Dračí Doupě Plus (11 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Dračí Doupě Plus

Správci:Gran
Popis:Hrajete? Chcete zvědět něco nového či se podělit o své zkušenosti?
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Co byste řekli na Pokročilá povolání v Pluskách? (např. Hraničář => Chodec, nebo Druid)
Přesně tohle mi v Pluskách hrozně chybí!0
Zní to dobře. :)1
Ocenil bych, jen když by to skutečně přineslo nová povolání/schopnosti.3
V dračáku mi to nevadilo, takže proč ne.0
Neměl bych radost, ale přežil bych to.0
Naprosto zbytečná změna.0
To si chcete ušetřit práci při psaní těch nových povolání nebo co?!1
DrD+ mě nezajímá. / Tak nebo tak bych to nehrál.5
10 celkem
Nástěnka:
INFO K ANKETĚ
Jak by to mohlo vypadat (není závazné, jen pro představu):

Hraničář - Druid a Chodec
Alchymista - Pyrofor a Theurg
Mnich? - Kněz a Paladin
Bojovník - Válečník a Zaklínač
Zloděj - Vrah a Lupič/Zvěd
Bard - Herec? a Muzikant?
Čaroděj - Mág? a Vědma?

(a nechybí vám Šaman? ;D)




Fan weby

RomiKova družina - Stránky na netu asi nejznámější a nejpočetnější družinky s hromadou užitečných věcí
RomiKovic nová site
DragonLords - Stránka s několika málo doplňky a texty k DrD+.
Orb - Vývoj světa pro DrD+. Odkaz vede na diskuse na RPG Fóru.

ProFantasy.com - Nesouvisí přímo s DrD+, ale rozhodně užitečné stránky.





Diskuse ke hře

Dračí Doupě Plus - Všechny diskuse k DrD+ na RPGForum.cz.

Archivní:
Obecná diskuse k pravidlům
Bojovník
Čaroděj
Zloděj
Theurg
Hraničář
Kněz
Paladin (Lopuch.cz)
Alchymista (Lopuch.cz)





NOVÁ POVOLÁNÍ

Informace k vývoji nových povolání. Čísla v závorkách jsou hlasy z ankety "Jaké další povolání byste chtěli nejvíce?" (pro zajímavost; 137 hlasů celkem).
- Alchymista (31) - cca75%, bohužel stagnace
- Assassin (21) - cca25%, stagnace
- Zaklínač (20) - nic
- Druid (14) - téměř nic
- Paladin (12) - 10%, stagnace
- Chodec (11) - nic
- Bard (10) - téměř nic
- Zvěd (8) - nic (něco použito v Assassinovi)
- Vědma (7) - fáma a nic ;D
- Mnich (3) - 90% textů 10% vyvážení, nejlépe přepracovat do Kněze či Paladina

Dodatky

Rukověť Tkáčova - Pojednání o vazbách, odrazech a dalších; oficiální; jen pro PJ!
Jak psát pro DrD+ - Formální zásady při psaní nových textů (povolání apod.).

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 839 příspěvků|⇐ 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 ... 42 ⇒|

Voju - 25. září 2009 10:19
Voju

Pokud vím, jedná se o kouzlo seslané na určitou bytost :) ...
V zásadě je vlasně na Pjovi, aby vyhodnotil onu akci. Dle pravidel by měli blesky zranit pouze toho na koho byli seslány, v reálu však seslání takovýho bleska by ZABILO několik lidí, takže ... jak se to vezme, srovnávání Fantasy společně s realitou jde těžko :D ..

Amthauer - 25. září 2009 10:17
Amthauer

To bude otázka spíš na nějakého fyzika. ;)
- What is a life devoid of strife?

Gran - 25. září 2009 09:39
Gran

murthags 25. září 2009 09:33

I pokud má hlavu nad vodou, tak jde elektřina do vody - přinejmenším skrze jeho tělo.
Každopádně, s tou lodí jde spíš o to, že v případě bouře (nebo útoku hadů) se loď hodně kymácí a přes její kraj se přelévají vlny - a navíc to celkově vypadá, že prší.
Být PJ, tak tím sejmeš všechny na palubě včetně sebe.

murthags - 25. září 2009 09:33
murthags

potřebuju poradit. Jsem v jeskyně a nevím o přesnosti detaili, zautočili na nás vodní hadi na lodi, chtěl jsem jim uhodit bleska ale nějaký odpurce mi odkázal, že přitom ty elektrický náboj mohl zasáhnout i lidí kolem (ten loď je promoklý) přišlo mi absurdné, když já to budu trefit jen v okamžiku, kdy ty hadí ponořejí nad hladinu a stejně, kdyby ty bleska dostali pod vodou, tak na plochy obrovského oceánu se to rozděllí a působí to spíš jako prd ve větru, né?
http://4.bp.blogspot.com/-HrxSy0sjtFw/UYAKNLdvlwI/AAAAAAAAAeI/wIlghyI-IUs/s1600/double+fuck+off.gif

Gran - 19. září 2009 17:36
Gran

Kliknuto... podíval jsem se na tu obálku a uvědomil si, že kdo říká, že to je týpek, tak to nemůže myslet vážně ;P

Amthauer - 19. září 2009 17:03
Amthauer

Gran 19. září 2009 00:20
Grane, zlato, tak mi klikni tady, prosím, na příslušnou možnost v anketě. ;)

http://www.aragorn.cz/diskuze/jake-holky-se-nam-nejvic-libi/
- What is a life devoid of strife?

Gran - 19. září 2009 00:20
Gran

Sice jsem nikdy nepochyboval o tom, že to je ženská... no ale dotaz "je to žena nebo muž" bych bral skoro jako útok ;P

Astinas - 18. září 2009 23:16
Astinas

Amthauer 18. září 2009 23:15

Já to soudil. A říkám, že je to chlap. A pokud malíř chtěl namalovat ženskou, musím podotknout smutně že se mu to nepovedlo:D
c'est la vie...

Amthauer - 18. září 2009 23:15
Amthauer

Astinas 18. září 2009 23:14
Tys to nemaloval, tak pomlč. ;)
- What is a life devoid of strife?

Astinas - 18. září 2009 23:14
Astinas

Amthauer 18. září 2009 23:13

Je to muž..
c'est la vie...

Amthauer - 18. září 2009 23:13
Amthauer

Mám dotaz. Mohl bych prosím dostat krátké vyjádření výtvarníka, který dělal obálku Zloděje, že bloncka na ní je žena a ne muž?
- What is a life devoid of strife?

Mister Fantastic - 9. září 2009 17:47
Mister Fantastic

Hodně se mi líbý jejich příklady a příběhy.Mnohdy mě jen pár řádků k pravidlům boje inspiruje k naprosto novému dobrodružství.
...ne neptejte se mě proč jsem si dával tak stupidní nick. Kdoví co jsem do sebe tenrkát naházel...

Gran - 1. září 2009 13:33
Gran

beorn 1. září 2009 12:04

Nevím, já bych třeba povolání vůči sobě nesjednocoval... ale to je věc názoru.
No, každopádně, ten projekt bude o diskusi ;) Rozhodně sem napíšu, až se něco rozjede - a ono to ještě tak měsíc dva nejmíň potrvá.

beorn - 1. září 2009 12:04
beorn

Gran 1. září 2009 09:23
Jo, to mě se ty příběhy kolem taky líbí, ale tak ty se dají nalepit na jakýkoliv systém.

Základní systém DrD+ v PPH je celkem fajn, ten by se snad ani měnit nemusel. Příručky povolání bych předělal celé podle jednoho klíče a z bestiáře jsou podle mě využitelné akorát ty hezké řeči (i když těm zase patří všechna čest) ;)

Jestli je snazší vytvořit nový systém nebo upravit stávající záleží na tom, kolik toho chcete měnit. Já když jsem nad tím uvažoval, tak jsem se od drobných úprav několika nepoužitelných pravidel jako jsou finty, nemoci apod. dostal až k úplnému sjednocení schopností povolání. Pak jsem došel k závěru, že by to chtělo zjednodušit i systém boje a upravit zvyšování vlastností, až jsem zjistil, že mi z půdovních pravidel zbyly jen myšlenky a nápady... Spíš než opuštění systému by mě mrzelo opuštění zavedené značky DrD+.

No, ale pokud byste se náhodou chtěli ubírat +- směrem, kde tuším ideální systém já, tak bych se klidně rád na vývoji podílel ;-)
The true man wants two things: danger and play. For that reason he wants woman, as the most dangerous plaything. -Friedrich Nietzsche
PJ roku - «AK» 2009

Gran - 1. září 2009 09:23
Gran

beorn 1. září 2009 09:09

Jo, rozhodně napiš někomu jinému než Bouchimu... ;)

No nám se líbí určitej potenciál Pluska plus všechny ty hezké řeči a tak... a hlavně si nemyslím, že vytvořit nový systém se stejnými principy by bylo snažší než upravit ten stávající. =) I když je pravda, že Pluska mě místy také opouští... ale mám minimálně 2 projekty, které v něm chci udělat, kdybych se na něj náhodou chtěl vykašlat. ;)

Jo, určitě dám vědět... páč to bude takové "poloveřejné", zkrátka budem shánět lidi, co se chtěj podílet =) Sice už se mi ozvalo pár lidí z prací na původních Pluskách, ale ti už nemají čas ani zájem se nějak moc aktivně podílet - přislíbili jen sledování a případné komentování ;)

beorn - 1. září 2009 09:09
beorn

Gran 27. srpna 2009 16:50
Tak jsem napsal Bouchimu, ale odpovědi se mi nedostalo, takže asi nic... Možná se ještě pokusím kontaktovat někoho ze samotných tvůrců.

Jinak jsem měl kdysi taky sen, že bychom s lidma s družinky upravili Plusko tak, aby v něm zůstaly jen pravidla se kterými se bude opravdu hrát a nemuselo se pořád listovat v příručkách. Ale časem jsem právě došel k závěru, že vytvoření nového systému (inspirovaného pluskem) bude nejen účinnější, ale hlavně jednodušší.

Ale jestli se do toho pustíte, tak dej každopádně vědět. Ať máte zpětnou vazbu od nás ostatních hráčů ;-P
The true man wants two things: danger and play. For that reason he wants woman, as the most dangerous plaything. -Friedrich Nietzsche
PJ roku - «AK» 2009

Gran - 27. srpna 2009 16:50
Gran

beorn 27. srpna 2009 12:34

Tak s těmi Plusky máš pravdu, každopádně, snažíme se s kámošema rozhejbat projekt, kterej by zapracoval na DrD+ 2.0 - šlo by o úpravu nepotřebných mechanismů, tabulek a podobně. Kdyžtak se sem ohledně tohohle ještě ozvu.

Podle všeho už mají koncept a tak, ale vzhledem k tomu, kolik času uběhlo, jsou určitě ještě v počátcích. Přesněji ti to bohužel nepřečtu... kdyžtak se pokus někoho z nich kontaktovat, v tom článku je seznam lidí, co na tom dělaj: většina z nich má účet na RPG Fóru, takže tam se jim ozvi. ;) A pak se nezapomeň pochlubit s tím, co zjistíš. =)

beorn - 27. srpna 2009 12:34
beorn

Gran 10. srpna 2009 16:11
Tak to by v podstatě řešilo dvě základní věci, které mi vadí na Plusku (a ostatně i u většiny jiných systémů). Tedy nesystémovost a zbytečná složitost. Vlastně mi to vadilo natolik, že jsem si vytvořil systém vlastní inspirovaný Pluskem a GURPSy. Ještě není úplně hotov, ale v družině podle něj hrajeme a zatím nám vyhovuje nejvíc. O prázdninách jsme podle něj hráli na čundru za pochodu a kromě tvorby a vylepšování postav jsme na pravidla nesáhli :-)

Mno, už je hotov a uzavřen základní koncept celého počinu, nebo je ještě v plenkách? Ptám se proto, zda by bylo možné se s mým systémem na celé akci podílet. Ten koncept, který popisuje Bouchi, je zatím přesně to, co bych si od systému představoval...
The true man wants two things: danger and play. For that reason he wants woman, as the most dangerous plaything. -Friedrich Nietzsche
PJ roku - «AK» 2009

Buri the Great - 10. srpna 2009 16:15
Buri the Great

Gran 10. srpna 2009 16:11
Konečně jeden systém na všechno? Hurá :D
http://napady.aragorn.cz

Gran - 10. srpna 2009 16:11
Gran

Taková věc, která s Plusky úplně nesouvisí - Altar připravuje (s plánem vydat do prosince 2010) na novém Dračím Doupěti, o kterém se doposud hovořilo jako o DrD 2.0.
Má se jednat o zbrusu nový systém zaměřený na začínající hráče ve věku 10-15 let. Má používat omezené množství kostek, mít méně statistik, používat více méně jeden mechanismus řešící vše - zkrátka to má být velice prosté a jednoduché. A přitom zachovávající klasickou "dračákovskou atmosféru".

Více se můžete dozvědět v rozhovoru Martinem "Bouchim" Kučerou, který byl uveden v 15. čísle Drakkaru (http://drakkar.rpgplanet.cz/).

Vypisuje se 20 z celkem 839 příspěvků|⇐ 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 ... 42 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)