AraLARP - obecný pokec (96 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

AraLARP - obecný pokec

Správci:Drakan, Gran
Popis:Obecná diskuse o akci AraLARP, LARPu pořádaném každý půlrok serverem Aragorn.cz.
registrovaní uživatelé mohou jen číst
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Nástěnka:
Fotky z AraLARPu 8:
Fotky od Bailey
Fotky od Ania Rie

Fotky ze starších larpů a jiných akcí
Aragornská Galerie aneb fotky nejen z LARPů a dalších akcí.

---

AraLARPu VII se zúčastnilo 38 lidí. =)
Na AraLARP VIII se přihlásilo 33 lidí! =)
Na AraLARP IX pojede 34 lidí! =)
---

Zamítnuté návrhy na změny v pravidlech:
- Předměty a dovednosti operující se ztrátou paměti
- Dovednosti operující s manipulací časem (např. "Zastav čas" (všichni do 5-ti metrů se musí zastavit, zatímco jeden se hýbe))

---

PŘIHLÁŠKA NA ARALARP - webový formulář

---

Odkazy na všechny diskuse o AraLARPu:
AraLARP - info
AraLARP - obecný pokec
AraLARP - herní záležitosti
AraLARP - diskuse pro CP a Potvory

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 6129 příspěvků|⇐ 1 ... 94 95 96 97 98 99 100 ... 307 ⇒|

LadyShade - 31. července 2009 10:43
LadyShade

Gran 31. července 2009 10:30
grane? koukala jsem na vyšší úroven zaklínače na "sjetej" a pokud se nepletu, tak jim to dávalo nejen větší sílu, ale i odolnost.. a při tom, jim je v té chvíli ubráno na 5 životů.. u IV úrovně je to jen o 3 životy.. ale u V o 5 a to je sakra hodně- a navíc, potom je velice znevýhodněn - což už odpovídá(zaklínači se potom léčili dlouho) ale ta výdrž během 5 minut mi přijde strašně malá.. :) neodpovídá to.
Život je kurva a Smrt dá všem.

Gran - 31. července 2009 10:30
Gran

Gran 31. července 2009 10:30

Jen teď mě napadlo, že by se mohlo udělat Uhni šípu I a Uhni šípu II, ať se šetří místem. .)

Gran - 31. července 2009 10:30
Gran

Saltzhornia 31. července 2009 10:07

Děkuji za upozornění, má tam být "zezadu"... bude opraveno .)

AskadrinSidlong 31. července 2009 10:21

Jen mi řekni, na to jsi přišel úplně sám, nebo sis to v pravidlech přečetl, když je to u Uhni šípu napsané? =P Tak jako tak to není chyba. ;)

AskadrinSidlong - 31. července 2009 10:21
AskadrinSidlong

Zloděj nemá napsané omezení na úhyb šípu a na vysoké úrovni má úhyb šípu a štísto...to první je v tu chvíli k ničemu
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Saltzhornia - 31. července 2009 10:07
Saltzhornia

Dotaz: Zloděj - omračování a podřezávání.... předpokládám přijde zezadu. Nebo je možno podřezat zepředu? Co se podřezání týká od vyšší úrovně by podříznutí zepředu bylo i logické, ale podle mě až od třetí. Omráčení myslím jen zezadu, i když rána palicí mezi světla dělá své :-D
I pád na hubu je pohybem vpřed...

Gran - 31. července 2009 09:54
Gran

A ano, zase je tam o počty méně .)

Gran - 31. července 2009 09:54
Gran

Kasparek 31. července 2009 09:51

Nejde o samotnej štít, ten na sobě může mít Čaroděj 20 minut, takže když potká Bojovníka, může být Štít ještě aktivní a přitom už má Čaroděj Kruh dobitý... spíš jde o to, jestli to bude redukce 2 životů (což je zpočátku lepší, na vyšších úrovních horší), nebo zda to prostě vykryje zásah (zpočátku horší, na vyšších úrovních lepší)...

Kasparek - 31. července 2009 09:51
Kasparek

Gran 31. července 2009 09:46
A proč nech to tak jak to je stejně pokud bude chtít čaroděj odkouřit bojovníka tak na sebe štít nesmí seslat jinak nebude mít dost kouzel na jeho zabití. Je to vyrovnané protože je to prostě velký risk pro všechny.
NEBERTE DROGY!!! Nikdy! Nikomu! Neberte drogy!

Bejdouzus - 31. července 2009 09:49
Bejdouzus

Gran 31. července 2009 09:46
je to zjednodušující, takže jsem pro...
Pokud uděláš věci správně, lidé si nebudou vůbec jestli jsi vůbec něco udělal.

Bejdouzus - 31. července 2009 09:48
Bejdouzus

když chce někdo metat firebally, tak ať hraje zloděje co má mraky vrhaček, pak může metet jako o závodXD čaroděj musí trochu během boje myslet..
Pokud uděláš věci správně, lidé si nebudou vůbec jestli jsi vůbec něco udělal.

Gran - 31. července 2009 09:46
Gran

Co takhle Magický štít předělat tak, že neredukuje počet životů, ale prostě první zásah, ať má libovolnou sílu? Prostě první zásah ho Čaroděje nezraní...

Gran - 31. července 2009 09:45
Gran

Kasparek 31. července 2009 09:44

Pravda, ok. =)

Gran - 31. července 2009 09:45
Gran

Kasparek 31. července 2009 09:42

Takovejhlem plošnejm věcem jsem se snažil vyhnout... aby to nedopadlo tak, že má bojovník "jinak okecanou magii" ;) Jinak myslel jsem, že ti přijde Čaroděj příliš silnej vůči Bojovníkovi, ne? =)

Kasparek - 31. července 2009 09:44
Kasparek

Gran 31. července 2009 09:40
žádná tomu se pravidlama nevyhneš. A byla by škoda tomu nějak bránit. Prostě si hráči budou dávat majzla a budou doufat že ten týpek má nižší lvl popřípadě půjde víc lidí proti sobě.
NEBERTE DROGY!!! Nikdy! Nikomu! Neberte drogy!

Kasparek - 31. července 2009 09:42
Kasparek

Hele nechtěl by jsi barbarovi dát skill- Zaútočí na všechny okolo sebe a dá jim DMG třeba dva. Prostě taková lokální tlaková vlna bez odhození. Popřípadě pak mu dát odhození na jednoho člověka.
NEBERTE DROGY!!! Nikdy! Nikomu! Neberte drogy!

Gran - 31. července 2009 09:41
Gran

Bejdouzus 31. července 2009 09:40

Zloděje jsem psal posledního, tak se nediv, že tam jsou občas divný věci... ;P
Jo, je to asi zbytečné, upravím, dík. ;)

Gran - 31. července 2009 09:40
Gran

Kasparek 31. července 2009 09:36

Pouze u 2 možností ze 3 u Mága - a u 2. možnosti má Bojovník na sobě Zpomalení, takže není těžké ho trefit. Jinak o tom to je - když házíš firebally, musíš se také trefit...
Jinak takhle to na mě působí, že na vítězství záleží dle okolností a schopností hráčů - což mi přijde v pořádku .)

Na druhou stranu, tím "je to velkej risk pro oba" jsi ve mně probudil určitou obavu ;) Myslíš, že je to tak, že tak moc záleží na okolnostech apod., že buď je totálně rozsekanej jeden či druhej, nic vyrovnaného? Pokud ano, jaká navrhuješ řešení? .)

Bejdouzus - 31. července 2009 09:40
Bejdouzus

Gran 31. července 2009 09:37
no.. osobně jsem moc nepochopil, proč má každý druh zloděje jinou střelnou zbraň, osobně bych mezi kušemi a luky pravidlový rozdíl nedělal...
Pokud uděláš věci správně, lidé si nebudou vůbec jestli jsi vůbec něco udělal.

Gran - 31. července 2009 09:37
Gran

Bejdouzus 31. července 2009 09:33

Zní to dobře, ale asi to hodím jen Theurgovi (s tím, že ho navíc možná posunu trochu k Warlockovi z DnD, ještě nevím), protože jinak se mi zbytek Čaroděje zdá silnej až až... .)

Mimochodem, dostal se někdo i k dalším povoláním? Co Kněz, Lovec, Paladin a Zloděj - jsou silní ve srovnání s Čarodějem a Bojovníkem?

Kasparek - 31. července 2009 09:36
Kasparek

Gran 31. července 2009 09:32
Bezva grane ale ve většině případů se musíš nejdřív trefit hadrákem to je jedno lehké omezení a za druhé pokud si na sebe nešešleš ten posranej štít tak stačí jedno seknutí a je po tobě. Nechtěl bych být čaroděj od kterého je bojovník tak na dva kroky to bych si už dělal pomalu novou postavu, kdyby byl na 5metrů tak by to s trochou štěstí mohlo vyjít ale je to risk jít bez štítu. Vlastně je to dost velkej risk pro oba.
NEBERTE DROGY!!! Nikdy! Nikomu! Neberte drogy!

Vypisuje se 20 z celkem 6129 příspěvků|⇐ 1 ... 94 95 96 97 98 99 100 ... 307 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)