AraLARP - obecný pokec (277 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

AraLARP - obecný pokec

Správci:Drakan, Gran
Popis:Obecná diskuse o akci AraLARP, LARPu pořádaném každý půlrok serverem Aragorn.cz.
registrovaní uživatelé mohou jen číst
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Nástěnka:
Fotky z AraLARPu 8:
Fotky od Bailey
Fotky od Ania Rie

Fotky ze starších larpů a jiných akcí
Aragornská Galerie aneb fotky nejen z LARPů a dalších akcí.

---

AraLARPu VII se zúčastnilo 38 lidí. =)
Na AraLARP VIII se přihlásilo 33 lidí! =)
Na AraLARP IX pojede 34 lidí! =)
---

Zamítnuté návrhy na změny v pravidlech:
- Předměty a dovednosti operující se ztrátou paměti
- Dovednosti operující s manipulací časem (např. "Zastav čas" (všichni do 5-ti metrů se musí zastavit, zatímco jeden se hýbe))

---

PŘIHLÁŠKA NA ARALARP - webový formulář

---

Odkazy na všechny diskuse o AraLARPu:
AraLARP - info
AraLARP - obecný pokec
AraLARP - herní záležitosti
AraLARP - diskuse pro CP a Potvory

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 6129 příspěvků|⇐ 1 ... 275 276 277 278 279 280 281 ... 307 ⇒|

Bejdouzus - 24. února 2008 12:36
Bejdouzus

Eugenio 24. února 2008 12:30
právě že nepřekrucuju, jen konstatuji co způsobí tvé opatření, KAŽDÝ bude mít meč (všelijak dlouhej) a nebude zde prostor pro různé specialitky, protože se třeba exot rozhodně nevyplatí...
Pokud uděláš věci správně, lidé si nebudou vůbec jestli jsi vůbec něco udělal.

Eugenio - 24. února 2008 12:30
Eugenio

Bejdouzus 24. února 2008 12:25
Říkam většina... Překrucuješ zase to co sem řekl
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Bejdouzus - 24. února 2008 12:25
Bejdouzus

Eugenio 24. února 2008 12:22
hmm, tim pádem budou mít všichni meče, dobrý no.. Jsem přesvědčen, že mé řešení je lepší o parník...
Pokud uděláš věci správně, lidé si nebudou vůbec jestli jsi vůbec něco udělal.

Eugenio - 24. února 2008 12:22
Eugenio

Eugenio - 22. února 2008 12:36

Psal sem:

To mě napadá, co udělat to, že by se muselo dávat skill do používání určitého typu zbraně? Když už je boj beze zbraně a boj s holí... Ten kdo by ten skill neměl by dával za půl a ten kdo jo by dával za bod

=

Což by nebyl takový problém, páč většina bude mít meče...
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Bejdouzus - 24. února 2008 12:14
Bejdouzus

Eugenio 24. února 2008 11:18
jak s tim umim snad určuje to, jak umim šermovat doopravdy (tj. jak moc jsem cvičil před LARPem) Larp neni DrD+ kde máš vždy na vše postih dokud s tím neumíš jako absolut master.
můžeme rovnou zavést i dovednost na obranu se štítem a nošení zbroje (úžasně motivuje k její výrobě) obrana se štítem a nošení zbroje se taky musí dlouho cvičit než to plně zvládneš... Opět navíc musim upozornit, že pokud se má zlepšit oběh negrů, tak musí fungovat mimo jiné obchodník se zbraněmi... By si u něj asi těžko někdo něco koupil pokud by uměl jen a pouze se svou zbraní, to jasně motivuje k tomu aby si nechal svou zbraň celý larp... Nejsem proti tomu, aby se třeba bojař rozložil na jednotlivé zbraně a s dovedností "zkušený s řemdihem" dával rány za dva jen řemdihem, bojař je totiž zdaleka nejvýhodnější a nejčastější skill a žádný jiný se mu nevyrovná... ale skill na základní znalost zbraně bych nezaváděl, prostě majzneš a máš to za jedna...
Pokud uděláš věci správně, lidé si nebudou vůbec jestli jsi vůbec něco udělal.

Eugenio - 24. února 2008 11:18
Eugenio

Bejdouzus 23. února 2008 12:30
Ale je to logický... Každej neumí se všema zbraněma světa. Alespoň ne tak, aby se tím vyrovnali těm co umějí dobře s jednou...

To že si bereš kombinaci je tvůj boj. Ono umět uštědřovat stejně rány oběma zbraněma naráz, i samotný boj s kombinací je velice těžký a provádějí ho spíše profíci, tím pádem je logické, že budeš muset do toho dát nějaký bod navíc
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Ghondar - 24. února 2008 09:51
Ghondar

Annox 24. února 2008 07:42
hm, a takto vycvičeného protivníka sejmu do tří sekund i já, a to zrovna moc šermovat neumím.
"A person always takes his home with him, wherever he goes. Worlds are so vast—yet they fit easily into one's heart."

Annox - 24. února 2008 07:42
Annox

Bejdouzus 23. února 2008 12:30

Výcvik? "Tady to čapneš... a tímhle bušíš do lidí" :-D
Moderní realista uznává pouze pesimistický optimismus.

Bejdouzus - 23. února 2008 12:30
Bejdouzus

Eugenio 23. února 2008 08:19
no nevím zda je to dobrý nápad, dávat skilly na všechny zbraně, pokud by někdo chtěl mít kombinaci zbraní (já:)) tak za každoz zbraň dá bod a ještě navíc bod za kombinaci a s bodama dohrál, nemluvě o tom, že tentokrát snad bude přístupný obchodník se zbraněmi a pokud by si od něj někdo koupil zbraň, tak by se s ní ještě musel učit a to je strašně času na výcvik a málo na hraní...
Pokud uděláš věci správně, lidé si nebudou vůbec jestli jsi vůbec něco udělal.

Eugenio - 23. února 2008 08:19
Eugenio

Ghondar 23. února 2008 06:50
Ve Vildovi by byli vojáci- a ti by mohli dostat určité skilly na zbraně. Postavy by zas měli skill na tu zbraň co s ní umí
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Ghondar - 23. února 2008 06:50
Ghondar

Eugenio 22. února 2008 12:36
No, není to ůplně k zahození, až na to, že se tu chtěly eliminovat půlky :-). Ale to by se dalo dořešit zdvojnásobením životů i zranění, pokud by se za půl dávalo standartně vším, tak už by to bylo opodstatnělé. Výcvik s každou zbraní by nemusel být k zahození... Ale jen v rozLARPu. Ve Vildovi by to bylo jen zmatečné.
"A person always takes his home with him, wherever he goes. Worlds are so vast—yet they fit easily into one's heart."

Eugenio - 22. února 2008 12:36
Eugenio

Krom té hole... Já bych do ní klidně šel i přez to, že by to stálo dva body... V tom problém nevidim... Ona hůl je opravdu velice silná zbraň pokud s ní někdo umí. Lépe se s ní kryje i útočí... Ale je zase pravda, že bojové hole (oboustraný meč, čepelová hůl apod.) by strácely na efektivitě... Já bych to nechal jak to bylo minulí LARP. Jeden bod a dáváš za půl (s obyč) nebo za bod (bojová) a nebo dva body za bod s obyč holí a za dva s bojovou holí...

To mě napadá, co udělat to, že by se muselo dávat skill do používání určitého typu zbraně? Když už je boj beze zbraně a boj s holí... Ten kdo by ten skill neměl by dával za půl a ten kdo jo by dával za bod
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Ghondar - 19. února 2008 14:36
Ghondar

Lidi, lidi! Hlasujte, ze třinácti hlasů se přeci nedá udělat závěr. Hlasujte v anketě v diskuzi http://www.aragorn.cz/diskuze/vildovy-cesty

I vy rozhodněte, kdo v družince bude pokračovat, a kdo odejde. Přeci nenecháte rozhodnout pouhých třináct lidí!
"A person always takes his home with him, wherever he goes. Worlds are so vast—yet they fit easily into one's heart."

Gran - 18. února 2008 21:37
Gran

Ghondar 18. února 2008 21:00

Byl to jen nápad, který mě náhle napad, a já vám ho tu předhodil, abyste ho zkomentovali. Je to zkrátka jen myšlenka, ne rozhodnutí.

Bejdouzus - 18. února 2008 21:30
Bejdouzus

Ghondar 18. února 2008 20:49
ono, na každou zbraň existuje "kladivo" a každá zbraň je "kladivo" na nějakou jinou zbraň, stejně jako zmlátíš holí někoho s obouručákem, tak tě pokud máš hůl zmlátí někdo s mečem a štítem, a toho s mečem a štítem zas zmasí někdo řemdihem... Hůl sice patří k těm o něco málo výhodnějším zbraním, ale zas taková bomba to nejni...
Pokud uděláš věci správně, lidé si nebudou vůbec jestli jsi vůbec něco udělal.

Ghondar - 18. února 2008 21:00
Ghondar

Gran 18. února 2008 20:58
To se mi nezdá jako rozumné. Ale ty jsi "šéf". Nicméně, neznevýhodňoval bych ji takhle.
"A person always takes his home with him, wherever he goes. Worlds are so vast—yet they fit easily into one's heart."

Gran - 18. února 2008 20:58
Gran

Také je možné udělat hůl rovnocennou ostatním zbraním, jen holt při střetu s někým, kdo má Zkušeného bojaře či Šlehu (např., ještě nevím, jak to vlastně bude), je hůl znehodnocena a sice se s ní dá dál bojovat, ale nezraňuje vůbec.

Ghondar - 18. února 2008 20:49
Ghondar

Bejdouzus 18. února 2008 19:32
Nemyslím, že je to nevýhoda. Kdo s holí umí, ten s ní má naopak proti meči brutální výhodu - myslím, že kdo s ní kdy bojoval, mě podpoří (viď, Alane :-)
"A person always takes his home with him, wherever he goes. Worlds are so vast—yet they fit easily into one's heart."

pavel - 18. února 2008 19:47
pavel

Bejdouzus 18. února 2008 19:32

Ne to potom potřebuješ exota se zbraní :)
Slova jsou jen prázdné skořápky.

Bejdouzus - 18. února 2008 19:32
Bejdouzus

Ghondar 18. února 2008 19:24
vim, že je to jen destruktivní kritika, ale myslím, že skillem um s holí za dva body sice eliminujeme půlky, ale současně také bohužel eliminujeme hole jako takové, já bych snad radši zůstal u dovednosti s holí za jeden bod, a ať klidně dává rány za jedna, i tak je to oproti mečům celkem solidní znevýhodnění (navíc stačí použít místo hnědý, kobercovku stříbrnou, a máme čepelovou hůl, se ktekou mlátíš za jedna i bez dovednosti :)
Pokud uděláš věci správně, lidé si nebudou vůbec jestli jsi vůbec něco udělal.

Vypisuje se 20 z celkem 6129 příspěvků|⇐ 1 ... 275 276 277 278 279 280 281 ... 307 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)