Aragorn vývoj (68 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Aragorn vývoj

Správci:Buri the Great, Amunak, ixiik
Popis:Chybí vám něco na Aragornu? Máte dobrý nápad? Sem s tím, ať víme co byste si přáli.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Další změny na Aragornu by značně usnadnilo osekání mrtvých sekcí Galerie a Články, přijde vám to jako hodně šílený nápad?
Sekce smazat! Nikdo tam nechodí a stará díla nikoho nezajímají. Všechno úsilí nechť se věnuje novému vývoji!3
Archivovat (tak aby k dílům stále byl přístup)! Možná tam teď nikdo nepřispívá, ale to neznamená že by stará díla neměla hodnotu.23
Ponechat a nedotýkat se! Co si to dovolujete, šahat na pradávné texty a malby?!1
27 celkem
Nástěnka:
Nepište sem blbosti. Když si myslíte, že máte dobrý nápad, zeptejte se i jiných, zda jim to příjde jako vychytávka a pak to teprve pište sem.

Nápady budu dávat na nástěnku. V "Nápady k diskuzi" budou věci o kterých si nejsme jisti, zda jsou až tak in, ale můžete je obhájit, vyjádřit se zda ano, nebo ne, zda je chcete, nebo ne.

Nápady, které budou zapracovány:


- Jiné (větší) rozměry / datové omezení ikonek (avatarů) + větší komfort při nastavení

Nápady k diskuzi:


- Galerii a články nějak zaarchivovat (možná i mimo hlavní web Aragornu) a sekcí se zbavit (usnadnilo by to další úpravy Aragornu) - hlasujte v anketě!

Zamítnuté nápady:

(archiv)

Zapracované nápady:

(archiv)
- Smajlíci v diskuzích (implementováno díky podpoře emoji 😊)
- Korektně implementované odesílání mailů + pěkné šablony
- Lepší zapamatování přihlášení (dlouhodobé s možností odhlášení "na dálku")

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 4358 příspěvků|⇐ 1 ... 66 67 68 69 70 71 72 ... 218 ⇒|

apophis - 18. prosince 2009 19:07
apophis

Eugenio 18. prosince 2009 16:27

hej čéče, komentáře uživatelů jsou věc jiná, na profilu uživatele nemáš extra sekci, která by vypadala stejně jako diskuzní modul ... kdežto v diskuzi a jeskyni ano.

Pokud však účel tvého příspěvku byl, aby se "zavedlo" slovní hodnocení hrané hry, které by sis mohl přečíst (respektive hodnocení debaty v diskuzi), tak e-e, s tím asi nepochodíš.

Pro hry šeptem si PJ asi dokáže hráče sehnat, jinak by šeptem nehrál...
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

Assassins - 18. prosince 2009 16:30
Assassins

Saltzhornia 18. prosince 2009 16:20
Piano, piano. Nemusíš hneď tak zostra, ja som to nevedel a mal som pocit, že to tu zostalo nejako nepovšimnuté. Ospravedlňujem sa.
I´ll Chuck you!

Eugenio - 18. prosince 2009 16:27
Eugenio

Saltzhornia 18. prosince 2009 16:20
Hmm... Tedy pokud chci vědět, co se v diskusi prodiskutovává, musím se prohrabat stovkou- tisícovkou příspěvků, místo toho, abych si přečetl, že to je diskuse o ničem? Ano, je to takový zbytečný luxus, prakticky k ničemu, ale u těch jeskyní si myslím že to není od věci. To co jsi řekla můžu pojmout i takto: A komentovat uživatele? No to je snad věcí lidí, co si myslí a tedy komentovat uživatele nemá smysl.

Asi stejnou váhu bych přiložil i tomu co sem teď řekl. Máš pět míst. Tři jsou obsazená. Lidi, kteří v ní hrají ji okomentují a potencionální hráč pak nemusí pročítat hru a ptát se PJ jak se tam hraje a může pak čekat i nějakou spokojenost ze hry. Pokud je to hra šeptem (dvě skupiny proti sobě), tak dokonce ani nedokáže odhadnout styl hry :)
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Saltzhornia - 18. prosince 2009 16:20
Saltzhornia

Eugenio 18. prosince 2009 16:07
Komentář k diskuzi? Diskuze je od slova diskutovat, svůj názor piš do ní. A komentovat jeskyni? No to je snad věcí lidí kteří v ní hrají, komentáře z venku nemají smysl.

Assassins 18. prosince 2009 15:18
Nenapadlo ti, že admini mají rozdělené úkoly a že ti tedy opověděl hater, protože je to jeho parketa a zná názory ostatních? A apo ti může odpovědět z pohledu programátora. Víš jak by to vypadalo, kdyby na každý návrh reagovali všichni admini? Tak arag zkolabuje, protože nebudeme dělat nic jiného než psát odpovědi, které by jinak napsal jen jeden z nás. Ujišťuji tě, že zajímavé nápady neházíme pod stůl, ale diskutujeme o nich. Nebude ti ale odpovídat každý z adminů, to je zbytečné.
I pád na hubu je pohybem vpřed...

Opičák - 18. prosince 2009 16:13
Opičák

Eugenio 18. prosince 2009 16:07
Dix, bohužel nebyl schválen :)

Amunak - 18. prosince 2009 16:10
Amunak

Já mám na Apophise ještě takovou prosbu... Nemohl bys udělat editaci nástěnky (hlavně v jeskyních) taky přes AJAX podobně, jako jsou poznámky pro PJe?

Každou chvíli je potřeba připsat novou CP nebo tak a člověk než se tam prokliká...
🐺

Eugenio - 18. prosince 2009 16:07
Eugenio

Juj... Tady sem už dlouho nebyl :)
Pěkné věci se tu probíraly :-D Nepřátelé je však ´nejlepší´ nápad :-D

Ale chtěl jsem se zeptat, zda už někdo navrhoval Komentáře k jeskyni případně i k diskusi
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

apophis - 18. prosince 2009 15:19
apophis

Assassins 18. prosince 2009 15:18

pročtu, proštuduji a zareaguji, dnes večer nebo zítra. nyní se jdu věnovat pracovní činnosti kancelářské a prgoramování Javascriptovému.
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

Assassins - 18. prosince 2009 15:18
Assassins

Môžem vedieť od adminstva, čo si myslia o mojich nápadoch, lebo okrem hatera sa nik nevyjadril.
I´ll Chuck you!

Amunak - 18. prosince 2009 15:15
Amunak

apophis 18. prosince 2009 15:10
máš u mě malé, bezvýznamné plus ;) (a ať má bogina třeba kecy, že podlejzám :-D)
🐺

apophis - 18. prosince 2009 15:10
apophis

Nově - ode dneška je s Jeskyněmi možné totéž, co s články = admin Herny může vrátit Jeskyni k přepracování / opravě.
Uživatel (majitel hry) je o tomto spraven Poštolkou.

Díky, rozchod.
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

pavel - 18. prosince 2009 13:59
pavel

ironis 18. prosince 2009 13:55
xD
Slova jsou jen prázdné skořápky.

Assassins - 18. prosince 2009 13:58
Assassins

hater 17. prosince 2009 21:41
Súhlasím, že sa ho dá prijať ako hráča, ale mne ide právo o to, aby mal právomoci PJa. Neviem, či to bolo v A2, ja tu veľmi dlho nie som, ale ja by som túto možnosť rozhodne uvítal. Nájsť si čas na odpovede hráčom je niekedy vcelku ťažké a vo dvojke by to bolo lepšie. A ešte lepšie by bolo, keby ten druhý mohol upravovať atribúty a zvyšok.

Ten zvyšok si predstavujem niekde na vrchu stránky a farebne odlíšené, napr.: v mojej Blue Night by to bolo žlté... Nemuseli by tam byť žiadne litánia, len odkaz a strúčo o čom to je napr.: http://www.aragorn.cz/diskuze/aragornsky-hopkaci/#kom - Skoč si aj ty pre skvelú cenu!

A takto v rade pod sebou.
I´ll Chuck you!

ironis - 18. prosince 2009 13:55
ironis

Beluga 18. prosince 2009 09:48

oficiální informace

http://cs.wikipedia.org/wiki/A4
 Až se dostaneš do pekla, řekni, že jsem tě tam poslal já, dostaneš množstevní SLEVU 

Beluga - 18. prosince 2009 09:48
Beluga

Hahaha, tak to jsme se nasmáli a teď... kdy? Za pět, nebo deset let?
I wish for time travel. Not to change shit, but to have the opportunity to live some moments again.

jilm - 18. prosince 2009 09:29
jilm

A4 bude součástí nové verze.
Shit happens.

Voju - 18. prosince 2009 06:48
Voju

hmmm .....
Už dva a půl roku poslouchám Bude to v A4 ...
Mohl by mi někdo naznačit kdy bude ona A4 ? :)

Amunak - 17. prosince 2009 23:14
Amunak

hater 17. prosince 2009 21:41
ad 3 -> Myslím, že tohle vyřeší ten kalendář, co Apo plánuje do A4.
🐺

hater - 17. prosince 2009 21:41
hater

Assassins 17. prosince 2009 19:14
1. Tuším je plánováno do A4 (další vývojové verze aragornu)
2. Tato vlastnost fungovala na A2 (starší verze) a delší dobu jsem takto hrál. Myslím si, že tato funkce není příliš dobrá. Co umí PJ navíc od hráčů? Může upravovat nastavení jeskyně. Takže položím otázku: Chceš si jako PJ najít dalšího člověka, který za tebe bude upravovat deníky hráčům a psát na nástěnku?

Pokud ne, tak pravděpodobně chceš, aby ten člověk vedl ostatní hráče a vyprávěl příběh. Ovšem to je možné i z pozice hráče a není nutné označení PJ, souhlas? :-)

3. ... mno to nezní úplně špatně, akorát to chce trochu popřemýšlet jak by to přesně fungovalo a jestli by to bylo lepší než to co je plánované pro A4.
Řekněme, že jako hráč chci začít s nějakou akcí, třeba chci udělat soutěž v skákání přes švihadlo na Aragornu. Co s tím udělám?
Napíšu adminům a ti to přidají do odkazů? (V případě, že jsem byl celý rok hodný, poslouchal rodiče a pomáhal starším?) Šlo by to nějak udělat, aby můj odkaz byl úplně nahoře? :-) Aby si to všichni všimli?

Assassins - 17. prosince 2009 19:14
Assassins

Tak ahoj všetci,
mám pár nápadov, ktoré by vás možno mohli zaujímať, takže ich postnem. Pokiaľ tu už podobné nápady boli, tak sa ospravedlňujem, nečítal som čo je vzadu. To isté platí, pokiaľ nie sú technicky splniteľné, ja sa tomu veľmi nerozumiem.

Nápad 01: Zoznam jaskýň

1a: Voľné/obsadené jaskyne
Vždy ma naštve, keď detailne čítam popis jaskyne a potom, ako sa rozhodnem, zistím, že daná jaskyňa je už plná a PJ nie je ochotný rozšíriť miesto. Preto mám návrh aby bol spravený zoznam voľných jaskýň, ktorý by sa pravidelne aktualizoval systémom.

1b: Kľúčové slová
Pri vyplňovaní jaskyne by sa dala spraviť kolonka s tagmi alebo kľúčovými slovami (napr.: imaginárny svet, fantasy atp.) a pomocou hľadania by mi vyhodilo zhodné kľúčové slová, čo mi pomôže nájsť si jaskyňu.

Nápad 02: Dual PJ

Nechal som sa inšpirovať AK turnajom a síce. Mohla by si spraviť akási funkcia dual PJ, teda niekto by založil jaskyňu a pribral ešte jedného PJa kolegu. Veľmi by to pomohlo PJom, ktorý nemajú čas na hru a tak by nejaký ich kamarát mohol spoluPJovať. Viem, dalo by sa to spraviť aj pribraním PJa ako normálneho hráča, ale potom by bolo nemožné robiť hody kockou, upravovať hráčovu postavu (atribúty atp.).

Nápad 03: Stále odkazy

Na úvodnej stránke mi chýbajú stále odkazy, tie oznámenia čo sú tam sa posúvajú dozadu a potom to už nik nečíta. Bolo by dobré spraviť tabuľku so stálymi odkazmi, v ktorých by bolo to najdôležitejšie (aké akcie/turnaje sa konajú, odkazy na diskusie: vývoj, gildy atp.).

Toľko k mojim nápadom, trhajte ma!
I´ll Chuck you!

Vypisuje se 20 z celkem 4358 příspěvků|⇐ 1 ... 66 67 68 69 70 71 72 ... 218 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)