Dračí Doupě Plus (41 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Dračí Doupě Plus

Správci:Gran
Popis:Hrajete? Chcete zvědět něco nového či se podělit o své zkušenosti?
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Co byste řekli na Pokročilá povolání v Pluskách? (např. Hraničář => Chodec, nebo Druid)
Přesně tohle mi v Pluskách hrozně chybí!0
Zní to dobře. :)1
Ocenil bych, jen když by to skutečně přineslo nová povolání/schopnosti.3
V dračáku mi to nevadilo, takže proč ne.0
Neměl bych radost, ale přežil bych to.0
Naprosto zbytečná změna.0
To si chcete ušetřit práci při psaní těch nových povolání nebo co?!1
DrD+ mě nezajímá. / Tak nebo tak bych to nehrál.5
10 celkem
Nástěnka:
INFO K ANKETĚ
Jak by to mohlo vypadat (není závazné, jen pro představu):

Hraničář - Druid a Chodec
Alchymista - Pyrofor a Theurg
Mnich? - Kněz a Paladin
Bojovník - Válečník a Zaklínač
Zloděj - Vrah a Lupič/Zvěd
Bard - Herec? a Muzikant?
Čaroděj - Mág? a Vědma?

(a nechybí vám Šaman? ;D)




Fan weby

RomiKova družina - Stránky na netu asi nejznámější a nejpočetnější družinky s hromadou užitečných věcí
RomiKovic nová site
DragonLords - Stránka s několika málo doplňky a texty k DrD+.
Orb - Vývoj světa pro DrD+. Odkaz vede na diskuse na RPG Fóru.

ProFantasy.com - Nesouvisí přímo s DrD+, ale rozhodně užitečné stránky.





Diskuse ke hře

Dračí Doupě Plus - Všechny diskuse k DrD+ na RPGForum.cz.

Archivní:
Obecná diskuse k pravidlům
Bojovník
Čaroděj
Zloděj
Theurg
Hraničář
Kněz
Paladin (Lopuch.cz)
Alchymista (Lopuch.cz)





NOVÁ POVOLÁNÍ

Informace k vývoji nových povolání. Čísla v závorkách jsou hlasy z ankety "Jaké další povolání byste chtěli nejvíce?" (pro zajímavost; 137 hlasů celkem).
- Alchymista (31) - cca75%, bohužel stagnace
- Assassin (21) - cca25%, stagnace
- Zaklínač (20) - nic
- Druid (14) - téměř nic
- Paladin (12) - 10%, stagnace
- Chodec (11) - nic
- Bard (10) - téměř nic
- Zvěd (8) - nic (něco použito v Assassinovi)
- Vědma (7) - fáma a nic ;D
- Mnich (3) - 90% textů 10% vyvážení, nejlépe přepracovat do Kněze či Paladina

Dodatky

Rukověť Tkáčova - Pojednání o vazbách, odrazech a dalších; oficiální; jen pro PJ!
Jak psát pro DrD+ - Formální zásady při psaní nových textů (povolání apod.).

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 839 příspěvků|⇐ 1 ... 39 40 41 42

Buri the Great - 22. ledna 2007 19:48
Buri the Great

Kasparek 22. ledna 2007 19:22
já souhlasím, že povolání je dost, ale pokud nějakej hráč chce něco extra, tak ať si to vymyslí a posléze probere s PJ, tak bych to řešil já
http://napady.aragorn.cz

Kasparek - 22. ledna 2007 19:22
Kasparek

Gran 22. ledna 2007 14:09
Tak pokud myslel herní povolání tak stím nesouhlasim sice jich neni moc ale každé můžeš hrát na 3-4 různé způsoby což je bezvadné myslím že povolání je dost...
NEBERTE DROGY!!! Nikdy! Nikomu! Neberte drogy!

Gran - 22. ledna 2007 16:27
Gran

No a teď v tom mám úplnej bordel =P Ano, _vím_, co je co, ale _nevím_, co bylo na mysli =P .)

wampire - 22. ledna 2007 16:11
wampire

lidí povolání a postava je něco jinýho:-) a nebo to blbe zformuloval(a)
War does not determine who is right - only who is left. ~Bertrand Russell

Gran - 22. ledna 2007 14:09
Gran

Ráchel 21. ledna 2007 18:20

Jak to myslíš? Postav jakože tady na Aragornu hraje DrD+ málo lidí? Nebo že Altar vydal málo povolání?

Ráchel - 21. ledna 2007 18:20
Ráchel

Jr tu hrozně málo postav ke hraní ...

Gran - 14. ledna 2007 08:50
Gran

Anvil 14. ledna 2007 01:26

Supr .) Teď aby to tak nakonec fakt bylo =P

Anvil - 14. ledna 2007 01:26
Anvil

Gran 13. ledna 2007 20:55
Gran 13. ledna 2007 20:57
Hmmm hezkyy :)... To bylo dobry vysvetleni. Ted uz to plne chapu a rozumim tomu :)...
At ziji vsechny veverky na Aragu! ... btw Darte nemel jsi tam puvodne ze zastrelis jezka?!? Hned si to vrat! :)...

Gran - 13. ledna 2007 20:57
Gran

Citace autora:
"Mnich může mít ke knězi blízko, ale bude tomu tak jen v případě, že si to hráč bude přát. Pravidla budou umožňovat i postavu mnicha, kterou si s knězem nespojí nikdo."

Gran - 13. ledna 2007 20:55
Gran

Anvil 13. ledna 2007 18:04

Tak jak mi to bylo vysvětleno, tak ano, mnich má víru, ale spíš výjimečně to bývá víra v boha. Navíc mnich necítí potřebu někoho "strhávat na svou stranu".
Příklad: Když sedí v klášteře vysoko v horách a zabývá se duševním klidem (protože jeho víra je, že vše je dáno, on to nezmění a tak je potřeba celý život "pročekat", protože vše ostatní nemá smysl (proč dělat něco, co nemá smysl? Lepší nedělat nic)), tak nepoběží pár stovek kiláků do civilizace vykřikovat o své víře.
Zato kdyby v tom klášteře byl kněz (řekněme, že by existoval nějaký bůh smíření (což je, jak si všimněte, pro onoho mnicha vlastně nepodstatné, jestli má onen "princip" od boha či z vlastního přesvědčení (btw i víra, že bůh _není_, je víra))), tak kdykoliv uvidí "ovečku", tak ji začne prudit.
Mnich ne, ten jí vo tom povypráví, jen když bude mít ovečka zájem....

Takže - mnich má víru, ale ne nutně v boha, a i kdyby, tak své schopnosti nečerpá z božské přízně. Jeho primárním cílem není svou víru šířit (ofensiva), ale přemýšlet nad ní a činit jí neochvějnou (defensiva).

Aspoň tak jsem to teda pochopil já.

Anvil - 13. ledna 2007 18:04
Anvil

Gran 13. ledna 2007 09:38
Uch ale knez se taky zabyva virou ne? Je mnich potom taky verici ve smyslu jako je knez? (narazka na prirucku o knezovi kde se pise ze mnoho lidi je vericich, ale ne tak jako knez. - nebo tak nejak...). Siri potom i mnich viru kdyz se ji zabyva? (Ti to moc neulehcuju co? No stejne na to asi nevis odpovedi, ale i tak aspon napis jak to vidis ty :)...)
At ziji vsechny veverky na Aragu! ... btw Darte nemel jsi tam puvodne ze zastrelis jezka?!? Hned si to vrat! :)...

Gran - 13. ledna 2007 09:38
Gran

Klaghler O´Pilley 12. ledna 2007 19:42

Asi mají, ale aspoň dle mé představy, kněz je ten, co tu víru šíří, zatímco mnich je ten, co se jí zabývá... ne? =)

Klaghler O´Pilley - 12. ledna 2007 19:42
Klaghler O´Pilley

Anvil 11. ledna 2007 14:58
Ovšem když si představíme mnich bez DnD kontextu, tak ten nmich, co o něm píše Gran, má k našemu pojetí mnicha mnohem blíž. Mimochodem, nemají k sobě v našich končinách mnich a kněz poměrně blízko?
"Láska, chleba a knihy by měly být zadarmo." Arnošt Lustig

Gran - 11. ledna 2007 15:06
Gran

Anvil 11. ledna 2007 14:58

Sakra xD Ne, co jsem o tom slyšel, tak rozhodně, rozhodně ne .)
Když ho chceš přirovnat k šípům, tak jen, že bude moct zabíjet na dálku, aniž by je potřeboval =P Pokud vím... snad... CHCI!!! xD =P .))

Anvil - 11. ledna 2007 14:58
Anvil

Gran 11. ledna 2007 14:55
mnich. No to zni celkem zajimave. Tak uvidime. Jestli to bude jak klasicky DnD mnich co chyta sipy za letu a pak je hazi nezpet tak to bude dobry mazec :)...
At ziji vsechny veverky na Aragu! ... btw Darte nemel jsi tam puvodne ze zastrelis jezka?!? Hned si to vrat! :)...

Gran - 11. ledna 2007 14:55
Gran

Navíc, "Mnich" toho lidem řekne víc než "Poutník Duše" - a hlavně, "Mnich" je kratší, "Poutník Duše" by se ani nevešel na první stránku příručky .)

Gran - 11. ledna 2007 14:51
Gran

Anvil 11. ledna 2007 02:38

Jak jsem psal o Poutníkovi Duše - je to založeno na vnitřní víře, na přesvědčení. Mnich nemusí být týpek v kápi v klášteře .) Ale může. Samozřejmě může být jeho přesvědčení, ideálem, pohledem na svět, i "víra v boha", ovšem jeho schopnosti od boha nepocházejí.
Pokud vím, tak kromě schopností založených na emocích umí také ovládat "životní energii" (jakési "chi" nebo také "ki", znáte, ne .)), což měl v sobě i Poutník Duše.
Co mi tak autor říkal, tak když mu někdo řekl, že by to měl být spíš "Mnich", tak si nadával, jak to, že ho to nenapadlo dřív, že to absolut sedí .)

(Teda, prý .))

Anvil - 11. ledna 2007 02:38
Anvil

Gran 10. ledna 2007 15:08
No ale o tom co si psal o poutnikovy duse mi to prijde najednou nejaky divny to prejmenovany. To se jako poutnikovi zmeni i jeho schopnosti? Protoze poutnik duse mel podle vetsinoveho nazoru blize knezovi, ale s mnichem ho uz nevidim vubec spolecneho :)...
At ziji vsechny veverky na Aragu! ... btw Darte nemel jsi tam puvodne ze zastrelis jezka?!? Hned si to vrat! :)...

Gran - 10. ledna 2007 15:08
Gran

Novinky o nových povoláních:

Pracovní název nového povolání "Poutník Duše" => Mnich.

Práce na Paladinovi se trochu zastavili, jeho autor prý má moc práce.

Víc se toho zatím neví .)

Vypisuje se 20 z celkem 839 příspěvků|⇐ 1 ... 39 40 41 42


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)