 2015 09:58
Daenerys

Zdravím. ;)

Je pravda, že současné potvrzování bonusu trochu vázne. Když mi nedávno bonus vypršel a chtěla jsem se hlásit do páté jeskyně, musela jsem týden po zaplacení ještě urgovat zprávami, aby se na ten účet, pěkně prosím, někdo podíval...
Zrušení bonusového systému by určitě zjednodušilo život těm, co ho alespoň někdy využívají, a ty, kteří to nechtějí / nepotřebují / nevyužijí, by to téměř neovlivnilo, resp. jen v dobrém.

Nicméně, ačkoli téhle myšlence fandím, nejsem si jistá, jestli je dobrý nápad svěřit financování Aragornu pouze do rukou zodpovědné solidarity uživatelů. Ráda něco přispěji, o těch pár korun rozhodně nezchudnu. Ale kolik takových bude? Nemám představu, kolik provoz serveru stojí, ale obávám se, že pár občasných dobrodinců to nezaplatí. Pokud se pletu, budu velice ráda vyvedena z omylu. :)

Čorka - 9. září 2015 09:50
Čorka

A důvody jsou jaké? Napadají mě dva - přilákat více hráčů a přilákat více peněz.
Mám obavu, že zrušením placeného bonusu příjem Aragorna klesne. Budu-li mluvit za sebe, tak mě osobně už pak asi nic nedokope platit. Otázkou je, jestli není už teď těch platících tak málo, že to prostě nestačí. Pak jich ale může být ještě míň.
Stejně tak to nebude záruka více hráčů.
Co takhle udělat testovací třeba půlrok, rok a pak se teprve rozhodnout pro lepší verzi?
Skoč... Křídla roztáhneš cestou...

Megan - 9. září 2015 09:43
Megan

Katanga 9. září 2015 07:38

Temi duvody ste mozna meli zacit :)

V zasade souhlasim, ale spolehat se na nicim odmenenou solidaritu uzivatelu (zbytku uzivatelu) bude samozrejme risk.
Udelejte anketu, at se tu kazdy nemusi s nazorem rozepisovat.

A neni jadro pudla spis v neaktivite adminu, nez ve fungovani bonusu?
Sníst žížalu není důkaz odvahy. To je akorát důkaz, že jsi čuně! 🦐🦕

Katanga - 9. září 2015 07:38
Katanga

Lotya 9. září 2015 00:44
Úplně teď netuším, co myslíš tím zpoplatněním. S touhle změnou by byl naopak celý Aragorn pro všechny zadarmo. ;)

Jinak co nás k tomu vedlo: V současné době bonus využívá jen několik hráčů - trošku mutantní člověk by je spočítal na prstech rukou. Čekají na jeho schválení - mnohdy dlouho a musí si často urgovat o zkontrolování. A takhle v podstatě těch několik málo hráčů, kteří si pocitvě připlatí místo toho, aby měli více účtů, pyká za to, že nám zaplatí. Což není moc fér.
Původně jsme hledali způsob, jak lépe kontrolovat účet (lidi, kteří k němu mají přístup, už nejsou příliš aktivní), a při hledání řešení nás napadlo tohle.

Kdo bonus nevyužije, tak nejspíše až na pár drobností (tuším odhlášení až po hodině, ne po půl, automatická aktualizace záložek i bez aktivního využívání přihlášeného účtu) nepozná, že ho má. A těm, kteří by ho využili, jen odstraníme překážku. ;) A takové odstraňování překážek na Aragornu je našim dlouhodobějším cílem. Aby lidi nebyli svázaní. Aby měli větší volnost a možnosti hraní. Aby si prostě hráli, ne čekali, zda jim někdo něco milostivě schválí nebo povolí.

Goodboy 9. září 2015 01:58
Jak jsem psala výše - to že někdo nějaké výhody má, neznamená, že je využít musí. Nevím, zda jsi bonus někdy měl, ale ona to vážně zas taková hrůza není. Aktualizují se záložky a pošta, takže lidi mají lepší přehled o tom, co se děje, aniž by museli pořád refreshovat. A myslím, že žádná výraznější samovolná změna v tom není. Kdo chce mít čtyři jeskyně, stále může mít čtyři jeskyně. Kdo chce mít čtyřicet jeskyní i bez placení, obejde si to stejně multinickama.
Na kvalitě hraní se to nejspíše trochu odrazí - ale osobně si myslím, že ne moc. V přijímání hráčů do jeskyní má vždycky poslední slovo PJ, na kterém je, aby si podle přihlášky vybral, koho vezme. Stále je možnost nahlížení na profily uživatelů a zkoumání podle počtu jeskyní a komentářů, co je daný hráč zač - s čímž myslím, že současní PJ stejně pracují. Kvalitní hráč bude vždycky hrát kvalitně, trouba bude vždycky trouba (ačkoli může z něj časem vyrůst kvalitní hráč :) ).

Když tak mluvíš o rakvi - Aragorn rakev má, nebudeme si lhát, že ne. Ale spíše bychom rádi pár hřebíčků vytáhli a myslíme si, že tohle rušení omezení je jedním z nich.

Každopádně moc oběma děkuji za názory. Nechci vám je nijak vyvracet, jen dodat více informací a dovysvětlit naše myšlenkové pochody.

Goodboy - 9. září 2015 01:58
Goodboy

Ahoj, v zásadě souhlasím s Loty. Já ten bonus nevyužiji a proto jsem si ho nepořídil. Musíme si uvědomit, že pro většinu hráču tady není aragorn středobod jejich života (bohužel :-) Takže pokud budeme mít všichni stejný výhody jako nynější bonusový uživatel, tak stejně spousta hráčů, stejně jako já, je nevyužije, nehledě na to jaký to bude mít dopad na kvalitu hraní, když se bude každý moci přihlásit kamkoliv :-D
Samozřejmě nemusím mít pravdu, neboť vycházím z vlastní zkušenosti( podle pořekadla podle sebe soudím tebe) a taky nevím co vás vede k promýšlení takové změny, jestli nějaká krize, nebo se jedná o změnu pro změnu samotnou, takže do toho nevidím, ale za mě s infem který mám, PROTI (ale taky ne vyloženě razantně).

Lotya - 9. září 2015 00:44
Lotya

Ahoj :)
Vyjadřuji se k návrhu "bonusy" JSEM PROTI ZMĚNĚ (ale ne vyloženě razantně)

Osobně si myslím, že to takto vyhovuje dosti lidem. Kdo chce vic postav do jeskyně, bud si udělá další profil, nebo zaplatí "modrou hvězdičku".

Sama osobně proti drobným příspěvkům nic nemám a jsem si jistá, že spousta lidí také ne. Nicméně se domnívám, že zpoplatnění bude jen poslední hřebíček do rakve Aragornu, tedy, že mnoho hráčů odejde hrát jinam, tam kde je to zadarmo;)

Katanga - 8. září 2015 23:47
Katanga

Směle se vyjadřujte k našemu nápadu s rušením bonusů. Vaše názory uvítáme! :)

murthags - 23. září 2014 16:42
murthags

true story
http://4.bp.blogspot.com/-HrxSy0sjtFw/UYAKNLdvlwI/AAAAAAAAAeI/wIlghyI-IUs/s1600/double+fuck+off.gif

Python - 23. září 2014 14:36
Python

Cos říkal?
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Eugenio - 23. září 2014 01:15
Eugenio

Souhlasim se vsemi, ale muj nazor je bezvyznamny, proto zapomente ze jsem neco rekl :)
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Python - 9. září 2014 14:52
Python

enca 9. září 2014 14:47
Dobrá, argument přijat.

Souhlasím, bez výhrad
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

enca - 9. září 2014 14:47
enca

Python 9. září 2014 14:34

Nemůžeš přeci tak generalizovat.
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

Python - 9. září 2014 14:34
Python

Lék na ledabylost, řekl bych, ale i tak souhlas.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Vypisuje se 20 z celkem 3121 příspěvků|⇐ 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 ... 157 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)