AraLARP - herní záležitosti (55 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

AraLARP - herní záležitosti

Správci:Drakan, Gran
Popis:Diskuse o jednom ze scénářů akce AraLARP.
registrovaní uživatelé mohou jen číst
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Nástěnka:
Hlavním organizátorem hry na AraLARPu XI je Drakan (Mikael.S@seznam.cz). Poradci ve věcech hry a pravidel jsou Rimmer a další.

---

Odkazy na všechny diskuse o AraLARPu:
AraLARP - info
AraLARP - obecný pokec
AraLARP - herní záležitosti
AraLARP - diskuse pro CP a Potvory

---

Rezervace rolí (CP a Potvor) na AraLARP 11. Je-li jméno v závorce, znamená to, že ještě nebylo obsazení CP/Potvory potvrzeno přihláškou.
Pro rezervaci stačí napsat do diskuse. Nezapomeňte si přečíst dokument "Pravidla hry"! =)

CP:
Čaroděj - Rezerve
Hospodský a Vetešník - Rezerve
Místodržící - Rezerve
Bojovník / Velitel gardy - Rezerve
Lovec -
Klerik - Rezerve
Kovář - Rezerve
Pán zlodějského cechu - Rezerve
Kněžka a Smrtka budou zavedeny jen v případě větší účasti.

Prostý občan (roli lze zamluvit předem)
Nebojové postavy, ale určené.
Alchymista - zatím rezerve
Písař (rádce) -
Hospodyňka -
Stavitel - zatím rezerve
Sociální pracovnice -

Potvory (mají automaticky 50,- slevu)
-

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 1433 příspěvků|⇐ 1 ... 53 54 55 56 57 58 59 ... 72 ⇒|

Kasparek - 19. března 2009 16:50
Kasparek

A co podřezávání upravit. místo toho aby jsi ho zabil rovnou by jsi měl možnost podřezání pozdržet. A kdyby nechtěl spolupracovat tak bys ho mohl podříznout.:)Stim že oběť by byla omezena tím že kdyby seslala nějaké kouzlo byla by podříznuta. Takže by to mohlo vypadat.
bandita se připlíží zezadu k šamance Křivonožce a přiloží ji nůž ke krku. Křivonožka zkusí použít kouzlo spánek bohužel bandita než na něj spánek plně dolehne podřízne křivonožku od ucha k uchu:) Na banditu dolehne spánek a také se složí k zemi a sladce spí vedle Křivonožky která spí už navěky:)
NEBERTE DROGY!!! Nikdy! Nikomu! Neberte drogy!

Bejdouzus - 19. března 2009 16:48
Bejdouzus

AskadrinSidlong 19. března 2009 16:30
já v tom problém nevidim... možná by bylo ouk, kdyby nešlo omráčit postavu v helmě, ale taková postava by šla jen podříznout...
Pokud uděláš věci správně, lidé si nebudou vůbec jestli jsi vůbec něco udělal.

AskadrinSidlong - 19. března 2009 16:30
AskadrinSidlong

Bejdouzus 19. března 2009 16:22

to je mírná vada na pravidlech mno ne? i když na druhou stranu podřezání je rychlejší a jistější...řízneš a zdrhneš :D
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Bejdouzus - 19. března 2009 16:22
Bejdouzus

Buri the Great 19. března 2009 16:20
ano je to tak... omráčení je mnohem lepší než podřezání.. má to širší využití...
Pokud uděláš věci správně, lidé si nebudou vůbec jestli jsi vůbec něco udělal.

Buri the Great - 19. března 2009 16:20
Buri the Great

Bejdouzus 19. března 2009 16:19
Jen jsem se ujišťoval :)
http://napady.aragorn.cz

Bejdouzus - 19. března 2009 16:19
Bejdouzus

Buri the Great 19. března 2009 16:14
samozřejmě... vždy to tak fungovalo...
Pokud uděláš věci správně, lidé si nebudou vůbec jestli jsi vůbec něco udělal.

Buri the Great - 19. března 2009 16:14
Buri the Great

Mám dotaz k pravidlům: omráčenou postavu je možné na zemi dorazit?
http://napady.aragorn.cz

Joh-ny - 12. března 2009 19:43
Joh-ny

OMG!
We're all pathetic and creepy and can't get girls-- that's why we fight robots

AskadrinSidlong - 12. března 2009 16:08
AskadrinSidlong

Joh-ny 12. března 2009 16:03

no co je? ty jsi snad viděl kocoury? :D
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Joh-ny - 12. března 2009 16:03
Joh-ny

OMG!
We're all pathetic and creepy and can't get girls-- that's why we fight robots

AskadrinSidlong - 11. března 2009 21:31
AskadrinSidlong

Pamatujte na jistá anatomická fakta...já viděl jen sami kočky ne kocoury :D
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Eugenio - 11. března 2009 21:30
Eugenio

No tak já budu raději mlčet :-D
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Drakan - 11. března 2009 21:25
Drakan

AskadrinSidlong 11. března 2009 21:23

Ve mně to vzbuzuje přímo určité videa a fotky :D
Apophisi povstaňte. Ve jménu "fantasy komunity hráčů" vás necháváme popravit!

AskadrinSidlong - 11. března 2009 21:23
AskadrinSidlong

Gran...deformace...bude to už jenom horší :D
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Gran - 11. března 2009 21:20
Gran

Je to stále ještě normální, že mi to evokuje hentai?

AskadrinSidlong - 11. března 2009 20:44
AskadrinSidlong

Ach...jo :D
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Saltzhornia - 11. března 2009 20:40
Saltzhornia

AskadrinSidlong 11. března 2009 20:37
Mňauu
I pád na hubu je pohybem vpřed...

AskadrinSidlong - 11. března 2009 20:37
AskadrinSidlong

Sakra a letos hraju kočičího člověka :D
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Saltzhornia - 11. března 2009 20:35
Saltzhornia

AskadrinSidlong 11. března 2009 20:25
Neboj můj oblíbený otroku, co nejde dominancí, jde mučením :-D
I pád na hubu je pohybem vpřed...

Nailin - 11. března 2009 20:35
Nailin

AskadrinSidlong 11. března 2009 20:25
Neboj ;) Letos budu absolutně neškodná :)
Zapomenout co bude příště / a neváhat a znovu jít / ve stínu léta přes strniště / a bosé srdce nezradit

Vypisuje se 20 z celkem 1433 příspěvků|⇐ 1 ... 53 54 55 56 57 58 59 ... 72 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)