AraLARP - obecný pokec (278 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

AraLARP - obecný pokec

Správci:Drakan, Gran
Popis:Obecná diskuse o akci AraLARP, LARPu pořádaném každý půlrok serverem Aragorn.cz.
registrovaní uživatelé mohou jen číst
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Nástěnka:
Fotky z AraLARPu 8:
Fotky od Bailey
Fotky od Ania Rie

Fotky ze starších larpů a jiných akcí
Aragornská Galerie aneb fotky nejen z LARPů a dalších akcí.

---

AraLARPu VII se zúčastnilo 38 lidí. =)
Na AraLARP VIII se přihlásilo 33 lidí! =)
Na AraLARP IX pojede 34 lidí! =)
---

Zamítnuté návrhy na změny v pravidlech:
- Předměty a dovednosti operující se ztrátou paměti
- Dovednosti operující s manipulací časem (např. "Zastav čas" (všichni do 5-ti metrů se musí zastavit, zatímco jeden se hýbe))

---

PŘIHLÁŠKA NA ARALARP - webový formulář

---

Odkazy na všechny diskuse o AraLARPu:
AraLARP - info
AraLARP - obecný pokec
AraLARP - herní záležitosti
AraLARP - diskuse pro CP a Potvory

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 6129 příspěvků|⇐ 1 ... 276 277 278 279 280 281 282 ... 307 ⇒|

Ghondar - 18. února 2008 19:24
Ghondar

Bejdouzus 18. února 2008 19:16
Jo. Ale musíš uznat, že některý zbraně (jako třeba hůl) jsou bez spešl výcviku na houby. No, a aby se eliminovaly ty půlky, navrhl jsem dražší skill. Připadá mi to jako relativně rozumná možnost, ale jestli navrhneš jiné, lepší řešení, klidně tě podpořím.
"A person always takes his home with him, wherever he goes. Worlds are so vast—yet they fit easily into one's heart."

Bejdouzus - 18. února 2008 19:16
Bejdouzus

Ghondar 18. února 2008 19:10
pokud to bereš takhle, tak, s tebou souhlasím...ale řekl bych, že um se zbraněmi se rovná skillu zkušený bojař)
Pokud uděláš věci správně, lidé si nebudou vůbec jestli jsi vůbec něco udělal.

Ghondar - 18. února 2008 19:10
Ghondar

Bejdouzus 18. února 2008 19:03
Ono upřímě řečeno mě se příčí kouzelník bojující holí. Kouzelník by měl mít k své holi úctu, a zvlášť proto, že je nadupaná magií, která není původně určená jako "útočný démon". Magie je nevyzpytatelná, a mohlo by se stát cokoliv, pokud se používá neuváženě. Spíš myslím, že by holí měli bojovat nemagičtí, a pokud s holí umíš(dva body), tak můžeš zásahem na správná místa ublížit stejně, jako když sekerou mácháš bez jakéhokoliv dalšího výcviku.
"A person always takes his home with him, wherever he goes. Worlds are so vast—yet they fit easily into one's heart."

Bejdouzus - 18. února 2008 19:03
Bejdouzus

Ghondar 18. února 2008 18:50
tim se asi nic moc nevyřeší, jen bude lidí s holí míň (tedy žádnej), ono je dost divný, když to holí bolí stejně jako motýlkovou sekyrou, navíc hole mívaj hlavně magičí, a ti pokud chtěj mít něco kouzel, tak tak musí všechny body narvat do magie ( i když věřím, že tentokrát tomu bude jistě jinak, i kdyby se to mělo řešit kapku nesystémově - prostě dát kouzelníkovi na ty kouzla pár bodíků navíc - prostě skill kouzelník) a tudíž necpat dva body do boje s holí, když si daleko líp vystačí s pořádnym mečem, ale to už není TEN kouzelník (kterej mimochodem ani já nechci bejt ale rád bych tam někoho takovýho viděl:))
Pokud uděláš věci správně, lidé si nebudou vůbec jestli jsi vůbec něco udělal.

Ghondar - 18. února 2008 18:50
Ghondar

No, možná že by šlo dávat holí za celý život, ale třeba za vyšší cenu - předtím stál boj holí bod (tuším) mohl stát dva, ale hůl bude zraňovat za celý život.
"A person always takes his home with him, wherever he goes. Worlds are so vast—yet they fit easily into one's heart."

Gran - 18. února 2008 17:04
Gran

Tady ale nešlo ani tak o hole magické jako spíše o hole obecně.

Bejdouzus - 18. února 2008 15:16
Bejdouzus

Eugenio 17. února 2008 13:06
To jo, ale v boji s holí by neměla být síla kouzelníka, ono, přeci jen sebevětší bombu holí ustojíš s daleko větší pravděpodobností než přímej zásah řemdihem nebo bodanes kopím mezi žebra, snad kdyby to bylo dělaný tak, že by spešl kouzelníci dávali bombu za jedna, ale v určitym živlu, kterej by si zvolili (kouzelnická hůl je přeci jen trvale magická zbraň) ...
Pokud uděláš věci správně, lidé si nebudou vůbec jestli jsi vůbec něco udělal.

Eugenio - 17. února 2008 13:06
Eugenio

Gran 17. února 2008 12:53
Proto ti říkam... Kouzelník pižlal svojí holí hodně dlouho protivníka
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Gran - 17. února 2008 12:53
Gran

Aaaaha, no jo. No, asi to budu muset nějak vykombit líp, protože ty poloviny se mi nelíběj.

Eugenio - 17. února 2008 12:41
Eugenio

Gran 17. února 2008 08:55
Ne... Měl si skill a zraňoval si za polovic. S bojovou holí (což byly čepelové hole a podobně) si zraňoval normálně...
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Gran - 17. února 2008 08:55
Gran

pavel 16. února 2008 22:52

No jasně, vím, že jsem plánoval Real Fight a neuskutečnil jsem ho.
Nakonec to ale bylo tak, že na hůl jsi musel mít skill, a pokud jsi ho měl, zraňovala normálně, ne?

No, to je jedno =P

pavel - 16. února 2008 22:52
pavel

Gran 16. února 2008 22:19

Ehm hůl.
Původně jsi zamýšlel, aby když je nějaká končetina zraněna, aby se člověk choval, jako že je zraněně. Ale nakonec se od toho upustilo. Ale u hole se nic nezměnilo. ( Jestli si dobře vzpomínám)
Slova jsou jen prázdné skořápky.

Gran - 16. února 2008 22:19
Gran

Budu o tom přemýšlet. Ona hlavně hůl, pokud si dobře vzpomínám, začala fungovat poněkud jinak, aby se nepočítaly poloviny...
Takže na tohle si počkej do pravidel. Když to tam nebude, připomeň se, já to tam doplním =P

Eugenio - 16. února 2008 21:05
Eugenio

Bejdouzus 16. února 2008 16:30
Bylo by to mnohem reálnější a hlavně kopiník nemá nevýhodu pak proti štítařům a celkově na blízko
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Bejdouzus - 16. února 2008 16:30
Bejdouzus

Ještě by mě zajímalo jak je to s tou Eugovo domněnkou, je možné používat kopí jako hůl? (zásahy ratištěm za polovic)
Pokud uděláš věci správně, lidé si nebudou vůbec jestli jsi vůbec něco udělal.

Bejdouzus - 16. února 2008 15:28
Bejdouzus

Gran 16. února 2008 12:33
Mnohokrát děkuji...
Pokud uděláš věci správně, lidé si nebudou vůbec jestli jsi vůbec něco udělal.

Gran - 16. února 2008 12:33
Gran

Je sobota, tak jsem tady.

Pokud to kopí bude komplet obalené a špice budou přinejmenším srovnatelné (z hlediska bezpečnosti) se šípy, schválím ho. Jako max. stanovíme těch 120 cm, co říkáš.

Bejdouzus - 14. února 2008 19:58
Bejdouzus

Luelle 14. února 2008 17:04
Ach tak, děkuji...
Pokud uděláš věci správně, lidé si nebudou vůbec jestli jsi vůbec něco udělal.

Luelle - 14. února 2008 17:04
Luelle

Bejdouzus 14. února 2008 16:08
Gran se vrací v sobotu z Alp
Pokud si dal PJ tu práci, že pro padoucha vytvořil celý deník, nezabijete ho.

Bejdouzus - 14. února 2008 16:08
Bejdouzus

ééé, co tomu říká někdo kompetentní? můžu po někom hodit níže zmíněný oštěp? *pohled plný ještě větší naděje*
Pokud uděláš věci správně, lidé si nebudou vůbec jestli jsi vůbec něco udělal.

Vypisuje se 20 z celkem 6129 příspěvků|⇐ 1 ... 276 277 278 279 280 281 282 ... 307 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)