Admini pro vás (42 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Admini pro vás

Správci:Systém, Amunak, apophis, ixiik
Popis:Máte dotaz na nějakého admina? Chcete s adminy něco pořešit? Chcete si postěžovat? Zde je pro vás to správné místo!
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
toto je systémová (oficiální) diskuze
Nástěnka:
Tato diskuze slouží ke komunikaci s administrátory serveru Aragorn.cz

Řešte s námi to, co se Vám líbí, nelíbí, co se Vám nelíbí na práci správců, adminů, nebo koho byste naopak pochválili za nějaký vhodný zásah či pomoc.

Berte to zde, prosím, jako otevřenou diskuzi, kde nic kolem adminů a správců není tabu. Nebojte se vyslovit svůj názor.

Jedinou podmínkou je, že vše bude v rámci slušnosti.



Bug - pokud jste nalezli chybu, tak ji hlaste v této diskuzi.
Aragorn vývoj - máte-li návrh, co byste chtěli vylepšit, upravit nebo zrušit, tak k tomu slouží tato diskuze.
Aragorn.cz počtvrté - pokud se chcete zapojit do vývoje nové verze Aragornu dobrým nápadem či podobně, tak můžete v této diskuzi

• Jak na obrázky, formátovaný text a jiné "vychytávky" pro Nástěnku Jeskyně, Diskuzí a do Poznámek pro PJe?
Stačí se podívat na Jak psát web, třeba tam najdete nějaký ten zajímavý návod a pak už se jen trochu snažit. Učení hrou.

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 3121 příspěvků|⇐ 1 ... 40 41 42 43 44 45 46 ... 157 ⇒|

enca - 31. března 2013 16:15
enca

Rozmar spravcu z Texasu.
Samotnemu se mi to nelibi.
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

Python - 31. března 2013 16:14
Python

Tak tohle by zajímalo i mě. Podle názvů bych to typoval na recesi.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Kasparek - 31. března 2013 15:36
Kasparek

Jaký je důvod přidání dalších chatovacích místností?

předem podotýkám, že si nestěžuju, ale jen se ptám.
NEBERTE DROGY!!! Nikdy! Nikomu! Neberte drogy!

Buri the Great - 29. března 2013 16:50
Buri the Great

Amunak 29. března 2013 16:07
V požadavcích je, nicméně wrapper to umožňuje ukládat i na disk. Node.js má port pro windows.
http://napady.aragorn.cz

Amunak - 29. března 2013 16:07
Amunak

Buri the Great 29. března 2013 16:01
Memcached máš napsané v požadavcích; nemám ponětí jak to funguje, když to rozšíření chybí. Jde mi o to, abych to mohl na lokálu testovat. To samé Node.js
🐺

Buri the Great - 29. března 2013 16:01
Buri the Great

Amunak 29. března 2013 15:56
A4 nepotřebuje memcached, umí cacheovat do souborů. :) A co se týče node.js? to jsem schopný udělat. Ono bude stačit když budeš dělat v php, node si už ošéfuju já.
http://napady.aragorn.cz

Amunak - 29. března 2013 15:56
Amunak

Buri the Great 29. března 2013 15:50
Můžu to zkusit. No Memcached by měl zátěž databáze značně snížit, ne? Jinak jeden z důvodů proč jsem se ani nepokoušel forknout A4 je ten, že neumím rozchodit memcached na win a netuším jak funguje Node.js.
🐺

Buri the Great - 29. března 2013 15:50
Buri the Great

Amunak 29. března 2013 13:32
Ano, už několik let máme i memcached. :P

Ukážu ti ho pod podmínkou, že případné změny budeš zapracovávat, nejen o nich diskuzovat. :P
http://napady.aragorn.cz

Amunak - 29. března 2013 15:26
Amunak

Python 29. března 2013 15:11
Což neřeší to, že většinna lidí bude pořád ochuzená o vlastnosti Aragornu, které můžou rozhodnout, jestli se jim tu líbí nebo jestli půjdou jinam.
🐺

Python - 29. března 2013 15:11
Python

Amunak 28. března 2013 20:16
V tom případě by stačilo zavést možnost koupit bonus na nejkratší dobu měsíc, nebo dva týdny.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Kasparek - 29. března 2013 14:26
Kasparek

ixiik 28. března 2013 17:36
Zhruba takle jsem si tu diskuzi a reakce administrátorů představoval.;-)
NEBERTE DROGY!!! Nikdy! Nikomu! Neberte drogy!

Amunak - 29. března 2013 13:32
Amunak

Buri the Great 29. března 2013 11:55
A A3 využívá i memcached? Jinak mám na serveru MariaDB, a dotazy jsou o malinko rychlejší než u Oraclovského MySQL. Pro mě to nemá význam, ale v počtu dotazů které má aragorn by to mohlo být znát.

Asi jsi už o tom přemýšlel, ale přesto: nešla by tu třeba nějak zprasit nějaká vrstva kešování? (nechceš mi ukázat zdrojáky A3? :P) Zajímalo by mě, jestli se kešuje třeba stránka diskuze, kde od předchozí návštěvy nedošlo ke změně. Teoreticky by mělo jít relativně snadno držet v keši první stránku každé diskuze a jeskyně. Ta keš by se pak přepočítala při uložení (nebo smazání) příspěvku, případně změně nástěnky. Bylo by ale taky dobré znát poměr mezi vytvořenými příspěvky a jen přečtením příspěvků. Zvýrazňování nových položek by se muselo řešit javascriptem.

No a cenově to pak vyjde zhruba stejně; U toho Angel hostingu je bezpochyby super, že se dá nakonfigurovat všechno zvlášť.
🐺

Buri the Great - 29. března 2013 11:55
Buri the Great

Amunak 29. března 2013 11:48
1,8gb ram, 2 procesory, 10gb hdd. System je Debian 6. Ve špičkách mi aragorn zasílá info o přetížení, nicméně postíhá (pohybujeme se někde kolem 90% vytížení). Většinu systému si zabírají SQL dotazy, resp. mysql server jako takový.
http://napady.aragorn.cz

Amunak - 29. března 2013 11:49
Amunak

Buri the Great 29. března 2013 11:02
A co je vůbec neideálně navržená databáze?
🐺

Amunak - 29. března 2013 11:48
Amunak

ixiik 29. března 2013 10:46
Jo, chápu to. Ale dá se tomu předejít, když se k bonusům napíše nějaké upozornění o přechodu na systém dotací.

Je pravda, že wiki je rozdílná. Viděl bych hlavní rozdíl v tématice, protože sice mají víc návštěvníků, ale taky nesrovnatelně vyšší náklady. Pokud ale uděláš viditelnou výzvu - třeba jednou za rok - s tím, že se vybírá 5 tisíc na roční chod Aragornu, věřím, že se najde dost lidí, co přispěje.

Buri the Great 29. března 2013 11:02
Jaké to má parametry? Já mám dvě VPS u Wedosu a za to výkonnější (1GB RAM, 30GB HDD, 1 procesor) platím 2900 s DPH ročně, a výkonově to bohatě stačí na všechny ty vymyšlenosti co tam mám (asi 6 webů s malou návštěvností, relativně zatížená databáze statistik MC pluginů, miniaturní Minecraft server). Mám tam Archlinux, což se ukázalo být jako špatná volba, ale zase jsem zvyklý s ním pracovat.
🐺

Buri the Great - 29. března 2013 11:02
Buri the Great

ixiik 29. března 2013 10:46
Motivace pro ně na ní něco udělat. ;)

Hosting máme u angel-hosting.cz, platíme 320,- měsíčně. A důvod? A3 má neideálně navrženou databázi a na sdíleném hostingu prostě nestíhá.
http://napady.aragorn.cz

ixiik - 29. března 2013 10:46
ixiik

Buri the Great 28. března 2013 18:14
Nicméě to stále neřeší situaci, že A4 bude bůh ví kdy a na editaci by si tak museli lidi počkat do bůh ví kdy :)

Amunak 28. března 2013 18:18
V tom máš pravdu. Ale když se na to podíváš z jiného uhlu pohledu, tak se na to dá dívat takto: "Zaplatil jsem před měsícem bonus na rok. A teď mají všichni k dispozici za co já jsem musel zaplatit, abych tyto možnosti měl." To může někoho naštvat.

Ohledně hostingu by ti lépe odpověděl buri, nicméně nejde jen o hosting. jde o to, že Aragorn běží na virtualni mašině, což je dražší, než klasický hosting. Ale jak říkám. V tomhle by ti lépe odpověděl Buri, který se o to stará.

Amunak 28. března 2013 20:16
Srovnáváš nesrovnatelné. Wiki a Aragorn jsou dvě naprosto rozdílné věci, ať už tématem, počtem návštěvníků, informační hodnotou atd. Wiki je primárně zdroj informací, kdežto Aragorn je primárně zdroj zábavy. za informace lidi rádi platí, kdežto zábava zadarmo se dá najít i na plno jiných místech. Nicméně stále věřím, že sbírka by mohla bonusy nahradit, tedy alespon v to doufám.
Byl jsem na AraLARPu I, II, ... IX, AraPaintBallu I a II, , Castle LARPu II, III, PragoConu 2007, 2008, 2009, CONVENTIcONu 2009, účastnil se akce AraSponzoring Zoo, těším se na NAL :). Jo - Žiju Aragornem, no a?

Amunak - 28. března 2013 20:16
Amunak

Python 28. března 2013 20:03
Lidé často podporují i nezištně. Resp. takhle si můžou kupovat plnou funkčnost Aragornu na další období, které je přímo úměrné tomu, kolik na to dají peněz. Proč tak hloupě omezovat lidi kteří si nemůžou dovolit těch pár stovek zaplatit. Co když někdo prostě jen tak chce podpořit Aragorn, Ale má zrovna k dispozici třeba jen padesát korun nebo stovku?
Stejným způsobem si lidi "kupují" funkčnost Wikipedie. A tam to docela funguje.
🐺

Mikymauz - 28. března 2013 20:09
Mikymauz

Python 28. března 2013 20:03

To se pletes:) Lidi spis prispejou nez kupuji:)

Python - 28. března 2013 20:03
Python

Amunak 28. března 2013 18:18
Lidé si kupujou bonus, aby měli véce možností.

Jde o to slovo kupujou. Nevím jak ty, ale pochybuju, že někdo bude cokoli podporovat nezištně. Takhle si kupují bonus. A já osobně jsem přesvědčen, že pokud tato protihodnota zmizí, kupujících ubyde.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Vypisuje se 20 z celkem 3121 příspěvků|⇐ 1 ... 40 41 42 43 44 45 46 ... 157 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)