Admini pro vás (43 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Admini pro vás

Správci:Systém, Amunak, apophis, ixiik
Popis:Máte dotaz na nějakého admina? Chcete s adminy něco pořešit? Chcete si postěžovat? Zde je pro vás to správné místo!
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
toto je systémová (oficiální) diskuze
Nástěnka:
Tato diskuze slouží ke komunikaci s administrátory serveru Aragorn.cz

Řešte s námi to, co se Vám líbí, nelíbí, co se Vám nelíbí na práci správců, adminů, nebo koho byste naopak pochválili za nějaký vhodný zásah či pomoc.

Berte to zde, prosím, jako otevřenou diskuzi, kde nic kolem adminů a správců není tabu. Nebojte se vyslovit svůj názor.

Jedinou podmínkou je, že vše bude v rámci slušnosti.



Bug - pokud jste nalezli chybu, tak ji hlaste v této diskuzi.
Aragorn vývoj - máte-li návrh, co byste chtěli vylepšit, upravit nebo zrušit, tak k tomu slouží tato diskuze.
Aragorn.cz počtvrté - pokud se chcete zapojit do vývoje nové verze Aragornu dobrým nápadem či podobně, tak můžete v této diskuzi

• Jak na obrázky, formátovaný text a jiné "vychytávky" pro Nástěnku Jeskyně, Diskuzí a do Poznámek pro PJe?
Stačí se podívat na Jak psát web, třeba tam najdete nějaký ten zajímavý návod a pak už se jen trochu snažit. Učení hrou.

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 3121 příspěvků|⇐ 1 ... 41 42 43 44 45 46 47 ... 157 ⇒|

Buri the Great - 28. března 2013 18:22
Buri the Great

Vymýšlíš zbytečnosti. :)
http://napady.aragorn.cz

Amunak - 28. března 2013 18:21
Amunak

Amunak 28. března 2013 18:18
Pro začátek by určitě stačilo jen přidání textu k předchozímu příspěvku, prostě jen aby se ušetřilo to opakování ikonky, hlavičky příspěvku a tak.

Alternativně jde trochu omezit editaci - třeba jí umožnit jen do hodiny, a třeba jen do deseti minut když už mezitím někdo napsal něco jiného. Vandalové co si ničí obsah příspěvků se najdou vždycky, ale nemyslím si, že jich je tolik, aby to byl problém.
🐺

Amunak - 28. března 2013 18:18
Amunak

ixiik 28. března 2013 18:01
Ti by z toho asi už tak velkou radost neměli, kor ti co platili v poslední době :)
Já myslel, že si bonus lidé kupují proto, aby tu měli pohodlnější ovládání (které by podle mě v dnešní době mělo být samozřejmostí pro všechny) a ne proto, aby se povyšovali nad ostatními. Kdyby byly dotace, asi by bylo optimální dát donátorům nějakou hvězdičku jako alespoň malou satisfakci, a třeba udělat veřejný seznam kolik kdo přispěl - možná by to někoho motivovalo.

Nevím, jestli hostujete na stejném místě jako máte doménu (web4u), ale jestli platíte více než stovku měsíčně (a ani to není málo), tak byste asi měli změnit hosting.

Buri the Great 28. března 2013 18:07
Já bych v tom viděl přínos, pokud A4 nebude dříve než za půl roku :)
🐺

Buri the Great - 28. března 2013 18:14
Buri the Great

ixiik 28. března 2013 18:11
Verzování není potřeba, v A4 jsou přímo citace z příspěvku včetně možnosti proklikat se "stromem" citací/reakcí.

Navíc editace funguje po celém světě, nevím, proč by nemohla fungovat zrovna u nás. :)

Maximálně přidám info o čase a autorovi poslední editace.
http://napady.aragorn.cz

ixiik - 28. března 2013 18:11
ixiik

Buri the Great 28. března 2013 18:07
Přínos by to mělo pokud budeme na A4 čekat ještě bůh ví jak dlouho.

Nicméně osobně se mi moc nelíbí možnost plné editace, jelikož pokud někdo na něco reagoval, a původní pisatel to něco zeditoval, tak se reakce míjí účinkem. Ale neviděl bych problém v s doplňováním. A nebo pokud editace celková, tak by měla být vidět i historie příspěvku, například stylem "Příspěvek byl editován zde se můžete podívat na historií"

Chápu že editaci lidi chtějí z důvodu možnosti opravovat chyby, případně něco doplnit, ale já mám prostě strach z té konzistence diskuze.
Byl jsem na AraLARPu I, II, ... IX, AraPaintBallu I a II, , Castle LARPu II, III, PragoConu 2007, 2008, 2009, CONVENTIcONu 2009, účastnil se akce AraSponzoring Zoo, těším se na NAL :). Jo - Žiju Aragornem, no a?

Buri the Great - 28. března 2013 18:07
Buri the Great

ixiik 28. března 2013 18:01
Editace je hotová v A4, nemyslím si, že by mělo extra přínos ji dávat i sem.
http://napady.aragorn.cz

ixiik - 28. března 2013 18:01
ixiik

Amunak 28. března 2013 17:45
PayPal není až tak dobré řešení. Takhle. Ne jako jediné řešení. Nicméně asi by neyl problém udělat nějakou info stránku o různých možnostech plateb. Například PayPal, platba na přímo na ucet atd.

Každopádně stejně se mi zda zbytečné to tu řešit, když současný systém funguje. Jediné "pozitivní" je povolení všech funkcí všem. Což chápu, že by uživatelé ocenili. Těžko říct jak by to vzali ti, co si bonus zaplatili. Ti by z toho asi už tak velkou radost neměli, kor ti co platili v poslední době :)

Amthauer 28. března 2013 17:47
Nemá cenu řešit. Zpět už se to stejně nevezme a do budoucna bude skrývání.

Amunak 28. března 2013 17:47
Taky jsem vůči tomu skeptický. Ale třeba mě uživatelé mile překvapí. Každopádně bonus systém není schopen utáhnout i případnou odměnu pro programátora/y. Příjmy jsou tak akorát na poplacení hostingu.

Amunak 28. března 2013 17:50
Editaci ti neslíbím, netuším jak složité to je nebo není v současném zdrojovém kódu. Taktéž jsem teď Buráka zahltil prací na Rozcestí a Galerii. Až to bude mít, tak se můžeme pobavit znova aby se na to podíval.

Amunak 28. března 2013 17:50
Jenže taktéž může nastat situace, že někdo ani těch 10 hodnocení nedostane, už jen proto že si lidi řeknou, že tenhle shit ani nebudou hodnotit. (Pro rejpaly: To byl jen příklad). Spíš bych viděl nějaký kompromis. Například po deseti hodnocení, nebo po měsíci.
Byl jsem na AraLARPu I, II, ... IX, AraPaintBallu I a II, , Castle LARPu II, III, PragoConu 2007, 2008, 2009, CONVENTIcONu 2009, účastnil se akce AraSponzoring Zoo, těším se na NAL :). Jo - Žiju Aragornem, no a?

enca - 28. března 2013 17:51
enca

Amthauer 28. března 2013 17:47

Pravda.
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

Amunak - 28. března 2013 17:50
Amunak

ixiik 28. března 2013 17:36
Jo a ještě jedna věc (tedy dvě): Chci možnost editovat příspěvek (alespoň přidat na konec); Šikovnější než čekat měsíc je vyžadovat třeba minimálně 10 hodnocení a až pak koukat na to, jestli to má být podle hodnoty toho hodnocení skryté - po měsíci tam může být třeba jediné (nevypovídající) hodnocení nebo naopak stovka silně záporných hodnocení. Je to extrém, ale nastat to může.
🐺

Amunak - 28. března 2013 17:47
Amunak

Amunak 28. března 2013 17:45
Jo a aby to nevypadalo že jenom rejpu, tak se vším ostatním souhlasím. Jen nevím, jestli má bod č. 4 čanci na úspěch. To by asi bylo snazší dát na vývoj něco z toho případného donatu, kdyby se zavedl. Myslím si, že bonusy zaplatí hosting a případné podobné výdaje bohatě. Nebo se mýlím?

Jo a kdybyste chtěli zabránit rýpalům do financí, transparentní účet by to taky řešil.
🐺

Amthauer - 28. března 2013 17:47
Amthauer

ixiik 28. března 2013 17:36
"nevidím jediný důvod, proč by se náhodný kolemjdoucí měl hrabat v desítkách děl, které jsou dle hodnocení uživatelů horší"

Já zas nevidím důvod, proč by se v nich náhodný kolemjdoucí hrabat neměl, když jsou stejně hodnocena nějakými sotva desíti lidmi (navíc laiky a pořád stejnou skupinou), což je sotva vypovídající.
- What is a life devoid of strife?

Amunak - 28. března 2013 17:45
Amunak

ixiik 28. března 2013 17:36
Nemyslím si, že to tu admini nečtou, myslím si, že když už to tu čtou, mohli by odepisovat, a když odepisují, mohlo by to být něco smysluplného (třeba jako tenhle tvůj příspěvek - díky).

3) Patch by šel snadno vyřešit tak, že se bonus nastaví úplně všem na nějakou směšně dlouhou dobu a přidá se na to "hack" do registrace. Kdyby někomu vadilo, že má každý vedle jména hvězdičku a bylo složité měnit kód, vždycky jde tu hvězdičku nahradit průhledným gifem.
Nejsnazší systém pro donate je asi využít funkcí https://www.paypal.com/.

6) Přesto si myslím, že se to už teď mělo řešit tak jak píšeš, nebo vůbec.
🐺

ixiik - 28. března 2013 17:40
ixiik

Snad jsem shrnul vše co se tu poslední dobou řešilo, pokud jsem na něco zapomněl, tak mi to připomeňte a já se k tomu rád vyjádřím.
Byl jsem na AraLARPu I, II, ... IX, AraPaintBallu I a II, , Castle LARPu II, III, PragoConu 2007, 2008, 2009, CONVENTIcONu 2009, účastnil se akce AraSponzoring Zoo, těším se na NAL :). Jo - Žiju Aragornem, no a?

ixiik - 28. března 2013 17:36
ixiik

Není pravda, že to tu admini nečtou. Naopak si myslím, že všichni to tu čtou.

Druhá věc, na základě podnětů z této diskuze už je v plánu několik změn. Například tolik nadávané promazání v Galerií. Zadal jsem Burimu, aby udělal ono filtrování hůře hodnocených kreseb.

Ale abych to shrnul:
1)Zvrhnul se tu flame a lynčování Buriho za A4.
Na to Buri několikrát odpověděl, že pokud se najde programátor, který se zapojí, tak jedině dobře. Nikdo takový tu není, takže dokud se nenajde, nebo Buri nepřidá, tak se situace nezmění. Věc jiná je úprava A3, ale k tomu se dostanu později.

2) Zazněly tu dlouhodobé připomínky k rozcestí. V současné době se připravují nové situace. Buri má zadáno aby se podíval na možnost vypnutí podsituací a možnost přes vote systém změnit situaci i běžným hráčem.

3) Dále tu zazněla možnost změny financování Aragornu přes sbírku. Osobně si nemyslím, že je současný fungující model třeba měnit. Mám k tomu hlavně důvod ten, že by se musel opět upravovat kód Aragornu a vypínat , respektive zpřístupnit bonusové funkce pro všechny. Dále by se musel buď využít nějaký fungující projekt na sbírku, nebo něco takového naprogramovat. Nicméně v A4 by model veřejné sbírky fungovat mohl.

4) Kašpárek tu také navrhl možnost sbírky na vývoj A4, jakožto motivace pro programátory. Osobně proti tomu ani nejsem a docela by mě i zajímalo zda by tento nápad měl úspěch. Pokud by to motivovalo Buriho, či další programátory, tak jedině dobře.

5) Obměna adminů: Saltzhornia už není adminem, naopak přibyli nový admini. Osobně nejsem pro vyhazování adminů, kteří tu dělají svojí práci. Spíš jsem pro rozšiřování teamu. Osobně si myslím, že každý admin pozná kdy je jeho čas odejít. Pokud bude dlouhodbě neaktivní tak je to věc jiná a pozice je mu odebrána. Ale pokud vidím aktivitu, tím že dělá svojí práci, tak nemám důvod někoho vyhazovat. Tím odpovídám Mikymu i na to, proč tu jsem stále já, i když vím, že na to bude mít dalších tisíc připomínek a průpovídek.

6) Vrátím se ještě k tomu flamu co zde vznikl ohledně Galerie. Zaznělo zde, proč se pouští do galerie i horší díla. A to přesně z důvodu aby sami uživatelé rozhodli co je podle nich dobré a co ne. Protože jak sami říkáte hodnocení je subjektivní. Proto ať hodnotí sami uživatelé a rozhodnou o osudu. Dále zde zazněl argument, že pod obrázkem byly cenné rady. To je nejspíš pravda, ale stejně tak je pravda, že autor, pokud ho rady zajímaly si je dávno přečetl a snad si je vzal k srdci.
Pročištění se dělalo původně z důvodu úspory místa na serveru. To v současné době není problém. Nicméně já osobně s čistkou v galerií souhlasím, i přes její případná negativa. Nechci si tu hrát na elitáře, ale nevidím jediný důvod, proč by se náhodný kolemjdoucí měl hrabat v desítkách děl, které jsou dle hodnocení uživatelů horší a sem tam narazit na to lepší.

Nicméně jak jsem psal na začátku, do budoucna se tento problém vyřeší tak jak tu bylo navrženo a to skrýváním slabších věcí a uživatel si je může zobrazit, pakliže bude chtít. S tím, že se skryjí pokud budou mít slabší hodnocení až po měsíci(to jsme plácl, možná ten čas bude jiný) co budou vidět veřejně.
Byl jsem na AraLARPu I, II, ... IX, AraPaintBallu I a II, , Castle LARPu II, III, PragoConu 2007, 2008, 2009, CONVENTIcONu 2009, účastnil se akce AraSponzoring Zoo, těším se na NAL :). Jo - Žiju Aragornem, no a?

Amunak - 28. března 2013 17:03
Amunak

Enca, koukni na http://donjon.bin.sh/fantasy/random/#location případně http://donjon.bin.sh/fantasy/random/#quest nebo dokonce http://donjon.bin.sh/fantasy/adventure/

pokud potřebuješ nápady na situace. Kdyby u toho někdo dokázal kontaktovat autora a získal zdrojová data plus systém jak se to generuje a přeložil to do češtiny, měli bychom nejspíš nejlepší a nejpropracovanější situace vůbec.
🐺

Python - 27. března 2013 16:48
Python

Sakra, asi se blíží fakt ten konec světa...když Kasparek pro změnu neřekl úplnou hovadinu. On má snad <šeptá> i něco jako pravdu?
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Amunak - 27. března 2013 15:53
Amunak

Tohle
Amthauer 27. března 2013 14:43
jilm 27. března 2013 12:41
enca 27. března 2013 12:19
je ale docela smutný.
🐺

Kasparek - 27. března 2013 15:20
Kasparek

Amthauer 27. března 2013 14:43
Jsem rád, že kritizuješ formu a né obsah:P
NEBERTE DROGY!!! Nikdy! Nikomu! Neberte drogy!

Amthauer - 27. března 2013 14:43
Amthauer

Kasparek 27. března 2013 12:23
"Jsem přijdou", jo? :)
- What is a life devoid of strife?

enca - 27. března 2013 12:57
enca

Kasparek 27. března 2013 12:56

To jsem se snažil tvrdit o sobě :-(
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

Vypisuje se 20 z celkem 3121 příspěvků|⇐ 1 ... 41 42 43 44 45 46 47 ... 157 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)