Ďábel, zlo a hřích (2 strany zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Ďábel, zlo a hřích

Správci:mapaf
Popis:Toto není diskuze satanistů ani teologů. Zde se jen snažíme pochopit ďábla a co pro nás znamená. Má zlo nějaký význam, nějakou podstatu, mohl by bez něj svět existovat nebo je naprosto zbytečné a svět by byl bez něj lepší? Co je hřích? Lze každý odpustit
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Co se dle vás skrývá pod slovem Ďábel.
Skutečná bytost2
Předobraz zla8
Symbol člověčenství3
Hříšník0
Nic2
Nevím0
Mám jiný vlastní názor (Mohu uvést v diskusi)2
symbol podle kterého by měli lidé žít.1
18 celkem
Nástěnka:
Téma první: Jak si vykládáte Satana v Bibli?
Téma druhé: Andělé

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 63 příspěvků|⇐ 1 2 3 4 ⇒|

Antonius - 1. dubna 2010 11:53
Antonius

mapaf 30. března 2010 21:14
Ne, to by tvrdil, že viděl anděla, ale neviděl by ho, ale tady je to naopak.
The Game

mapaf - 30. března 2010 21:14
mapaf

Antonius 30. března 2010 20:50
Podvodník... :P
Jsem

Antonius - 30. března 2010 20:50
Antonius

mapaf 30. března 2010 20:48
Tvrdit, že jsi viděl anděla, ale nevěříš tomu? Co by to bylo za blázna?
The Game

mapaf - 30. března 2010 20:48
mapaf

Antonius 30. března 2010 20:47
Mě by stačilo vidět aspoň toho, kdo to tvrdí a opravdu tomu věří...
Jsem

Antonius - 30. března 2010 20:47
Antonius

mapaf 29. března 2010 22:44
No dobrá, dostal si mě, neviděl jsem je. Ale, chtěl bych vidět toho, kdo ano.
The Game

mapaf - 29. března 2010 22:44
mapaf

Antonius 29. března 2010 22:13
Ale ty, přímo ty, si ho viděl? Jestli jo, tak já chci takyyyyyyyy xD a nemysli si jako že by ve mě někdy byla závist jako.... možnááá....hmmm..... nenene jako xD ...................stejnak KECÁÁÁÁÁŠ :D:P...
Jsem

Antonius - 29. března 2010 22:13
Antonius

mapaf 28. března 2010 15:45
Ano, přece kdyby je nikdo neviděl, kdo by v ně věřil? :-D
The Game

mapaf - 28. března 2010 15:45
mapaf

Antonius 28. března 2010 11:36
Jak jako nic nedělaj?? A ty si nějakýho někdy viděl že víš jak vypadaj?? :D
Jsem

Antonius - 28. března 2010 11:36
Antonius

mapaf 27. března 2010 21:00
Jestliže je anděl nějaká zpráva, událost nebo intuice, je to zpráva, událost nebo intuice, nikoli anděl. Jinak, já je nemám rád, jsou nudní, pořádně nic nedělaj a vypadaj taky blbě.
The Game

mapaf - 27. března 2010 21:00
mapaf

Antonius 27. března 2010 19:55
:D:D:D jak vy všechno zjednodušujete. Jako pokavaď andělé existují, tak samozřejmě si také myslím že by měli i úlohu takových ochránců, no ale i určitě spoustu jiných. Tak co se tak o Andělech obecně dí, bývají označováni za krásné jak tělesně tak duševně, na druhou stranu nejsou dokonalí a bezhříšní. Máma má takovou knížku kde je o andělech hodně úvah a tak, já z ní jenom čet, že je kdesi psáno nebo co, že tři andělé (a prý to jsou vždy muži, ne že jsou bezpohlavní, ale nevím zda s tím souhlasit) si vyhlídli jaké si tři sestry a spolu se domluvily, teď to řeknu dost drsně :D, že je opíchaj. No jak byli krásní a tak, nebylo pro ně těžké je svést a měli spolu děti, jenže ouha, jejich děti byli obři a ti škodili kde mohli a tak je nakonec andělé, jejich otcové museli zabít. Za dobu, kdy andělé lidi navštěvovali, naučili je nejrůznějším magickým praktikám, věštectví, vykládání hvězd a podebnému, což prý také nesměli. No ale je to divná historka :D jinak za takového anděle vlastně nemusíme považovat nějaké osoby, bytosti, posli božích správ, anděly můžeme nazívat i přímo tu zprávu, dar,pomoc, či dokonce intuici, událost atd. Jinak moc se mi tu nechce byvit o tom, jestli mohli mít křídla a jak by museli být velká. To jen tak aby jsme těmto debatám předešli, ono šlo jen jaksi o špatnou představivost umělců a že tím ti první než se křídla zavedla jako pravidlo, nevěděli jak jinak vyjádřit určitou myšlenku.
Jsem

Antonius - 27. března 2010 19:55
Antonius

mapaf 23. března 2010 23:09
Můj kamarád říká, že je to ocharaná ruka nad člověkem a že mu pomůže, když s ním bude mluvit, což hned v zápětí vyvrátil tím, že před testem z fyziky k němu mluvil a potom dostal za 4 a to se(prý) učil, což u mě bylo naopak, neučil jsem se, nemodlil a dostal jsem za 1.
The Game

mapaf - 23. března 2010 23:09
mapaf

hmmmmmm, tak asi dáme téma druhé, aby to tu úplně nezamrzlo.

Téma druhé: Andělé
Jsem

mapaf - 14. března 2010 23:42
mapaf

Aenai 21. února 2010 22:16
Tak řikej co si myslíš :)
Jsem

Antonius - 12. března 2010 15:06
Antonius

mapaf 11. března 2010 12:34
Říkat cokoli o Bohu je kravina, nejen že o něm nvíme vůbec nic, dokonce ani jeho existenci, ale navíc vládne vědomostí budoucnosti, takže ať udělá cokoli ví, co se stane, takže svržení lucifera mohlo znamenat cokoli, klidně i trest i cokoli jiného.
The Game

mapaf - 11. března 2010 12:39
mapaf

Možná jen mi vnímáme svrhnutí Ďábla jako trest ,ale ve skutečnosti to byla možná pomoc, nebo nějaká nutnost, možná ďábel vlastně svrhnul sám sebe, tím že šel proti bohu, stal se mu svět zatracením.
Jsem

mapaf - 11. března 2010 12:34
mapaf

Antonius 15. ledna 2010 16:25
Tak konečně jsem se dostal k tomu abych sem něco napsal :) ale že to trvalo
Můj náhled na věc je asi takový, náš Ďábel, jak je popisován v Bibli, byl také kdysi andělem a vlastně stále je, byla mu dána ohromná moc a ohromná zodpovědnost, když byl tím andělem vlastně nejvyšším, jenže ani andělé nejsou tak čistí a bezhříšní jako bůh, ve skutečnosti se nám lidem velice podobají a je tedy třeba se zamyslet nad tím, jestli by se spousta z nás lidí nezachoval v situaci, v jaké byl Lucifer, úplně stejně. Jistě měl Bůh dobré důvody jej svrhnout, to ale neznamená že by jej kdykoli přestal milovat, tak jako nás učí poselství Ježíše Krista. To že jej nějakým způsobem trestá tedy dokonce ještě nutně neznamená, že by mu neodpustil, toto počínání je možná dost nutné pro správný běh světa. Jako mi nezavrhujeme své hříšníky a je nepřestáváme milovat, ani Ďábla by jsme neměli zavrhovat, jeho nesnášet, jím pohrdat. Vlastně pokuď by jsme byli správní křesťané ještě bychom mysleli na Ďáblovo dobro. Je také dobré se zamysleti nad tím, proč měl právě tento anděl jméno Lucifer, tedy nositel světla (světlonoš) Možná že ještě teď nám ukazuje světlo tak, že utváří tu tmu, jako kontrast a že nám jde odtrašujícím příkladem, ať už to dělá záměrně či nikoli.
Toto pojetí je ovšem jen můj výklad Satana, jak je popisován v Bibli
Jsem

Aenai - 21. února 2010 22:16
Aenai

Antonius 21. února 2010 21:49
Ani ti nevím teď co mám říkat

Antonius - 21. února 2010 21:49
Antonius

Aenai 20. února 2010 22:12
Tak říkej.
The Game

Aenai - 20. února 2010 22:12
Aenai

Ahojky mohu se k vám přidat celkem zajímavé téma

Antonius - 29. ledna 2010 10:33
Antonius

mapaf 27. ledna 2010 00:18
Já tu jsem.
The Game

Vypisuje se 20 z celkem 63 příspěvků|⇐ 1 2 3 4 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)