Dračí Doupě Plus (39 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Dračí Doupě Plus

Správci:Gran
Popis:Hrajete? Chcete zvědět něco nového či se podělit o své zkušenosti?
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Co byste řekli na Pokročilá povolání v Pluskách? (např. Hraničář => Chodec, nebo Druid)
Přesně tohle mi v Pluskách hrozně chybí!0
Zní to dobře. :)1
Ocenil bych, jen když by to skutečně přineslo nová povolání/schopnosti.3
V dračáku mi to nevadilo, takže proč ne.0
Neměl bych radost, ale přežil bych to.0
Naprosto zbytečná změna.0
To si chcete ušetřit práci při psaní těch nových povolání nebo co?!1
DrD+ mě nezajímá. / Tak nebo tak bych to nehrál.5
10 celkem
Nástěnka:
INFO K ANKETĚ
Jak by to mohlo vypadat (není závazné, jen pro představu):

Hraničář - Druid a Chodec
Alchymista - Pyrofor a Theurg
Mnich? - Kněz a Paladin
Bojovník - Válečník a Zaklínač
Zloděj - Vrah a Lupič/Zvěd
Bard - Herec? a Muzikant?
Čaroděj - Mág? a Vědma?

(a nechybí vám Šaman? ;D)




Fan weby

RomiKova družina - Stránky na netu asi nejznámější a nejpočetnější družinky s hromadou užitečných věcí
RomiKovic nová site
DragonLords - Stránka s několika málo doplňky a texty k DrD+.
Orb - Vývoj světa pro DrD+. Odkaz vede na diskuse na RPG Fóru.

ProFantasy.com - Nesouvisí přímo s DrD+, ale rozhodně užitečné stránky.





Diskuse ke hře

Dračí Doupě Plus - Všechny diskuse k DrD+ na RPGForum.cz.

Archivní:
Obecná diskuse k pravidlům
Bojovník
Čaroděj
Zloděj
Theurg
Hraničář
Kněz
Paladin (Lopuch.cz)
Alchymista (Lopuch.cz)





NOVÁ POVOLÁNÍ

Informace k vývoji nových povolání. Čísla v závorkách jsou hlasy z ankety "Jaké další povolání byste chtěli nejvíce?" (pro zajímavost; 137 hlasů celkem).
- Alchymista (31) - cca75%, bohužel stagnace
- Assassin (21) - cca25%, stagnace
- Zaklínač (20) - nic
- Druid (14) - téměř nic
- Paladin (12) - 10%, stagnace
- Chodec (11) - nic
- Bard (10) - téměř nic
- Zvěd (8) - nic (něco použito v Assassinovi)
- Vědma (7) - fáma a nic ;D
- Mnich (3) - 90% textů 10% vyvážení, nejlépe přepracovat do Kněze či Paladina

Dodatky

Rukověť Tkáčova - Pojednání o vazbách, odrazech a dalších; oficiální; jen pro PJ!
Jak psát pro DrD+ - Formální zásady při psaní nových textů (povolání apod.).

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 839 příspěvků|⇐ 1 ... 37 38 39 40 41 42 ⇒|

Amthauer - 5. dubna 2007 17:26
Amthauer

By mě ještě zajímalo, jaké budou mít nová povolání hlavní vlastnosti. Zkusím tipnout - mnich bude vůle a obratnost, he?
- What is a life devoid of strife?

Gran - 5. dubna 2007 13:59
Gran

Gran 5. dubna 2007 13:58

Resp. měla by tam být určitá možnost vytvořit "karatistu", ale je to jen jedna z mnoha možností.

Gran - 5. dubna 2007 13:58
Gran

Ne, ne, ne, to v žádném případě!

Bude spíše odpovídat evropské představě o mnichovi, už se to tu v diskusi někde řešilo.

Amthauer - 5. dubna 2007 13:27
Amthauer

Gran 5. dubna 2007 12:57

A bude to frajer přes boj beze zbraně jako v DnD?
- What is a life devoid of strife?

Gran - 5. dubna 2007 12:57
Gran

Tak jsem se rozhodl prozradit, že povolání Mnich píšu já sám.
Mám již sepsáno cca 43 A4 na čisto, zbývá mi ještě sepsat story (kurzíva), změnit ještě pár drobností a napsat mnichovskou část "pro PJ".

Klaghler O´Pilley - 3. dubna 2007 23:14
Klaghler O´Pilley

Gran 3. dubna 2007 19:34
Jojo, živě jsem viděl dva lupiče bojující bok po boku beze zbraně. Jako v japonském béčkovém filmu :-)))
"Láska, chleba a knihy by měly být zadarmo." Arnošt Lustig

Gran - 3. dubna 2007 19:34
Gran

Klaghler O´Pilley 3. dubna 2007 19:14

=P
Ale určitě jste se bavili .))

Klaghler O´Pilley - 3. dubna 2007 19:14
Klaghler O´Pilley

Gran 3. dubna 2007 15:39
Hehe, my jsme tuhle hráli dva lupiči. Naše řešení všech problémů bylo... originální. Šlo o nějakou vraždu, ze které nás obvinili a zatkli. Strážím jsme hrdině prchli při transportu, pak jsme se v přestrojení a přes známost u stráže dostali na místo činu a spol, našli jsme hromadu stop a různých věcí, které nám ale dohromady nedávaly vůbec smysl. Teprv když jsme měli na stole nás dva papíry poznámek a nákresů a batoh plný různých podezřelých předmětů (z nichž dvě třetiny s tou vraždou vůbec nesouvisely, dokonce nesouvisely vůbec s ničím...), napadlo nás, že bychom mohli i hledat nějaký lidi a mluvit s nima :-).
"Láska, chleba a knihy by měly být zadarmo." Arnošt Lustig

Gran - 3. dubna 2007 15:39
Gran

Nějaké stopování, tajné dveře a bůhvíco jsem neřešil, v DrD jsem měl power družinu z válečníků a čarodějů .)

Klaghler O´Pilley - 3. dubna 2007 09:10
Klaghler O´Pilley

Gran 3. dubna 2007 08:24
Tak kouzla si zrovna nepamatuju. Na takovéhle věci mám pár "taháků" - některé tabulky (třeba zbraně) a kouzla. Jinak většinu toho řeším odhadem. Nějaká náročnost terénu při stopování či pohybu, pravděpodobnost nalezení tajných dveří apod. mě vlastně vůbec nezajímá. To dělám z hlavy tak, aby to neměli moc jednoduché (aby nenašli hned úplně všechno a museli si tudíž trchulámat hlavičky), ale zároveň aby se někde nezasekli a po hraní mě neukamenovali.
"Láska, chleba a knihy by měly být zadarmo." Arnošt Lustig

Gran - 3. dubna 2007 08:24
Gran

S tím "mám totálně v paži" - je pravda, že svého času jsem si také pamatoval všechna kouzla (a kolik magů stojí apod.) z PPZ .)))

Klaghler O´Pilley - 2. dubna 2007 22:50
Klaghler O´Pilley

Amthauer 1. dubna 2007 20:54
Já už jsem přesvědčení jako takové vyeliminoval dávno. Prostě charakter je charakter... Já mám rád obé (+ jsem hrál jen zběžně s bráchou, ségrou a přítelkyní, ale systém pravidel jako takový je mi sympatický), ale na DrD se mi líbí hlavně to, že už ho mám totálně v paži a můžu hrát i PJovat v podstatě bez pravidel. Navíc máme už docela pozruhodně rozehranou družinku v DrD a nechceme se s postavami loučit. Ale pravidla plusek mám a jednou na to asi dojde pořádně.
"Láska, chleba a knihy by měly být zadarmo." Arnošt Lustig

Gran - 2. dubna 2007 16:30
Gran

Amthauer 2. dubna 2007 16:16

Je pravda, že se toho také trochu obávám a že já osobně bych k tomu zaujal asi stejný přístup, jako k assasinovi.

Je možné, že ten, co to "odkejvává", dostal od toho, co teď píše druida, originální námět na principy onoho povolání, zatímco ten assasinovskej holt tak originální nebyl... nevím .)

Amthauer - 2. dubna 2007 16:16
Amthauer

Gran 2. dubna 2007 06:58

Obdobně mi to přijde třeba s druidem. Není to jen variace na hraničáře?
- What is a life devoid of strife?

Gran - 2. dubna 2007 06:58
Gran

Assasin se plánoval, ale pak se zrušil, protože je zbytečné ho dělat. Zloděj se může vyprofilovat tak, že z něj skutečně bude "assasin".

To je jako by se mělo psát povolání "šermíř", chápete .)

Anvil - 2. dubna 2007 00:05
Anvil

Amthauer 1. dubna 2007 20:54
no podle me je na jedne strane alchymista (jak theurg, tak pyrofor) tak silny, jak moc mu to PJ "dovoli". Jako ve smyslu kolik magu mu bude cpat. A theurg je hlavne tak silny, jak dobre klade otazky sferam, a jak jich dokaze vyuzit. Oba povolani jsou neporazitelna jen kdyz maji velke zasoby a hodne inteligentni hrace co u tech povolani premysli a dokazou z nich vyzdimat maximum :).
At ziji vsechny veverky na Aragu! ... btw Darte nemel jsi tam puvodne ze zastrelis jezka?!? Hned si to vrat! :)...

Kasparek - 1. dubna 2007 22:39
Kasparek

Amthauer 1. dubna 2007 22:23
OoO!!! fakt!! já chci! hraju teď zloděje a hraju ho jako zabijáka ale kdyby byl asasin tak by to bylo nádherné!
NEBERTE DROGY!!! Nikdy! Nikomu! Neberte drogy!

Amthauer - 1. dubna 2007 22:23
Amthauer

Teď mě tak napadá, někde jsem slyšel, že bude nové povolání asasin. Tady o něm ani zmínka...

Je na tom plku něco pravdy, nevíte?
- What is a life devoid of strife?

Gran - 1. dubna 2007 22:06
Gran

unnamed 1. dubna 2007 20:28

Nene, nejde ani tak o démony. Vždyť přece víš, kdo udělal Golema .) Alchymisti, ne .)
Tak i ten z DrD+ to bude umět, ač na úúúúúúplně jiném principu, než Theurg (jak jsem to tak pochopil, tak alchymista, když bude nějakou tu věcičku do toho těla "chytat", tak ani nebude pořádně vědět, _co_ chytá =P).

A hlavně, neboj, půjde to hrát "classic DrDold" stylem .)

Amthauer - 1. dubna 2007 21:05
Amthauer

Podle mě je vymýšlení RPG pravidel mnohem větší sranda než samotné hraní podle nich. Člověk si připadá jako bůh.
- What is a life devoid of strife?

Vypisuje se 20 z celkem 839 příspěvků|⇐ 1 ... 37 38 39 40 41 42 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)