AraLARP - obecný pokec (175 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

AraLARP - obecný pokec

Správci:Drakan, Gran
Popis:Obecná diskuse o akci AraLARP, LARPu pořádaném každý půlrok serverem Aragorn.cz.
registrovaní uživatelé mohou jen číst
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Nástěnka:
Fotky z AraLARPu 8:
Fotky od Bailey
Fotky od Ania Rie

Fotky ze starších larpů a jiných akcí
Aragornská Galerie aneb fotky nejen z LARPů a dalších akcí.

---

AraLARPu VII se zúčastnilo 38 lidí. =)
Na AraLARP VIII se přihlásilo 33 lidí! =)
Na AraLARP IX pojede 34 lidí! =)
---

Zamítnuté návrhy na změny v pravidlech:
- Předměty a dovednosti operující se ztrátou paměti
- Dovednosti operující s manipulací časem (např. "Zastav čas" (všichni do 5-ti metrů se musí zastavit, zatímco jeden se hýbe))

---

PŘIHLÁŠKA NA ARALARP - webový formulář

---

Odkazy na všechny diskuse o AraLARPu:
AraLARP - info
AraLARP - obecný pokec
AraLARP - herní záležitosti
AraLARP - diskuse pro CP a Potvory

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 6129 příspěvků|⇐ 1 ... 173 174 175 176 177 178 179 ... 307 ⇒|

Eugenio - 9. října 2008 14:00
Eugenio

Já bych udě­lal něco jako Vildu a né něco jako Rozko...
Život by se dal cha­rak­te­ri­zo­vat jed­ním slo­vem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sra­ček, po které plu­je­me kánoí. Někdy ztra­tí­me pádla, někdy i kanoi.

Eugenio - 9. října 2008 13:59
Eugenio

Gran 9. října 2008 12:22
Ad Magic:
Jo ale po ho­di­ně až po dvou ho­di­nách to pře­sta­ne bavit...
Ad Got: Sou­hlas
Život by se dal cha­rak­te­ri­zo­vat jed­ním slo­vem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sra­ček, po které plu­je­me kánoí. Někdy ztra­tí­me pádla, někdy i kanoi.

Niam - 9. října 2008 13:56
Niam

Gran 9. října 2008 12:22
To ne vždy jde..

Gran - 9. října 2008 12:22
Gran

Já osob­ně jsem hla­so­val pro Magic LARP.

Go­d­LARP se mi sice líbí ku­li­sa­mi, ty jsou ale ob­tíž­ně apli­ko­va­tel­né - a pra­vi­dlo­vě je to slo­ži­té. Spíš bych pře­mýš­lel nad po­čí­ta­čo­vou hrou na ta­ko­vém sys­té­mu, ale LARP spíš ne...
LARP - dru­ži­nov­ku bych se sice po­ku­sil po­jmout ori­gi­nál­ně, ale stej­ně by to bylo "druhé, jen tro­chu jiné Rozko"... a není po­tře­ba vy­tvá­řet druhý fan­ta­sy scé­nář, když ten první bude dlou­hý - a navíc všech­no bude pro­špi­ko­vá­no fan­ta­sy me­zi­hra­mi.

A proto Ma­gic­LARP - svět HP pře­ve­de­ný pro lidi o 10 let star­ší než jsou prů­měr­ní čte­ná­ři se mi na první po­hled zdá sym­pa­tic­ký, sys­tém sou­bo­jů mi při­jde dobře akční, ač po­tře­bu­je hodně čest­nos­ti a před­sta­vi­vos­ti, a v těch sou­bo­jích si člo­věk může krás­ně vy­hrát... a když se někdo bojí, že by to ne­zvlá­dl, mělo by jít hrát tak, aby se člo­věk veš­ke­rým sou­bo­jům vy­hnul.

ixiik - 9. října 2008 12:02
ixiik

Osob­ně jsem hla­so­val pro Ma­gic­Larp, pro­to­že dru­ži­nov­ka je pros­tě jen jiné roz­ces­tí a já bych chtěl na larpu dva od­liš­né scé­ná­ře.

A Magic je mi pros­tě sym­pa­tič­těš­jí než go­d­larp.
Byl jsem na Ara­LAR­Pu I, II, ... IX, Ara­Pa­int­Ballu I a II, , Cast­le LARPu II, III, Pra­go­Co­nu 2007, 2008, 2009, CON­VEN­TI­cO­Nu 2009, účast­nil se akce AraSpon­zo­ring Zoo, těším se na NAL :). Jo - Žiju Ara­gor­nem, no a?

ixiik - 9. října 2008 11:28
ixiik

kucik 9. října 2008 10:25
ro tvé krás­né oči vy­ho­vě­no...
Byl jsem na Ara­LAR­Pu I, II, ... IX, Ara­Pa­int­Ballu I a II, , Cast­le LARPu II, III, Pra­go­Co­nu 2007, 2008, 2009, CON­VEN­TI­cO­Nu 2009, účast­nil se akce AraSpon­zo­ring Zoo, těším se na NAL :). Jo - Žiju Ara­gor­nem, no a?

kucik - 9. října 2008 10:25
kucik

Ne­mohl by ně­ja­ký admin pře­su­nout tyto ná­vrhy na ná­stěn­ku, ať je to po ruce a ne­lo­ví se to znovu a znovu z ko­men­tů? Thx.
Bás­ní­ci krve / bás­ní­ci ší­len­ství / bás­ní­ci vý­smě­chu / bás­ní­ci beze slov.

Grom - 9. října 2008 10:18
Grom

Niam 9. října 2008 00:31
Bude to jed­no­znač­ně těžké, ale má to do­ce­la sluš­ný po­ten­ci­ál. Bral bych to jako výzvu. Když to ne­bu­de fun­go­vat další rok to už být ne­mu­sí.
Ne­od­su­zuj­te mastur­ba­ci! Je to SEX s tím, koho máte nej­ra­dě­ji.

Niam - 9. října 2008 00:31
Niam

Ghon­dar 8. října 2008 22:02
Moc dě­ku­ju
No ne­chci do toho rejpat...​ale z fan­ta­sy larpu nám vznik­ne Po­tter­larp?Já ten svět mám ráda, ale mám obavu, že ne každý tu je schop­ný sku­teč­ně se­hrát bo­lest, ovlá­dá­ní, atp. Viz. po­sled­ní larp a moje - bolest...​hm tak já tu sedim a kví­lim. Tak to za­hraj! Já nevim jak.

Ghondar - 8. října 2008 22:02
Ghondar

Niam 8. října 2008 21:49
Go­d­LARP

Hráči se stá­va­jí nad­při­ro­ze­ný­mi, ba přímo po­lo­bož­ský­mi by­tost­mi. Jsou zde ďáblo­vé, an­dě­lé, sa­ty­ro­vé, vše­mož­ní nižší bůžci... je­jich cha­rak­ter je de­fi­no­ván podle šesti Prin­ci­pů: Řádu a Cha­o­su, Smrti a Ži­vo­ta, Dobra a Zla.
Každá po­sta­va má ně­ja­ké body (na za­čát­ku ně­ko­lik málo, časem můžou ome­ze­ně při­bý­vat), které podle toho, o koho se jedná, má roz­dě­le­né do Prin­ci­pů (Anděl = Dobro 3; Bůh lásky = Dobro 2, Ra­dost 1). Tyto Prin­ci­py ne­zna­me­na­jí jen pří­sluš­nost (ta je z toho nejmé­ně dů­le­ži­tá), nýbrž také cha­rak­ter - každý Prin­cip totiž před­sta­vu­je ur­či­té po­ci­ty a cha­rak­te­ro­vé vlast­nos­ti (Dobro: př. sou­cit­nost; Zlo: př. aro­gan­ce; Smrt: př. lhos­tej­nost). Pokud tedy po­sta­va získá ně­ja­ké body a při­dě­lí je do ně­ja­ké­ho Prin­ci­pu, po­změ­ní se tak tro­chu její cha­rak­ter. Proč by ovšem při­dě­lo­va­la body?
Pro­to­že její Prin­ci­py tvoří nejen cha­rak­ter, ale i schop­nos­ti. Těch bude do­sta­teč­né množ­ství od kaž­dé­ho prin­ci­pu - a pokud bude chtít někdo ně­ja­ký druh schop­nos­tí, bude muset po­su­nout i svůj cha­rak­ter (oh­ni­vá ex­plo­ze? Zlo, Chaos...; lé­če­ní? Dobro...).
Ře­še­ní kon­flik­tů by bylo pro­vá­dě­no tak, že každý by měl ně­ja­ké ka­mín­ky (ne­gří­ky, ba­rev­né), při­čemž do­jde-li ke kon­flik­tu, bude ur­či­tý sys­tém po­rov­ná­vá­ní prin­ci­pů (bonus jdou-li proti sobě pro­ti­chůd­né, něco když sou­sed­ní bla bla), při­čemž vý­sled­kem by byla hod­no­ta za­lo­že­ná na Prin­ci­pech. Oba účast­ní­ci by vy­táh­li daný počet ka­mín­ků (Třeba 4 a 2, ma­jí-li např. Zlo 4 a druhý Dobro 2), ho­di­li je do sáčku - a vy­lo­so­va­li (prav­dě­po­dob­nost 2:1, že vy­hra­je Zlo). Vítěz kon­flik­tu roz­hod­ne o vý­sled­ku.
Do toho všeho by to sa­mo­zřej­mě bylo plné in­trik a ques­tů (ve stylu staré­ho Roz­LAR­Pu) a jed­na­lo by se o ja­ký­si nad­po­zem­ský pří­běh.

Klady:
+ At­mo­sfé­ra, za­jí­ma­vé ku­li­sy
+ "cool" po­sta­vy
+ Spo­je­ní cha­rak­te­ru a schop­nos­tí
Zá­po­ry:
- Ná­roč­né na RP
- Ře­še­ní kon­flik­tů může brz­dit hru
- Bu­de-li moc bodů a hráči je budou mít roz­lo­že­né více méně rov­no­měr­né, budou si muset pa­ma­to­vat 6 hod­not.

Ma­gic­LARP

Ví­tej­te ve světě ča­ro­dě­jů.
Každý známe Harry­ho Po­tte­ra... tak, teď za­po­meňte na všech­ny aso­ci­a­ce, co se vám vy­ba­vi­ly. Všich­ni víme, že ve svět HP je o ně­ja­ký stu­den­tech, kteří ve 12-ti po­ra­zí hlav­ní­ho bosse... zá­ro­veń je ale také zmí­ně­no, že _exis­tu­je_ "do­spě­lý" svět ča­ro­dě­jů.
To je přes­ně svět, ve kte­rém bu­de­me hrát.
Vez­me­me tedy ako­rát kou­zel­nic­ké hůlky a "vy­kři­ko­va­cí" sys­tém magie (kdo byl na PGC, tak ví) s mož­nost­mi pro­ti­kouz­le­ní apod. a po­no­ří­me se do světa ča­ro­dě­jů, kteří mezi sebou řeší temné in­tri­ky... ani by ne­by­lo po­tře­ba znát svět HP.

Klady:
+ Akční sou­bo­jo­vý sys­tém umožňující pro­cí­tě­né RP
+ Všich­ni jsou ča­ro­dě­jo­vé v dark-co­ol-in há­bi­tech
Zá­po­ry:
- Sou­bo­jo­vý sys­tém hodně spo­lé­há na čest­nost a schop­nost pro­hrát účast­ní­ků
- Sou­bo­jo­vý sys­tém bude po­tře­bo­vat zna­lost vět­ší­ho množ­ství kou­zel

Zatím be­ze­jmen­ný LARP
LARP-dru­ži­nov­ka. Fan­ta­sy pro­stře­dí, pra­cu­je­me se zá­klad­ní­mi pra­vi­dly. Od Roz­LAR­Pu by se to li­ši­lo tím, že hráči do hry vstu­pu­jí již jako dru­ži­ny a řeší úkoly spo­leč­ně, při­čemž vzta­hy jsou spíše mezi dru­ži­na­mi. Mohou tam být i dvě "velké dru­ži­ny", které před­sta­vu­jí zne­přá­te­le­né ar­má­dy... nebo klid­ně i jen jedna. Těžko říct, zda po­u­žít po­tvo­ry, mělo by to být spíš o kon­fon­ta­ci mezi dru­ži­na­mi (ta­ko­vý Vil­da­LARP, kde jsou všich­ni "Vil­do­va dru­ži­na" =P ;)).

Klady:
+ Kla­sic­ké fan­ta­sy pro­stře­dí
+ Žádná nová pra­vi­dla
+ Ne tak velké ná­ro­ky na RP
Zá­po­ry:
- Kla­sic­ké fan­ta­sy pro­stře­dí
- Po­dob­né Roz­LARP

(Zko­pí­ro­vá­no pro poz­dě­ji pří­cho­zí)
"A per­son alwa­ys takes his home with him, whe­re­ver he goes. Worlds are so vast—yet they fit easi­ly into one's heart."

Ghondar - 8. října 2008 22:01
Ghondar

Niam 8. října 2008 21:49
Za­hra­ba­né ve spamu
"A per­son alwa­ys takes his home with him, whe­re­ver he goes. Worlds are so vast—yet they fit easi­ly into one's heart."

Niam - 8. října 2008 21:49
Niam

Asi mi něco uniklo...​kde najdu ně­ja­ké info? :)

Eugenio - 8. října 2008 21:29
Eugenio

26 hlasů je málo... Po­čkal bych ještě na ta­ko­vých deset :-)
Život by se dal cha­rak­te­ri­zo­vat jed­ním slo­vem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sra­ček, po které plu­je­me kánoí. Někdy ztra­tí­me pádla, někdy i kanoi.

Grom - 8. října 2008 17:01
Grom

Gran 8. října 2008 16:53
Lá­ka­vá to va­ri­an­ta.
Ne­od­su­zuj­te mastur­ba­ci! Je to SEX s tím, koho máte nej­ra­dě­ji.

Gran - 8. října 2008 16:53
Gran

Pokud by nyní byla ukon­če­na an­ke­ta, do­pad­ne to tak, že zví­tě­zí pouze Ma­gic­LARP, při­čemž ten den bude pro­špi­ko­ván ještě "fan­ta­sy me­zi­hra­mi" (CTF, Skřet­bál, (Team)De­athmatch...).

Joh-ny - 8. října 2008 13:12
Joh-ny

Grom 7. října 2008 23:33

já sem ne­cí­til že by někdo po­chy­bo­val:-) jenom sem měl pocit zmí­nit že by mě měl někdo dva dny před de­ad­li­nou zbu­ze­ro­vat:-))
We're all pathe­tic and cre­e­py and can't get gi­rls-- that's why we fight ro­bots

Grom - 7. října 2008 23:33
Grom

Joh-ny 7. října 2008 22:58
Nikdo ne­po­chy­bu­je o tom, že bude...​Jen jsem tím chtěl na­zna­čit, že se nic ne­dě­lo...​Za což ne­vi­ním sa­mo­zřej­mě tebe...
Ne­od­su­zuj­te mastur­ba­ci! Je to SEX s tím, koho máte nej­ra­dě­ji.

Joh-ny - 7. října 2008 22:58
Joh-ny

Re­port za ma­ra­chuse BUDE!..... jest­li do de­ad­li­ne nevim.... ale měl by... dyžtak pros­tě dva dny před de­ad­li­ne mě někdo musí zbu­ze­ro­vat a já to na­píšu za ho­din­ku/dvě
We're all pathe­tic and cre­e­py and can't get gi­rls-- that's why we fight ro­bots

Bejdouzus - 7. října 2008 20:39
Bejdouzus

Ri­m­mer 7. října 2008 20:39
tj.. kšeft­s­me­ni jak noha...​XD
Pokud udě­láš věci správ­ně, lidé si ne­bu­dou vůbec jest­li jsi vůbec něco udě­lal.

Rimmer - 7. října 2008 20:39
Rimmer

XD
2+2=1

Vypisuje se 20 z celkem 6129 příspěvků|⇐ 1 ... 173 174 175 176 177 178 179 ... 307 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)
taBackup debug: