AraLARP - herní záležitosti (54 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

AraLARP - herní záležitosti

Správci:Drakan, Gran
Popis:Diskuse o jednom ze scénářů akce AraLARP.
registrovaní uživatelé mohou jen číst
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Nástěnka:
Hlavním organizátorem hry na AraLARPu XI je Drakan (Mikael.S@seznam.cz). Poradci ve věcech hry a pravidel jsou Rimmer a další.

---

Odkazy na všechny diskuse o AraLARPu:
AraLARP - info
AraLARP - obecný pokec
AraLARP - herní záležitosti
AraLARP - diskuse pro CP a Potvory

---

Rezervace rolí (CP a Potvor) na AraLARP 11. Je-li jméno v závorce, znamená to, že ještě nebylo obsazení CP/Potvory potvrzeno přihláškou.
Pro rezervaci stačí napsat do diskuse. Nezapomeňte si přečíst dokument "Pravidla hry"! =)

CP:
Čaroděj - Rezerve
Hospodský a Vetešník - Rezerve
Místodržící - Rezerve
Bojovník / Velitel gardy - Rezerve
Lovec -
Klerik - Rezerve
Kovář - Rezerve
Pán zlodějského cechu - Rezerve
Kněžka a Smrtka budou zavedeny jen v případě větší účasti.

Prostý občan (roli lze zamluvit předem)
Nebojové postavy, ale určené.
Alchymista - zatím rezerve
Písař (rádce) -
Hospodyňka -
Stavitel - zatím rezerve
Sociální pracovnice -

Potvory (mají automaticky 50,- slevu)
-

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 1433 příspěvků|⇐ 1 ... 52 53 54 55 56 57 58 ... 72 ⇒|

Bejdouzus - 19. března 2009 22:33
Bejdouzus

AskadrinSidlong 19. března 2009 22:07
OU YEAH!!
Pokud uděláš věci správně, lidé si nebudou vůbec jestli jsi vůbec něco udělal.

AskadrinSidlong - 19. března 2009 22:07
AskadrinSidlong

Bejda

To neni poklona to je jen náhoda :D
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Kasparek - 19. března 2009 21:25
Kasparek

ixiik 19. března 2009 21:15
oOo mocný!
NEBERTE DROGY!!! Nikdy! Nikomu! Neberte drogy!

Bejdouzus - 19. března 2009 21:20
Bejdouzus

AskadrinSidlong 19. března 2009 20:49
OU YEAH!!! XD
Pokud uděláš věci správně, lidé si nebudou vůbec jestli jsi vůbec něco udělal.

ixiik - 19. března 2009 21:15
ixiik

Kasparek 19. března 2009 21:13
Vybavím se imunitou proti uspávání, instantnímu kilu, a jiným one touch abilitkám a pak si s ní rád popovídám :)
Byl jsem na AraLARPu I, II, ... IX, AraPaintBallu I a II, , Castle LARPu II, III, PragoConu 2007, 2008, 2009, CONVENTIcONu 2009, účastnil se akce AraSponzoring Zoo, těším se na NAL :). Jo - Žiju Aragornem, no a?

Kasparek - 19. března 2009 21:13
Kasparek

ixiik 19. března 2009 20:49
a ty by ses sní bavil? Mg jako by jsi jí neznal.
NEBERTE DROGY!!! Nikdy! Nikomu! Neberte drogy!

ixiik - 19. března 2009 20:49
ixiik

Prozatimní výsledek debaty:

Jakmile potkáte Anar, tak jí rovnou podříznout.

Chudák holka... ta to dopracovala :D
Byl jsem na AraLARPu I, II, ... IX, AraPaintBallu I a II, , Castle LARPu II, III, PragoConu 2007, 2008, 2009, CONVENTIcONu 2009, účastnil se akce AraSponzoring Zoo, těším se na NAL :). Jo - Žiju Aragornem, no a?

AskadrinSidlong - 19. března 2009 20:49
AskadrinSidlong

To je myšleno jako motivace hádám...v tom případě by to bylo lepší ale zase představa že proběhneš bojištěm a cestou v klidu podřežeš 8 lidí aniž by stihli cokoliv udělat...už je to takoví hrozně ultrasní...btw líbí se mi to s omráčením vs helma od bejdy
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Gran - 19. března 2009 19:33
Gran

Kasparek 19. března 2009 19:32

A co takhle vylepšit Podřezávání tak, že oběť o tobě _může_ vědět? Tj. stačí ji zezadu podříznout (přes hruď) - a je to (použitelné i v boji).

Kasparek - 19. března 2009 19:32
Kasparek

Gran 19. března 2009 19:28
Okolí je ještě pomalejší jak oběť. Zvláš´t když to nečekaj a to je u omráčení základ. Oběť o tobě nesmí vědět a ve většine případech když o tobě neví oběť neví o tobě ani okolí.:)
NEBERTE DROGY!!! Nikdy! Nikomu! Neberte drogy!

Gran - 19. března 2009 19:28
Gran

Každopádně vím, že "Omráčení vs Podřezávání" je docela... zapeklitá záležitost, řekněme (nechci říkat "problém") .) Rozhodně nad tím popřemýšlím.

Gran - 19. března 2009 19:28
Gran

Kasparek 19. března 2009 19:24

No, možná nestihne zareagovat oběť, ale okolo stojící jo...

Kasparek - 19. března 2009 19:24
Kasparek

Gran 19. března 2009 19:14
Problém je vtom že se ti vyplatí lidi rovnou odkráglovat než je chytit pod krkem a čekat až tě uspí bo použíjí jiné dotekové kouzlo jako zemři:) Proto se mi to zdá ujeté, proč riskovat (a zrovna u Anarion to platí dvojnásob). Ale třeba když toho člověka rovnou omráčíš a pak mu přiložíš zbraň k tělu jseš na tom mnohonásobně líp protože jediná rána ho usmrtí a nemusíš se obávat toho že tě uspí bo udělá ještě něco horšího (v případě pár lidí to znamená že na tebe třeba jen šáhnou, nehledě na to že se knim musíš tisknout a sám se jich dotýkat).Omráčení je prostě mnohem lepší zdá se že pomalejší to je sekunda za kterou lidi většinou ani nezareagují.
NEBERTE DROGY!!! Nikdy! Nikomu! Neberte drogy!

Gran - 19. března 2009 19:14
Gran

Kasparek 19. března 2009 19:12

Třeba když držíš Anar (nevím proč, ale když se mi vybaví "Spánek" se "Zemři", tak mi to hned asociuje Anarion... ;P) zezadu s kudlou na hrudi, aby nemohla nic udělat, tak řekněme, že tě tedy nemůže sejmout... a zatímco ji držíš coby nějakou rukojmí, před vámi tvoje a nepřátelská strana vyjednávají. A najednou tam naběhne třetí strana, obrovský moment překvapení... ve filmu, protože jsi v tu chvíli znepozorněl, by měla Anar možnost tě odprásknout, ale takhle ji máš stejně furt v šachu.

Kasparek - 19. března 2009 19:12
Kasparek

Gran 19. března 2009 18:58
Příklad?
NEBERTE DROGY!!! Nikdy! Nikomu! Neberte drogy!

Gran - 19. března 2009 18:58
Gran

Kasparek 19. března 2009 18:56

Umím si ale představit situaci, kdy by bylo logické, že se postava z toho takhle dostane...

Kasparek - 19. března 2009 18:56
Kasparek

Gran 19. března 2009 18:27
Vtom je ten problém ted by to fungovalo tak že on tě může klidně uspat a ty ho nestačíš podříznout.
NEBERTE DROGY!!! Nikdy! Nikomu! Neberte drogy!

Gran - 19. března 2009 18:27
Gran

Kasparek 19. března 2009 16:50

Ale dyť takhle se to dá použít už teď... nic ti nebrání ho podříznout až po chvíli, kdy máš jen nůž na jeho hrudi, ne?

Bejdouzus - 19. března 2009 17:12
Bejdouzus

apophis 19. března 2009 16:51
jako vrah (a že jsem ho už párkrát hrál) jsem vždy chtěl spíš omráčení.. právě pro širší využití a navíc i větší jistotu.. existuje totiž kdejaká obrana proti podřezání..(nezničitelnost, některé příběhové postavy také pouze padaly do bezvědomí apod.) u omráčení jsem vždy věděl na čem jsem a jelo to...
Pokud uděláš věci správně, lidé si nebudou vůbec jestli jsi vůbec něco udělal.

apophis - 19. března 2009 16:51
apophis

no, ono oboje najde uplatnění, pokud se na to podíváme z hlediska herního a možností využití, nebo se pletu? pro vrahy je podřezávání lepší a jistější, pro strážné je omráčení ideální pro následný výslech...
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

Vypisuje se 20 z celkem 1433 příspěvků|⇐ 1 ... 52 53 54 55 56 57 58 ... 72 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)