Aragorn vývoj (49 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Aragorn vývoj

Správci:Buri the Great, Amunak, ixiik
Popis:Chybí vám něco na Aragornu? Máte dobrý nápad? Sem s tím, ať víme co byste si přáli.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Další změny na Aragornu by značně usnadnilo osekání mrtvých sekcí Galerie a Články, přijde vám to jako hodně šílený nápad?
Sekce smazat! Nikdo tam nechodí a stará díla nikoho nezajímají. Všechno úsilí nechť se věnuje novému vývoji!3
Archivovat (tak aby k dílům stále byl přístup)! Možná tam teď nikdo nepřispívá, ale to neznamená že by stará díla neměla hodnotu.23
Ponechat a nedotýkat se! Co si to dovolujete, šahat na pradávné texty a malby?!1
27 celkem
Nástěnka:
Nepište sem blbosti. Když si myslíte, že máte dobrý nápad, zeptejte se i jiných, zda jim to příjde jako vychytávka a pak to teprve pište sem.

Nápady budu dávat na nástěnku. V "Nápady k diskuzi" budou věci o kterých si nejsme jisti, zda jsou až tak in, ale můžete je obhájit, vyjádřit se zda ano, nebo ne, zda je chcete, nebo ne.

Nápady, které budou zapracovány:


- Jiné (větší) rozměry / datové omezení ikonek (avatarů) + větší komfort při nastavení

Nápady k diskuzi:


- Galerii a články nějak zaarchivovat (možná i mimo hlavní web Aragornu) a sekcí se zbavit (usnadnilo by to další úpravy Aragornu) - hlasujte v anketě!

Zamítnuté nápady:

(archiv)

Zapracované nápady:

(archiv)
- Smajlíci v diskuzích (implementováno díky podpoře emoji 😊)
- Korektně implementované odesílání mailů + pěkné šablony
- Lepší zapamatování přihlášení (dlouhodobé s možností odhlášení "na dálku")

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 4358 příspěvků|⇐ 1 ... 47 48 49 50 51 52 53 ... 218 ⇒|

Mack - 15. listopadu 2010 22:02
Mack

Drtikol 15. listopadu 2010 22:00
problém je, že je to nastavený, aby to udělalo export všech příspěvků.
Would it help?

Drtikol - 15. listopadu 2010 22:00
Drtikol

Nápad: Uvítal by som, keby som si mohol ako hráč spraviť export jaskyne aj sám, namiesto toho, aby som otravoval PJa a on mi to musel niekam na net vyvesiť.

Stačí pridať hráčom (tam kde sa edituje postava, kliká na chat a mapy), položku "Export jeskyně".

Maličkosť, ale asi nebudem jediný, kto si kedy chcel vyexportovať dobrú jaskyňu a pochváliť sa.
Hláška roka: "Si to vychytal jak Českej brankář..."

ixiik - 10. listopadu 2010 17:45
ixiik

Nazir 9. listopadu 2010 19:51
;-)
Byl jsem na AraLARPu I, II, ... IX, AraPaintBallu I a II, , Castle LARPu II, III, PragoConu 2007, 2008, 2009, CONVENTIcONu 2009, účastnil se akce AraSponzoring Zoo, těším se na NAL :). Jo - Žiju Aragornem, no a?

apophis - 10. listopadu 2010 10:06
apophis

Nazir 9. listopadu 2010 19:51
Ve vývoji.
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

Nazir - 9. listopadu 2010 19:51
Nazir

ixiik 28. října 2010 02:34
Nejsem si jist, zda se už nevrátil. Ta featura už má jakýsi ksicht, tedy že PJi jde přidat pomocného PJe, ale nemá střeva, tedy že ten přidaný PJ v jeskyni nemá žádná práva, což o to, tím pádem ani povinnosti :D
Když pomocný PJ klikne na PJ záložku, vrátí mu Aragorn následující: Tato sekce je přístupná jen majiteli jeskyně.
Je to zatím ve vývoji, nebo něco děláme špatně?
Oko za oko... a svět bude slepý.

Amunak - 4. listopadu 2010 23:17
Amunak

Orcslayer 4. listopadu 2010 23:10
souhlas.

Jenže já když si představím wysiwyg, tak se mi vybaví takové to nechtěné formátování (formátuje to, když nechceš) a které pak musíš rušit. A pak taky to mizerné kopčení z wordu.
Nakonec stejně zpravidla musím použít přímou úpravu HTML, abych se nějakého extra otravného formátování zbavil.

Určitě to každý vidí jinak, ale já když si tohle vybavím tak se prostě zděsím a vím, že bych tomu nedal přednost před wysiwym.

Ale asi máš pravdu, že nejlepší je takový wysiwym ve stylu bbcode, kde jen tak nedojde ke kolizi tagů a přesto přesně víš, co píšeš.
🐺

Orcslayer - 4. listopadu 2010 23:10
Orcslayer

Amunak: Tak samozřejmě, ale gró příspěvku bylo v tom, že u WYSIWYGu tohle nemusím řešit. :) (To je mj. ta uživatelská přívětivost.)

Amunak - 4. listopadu 2010 22:55
Amunak

Orcslayer 4. listopadu 2010 22:52
Pravda. Ale kde v článku budeš potřebovat použít --- a zároveň by ti tam místo toho vadila vodorovná čára?

Má to snad fungovat jako oddělení a tak to funguje obojí, ne?
🐺

Orcslayer - 4. listopadu 2010 22:52
Orcslayer

(Na obhajobu WYSIWYG a proti WYSIWYM.)

Za WYSIWYM bych naopak občas střílel. Rád jaksi používám i znaky, které si daný systém usmyslil používat pro formátování a nechci načítat dokumentaci jen proto, abych to nějak očůral. :)
---
Aneb když formátování textem, tak ala BBCode, kde je možnost "kolize" jaksi o dost menší. :)
// Ta čára nahoře mi připomíná, že třeba zmíněná texyla by z odstavce nad lajnou udělala nadpis. Uh, uživatelská přívětivost dle geeků... (Rejp. :])

hater - 4. listopadu 2010 22:13
hater

Amunak 3. listopadu 2010 23:29
mno nevím co říct dál. Jak říkám zvolené řešení je wysiwyg. Pochopitelně jsou jiné možnosti a každá má své výhody, respektive nevýhody.

Amunak - 3. listopadu 2010 23:29
Amunak

hater 3. listopadu 2010 23:17
JAko nevím, no. Já bych volil tu texylu, ta má nějaké základní nástroje, které většině stačí, a když budeš chtít, můžeš se naučit něco víc (třeba pokročilé formátování). Navíc je dost intuitivní a hlavně taky jednoduchá.

Když do ní vložíš text z wordu, je to myslím automaticky čisté.
🐺

hater - 3. listopadu 2010 23:17
hater

Amunak 3. listopadu 2010 23:07
jo, tak to prostě funguje. Máme WYSIWYG a skutečně tam to svinstvo dává. Odstranit ho jde stejně snadno jako v texyle nebo pomocí jiného systému. Tím co máme můžeš úplně stejně vyznačit nadpisy.

Prostě jsou dvě varianty:
- WYSIWYG a uživatelé budou spokojení, že můžou klikat, ale nebude se jim líbit text vložený z wordu
něco jiné, kde se můžeš naučit skvělou syntax a spoustu věcí, ale zase to není WYSIWYG

Amunak - 3. listopadu 2010 23:07
Amunak

hater 3. listopadu 2010 23:01
Právě že když do WYSIWYGu hodíš text z wordu, udělá to děsnej bordel. Word totiž při kopčení zachovává formát a má pro to nějaký značky. No a ty se dostanou i do wysiwygu a můžou mu pěkně zavařit (naseká se tam různý podivný formátování a tak). No a přinejlepším to skončí tak, že se to nenaformátuje vůbec.

Zatímco když to tam zkopčíš a převede se to na plain text, tak by akorát stačilo znova vyznačit nadpisy a máš hotovo. Osobně za uživatelskou přívětivost nepovažuju něco, co generuje bůh ví jakej kód (i když v tom jsem asi sám). No a na to, že se třeba tučné písmo dává do hvězdiček, by si uživatelé mohli zvyknout. Už proto, že se obdobné znaky používají i při standartním formátování příspěvku (myslím tím teď uvozovky, lomítka, hvězdičky).
🐺

hater - 3. listopadu 2010 23:01
hater

Amunak 3. listopadu 2010 22:53
protoze WYSIWYG je uzivatelsky pritulny, treba kdyz sem hodis text z wordu :-)

Amunak - 3. listopadu 2010 22:53
Amunak

hater 3. listopadu 2010 22:35
Proč wysiwyg? Hoďte tam normální wysiwym, třeba texylu.
🐺

hater - 3. listopadu 2010 22:38
hater

Mack 3. listopadu 2010 22:36
:-) když to umíš, máš to do pěti minut.

Mack - 3. listopadu 2010 22:36
Mack

hater 3. listopadu 2010 22:35
Jojo, vím, docela jsi se s tím nadřel, když jsi to opravoval.
Would it help?

hater - 3. listopadu 2010 22:35
hater

Mack 3. listopadu 2010 22:29
Voju 3. listopadu 2010 22:30
Jako bohužel když se něco vkládá z wordu nebo z jiného WYSIWYG textového editoru, do tohoto textového editoru, tak se potom můžou dít věci. Je to něco za něco, už je to dlouho co jsem tento problém chtěl řešit v práci a moc mi to nešlo :-)

nejjednodušší řešení je mít čistý text, ale to se zase nelíbilo, že tam nejde dám aspoň něco tučně a tak je teď tohle. Až se to změní, tak se zase nebude líbit něco jiné.

V každém případě problémy s formátováním odstraní redakce, stačí jenom říct.

hater - 3. listopadu 2010 22:31
hater

Voju 3. listopadu 2010 22:22
2) no to je ale podraz :-))

Voju - 3. listopadu 2010 22:30
Voju

hater 3. listopadu 2010 22:28
1.) právě že ne. Text byl editován přímo v aragorn editoru :)... ale ano, původně je z wordu...

2.) :)

Vypisuje se 20 z celkem 4358 příspěvků|⇐ 1 ... 47 48 49 50 51 52 53 ... 218 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)