Chápání, myšlenky atd. (3 strany zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Chápání, myšlenky atd.

Správci:Miki3650
Popis:Pokec o všem možném týkajícího se chápání, myšlenek a duše neboli filozofie.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Nástěnka:

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 104 příspěvků|⇐ 1 2 3 4 5 6 ⇒|

Antonius - 28. února 2009 20:17
Antonius

Ne to měla být narážka na to, že chce jiný vysvětlení, než to fyzikální, což je blbost. A navíc nejde dokázat neexistence, což znamená, že věřící maj pravdu, ale problém je , že oni nechtěj dokázat bocha, takže z toho vyplývá, že bůch neexistuje
The Game

Altak - 28. února 2009 19:06
Altak

Ale je tu otázka jak to dokážeš že existuje? A nebo jak že neexistuje. To že řekneš že za to může bůh je přesně to co mohly udělat lidi před tisíci lety.....neuměli si něco vysvětlit ak si vymysleli boha...nikdo nemůže dokázat opak, ale podle mě teda neni...a nevim o tom že by ho někdy někdo viděl a dokázal to(protože řekneš viděl sem boha tak mi to musíš nějak dokázat, protože to pak může říct každej druhej)
Každý šermíř nahovno , když nepřátel nerovno...Sheldon Skaggs

Antonius - 27. února 2009 10:03
Antonius

když nechceš slyšet fyzikální podstatu, tak za tto může bůch, a máš to
The Game

Miki3650 - 26. února 2009 20:06
Miki3650

2. To já právě taky nechci tu fyzikální podstatu. Hm, napadlo mě nový motto ,,Cítím se vítězem, i když prohrávám." nevim jak vám, ale mě se to líbí.

Antonius - 18. února 2009 18:38
Antonius

1.nemusí
2.je to z chemického hlediska, to je jako říct- Z čeho je všechno stvořeno,ale nechci slyšet tu teorii o atomech a molekulách.
The Game

Miki3650 - 17. února 2009 21:33
Miki3650

I Když věřim i v něco toho božskýho, asi jsem pánbíčkář. :-D prostě něco existovat musí. Jinak zajímalo by mě jak se v člověku můžu vzbudit třeba láska ? (nemyslim to z toho chemickýho způsobu)

Antonius - 1. února 2009 20:51
Antonius

Miki3650 31. ledna 2009 13:27
V tom případě to nejsou bozi-nevěříš v boha.
The Game

Miki3650 - 31. ledna 2009 13:27
Miki3650

Hm ta já z části na něco jako je Bůh věřim, ale řekl bych, že bůh neni jen něco co je nezranitelné, ale že bůh je třeba UFO. Protože nějaká mimozemská civilizace musí existovat, a jelikož je vyspělá víc než my tak si můžem myslet že je to bůh i když oni říkají, že bohové nejsou. Ale lidi jsou prostě lidi a udělaj z nich bohy.

vockoo - 29. ledna 2009 20:48
vockoo

Antonius 29. ledna 2009 20:46
mluvíš mi z duše...
Tadá!

Antonius - 29. ledna 2009 20:46
Antonius

No mohlo to začít tak, že nějaký zdrogovaný šaman dostal vidiny, ve kterých bylo něco řečeno o bohu. Poté to barvitě vylíčil a vši mu uvěřili. A takhle to bylo u pár lidí a *voalá* máme tu pár naboženství. Zatím na tom nebylo nic špatného, ale oni mezi sebou začali válčit, protože oni nemají jejich boha. Poté 1 strana zvítězila a kněží vymysleli poplatky bohu, desátky atd takže na tom vytřískali spoustu peněz. A protože na tom vydělávají dodnes, dodnes o to mluví.
The Game

vockoo - 29. ledna 2009 19:23
vockoo

Měl jsem teĎ vášnivozu diskuzi v jedné MMORPG (hra po internetu). Bylo to asi ve 3 hodiny ráno a debatovalo se tam o tom, jestli existuje bůh. Já jediný na serveru tvrdil, že ne. Nejvíce mi můj názor vyvraceli tím, že lidé sepsali bibli založenou na důkazech a náznacích, které těm lidem co bibli psali sesílal bůh.

Chci vědět váš názor, protože já osbně tomu rozhodně nevěřím. Vím jaká dřív byla doba. Lidé si to prostě všechno vymysleli, aby měli na co věřit. Vždyť katolíci dokonce i zabíjeli (obviňování z kacířství), nebo stíhali ty, co s jejich vírou nesouhlasili. Bible je prostě kompletně smyšlená. Katolíci uvedli celou civilizaci do omylu, ikdyž to stálo životy.
Tadá!

Miki3650 - 28. ledna 2009 21:27
Miki3650

Je pravda, že to co se učíme ve školách je docela zbytečnost, ale stejně by to bylo i s jinými předměty. Jde o to, že třeba člověk spisovatel musí umět nějaký ty základy, pedagog by měl umět psát a třeba češtinář má umět všechno, ale to už je prostě tzv. akademické vzdělání, které s inteligencí nemá nic společného. Takže se netrapte, když dostane špatnou známku nebo pod., protože to je to akademické vzdělání, které vám potom může být k ničemu,i když nemusí ať k výchově vašich potomků nebo profesi.

Antonius - 22. prosince 2008 09:02
Antonius

Miki3650 20. prosince 2008 16:14
Já aky miluji češtinu, ale nemám rád pravidla k ničemu, které člověk nepoužije. například Mluvnické kategorie,Slovesné třídy, Rozbor věty. A ještě, s tou filozofií máš pravdu
The Game

vockoo - 20. prosince 2008 16:33
vockoo

je fakt, že je díky všem těm pravidlům čeština barevnější než jakýkoliv jiný jazyk, ale v něčem je těch pravidel opravdu až moc... Neříkám třeba čárky, rozdělování vět, skloňování atd... díky tomu jsou všechny slohy a texty lepší, ale myslím taková íčka... Kdybychom měli všude (aspoň skoro všude) měkká i, tak co by se stalo?? já myslím, že skoro nic. Na kvalitě českých textů by neubylo, jen by všude byli i... kdo vlastně i a y vymyslel?? to je jako bychom vymysleli u a nějaké jiné u... prostě to je kravina :) nechal bych vyjímky jako třeba být/bít, ale jinak prostě jen i... :)
Tadá!

Miki3650 - 20. prosince 2008 16:14
Miki3650

Koukám, že se diskuse povedla a to i bez mého přičinění. Hodně s vámi souhlasim, ale vždy je nějaké to ale :-D. Pak bych se mohl hádat o té češtině (já miluju češtinu a jsem rád že sem čech) jde o to jestli bereš češtinu jako jazyk nebo jako nějakej zákon či pravidlo. Já ji beru z pohledu jazyka a mám ho moc rád, protože je v něm tolik slov a slovíček, a já přitom znám sotva tak jedno procento z toho všeho a to je to hezký. Pořád máme co se dozvídat a to je touha, která nikdy neskončí podle mě. Filosofie je krásná, ale jen málo lidí ji bere za důležitou, místo toho ji považují za hloupost nějakých pitomců (chytrých lidí). A všem přeju pěkný Vánoce lidičky :-D

vockoo - 10. prosince 2008 20:32
vockoo

Celá čeština je jedno hnusný a a obrovský pravidlo. A poněvadž pravidla jsou od toho aby se porušovala, dělám rád spoustu chib.
Tadá!

Antonius - 10. prosince 2008 20:00
Antonius

víš co je fuj? Fuj je když jsou pravidla na něco co nepotřebuje pravidla. V češtině je jich spousta
The Game

vockoo - 10. prosince 2008 17:56
vockoo

To asi ne no... Já bych ani nechtěl, abychom byli vševědoucí... žádné tajemství, žádné záhady... všechno vysvětlené a podložené nějakým zákonem... fuj!
Tadá!

Antonius - 10. prosince 2008 17:12
Antonius

Aha moje chyba formuloval jsem se špatně. Když máš sloučeninu například chloru a vodíku, tak se museli nějak dostat k sobě( např. tím že je někdo k sobě dostal.) A to máš pravdu: ono se to nemohlo samo k sobě dostat(teda mohlo, ale to je malá pravděpodobnost) ale to není živý organismus. Ten se může pozměnit, či změnit ( plastická chirurgie). Jinak já si taky myslím že je historie nekonečná, takže lidstvo má pořád co studovat a dozvídat se něco nového, takže nikdy nebude vševědoucí.
The Game

vockoo - 9. prosince 2008 19:42
vockoo

sakra to ja kravina :) kéž bych si to po sobě přečeTL... mimochodem, jak myslíš že se to stvořilo samo?? To přece nejde, aby se něco stvořilo samo z ničeho... Když je třeba chemie, tak pokud chceš vytvořit sloučeninu, nebo nějaký prvek, rozhodně to neuděláš z ničeho. To je stejné jako s tímhle. Já nevím, ale nedokážu si představit, jak by mohlo z ničeho vzniknout něco tak velkolepého a tak propracovaného. Ano, je pravda že se vesmír i život na naší planetě vyvíjel miliony let. Všechno živé je tu třeba z jednoho malého mikroorganismu, ale jak vzniknul mikrooorganismus? Přece nemohl vzniknout z ničeho.

Na druhou stranu nemuselo být nějaké nic, ba ani nějaký stvořitel. Vemte si ale například vesmír. Pokud je opravdu možné, že je nekonečný, tak potom je možné, že je nekonečná i historie celého bytí, celého vesmíru. Že nebylo žádný nic, žádnej začátek, ani žádnej vznik vesmíru... Je možné že tohle prostě nikdy nezačalo. Vždycky to bylo. Že je nekonečná minulost.. Nebo spíš nezačátečná minulost.

Toto tvrzení je však podobné jako tvoje. Neuvěřitelné, neskutečné a nepředstavitelné... (neskutečné pouze obrazně :) pokud to tak je, je to samozřejmě skutečné:))
Tadá!

Vypisuje se 20 z celkem 104 příspěvků|⇐ 1 2 3 4 5 6 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)