Aragorn vývoj (8 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Aragorn vývoj

Správci:Buri the Great, Amunak, ixiik
Popis:Chybí vám něco na Aragornu? Máte dobrý nápad? Sem s tím, ať víme co byste si přáli.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Další změny na Aragornu by značně usnadnilo osekání mrtvých sekcí Galerie a Články, přijde vám to jako hodně šílený nápad?
Sekce smazat! Nikdo tam nechodí a stará díla nikoho nezajímají. Všechno úsilí nechť se věnuje novému vývoji!3
Archivovat (tak aby k dílům stále byl přístup)! Možná tam teď nikdo nepřispívá, ale to neznamená že by stará díla neměla hodnotu.23
Ponechat a nedotýkat se! Co si to dovolujete, šahat na pradávné texty a malby?!1
27 celkem
Nástěnka:
Nepište sem blbosti. Když si myslíte, že máte dobrý nápad, zeptejte se i jiných, zda jim to příjde jako vychytávka a pak to teprve pište sem.

Nápady budu dávat na nástěnku. V "Nápady k diskuzi" budou věci o kterých si nejsme jisti, zda jsou až tak in, ale můžete je obhájit, vyjádřit se zda ano, nebo ne, zda je chcete, nebo ne.

Nápady, které budou zapracovány:


- Jiné (větší) rozměry / datové omezení ikonek (avatarů) + větší komfort při nastavení

Nápady k diskuzi:


- Galerii a články nějak zaarchivovat (možná i mimo hlavní web Aragornu) a sekcí se zbavit (usnadnilo by to další úpravy Aragornu) - hlasujte v anketě!

Zamítnuté nápady:

(archiv)

Zapracované nápady:

(archiv)
- Smajlíci v diskuzích (implementováno díky podpoře emoji 😊)
- Korektně implementované odesílání mailů + pěkné šablony
- Lepší zapamatování přihlášení (dlouhodobé s možností odhlášení "na dálku")

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 4358 příspěvků|⇐ 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 ... 218 ⇒|

MegaEdwin - 1. listopadu 2015 23:49
MegaEdwin

Tak kde je ta A4 omg. To se driv naucim koran...

Under - 30. října 2015 19:11
Under

hater 3. října 2015 19:49
Teď už všechny odkazy fungují. Svůj předchozí příspěvek jsem smazal, protože bych nechtěl aby se ten koncept (i když je to malá pravděpodobnost) zatím někde šířil. Pokud by to někoho zaujalo, tak to klidně můžem probrat přes poštu.

Luelle - 19. října 2015 08:42
Luelle

Měla bych takový praktický dotaz. Bylo by možné zavést funkci posílání mailů, když někdo přispěje do diskuze/ jeskyně jako upozornění?
Pokud si dal PJ tu práci, že pro padoucha vytvořil celý deník, nezabijete ho.

hater - 3. října 2015 19:49
hater

Kam to zmizelo? Mno to je fuk. Myslím, že to bylo k tématu. Pokud jsem to pochopil správně, výstupem by měly být dokumenty popisující svět, případně prostředky umožňující budování tohoto světa roleplayingem, tj. nějaké místnosti (rozcestí), fóra.

Prosím ještě jednou o potvrzení, že odkazované stránky vrací skutečně 404. Díky.

hater - 28. září 2015 12:48
hater

Thamior z Ga 27. září 2015 10:34
Moje zkušenost je, že když dělám něco nové, tak jsem s tím relativně spokojený, tak na třetí pokus. Dobré to je na čtvrtý. Nemluvím jen o programování :-)

Tj. kdybych to dělal já od píky, tak je to možná hotovo brzy, ale otázka zní, jestli by to stálo za to. Kdežto, když vezmu hotový, odladěný produkt, který je vyzkoušený a používá ho mnoho dalších lidí, protože je dobrý, tak je to jiná písnička.

Přihlašování je to, co dělám v práci. Vím jak to funguje, jak se to dělá a propojoval jsem několik aplikací pomocí SSO (jednou se přihlásíš do jedné a do těch dalších už jsi také přihlášený) - takže v tomhle si celkem věřím a troufám si to udělat znova.

Thamior z Ga - 27. září 2015 10:34
Thamior z Ga

hater 25. září 2015 20:06
Neříkám, že je lepší si vše naprogramovat sám, ale komplexnější systémy je lepší stavět na vlastním a né hledat, zkoušet a potom zkoušet propojit. Většinově z toho vznikne hrozná slátanina, jindy se to povede, ale za čas, který daleko přesáhl dobu, kterou by to programoval člověk od základu sám.
"Světe div se, stále žiju."

hater - 26. září 2015 22:05
hater

Under 26. září 2015 10:02
Ahoj, díky za ochotu se podívat. Odkazy jsem zkoušel a imho fungují v pořádku, není mi jasné, co je špatně. Úvodní stránka je zde:

http://www.hostedredmine.com/projects/arag5?jump=welcome

Sledovat změny je možné zde:

http://www.hostedredmine.com/projects/arag5/activity

Atom je zde:
http://www.hostedredmine.com/projects/arag5/activity.atom?key=9a54f90e1a3566b7046f1ed0870901bdccee9542

Souhlasím, že je třeba si vybrat. Opensource software je spousta a je třeba vybrat to správné řešení.

Mám teď dlouho rozplánovaný projekt, ...
Hmmm, jsou nějaké bližší informace? Na čem to staví? A v jakém formátu má být výsledek?

Under - 26. září 2015 10:02
Under

Zdar, za sebe můžu říct, že nemám čas ani prostředky se do tohohle vrhnout po hlavě a stát se hlavním čarodějem webové aplikace, ale pokud by to bylo open source, tak bych mohl juknout do kódu a tu a tam přispět. Akorát mi všechny ty linky na hostedredmine háží 404.

S open source se musí opatrně, nesmí se vybrat první věc, na kterou člověk narazí. Musí být dobrý přehled co všechno je k dispozici, jak to funguje, výhody, nevýhody. Většina projektů co sleduji vzniká na open source a vývoj je mnohonásobně rychlejší než kdy dřív.

Mám teď dlouho rozplánovaný projekt, který se Aragu v lecčems podobá, i když hlavním motivem není herna ale kolektivní vytváření fiktivního světa. Tak by se případně tyhle projekty mohly od sebe inspirovat :)

hater - 25. září 2015 20:06
hater

Thamior z Ga 24. září 2015 06:51
Takže lepší je všechno si naprogramovat sám? :)

Moje pozitivní zkušenost s opensource je, že využívám běžně ke své práci spoustu opensource nástrojů. Naprogramoval to někdo jiný a funguje to ani to nemusím upravovat. Pochopitelně, je třeba si vybrat ten, který mi vyhovuje nejvíc. Třeba aplikace pro "todo list", těch existuje velké množství.

Co se mi líbí je, že si můžeš poskládat relativně snadno funkcionalitu z menších částí. Vezmeš nástroje určené pro jednu věc (kterou dělají opravdu dobře) a z nich postavíš nástroj, který potřebuješ.

Samozřejmě nevím jestli se mi to podaří a jestli to pak nesežere příliš mnoho systémových prostředků, ale na druhou stranu bych se toho nebál, protože nestavím aplikaci pro tisíc uživatelů najednou.

Thamior z Ga - 24. září 2015 06:51
Thamior z Ga

hater 23. září 2015 20:48
Z vlastních zkušeností. Spousta firem nebo státních organizací chtějí postavit weby na opensource. Protože je to opensource a bude jednoduché najít jiného člověka, který tomu bude rozumět. Největší blbost, která existuje, protože jestli chce člověk něco komplexního, stejně tam vznikne chaos a žádný opensource ho nezachrání. A díky tomu, že se tyto systémy snaží být univerzální, vzniká problém s nároky na systém.
"Světe div se, stále žiju."

hater - 23. září 2015 20:48
hater

Thamior z Ga 23. září 2015 07:37
proč myslíš, že to je šílenost?

Thamior z Ga - 23. září 2015 07:37
Thamior z Ga

hater 18. září 2015 23:26
Nevím jestli je to moc dobrý nápad stavět něco jako je Aragorn na opensource, respektive kombinovat různé opensource sw. Je to jako postavit ho na Drupalu/wordpessu/... Lze to, ale je to šílenost :)
"Světe div se, stále žiju."

hater - 21. září 2015 22:00
hater

Ok, tak jinak:

Hledají se družina odvážných dobrodruhů, nebojácných a statečných. Ochotných poprat se s těžkým - ne s nesplnitelným úkolem, tedy uspokojit neuspokojitelný dav :-) postavit nepostavitelné a uskutečnit neuskutečnitelné.

Hledám zkušeného hráče - testera, který prozkoumá každé zákoutí a svým hbitým jazykem popíše své dojmy. Dokáže ukázat na to, co je špatně a dokáže číct, co by bylo lepší. A nebojí se postavit se nepříteli.

Hledám umělce, který umí tančit po papíře štětcem a zpívat jím o osudech statečných reků. Někoho, kdo dokáže vdechnout život, hrdinskost a nesmrtelnou poezii správným obrazem ve správnou chvíli a na místě, kam ten obraz patří.

A hledám šikovné ruce čaroděje, které ovládá kouzla webových aplikací, touží po tom změřit síly s nepřemožitelným nepřítelem. Stále znovu bojovat a nevzdávat se. Každý den být znovu a znovu poražen a každý den vítězit.

Jaká je odměna, ptáte se? :-)

Zlata - sto dukátů, stříbra plná vědra... ne, lžu vám (nepoznali jste to? :) ), ve skutečnosti:

Žádná.

Můžete si říct, že jste zvítězili. Můžete si říct, že jste to dokázali. Můžete to ukazovat jiným - hele tohle umím postavit, nechceš si ode mně koupit něco podobné? Můžete si říct, že to bude legrace. Ale můžete i prohrát nebo utéct (ehm, statečně ustoupit).

Zvolte svůj osud, hrdinové. Kdo z vás se odváží vkročit na tuto nebezpečnou stezku? Kdo padne a kdo zvítězí? O kom se budou zpívat balady?

hater - 18. září 2015 23:26
hater

Ahoj,

dovolil jsem si sesmolit velkoryse pojmenovaný projekt Arag5, jehož cílem by mělo být vytvoření webové verze RPG herny spojením několika již funkčních celků, dostupných jinde. Souhrn se lze dočíst zde: http://www.hostedredmine.com/projects/arag5

Aktuálně je to v plenkách - nejdřív bych chtěl sestavit seznam požadavků, jak by měla taková herna vypadat, jaké by měla mít funkce, co by měla všechno umět. Pokusil jsem se vytvořit základ seznamu těchto požadavků, ale nedělám si iluze, že jsem něco důležité nezapomněl a nějaká nepostradatelná věc se mi neztratila. Proto hledám nějaké dobrovolníky, kteří by věděli více než já a byli by ochotní mi to říct.

Prohlédněte si prosím výše uvedený úvod a následující tři odkazy:
http://www.hostedredmine.com/issues/473088
http://www.hostedredmine.com/issues/473090
http://www.hostedredmine.com/issues/473091

Pokud budete chtít psát připomínky, tak buď se registrujte na webu hostedredmine nebo pište sem. Nejsem si jistý, jestli na hostedredmine můžete hned projekt komentovat, nebo je třeba, aby vám přidal práva - pokud je to druhá možnost, dejte mi prosím vědět jméno, které mám hledat, abych vás mohl přidat. V tom případě také prosím vydržte, protože k přidělování se dostanu zítra večer.

Zaslané nápady se pokusím utřídit a sepsat do dokumentu/ů, který/é by byl/y k dispozici na odkazovaném webu.

Díky

Lotya - 9. září 2015 00:50
Lotya

Proc je mezi "zamitnute"
Napriklad oznameni pridani do pratel, nebo komentare v postolce??
Nebo zemnsovani a omezeni fotografie? Neslo by to osetrit programem/funkci co to zmensuje automaticky?

JohnyBejliš - 15. března 2015 12:37
JohnyBejliš

Je to tu takové provizorní, ale líbí se mi to tu :) určitě by tu chtělo udělat pár designových úprav :)

Dancike - 16. února 2015 12:13
Dancike

Zdravím, na tomto servery mi veľmi chýba možnosť editovať príspevok v hre. Keď už náhodou niekto urobí gramatickú chybu, alebo dá šepkať niečo nesprávnej osobe. Namiesto pohodlného editovania to človek musí vymazať a znovu pooznačovať farby atd. a ak to chce takto editovať po nejakej chvíli je dosť možné, že medzitým tam už budú aj iné príspevky a prvotný príspevok už bude mať inú pozíciu.

Tak isto by bolo fajn dať nejaký šepkajúci tag, aby si človek vedel zaznačiť, že niekomu šepká v jednom príspevku napríklad {whisp="meno_hraca"}sepkajuci text{/}

Vďaka za vypočuté návrhy.

apophis - 28. listopadu 2014 22:31
apophis

Plž 26. listopadu 2014 21:58
jo ty myslíš komentáře na profilech... jo tááák.
No, tam ta informace tuším někde je, a jestli ne, tak - se to zobrazit stejně nedá :-)
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

Plž - 26. listopadu 2014 21:58
Plž

apophis 26. listopadu 2014 20:35
Tak tohle jsem trošku nepochopil.

Jak čas posledního příspěvku v jeskyni, lepe řečeno jeho rozdíl oproti aktuálnímu času, souvisí s komentáři u jednotlivých lidí?

Plž

apophis - 26. listopadu 2014 20:35
apophis

Plž 24. listopadu 2014 13:20

všimni si, že v Herně je ve výpisu i takový kousek textu, který připomíná zápis Xd Ym Zs = dny, hodiny, minuty --- od poslední aktivity :-)
Když na tom textu necháš kurzor myši, dozvíš se víc.
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

Vypisuje se 20 z celkem 4358 příspěvků|⇐ 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 ... 218 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)