Aragorn vývoj (14 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Aragorn vývoj

Správci:Buri the Great, Amunak, ixiik
Popis:Chybí vám něco na Aragornu? Máte dobrý nápad? Sem s tím, ať víme co byste si přáli.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Další změny na Aragornu by značně usnadnilo osekání mrtvých sekcí Galerie a Články, přijde vám to jako hodně šílený nápad?
Sekce smazat! Nikdo tam nechodí a stará díla nikoho nezajímají. Všechno úsilí nechť se věnuje novému vývoji!3
Archivovat (tak aby k dílům stále byl přístup)! Možná tam teď nikdo nepřispívá, ale to neznamená že by stará díla neměla hodnotu.23
Ponechat a nedotýkat se! Co si to dovolujete, šahat na pradávné texty a malby?!1
27 celkem
Nástěnka:
Nepište sem blbosti. Když si myslíte, že máte dobrý nápad, zeptejte se i jiných, zda jim to příjde jako vychytávka a pak to teprve pište sem.

Nápady budu dávat na nástěnku. V "Nápady k diskuzi" budou věci o kterých si nejsme jisti, zda jsou až tak in, ale můžete je obhájit, vyjádřit se zda ano, nebo ne, zda je chcete, nebo ne.

Nápady, které budou zapracovány:


- Jiné (větší) rozměry / datové omezení ikonek (avatarů) + větší komfort při nastavení

Nápady k diskuzi:


- Galerii a články nějak zaarchivovat (možná i mimo hlavní web Aragornu) a sekcí se zbavit (usnadnilo by to další úpravy Aragornu) - hlasujte v anketě!

Zamítnuté nápady:

(archiv)

Zapracované nápady:

(archiv)
- Smajlíci v diskuzích (implementováno díky podpoře emoji 😊)
- Korektně implementované odesílání mailů + pěkné šablony
- Lepší zapamatování přihlášení (dlouhodobé s možností odhlášení "na dálku")

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 4358 příspěvků|⇐ 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 ... 218 ⇒|

Voju - 26. února 2012 14:51
Voju

k naprogramování snadné, implementace trošičku ošemetnější kam s filtrem... a časově ? Apo nebo Buri ? :D

[FAST]NAVi - 26. února 2012 14:49
[FAST]NAVi

Zdravíčko!

Mám nápad, který asi bude vyžadovat trochu programátorského umu, nicméně mě (jakožto PJovi - hráčům to je na nic) by to značně zjednodušilo život. Tedy život ani ne, ale spíše psaní.

Nešlo by do jeskyně přidat funkci, díky které by si PJ mohl prohlédnout fórum z pohledu hráče? Řeknu příklad. Když se skupina hráčů rozdělí např. na dvě půlky, člověk pak při psaní musí dohledávat příspěvky např. 1,3,6,9 zpátky, protože ty ostatní patří druhé oddělené půlce. Spousta časů se ztratí hledáním oněch příspěvků. Kdyby si ale PJ mohl vyfiltrovat jen ty příspěvky, které viděli postavy, kterým zrovna píše, měl by práci snadnější.

Konkrétní příklad. Mám jeskyni, ve které je hráč A, B, C, D a E. Hráči A a B jsou momentálně odděleny od postavy C a D, zatímco postavě E se teprve píše úvod, protože je nově přijatá do jeskyně. Když bych chtěl psát pro hráče A a B, přepnul bych si fórum tak, abych viděl vše, co vidí i hráč A. Tím mi zmizí veškeré texty pro hráče C, D a E a fórum se značně zpřehlední. Posléze by se postup mohl opakovat např. u hráče C nebo E atd.

Doufám, že jsem to popsal srozumitelně.

Těším se na vyjádření kompetentních osob a případně na zavedení této funkce na Aragorn.

Mějte se a ať se daří!
Dum spiro spero

Python - 22. ledna 2012 23:33
Python

Zdravím. Mám perfektní nápad. V hospodě u Edwina by bylo fajn připojit možnost ignorace určitých osob.

Nicky jako Hot Loli Bait14 a podobně by tím neměly šanci otravovat lidi, kteří o ně nestojí a na rozdíl od IP banů je to flexibilní.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Erinye - 31. října 2011 22:07
Erinye

Poprosím o doladění/Vyřešení funkce pomocného PJ jmenovitě jde o toto:

1) Pokud pomocný PJ háže kostkou hody v jeskyni na fóru, hody se neukazují druhému (Původnímu PJ) Takže je nevidí...

2) Tyto hody nejdou smazat, ukazují se jako text odeslaný sám sobě, ale bez možnosti jej zaškrtnout a následně smazat (I když na to máte daná práva jako asist PJ) A protože je PJ jeskyně nevidí, ani on je nemůže smazat a zaškrtnou...

(Vlastně se ony hody ukazují jako dříve, když hráč házel PJ a ten jediný je mohl mazat, ale PJ se tyto hody nezobrazují a asist je nemůže mazat/Označit ani přeposlat k PJ)...

Takže všechny hody pomocného PJ zůstávají ve hře a nedají se odstranit, prosím tedy o úpravu, aby je mohl byďto asist PJ také mazat, nebo aby je viděl i PJ a mohl je mazat on...
„Počítám do pěti. Čtyři…“

Scout - 30. října 2011 18:34
Scout

Python 30. října 2011 18:29
Tak to by znamenalo podle mne přeprogramovat dost značnou část kódu a to nemá smysl, když je v pozvolném vývoji A4. Ale uvidíme co na to Buri.
Člověk je bohatý pouze svými přáteli.

Python - 30. října 2011 18:29
Python

Scout 30. října 2011 18:17

>> Amunak 16. října 2011 11:33
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Scout - 30. října 2011 18:17
Scout

Python 30. října 2011 16:54
Promiň ... k jakému návrhu se to vracíš?
Člověk je bohatý pouze svými přáteli.

Python - 30. října 2011 16:54
Python

K tomu návrhu bych se vrátil. Vlastník diskuzí, obrázků v galerii, článků či jeskyní by mohl mít tyto jeskyně nezapočítané do celkového množství. Myslím, že to nikomu neuškodí (až na ty, co to budou programovat, samozřejmě) a lidé budou moci u svých děl lépe reagovat.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Amunak - 16. října 2011 19:52
Amunak

XxxYyy 16. října 2011 12:14
samozřejmě, ale jak často tam chodíš aby sis toho všiml?
🐺

Python - 16. října 2011 19:04
Python

XxxYyy 16. října 2011 12:14
To ano. Jde to.

Ale mnoho věcí jde a přesto se nedělají...koneckonců z jakého jiného důvodu na evropu padla krize? :D
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

XxxYyy - 16. října 2011 12:14
XxxYyy

Amunak 16. října 2011 11:33
Keď si pozrieš vlastný účet, tam to všetko máš.
Na tomto světě jsou dva typy lidí - dobří a zlí. Ti dobří lépe spí a ti zlí se daleko radši probouzejí.

Amunak - 16. října 2011 11:33
Amunak

možná by bylo řešení umožnit záložky u vlastních článků, jeskyní, diskuzí apod. na neomezený. myslím, že Aragorn by to nezabilo. Poštolka může být otravná.
🐺

Scout - 16. října 2011 09:06
Scout

Python 15. října 2011 19:14
Motáš dohromady požadavek na šeptání herního příspěvku (tak chápu startovací příspěvek této debaty Khajit 13. října 2011 07:19 ale nechápu proč to chce) se svým požadavkem poslat poštolku všem hráčům v jeskyni, kteří tam nechodí a nehrají.

Šeptaný herní příspěvek všem hráčům v jeskyni
versus
Upomínka "když jsi se někam přihlásil tak tam hraj"
Člověk je bohatý pouze svými přáteli.

Python - 15. října 2011 19:14
Python

Nazir 15. října 2011 19:10
V tom je ten vtip, nehrají :D
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Nazir - 15. října 2011 19:10
Nazir

Python 15. října 2011 18:43
A jak hrají, když nechodí do jeskyní? Divný .
Oko za oko... a svět bude slepý.

Python - 15. října 2011 18:43
Python

Scout 15. října 2011 18:38
Z mých zkušenosti ne všichni do té jeskyně zajdou. Mají omezené záložky a tak ji v nich nemají (jako já moji vlastní btw :D)

Ale je to jen návrh...
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Scout - 15. října 2011 18:38
Scout

Python 14. října 2011 21:24
Poslat šeptem zprávu všem členům jeskyně
versus
Poslat normální, všem viditelný příspěvek do jeskyně.

Jaký je rozdíl???
Člověk je bohatý pouze svými přáteli.

Python - 14. října 2011 21:24
Python

Nicméně možnost poslat zprávu všem členům jeskyně by nebylo marné, to zase jo...
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Amunak - 13. října 2011 13:37
Amunak

Khajit 13. října 2011 07:19
Není to zbytečné? Pak třeba budeš chtít příspěvek upravit a zbytečně se ti to zkomplikuje
🐺

Python - 13. října 2011 07:34
Python

Myslím, že někteří z adminů budou mít velkou chuť napsat něco ve smyslu: "Všechno je možné" :D
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Vypisuje se 20 z celkem 4358 příspěvků|⇐ 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 ... 218 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)